Ja misschien is dat hoe ik het interpreteer, omdat ik haar acties tot nu toe niet bepaald "mol" achtig vind. Bij de meeste acties was het ook zonder mol niet maximaal gelukt. Niet haar fout natuurlijk, maar dan de toon alsof ze zelf X bedragen er uitgegooid heeft vind ik dan misplaatst. Maar soit, misschien iets te negatieve blik.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind (net als met elke andere mol) dat ze gewoon uitlegt wat ze heeft gedaan
Ja. Waarbij ik een veiling nog enigszins acceptabel vind. Dan moet de mol ook echt moeite doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:12 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Dat was een leuke twist toen het nieuw was, nu is de verrassing er wel vanaf.
Ja Rob was misschien wel erger, daar lieten ze bijna alleen maar regie-dingen zien.quote:
Dan kun je nooit zeggen dat ze slechter is dan diegene hequote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:14 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ja Rob was misschien wel erger, daar lieten ze bijna alleen maar regie-dingen zien.
De rest is van voordat ik keek
Ja met zulke kandidaten is er geen mol meer nodig.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:17 schreef Joosie200 het volgende:
Marije, Charlotte en Rocky waren de grootste hulpmollen. Ik ben het niet eens met Renee haar opmerking: maakt niet uit hoe het gebeurt als het maar gebeurt maar niet door mij. Ik vind het een Inge Iepenburg/Annemarietje.
Ja het gaat enkel nog om de leuke spelletjes en de sfeer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:17 schreef Aratanax het volgende:
Deze opmerking van Rocky bevestigt de zwakte van het format.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |