Jill kwam toch met het idee te stoppen en het aan Julie te gunnenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:03 schreef Lillfex het volgende: [..] Jill heeft nix gebroken Jill was doorgegaan als Michel Jullie het huismeesterschap niet had gegeven
Mike heeft dat de bewoners herhaaldelijk wijs gemaakt. Dat Jill op Social Media mega-populair is. En dat klopt ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:10 schreef magnaal24 het volgende:
Men zegt steeds dat Jill de grootste tegenstander is van andere kandidaten..Maar hoe weten ze dat in vredesnaam ? Ze hebben geen contact met de buitenwereld toch? Of is het feit dat Jill zich manifesteert als een vrouw die zich niet laat kisten en doorzettingsvermogen heeft al voldoende?
Ja want. Er hebben er 4 met ei opgezeten vannacht en de rest had 12 uur slaap nodigquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef cobain1994 het volgende:
Goedemorgen, Ochtendontbijt om 11:15?
Geen idee streams zijn nog steeds pruttquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft BB nu al bevestigd dat Julie huismeester is?
Volgens mij niet.
Ja ze gingen brunchen, en rond 16.00 BBQen..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef cobain1994 het volgende:
Goedemorgen, Ochtendontbijt om 11:15?
Wat een bikkels..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want. Er hebben er 4 met ei opgezeten vannacht en de rest had 12 uur slaap nodig
Ja maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gelukkig slapen ze niet tussendoor op de dagquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want. Er hebben er 4 met ei opgezeten vannacht en de rest had 12 uur slaap nodig
Bij mij doen ze het nu net. Na tig keer cookies verwijderen en in en uitloggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee streams zijn nog steeds prutt
Nee die Nick is zo actief .. die is de hele dag in de weerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gelukkig slapen ze niet tussendoor op de dag
Hoop het, zijn maten waren nergens te bekennen, geen support .quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:18 schreef Poezewoes het volgende:
Nieuwe huisregels
Alles is voor Michel
Alles is voor Michel
Alles is voor Michel
Misschien denken ze helemaal verkeerd..Het zou weleens kunnen dat Jill niet meer bovenaan staat. Mike en Matt zijn alweer even binnen...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
matt en mike zijn er later ingekomen en die hebben verteld dat Jill erg populair is in de buitenwereld. Plus dat men in het huis niet had gedacht dat Jill tegen Thomas zou winnen, dat geeft haar binnen het huis ook de status van sterke persoon waar je beter niet tegenover kunt komen te zitten op de bank
Fb zijn ze nog steeds Jill fanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:19 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Misschien denken ze helemaal verkeerd..Het zou weleens kunnen dat Jill niet meer bovenaan staat. Mike en Matt zijn alweer even binnen...
Of BB maakt vandaag bekend wie eerste in de pol van BB is geworden..Dat zou leuk zijn..als het Zoey is....
Ik heb hem heel lang op nr. 1 gehad, maar hij is voor mij volledig door de mand gevallen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee die Nick is zo actief .. die is de hele dag in de weer
Het is dat je kwam voor de deal?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:19 schreef engine het volgende:
Wat zei Michel daar net?
Het is dat...... Anders had ik je ook continu wakker gemaakt
En ik ben vooral benieuwd waar Michel op uit is. Zijn krampachtige pogingen om maar van die bank te blijven kan ik niet zo goed volgen. In zijn plaats zou ik gewoon zorgen dat ik er samen met Jill op kwam.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:53 schreef Collide het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd, wat Michel hieruit heeft gehaald ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |