Kaas !!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:37 schreef cheanny het volgende:
Kan Hassan al genomineerd worden? Of heeft hij eerste week immuniteit?
Het spijt mequote:
Nee het heeft twee minuten geduurd.quote:
ja het mislukte me helemaal hoezo werkt nieuw topic niet hahaha en klikte toen op reclame ging helemaal foutquote:
gelukkig snapt Capuchon_jongen me hahaquote:
zeg doe even lekker normaal jaquote:
Jank niet zo danquote:
bemoei je er lekker niet meequote:
afrikaanse dans en klompendansquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:42 schreef cheanny het volgende:
Maar dus weer een feestje. Dus verder verloop van de avond:
Eerst uurtje schmincken.
Wijn, biertjes, chips, bitterballen en vegan borrelhapjes.
Twerken en de kabouterdans
Liese klassebak
kleutergedrag van aangeschoten meiden
Knuffelen voor het slapen gaan
en
neeeeeeeeeeee probleem ze hebben geen kleren, alles in de was en wat niet in de was is, hebben ze al een keer aangehad, en dat kan echt niet!!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
afrikaanse dans en klompendans
samensmelten van diverse culturen
Ik ben voorquote:
Checkquote:
Het is Hassanquote:
naakt ...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee probleem ze hebben geen kleren, alles in de was en wat niet in de was is, hebben ze al een keer aangehad, en dat kan echt niet!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Nog een keer proberen. Had de eerste keer ook problemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ga lekker ergens anders zeiken. BB / Zeur hier als je streams het niet doen.quote:
We luisteren aandachtig naar Nick en zijn keischone foto verhaal.quote:
Ik wacht op het feestjequote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie een leven gekregen
kan helpen om de cache te leggen bij videoland want ik had vorige week ook en nadat ik dat gedaan had werkt hij weer goedquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Nog een keer proberen. Had de eerste keer ook problemen.
hij is wel meer kwijtquote:
Begin zelf mottig te worden van ons kempens dialect.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef Jockari het volgende:
Er hangen geen "kaassen" niet meer zegt Nick. Voor de nederlanders hier: "Er hangen geen kousen meer."
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier is het feestje [ link | afbeelding ]
MEt zo'n ding van een ijsbaan glijden op de Olympische winterspelen is dat een onderdeel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:05 schreef Jockari het volgende:
Nick heeft het over "Bobcatten". Matt weet niet wat het betekend. Ik ook niet. Daar gaat mijn vertaler-rol in deze COS.
Inderdaad een goeie !!!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:04 schreef Benny het volgende:
CRE / De bouw van de Notre dame in 63.000+ steentjes
Dit zou een leuke weekopdracht zijn
Googel stuk?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:05 schreef Jockari het volgende:
Nick heeft het over "Bobcatten". Matt weet niet wat het betekend. Ik ook niet. Daar gaat mijn vertaler-rol in deze COS.
Heel de week kijken naar bouwende bewoners kijkenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:04 schreef Benny het volgende:
CRE / De bouw van de Notre dame in 63.000+ steentjes
Dit zou een leuke weekopdracht zijn
Ja lekker saaiquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:07 schreef cheanny het volgende:
Ik hou wel van deze vibezz in the house. Geen sjaggie hoofden meer en meer samen en gemengd
Daarom kan deze er nog bij. Liever dan breien en puzzelen of bed- of bankliggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heel de week kijken naar bouwende bewoners kijkenWe klagen al dat de bewoners een uurtje puzzelen
waarom KUTquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:06 schreef mario390 het volgende:
julie moest zo lachen
als zoey lies bij het muis
halen schrikkte
dom kut zoey liese kann ondervallen
Mwoah. Domino was ook wel verrassend leuk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heel de week kijken naar bouwende bewoners kijkenWe klagen al dat de bewoners een uurtje puzzelen
Zie ze wel lol hebben en gezellig met elkaar geinen. Voor mij geen saaie beelden. Volgende week mogen ze weer ruzie maken. Vanavond feestjequote:
Heb ik niet live kunnen meemakenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Mwoah. Domino was ook wel verrassend leuk om naar te kijken
ze waren zelf ook verbaasd, snappen het nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:11 schreef Windhapper het volgende:
Waarom feestje vanavond? Speciale gelegenheid?
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nooit geen Hassan alleen in een woning. Dus nog 50 te gaan.
Daar zit ik hier niet voor. Ik wil herrie in de tentquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:10 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zie ze wel lol hebben en gezellig met elkaar geinen. Voor mij geen saaie beelden. Volgende week mogen ze weer ruzie maken. Vanavond feestje
Goed op te zienquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:10 schreef Rhosyn het volgende:
Het stoeien wat Jill vaak deed met Thomas doet ze nu met Julie en Lies.
Het is zaterdagavond en anders zijn de streams doodsaai. Lijkt me reden genoegquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:11 schreef Windhapper het volgende:
Waarom feestje vanavond? Speciale gelegenheid?
Hopelijk niemand meer in kleren van Zoey. Mijn 80-jarige moeder dacht dat dit een ingehuurde prostituee was in het huis.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:13 schreef cheanny het volgende:
Gaan ze geen kledingruil doen? Bijvoorbeeld Jill in een jurkje zonder stof van Zoey. Zoey in een jaren 40 jurkje van Naomi...
Zeker als ze nephaar heeftquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk niemand meer in kleren van Zoey. Mijn 80-jarige moeder dacht dat dit een ingehuurde prostituee was in het huis.
Bonjour mon ami casse-toi.quote:
tegenwoordig noemt dit DJquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk niemand meer in kleren van Zoey. Mijn 80-jarige moeder dacht dat dit een ingehuurde prostituee was in het huis.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je weet wat ze zeggen in Vlaanderen:
Rost goed, poept goed!
Vertaald voor NL'ers: Roodharigen neuken goed.
Zou Jill dit vorige keer opgemerkt hebben xd
En de macarena omdat ze het gisteren zo goed hebben geoefend!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
hopelijk puur om de bewoners te irriteren 2 uur plop muziek
ja ze zijn in de fase aangekomen dat ze alles al 1 x gedragen hebben op een feestje of in de live, en ze kunnen niet anders dan ruilen nu, want iets 2 x aan is niet denkbaar, aldus de vrouwenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:13 schreef cheanny het volgende:
Gaan ze geen kledingruil doen? Bijvoorbeeld Jill in een jurkje zonder stof van Zoey. Zoey in een jaren 40 jurkje van Naomi...
Hahaha ik ken voor roodharige vrouwen wel de uitdrukking 'Hoe roestiger het dak, hoe natter de kelder'quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je weet wat ze zeggen in Vlaanderen:
Rost goed, poept goed!
Vertaald voor NL'ers: Roodharigen neuken goed.
Zou Jill dit vorige keer opgemerkt hebben xd
Je bent zo liefquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders zeiken. BB / Zeur hier als je streams het niet doen.
Ja eigenlijk wel, als iedereen hier gaat klagen en mensen brengen oplossingen aan in de cos ziet niemand het. En blijft het probleem en de vraag. Snap je?quote:
Dat moet iemand zeggen, die nog nooit gelukkig in de liefde was.....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:22 schreef Jockari het volgende:
pijpmondje proper maken. Deze nacht gebeurt het !
[ afbeelding ]
Ge moest eens weten ;-)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat moet iemand zeggen, die nog nooit gelukkig in de liefde was.....
Goede reden om toch met Mies te gaan sporten. Worden ze ook vriendjes. Alle Mies en Jill fans blij. Alle haat weg. En ze leefden nog slank en gelukkigquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
jill weet niet wat er met haar lichaam is gebeurd, nou mop je bent wat aangekomen
had je haar reactie niet gehoord zeker toen michel over het sporten begon, dat ze dan zeker geen vrienden wordenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:26 schreef cheanny het volgende:
[..]
Goede reden om toch met Mies te gaan sporten. Worden ze ook vriendjes. Alle Mies en Jill fans blij. Alle haat weg. En ze leefden nog slank en gelukkig
Jill is niet dik, ze heeft een dikke bolle harses. Die kan je niet trainen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:26 schreef cheanny het volgende:
[..]
Goede reden om toch met Mies te gaan sporten. Worden ze ook vriendjes. Alle Mies en Jill fans blij. Alle haat weg. En ze leefden nog slank en gelukkig
Julie heeft een tafelkleed aanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:28 schreef FOKoffieleut het volgende:
matt verwacht tegenwind of windmachines vanavond, ff de coupe vast in haarlak zetten, ondertussen nonchalant liese inpakken
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
had je haar reactie niet gehoord zeker toen michel over het sporten begon, dat ze dan zeker geen vrienden worden
Eerste goede grap die ik Michel in weken hoorde makenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
had je haar reactie niet gehoord zeker toen michel over het sporten begon, dat ze dan zeker geen vrienden worden
Vertel!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Eerste goede grap die ik Michel in weken hoorde maken
Neh grappen zijn niet leuk als je ze moet navertellenquote:
Ja dat snap ik als het jou grap is, maar het was Michel zijn grapquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Neh grappen zijn niet leuk als je ze moet navertellen
niet kwa sporten nee hahaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:31 schreef cheanny het volgende:
[..]Nee niet gezien. Heb hun gesprekje gemist vandaag. Jammer. Geen happy end dus voor die twee..
Je vraagt maar om een filmpje als je het zo graag wil weten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik als het jou grap is, maar het was Michel zijn grap
ja terugkomst van jill was ook goedquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Eerste goede grap die ik Michel in weken hoorde maken
Feestjequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:34 schreef M.Ritcher het volgende:
Gaat er wat gebeuren? Allemaal opmaken?
Noicequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Je vraagt maar om een filmpje als je het zo graag wil weten.
Woensdag toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Nieuw jurkje hoop ik. Dat witte ding wel genoeg gezien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:39 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Krijgt hij een nieuw kleedje voor zijn verjaardag
Straks weer janken aan de deur van de voorraadkamer voor meer drankquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Drie flesjes wijngeen bier?
kutfeest nu al
Klein feestjequote:
ja net in beeldquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:41 schreef zodeju het volgende:
Krijg het niet te zien op de streams maar is de tafel al op geruimd??
Michel ruimde net nog een deel op.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:41 schreef zodeju het volgende:
Krijg het niet te zien op de streams maar is de tafel al op geruimd??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |