Ja, vannacht heeft Jill met Michel afgesproken om hun helmen af te zetten en Julie de win te gevenquote:
Dat is niet officieel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:43 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ja, vannacht heeft Jill met Michel afgesproken om hun helmen af te zetten en Julie de win te geven
Die "ophef" ebt wel weer weg, denk ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:45 schreef Stargazing het volgende:
Ik heb gezien dat Jill haar populariteit ook een deuk heeft gehad door een aantal uitspraken die ze heeft gedaan (schimmelkut, dat michel zichzelf moest ophangen..)
Maar is die deuk enigzins groot genoeg voor een andere bewoner om toch nog de win te pakken?
Neequote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:45 schreef Stargazing het volgende:
Ik heb gezien dat Jill haar populariteit ook een deuk heeft gehad door een aantal uitspraken die ze heeft gedaan (schimmelkut, dat michel zichzelf moest ophangen..)
Maar is die deuk enigzins groot genoeg voor een andere bewoner om toch nog de win te pakken?
Ik geloof niet dat haar populariteit daaronder geleden heeft. Waren volgens mij al geen fans van haar die daarover vielen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:45 schreef Stargazing het volgende:
Bwah, het was toch Jill die met het idee afkwam, ze kon er niet meer tegen. Michel voerde psychologische oorlog. Het was hoedanook michel of julie, of michel moest over zijn eigen voeten vallenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is niet officieel.
Wij hebben niks te horen gekregen of de opdracht geslaagd is.
Wel heb ik hier gelezen dat Julie in de DBK is geweest en gepraat heeft over huisregels.
Dus stilzwijgend is Julie nu huismeester geworden.
Volledig geregeld door Michel.
Zwak vind ik het.
Nick ertussen uit en dan mag het van mij hahahquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:49 schreef Stargazing het volgende:
dus finale op dit moment word hoogstwaarchijnlijk
Jill-Nick-(Liese)-Naomi?
gelukkig was 90% er van overtuigd dat ze niet zei dat hij zich moest ophangen, maar dat ze zei daar kan ie mooi aan ophangen, en bedoelde daar kan ie mooi aan hangen, wetende dat Jill haar uitspraken altijd slaan op niets omdat ze woorden verdraaid ( we hadden het niet breed maar ook niet smal) ze is er gewoon heilig van overtuigd dat wat ze zegt dan goed is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:45 schreef Stargazing het volgende:
Naomi of Liese wintquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:45 schreef Stargazing het volgende:
ik had gisteren een poll en daar is haar popu niet gezakt in ieder geval kijk maarquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:45 schreef Stargazing het volgende:
Niet dat zij dit aan de dames zouden willen overlaten.. die doen precies wat ze willen en leuk vinden. Klusjes die over blijven zijn voor de meiden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:50 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de mannen weer aan het werken de vrouwen denken alleen maar aan wijn
Jill en Michel hebben dit samen geregeldquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is niet officieel.
Wij hebben niks te horen gekregen of de opdracht geslaagd is.
Wel heb ik hier gelezen dat Julie in de DBK is geweest en gepraat heeft over huisregels.
Dus stilzwijgend is Julie nu huismeester geworden.
Volledig geregeld door Michel.
Zwak vind ik het.
Misschien moet @Collide even naar die poll kijkenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik had gisteren een poll en daar is haar popu niet gezakt in ieder geval kijk maar
BB / [COS #683] Ei, ei, ei en we zijn zo blij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |