Ik vrees vooral de uitloop in Italie vannachtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:42 schreef Strani het volgende:
Ik vrees dat deze uit gaat lopen dus? De show, niet de make-up van de vrouwelijke kijkers hier als hun eye candy niet naar Rotterdam komt.
Meerdere schermen bieden uitkomstquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:42 schreef Strani het volgende:
Ik vrees dat deze uit gaat lopen dus? De show, niet de make-up van de vrouwelijke kijkers hier als hun eye candy niet naar Rotterdam komt.
Hart van Estland begint straks niet op tijdquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:42 schreef Strani het volgende:
Ik heb een reservevoorraad pampers ingekocht voor ons allemaal!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vrees vooral de uitloop in Italie vannacht
Ja te snel z'n hoofd weggedraaidquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ahh eindshot was minder gifwaardig dan de vorige keer
Ik heb zo veel zin en ik heb ook zoveel niet zinquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb een reservevoorraad pampers ingekocht voor ons allemaal!![]()
![]()
Van 20:00 tot 20:30 komt nog even Shownieuws tussendoor volgens mij.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:42 schreef Strani het volgende:
Ohquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:44 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Van 20:00 tot 20:30 komt nog even Shownieuws tussendoor volgens mij.
Internationale communicatiequote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:43 schreef Momo het volgende:
Om 8 uur is Denemarken de volgende, als hier een break is waarschijnlijk.
De ervaring is uniek, dat zekerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb zo veel zin en ik heb ook zoveel niet zin
Ik heb geen punten meer in te zettenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:44 schreef molloot200 het volgende:
Iedereen z'n WIDM punten in de app ingezet? Ik was het bijna vergeten, net gedaan
Ja, alle 0.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:44 schreef molloot200 het volgende:
Iedereen z'n WIDM punten in de app ingezet? Ik was het bijna vergeten, net gedaan
*boks*quote:
Met 0 doe je niet zoveel meerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:44 schreef molloot200 het volgende:
Mollie wil gewoon even pochen dat hij ze nog wel heeftquote:
Is dit echt de tekst?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:46 schreef koffieleuk het volgende:
Bij deze de meest essentiële post van dit topic.
[ twitter ]
En toch vind ik het nu wel leukerquote:
Niet één van hen, maar hun team volgens mij.quote:
Ik hou ervanquote:
Ik ben ook daarheenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:57 schreef Momo het volgende:
Ik spoel door naar Denemarken, we zullen vanaf 21:30 wel de uitslag krijgen.
Saving the best for last. Dit mag de winnaar worden van mij,quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:53 schreef molloot200 het volgende:
Deze vrouw gaat echt de juryvote winnen
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik dacht even net in het Denemarken topic "lekker episch muziekje", maar de Estse stream stond het geluid nog aan en het was van het journaal
Deze post is misschien wel belangrijker dat de tekst van TARTUquote:
Ik hoop voor hem dat Kirkorov genoeg SIM kaarten heeft geregeld.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Klopt ja, de jury i sniet aardig voor hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |