abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198363160
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 20:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:') :')
Gewoon lekker om 0:00 uur een rondje door de stad maken tijdens verkiezingsavond. Ja sorry oom agent ik ben verdwaald onderweg naar huis vanaf het stembureau ^O^
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator zaterdag 6 maart 2021 @ 21:05:42 #52
236264 crew  capricia
pi_198363173
Hoeveel maakte die avondklok nou uit in de R, volgens het RIVM...0,8 of zo?

Dan kunnen de terrassen dus wel open zolang de avondklok blijft..of de winkels. Of de sportscholen.
Pick and match.

Iedereen heeft zijn eigen voorkeur. :+
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_198363179
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 21:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En daarom gaat mijn stem dit jaar niet naar één van de 'conventionele' partijen waar ik altijd al op stemde, daar zij ook maar gewoon slapjes zonder al teveel echte en oprechte kritiek bij het kruisje hebben getekend. Welke club het wel wordt weet ik nog niet, maar iig geen Sjerrie of Geert of een ander clubje gekkies.
Dan blijft er niet veel over.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
pi_198363195
Ik ga straks gewoon een verzoek doen om toezicht te houden bij het stemmen tellen aanwezig te zijn als de avondklok er nog is.

Gewoon omdat het kan.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198363218
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 21:05 schreef capricia het volgende:

Dan kunnen de terrassen dus wel open zolang de avondklok blijft..of de winkels. Of de sportscholen.
Pick and match.

10%. 0,1 dus ongeveer.
zie email 27 oktober
  zaterdag 6 maart 2021 @ 21:07:05 #56
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198363230
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 21:02 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Als je kleine aantallen zoekt : https://www.nofacare.nl/
Voor grotere aantallen : https://hulptroepen.nu/
Cool, ze verkopen ook antibody testkits, daar ben ik wel benieuwd naar. Ben een week flink ziek geweest met koorts en keelpijn in april, maar toen kon je je niet zomaar laten testen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198363239
Ironisch genoeg biedt de nieuwe 'avondklokwet' nog meer vrijheid en macht aan de regering. In het desbetreffende artikel staat niets over 'buitengewone omstandigheden'. Door die rechter is de avondklok in feite in wetgeving 'genormaliseerd'.
  Moderator zaterdag 6 maart 2021 @ 21:07:29 #58
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_198363249
quote:

Pick and match.

Dat het óf de spertijd, óf een andere maatregel zou moeten zijn is gewoon een vals dilemma.

TRAP ER NIET IN, zou Kuzu zeggen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 6 maart 2021 @ 21:07:34 #59
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198363254
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 21:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]

10%. 0,1 dus ongeveer.
Dat is de score inclusief bezoekbeperkingen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198363255
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 21:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En daarom gaat mijn stem dit jaar niet naar één van de 'conventionele' partijen waar ik altijd al op stemde, daar zij ook maar gewoon slapjes zonder al teveel echte en oprechte kritiek bij het kruisje hebben getekend. Welke club het wel wordt weet ik nog niet, maar iig geen Sjerrie of Geert of een ander clubje gekkies.
Ik ga op JA21 stemmen. Verstandige mensen.
En voorts ben ik van mening dat de avondklok vernietigd moet worden
zie email 27 oktober
pi_198363269
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 21:07 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat is de score inclusief bezoekbeperkingen.
Ook nog eens ja.
En voorts ben ik van mening dat de avondklok vernietigd moet worden.
zie email 27 oktober
  zaterdag 6 maart 2021 @ 21:08:14 #62
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198363273
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 21:07 schreef trein2000 het volgende:

[..]

:{
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198363281
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 21:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]

10%. 0,1 dus ongeveer.
En dan ook nog in combinatie met de 1 persoonsbezoekregeling. Werken van de losse maatregelen kunnen ze niet aangeven.
  Moderator zaterdag 6 maart 2021 @ 21:08:43 #64
236264 crew  capricia
pi_198363293
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 21:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat het óf de spertijd, óf een andere maatregel zou moeten zijn is gewoon een vals dilemma.

TRAP ER NIET IN, zou Kuzu zeggen.
Het gaat om de R. :7
- Goethe, “Faust”
pi_198363294
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 20:35 schreef Gretzl het volgende:
TT :')

Verdiep je eens in wat zeroCovid daadwerkelijk inhoud. Ook de topviroloog van Duitsland (Drosten) is hier voorstander van als langetermijnstrategie
Dat noemde je net ook, dus ik ben me maar eens meer in gaan lezen. Dit is wat Drosten zei over zeroCovid:
quote:
DER SPIEGEL: Do you think that the so-called Zero-COVID strategy, the goal of sinking the number of new infections to zero, is the right way forward?

Drosten: I do think it would be possible with a significant effort. The virus, of course, would continue to flare up, just as we have seen in China and Australia. But it would absolutely be worthwhile to at least identify zero new infections as a target. Primarily because I am quite apprehensive about what might otherwise happen in the spring and summer.
Hij zegt niet dat hij voorstander is van de Zero-COVID strategie, hij is er voorstander van om als doel te stellen 0 nieuwe infecties te identificeren.

Nergens geeft hij aan dat hij een voorstander van het zero-Covid beleid is.

Maargoed, zoals je eerder zei vond je dat ik me in moest lezen. Het einddoel van zeroCovid lijkt te zijn dat het virus helemaal weg gaat, terwijl het hoogstwaarschijnlijk endemisch wordt met de hoeveelheid natuurlijke reservoirs die er zijn.

Wat me opvalt is dat er gesproken wordt over groene zones, zones waar alle besmettingen herleidbaar zijn. Er wordt alleen niet gesproken over wat een groene zone is ten opzichte van wat geen groene zone is.

Dit is bijvoorbeeld wat erover gezegd wordt:
quote:
While controlling the virus across Europe seems to be a daunting task, it can be achieved by defining common public health measures and standards that aim at achieving and then protecting green zones. The smaller the zones and the less mobility between them, the faster the exit can be reached and worst-in-class measures avoided. However, as the zoning needs to be politically and socially acceptable, and locally enforceable, each country should make its own pragmatic choice. For example, Italy could opt for regions, Germany could opt for Landkreise or Länder, and a small country like Lithuania could opt to be considered as one zone. Even more granularly, single cities could be considered a zone if feasible.
Na me er meer op ingelezen te hebben ben ik meer dan eerst van mening dat deze strategie gebaseerd is op wensdenken. Er wordt helemaal geen rekening gehouden met de sociale, economische en juridische kaders, er wordt eigenlijk gewoon gezegd: "Je moet het maar doen"

Wel ben ik heel benieuwd waarom jij van mening bent dat dit de way forward is. Wat heeft jou ertoe doen bewegen hierachter te staan? Wat heeft jou overtuigd?
pi_198363297
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 21:03 schreef maan_man het volgende:

[..]

Van mij mogen de winkels best open met een max per m2, maar een combinatie van tijd en m2 werkt niet. Ook inspringen in tijd niet, dat wordt een organisatorische chaos.
Van mogen ze open. Die afstandregel was de eerste simpele en nodige maatregel, die hebben we. Die mondkapjes werden ingevoerd met als argument dat we ze echt echt echt nodig hadden om veilig te kunnen winkelen, dus die hebben we. Dan is het wat mij betreft wel genoeg. Pleur op met je reserveringen, pleur op met je tijdssloten, pleur op met je timers, en pleur op met maximaal een handjevol mensen in een hele grote winkel.
pi_198363299
quote:

Pick and match.

Die 0,8 is compleet nattevingerwerk. Avondklok is gewoon niet bewezen. Nog los van dat de schade erger is dan wat het oplevert.
Bovendien sluit het een het ander niet uit.
Al die zaken moeten prima kunnen.

Avondklok moet er gewoon als eerste af. Nu is het wisselgeld en daarom had het nooit op tafel moeten komen.
  Moderator zaterdag 6 maart 2021 @ 21:09:18 #68
236264 crew  capricia
pi_198363309
quote:

[..]

Zoiets dacht ik al. :D
- Goethe, “Faust”
pi_198363358
quote:
Ik ook en ik moet mijn lidmaatschap van Forum nog altijd opzeggen. Zonde hoe die partij is geëindigd.
pi_198363370
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 21:07 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Cool, ze verkopen ook antibody testkits, daar ben ik wel benieuwd naar. Ben een week flink ziek geweest met koorts en keelpijn in april, maar toen kon je je niet zomaar laten testen.
Klopt, die gaan geloof ik wel per 2.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198363372
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 21:09 schreef capricia het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik al. :D
Moest van jou. :D

zie email 27 oktober
  Moderator zaterdag 6 maart 2021 @ 21:11:58 #72
236264 crew  capricia
pi_198363386
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 21:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Die 0,8 is compleet nattevingerwerk. Avondklok is gewoon niet bewezen. Nog los van dat de schade erger is dan wat het oplevert.
Bovendien sluit het een het ander niet uit.
Al die zaken moeten prima kunnen.

Avondklok moet er gewoon als eerste af. Nu is het wisselgeld en daarom had het nooit op tafel moeten komen.
Dat begrijp ik.
Maar denk eens vanuit het OMT. :D
De R zit op of iets boven de 1. Maar er zijn mensen gevaccineerd. Dus iets wisselgeld is er wel.

Welke keuzen zullen zij maken? Wie roept het hardst, welke belangengroep is het best vertegenwoordigd?
Dat is niet die van de avondklok.
Nog eerder de terrassen en de winkeliers.
- Goethe, “Faust”
pi_198363391
quote:
Dat zal 'm hier ook wel worden ja. Echt bij gebrek aan beter, maar goed.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
  Moderator zaterdag 6 maart 2021 @ 21:12:24 #74
236264 crew  capricia
pi_198363399
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 21:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Moest van jou. :D

Zet het in je ondertitel. O+
- Goethe, “Faust”
  Moderator zaterdag 6 maart 2021 @ 21:12:42 #75
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_198363410
quote:

[..]

Ik misschien maar op Splinter, maar ik weet het nog niet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')