Er komen altijd wel startbewijzen vrij van mensen die uiteindelijk toch niet willen lopen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Zijn alle najaarsmarathons niet al vol?
Nee. Amsterdam is de inschrijving nog niet eens geopend.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Zijn alle najaarsmarathons niet al vol?
Maar ik neem aan dat de mensen die vorige keer ingeschreven stonden nu ook weer recht hebben om mee te doen. Dat is bij Rotterdam wel zo.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 07:34 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Nee. Amsterdam is de inschrijving nog niet eens geopend.
Ik aas er ook nog een beetje op.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Hmm misschien toch Rotterdam dan als ik aan startbewijs kan komen..
Dat klopt, alleen is het startnummer van Rotterdam iets specialer komende editie.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat de mensen die vorige keer ingeschreven stonden nu ook weer recht hebben om mee te doen. Dat is bij Rotterdam wel zo.
Vraag ik me ook af inderdaad.. alternatieven voor het najaar? Binnen Nederland en 1 grote ronde?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hoe reëel is de kans om er eentje te bemachtigen?
Eindhoven?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af inderdaad.. alternatieven voor het najaar? Binnen Nederland en 1 grote ronde?
Leiden is volgens mij ook verplaatst naar het najaarquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af inderdaad.. alternatieven voor het najaar? Binnen Nederland en 1 grote ronde?
Heldquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:12 schreef MorganLeFay het volgende:
Op Facebook worden nog regelmatig startbewijzen aangeboden (Loopmaatjes v&a, geloof ik).
Ik stond voor april 2020 ingeschreven voor de kwart marathon Rotterdam. Maar toen kwam corona. En toen bleek ik ziek. Nu na 18 chemo's en een operatie ben ik weer aan het hardlopen geslagen. Valt nog niet mee, maar de eerste 8km zit er alweer op (met stukken wandelen tussendoor helaas...kan nu zo'n 2km nonstop rennen).![]()
Maar.... heb geen startbewijs verspeeld! Hopelijk ben ik straks in oktober ook helemaal klaar voor de kwart marathon (streeftijd onder 60min... wilde vorig jaar 50min doen, maar lijkt me nu niet realistisch)
Mooie marathon, maar die in 2016 al gelopen.quote:
Ze staan af en toe op de site, ze hebben een verkoopsite er voor ingericht, staat er nu 1 voor 90 en een voor 65. Ik dub nog een beetje of ik lastminute blessure kaartje goedkoop wil scoren of eerder mijn geduld verlies.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hoe reëel is de kans om er eentje te bemachtigen?
Dat is laat in het voorjaar normaliter. En zou ik ook niet per se lopen als je een snelle tijd wilt halen..quote:
Dit jaar op 10 oktober.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is laat in het voorjaar normaliter. En zou ik ook niet per se lopen als je een snelle tijd wilt halen..
Jij held!quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:12 schreef MorganLeFay het volgende:
Op Facebook worden nog regelmatig startbewijzen aangeboden (Loopmaatjes v&a, geloof ik).
Ik stond voor april 2020 ingeschreven voor de kwart marathon Rotterdam. Maar toen kwam corona. En toen bleek ik ziek. Nu na 18 chemo's en een operatie ben ik weer aan het hardlopen geslagen. Valt nog niet mee, maar de eerste 8km zit er alweer op (met stukken wandelen tussendoor helaas...kan nu zo'n 2km nonstop rennen).![]()
Maar.... heb geen startbewijs verspeeld! Hopelijk ben ik straks in oktober ook helemaal klaar voor de kwart marathon (streeftijd onder 60min... wilde vorig jaar 50min doen, maar lijkt me nu niet realistisch)
Dan zou ik alsnog voor een andere kiezen voor een snelle tijd.quote:
Hahaha, ik ook. Ik was vooral héél erg blij toen ik weer thuis was.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:42 schreef DeLuna het volgende:
Deze windEn toen ging het ook nog regenen en kreeg ik twee keer een hagelbui op mijn kop. Dit stond niet op buienradar
Dit is volgensmij het eerste loopje in mijn inmiddels 6-jarige hardloopbestaan dat ik er geen zak aan vondwel 14.14km in de pocket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |