abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198389488
Zeg, maken jullie me eens niet zo bang.. Het kost me al moeite genoeg om lui die de hele tijd bevriend met me willen worden op afdoende afstand te houden, ik wil niet méér vrienden, hoogstens minder en als ik jullie zo hoor is hardlopen een onvermijdelijke route naar zaaalige nieuwe vriendschappen - huuuuu! :+

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 08-03-2021 14:36:41 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_198389506
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:59 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Even YouTube naar: planken (allerlei varianten), Superman (diverse varianten), mountain climber, weighted lunges (die je met een paar dumbells of een rug tas met een paar flessen water of iets anders zwaars erin), single leg deadlifts...
Bedankt!
Nou. Misschien morgen.
Let me see you stripped down to the bone
pi_198391931
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:22 schreef minilot het volgende:
Zeg, maken jullie mee eens niet zo bang.. Het kost me al moeite genoeg om lui die de hele tijd bevriend met me willen worden op afdoende afstand te houden, ik wil niet méér vrienden, hoogstens minder en als ik jullie zo hoor is hardlopen een onvermijdelijke route naar zaaalige nieuwe vriendschappen - huuuuu! :+
_O- Lekker bezig.
Whatever...
  maandag 8 maart 2021 @ 19:31:00 #54
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_198398036
ik ben nu al klaar met mijn coaching programma... butterfly sit ups, dat had nooit de bedoeliong kunnen zijn :')
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_198400204
Vanaf 16 maart mag je weer met z'n vieren buiten sporten.
  maandag 8 maart 2021 @ 22:14:10 #56
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_198402133
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 16:18 schreef minilot het volgende:

[..]

Het zou ook eigenlijk wel moeten ja :Y

een groot deel van mijn trainingsprogramma is gefocussed op krachttraining ipv "junk miles"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_198403039
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 20:47 schreef Zwabberhark het volgende:
Vanaf 16 maart mag je weer met z'n vieren buiten sporten.
Dat gebeurt nu al massaal.
  Forum Admin dinsdag 9 maart 2021 @ 07:01:59 #58
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_198404634
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 19:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik ben nu al klaar met mijn coaching programma... butterfly sit ups, dat had nooit de bedoeliong kunnen zijn :')
Ben je mooi klaar mee. Als het vervelend is dan zal het vast iets goeds opleveren.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_198405717
Wel apart, want krachttraining is nooit zo hard afzien als bijvoorbeeld een 5k voluit. Dat is echt lijden. Natuurlijk is een repout op squats ook heftig, maar zo voorbij...
Whatever...
pi_198406034
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:01 schreef Spanky78 het volgende:
Wel apart, want krachttraining is nooit zo hard afzien als bijvoorbeeld een 5k voluit. Dat is echt lijden. Natuurlijk is een repout op squats ook heftig, maar zo voorbij...
Je doet als het goed is ook niet 2x per week een 5km voluit he ;)

Nouja ik kan me wel voorstellen dat veel hardlopers niet echt warmlopen bij krachttraining, de aantrekking van hardlopen zit hem in buiten zijn in de natuur, je voortbewegen, en niet teveel nadenken over techniek. En krachttraining is juist precies het omgekeerde op die vlakken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_198406894
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:24 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je doet als het goed is ook niet 2x per week een 5km voluit he ;)

Nouja ik kan me wel voorstellen dat veel hardlopers niet echt warmlopen bij krachttraining, de aantrekking van hardlopen zit hem in buiten zijn in de natuur, je voortbewegen, en niet teveel nadenken over techniek. En krachttraining is juist precies het omgekeerde op die vlakken.
Krachttraining is snel klaar, geeft prachtige resultaten én als je het goed doet raak je minder snel geblesseerd. Juist de focus op techniek is echt een manier om je lichaam goed te leren aanvoelen. Daarnaast is de sauna daarna echt genieten én is het de uitkomst als het kloteweer is (ookal ga ik ook door de regen hardlopen)

Daarnaast: ik voel me nooit zo lekker moe als na een echt pittige training in de sportschool met squatten, deadliften pullups en bench. Na een flinke inspanning met hardlopen ben ik stijf en voelt het niet echt best... maar na krachttraining dus wel.

[ Bericht 12% gewijzigd door Spanky78 op 09-03-2021 10:37:45 ]
Whatever...
pi_198407103
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:27 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Krachttraining is snel klaar, geeft prachtige resultaten én als je het goed doet raak je minder snel geblesseerd. Juist de focus op techniek is echt een manier om je lichaam goed te leren aanvoelen. Daarnaast is de sauna daarna echt genieten én is het de uitkomst als het kloteweer is (ookal ga ik ook door de regen hardlopen)

Daarnaast: ik voel me nooit zo lekker moe als na een echt pittige training in de sportschool met squatten, deadliften pullups en bench. Na een flinke inspanning met hardlopen ben ik stijf en voelt het niet echt best... maar na krachttraining dus wel.
Ja dat zal best, maar jij bent wellicht meer een liefhebber van krachttraining die ook is gaan hardlopen ;)
Voor pure liefhebbers van hardlopen zal dat toch anders liggen. En de sauna is nu niet echt een optie met thuis krachttrainen.. Een warme douche wel maar dat kan na een looptraining ook :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_198407871
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja dat zal best, maar jij bent wellicht meer een liefhebber van krachttraining die ook is gaan hardlopen ;)
Voor pure liefhebbers van hardlopen zal dat toch anders liggen. En de sauna is nu niet echt een optie met thuis krachttrainen.. Een warme douche wel maar dat kan na een looptraining ook :P
Ik mis de sauna enorm ja.

Denk zelf dat combineren van beiden ( welke balans je dan ook kiest) in totaal tot betere resultaten leidt (als in - gezonder, beter op gewicht, blessurepreventie, betere prestaties). Los van of je een liefhebber bent.

Alleen hardlopen is best gezond, maar wel eenzijdig qua belasting.
Whatever...
  dinsdag 9 maart 2021 @ 11:38:52 #64
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_198407900
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:37 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik mis de sauna enorm ja.

Denk zelf dat combineren van beiden ( welke balans je dan ook kiest) in totaal tot betere resultaten leidt (als in - gezonder, beter op gewicht, blessurepreventie, betere prestaties). Los van of je een liefhebber bent.

Alleen hardlopen is best gezond, maar wel eenzijdig qua belasting.
Totdat je lekker gaat trailen O+
F means you're fucked
pi_198407931
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:38 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat vind ik ook verbazingwekkend leuk. Ik ben een echte bergwandelaar (vroeger klimmer) en dit is een beetje tussen wandelen en rennen in. Echte trails (ja, ik ben ze tegengekomen op 3500 meter, serieuze trailrunners) zal ik niet snel doen. Maar offroad in de bossen en duinen vind ik echt top.
Whatever...
  dinsdag 9 maart 2021 @ 11:53:17 #66
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_198408108
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:40 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat vind ik ook verbazingwekkend leuk. Ik ben een echte bergwandelaar (vroeger klimmer) en dit is een beetje tussen wandelen en rennen in. Echte trails (ja, ik ben ze tegengekomen op 3500 meter, serieuze trailrunners) zal ik niet snel doen. Maar offroad in de bossen en duinen vind ik echt top.
De bergen in is juist het mooiste wat er is. Ik kan niet wachten tot ik weer mag ^O^
F means you're fucked
  dinsdag 9 maart 2021 @ 12:11:40 #67
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198408397
quote:
99s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:04 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Burpees!
Burpees zijn de hel.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_198409238
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:53 schreef YUR het volgende:

[..]

De bergen in is juist het mooiste wat er is. Ik kan niet wachten tot ik weer mag ^O^
Vrouw en kinderen verwachten dan dat ik gewoon met ze mee ga natuurlijk :) En dan kan ik niet gaan rennen.

Maar ik ben het 100% met je eens dat in de bergen zijn het mooiste is wat er bestaat. Prachtig! Heb ook flinke stukken UTMB gelopen (niet gerend).
Whatever...
pi_198409680
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:40 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik geniet hier ook altijd van. Lekker rennen door de bossen. En het is een goeie training voor je enkels, knieën etc.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_198411345
quote:
8s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:11 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Burpees zijn de hel.
Niet! Burpees O+
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_198411402
Hmm ik wil dadelijk nog een rondje gaan hardlopen, maar er is sinds vanmorgen al een brand bezig op een nabijgelegen industrieterrein die ze nog niet uit hebben.

Ik denk dat ik het maar een dagje over sla, donderdag zal hem ook wel niet worden met die storm.
pi_198412132
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 15:34 schreef ruud.nl het volgende:
Hmm ik wil dadelijk nog een rondje gaan hardlopen, maar er is sinds vanmorgen al een brand bezig op een nabijgelegen industrieterrein die ze nog niet uit hebben.

Ik denk dat ik het maar een dagje over sla, donderdag zal hem ook wel niet worden met die storm.
Same here, waarschijnlijk zelfde stad :D

Maar ik ga toch, loop achter op schema en het is een rustige interval die binnen 3 kwartier klaar is.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_198413824
Ja, ook Den Bosch. De wind was weer wat gedraaid, dus ik heb toch maar een rustig rondje van 6 km gelopen, zonder stank.
pi_198414955
Ook Den Bosch hier. Maar aangezien ik vanmiddag om half zes nog op de fiets een mondkapje op deed vanwege de stank in de stad, snap ik jullie. Zelf ga ik ook pas morgen, maar dat is omdat we voor het eerst weer op de baan mogen *G*
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_198418324
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:38 schreef YUR het volgende:

[..]

Trailen is een leuke afwisseling ja. Als we weer eens richting het oude normaal gaan wil ik weer op vakantie naar Tenerife. Prachtige routes daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')