abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198352534
IK WIL ONDER DE ZONNEBANK
pi_198352569
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 09:57 schreef DonDruiper het volgende:
Beetje druilerig vandaag..

Wat zal ik eens doen met m'n 3 kinderen vandaag?

Hahahaha oh wacht alles is dicht.
Zo herkenbaar, hele week op zolder aan het werk en dan in het weekend vervolgens nog nergens heen kunnen.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 10:46:30 #128
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_198352580
Wacht niet op versoepelingen van de overheid, gun jezelf de ruimte. Neem die ruimte, samen met anderen.

Zorg dat je immuun wordt voor de maatregelen, dan hoef je ook niet elke twee weken verrast te zijn dat Rutte & Co aan de leidband van het OMT geen ruimte zien om hun eigen beloften na te komen.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_198352583
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ja klopt, een andere optie zou ook nog kunnen zijn dat Jaap er financieel voordeel bij heeft. Op zijn Ab Osterhaus' aandelen in bv Pfizer bv.
Artsen (o.a OMT lid Jan Kluytmans) verdienen grof geld met het vele testen
pi_198352597
Mochten jullie er in geïnteresseerd zijn, hierbij een artikel van FTM over de rechtzaak van de avondklok.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 10:48:57 #131
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198352618
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:46 schreef Jappie81 het volgende:

[..]

dit kan niet vaak genoeg gezegd worden.
pi_198352640
Ik voorspel hier de maatregelen vanaf 15 maart
15 minuten winkelen
Avondklok een half uurtje later
2 personen thuis op bezoek
Kinderen 2 dagen naar school.
Terassen open tot 20.00uur op 1,5 mtr vooraf reserveren etc.etc

En zo kun je maanden achter elkaar blijven verhogen
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_198352677
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:50 schreef halfway het volgende:
15 minuten winkelen

Terrassen gaan echt niet open dan
Alpha kenny one
pi_198352681
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:50 schreef halfway het volgende:
15 minuten winkelen

Aantal minuten winkelen verschilt toch al per winkel?
Mijn vriendin is met gevaar voor eigen leven 10 minuten in de Action geweest maar ik heb ook wel gehoord over winkels waar anderhalf uur mogelijk is.
pi_198352698
pi_198352717
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 09:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

En, in tegenstelling tot wat er hier soms over dat volk geschetst wordt, beginnen meer en meer Duitsers daar hun twijfels bij te krijgen.
Ik schreef het al een paar keer; de lockdown hier in Duitsland is een stuk minder streng dan de Nederlandse. En bovendien omzeilen de Duitsers hun lockdown net zo zeer als Nederlanders.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 10:57:14 #137
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198352748
Nederland zegt wel dat ze perspectief willen bieden, maar in de tussentijd bieden ze helemaal niks van perspectief. Het enige dat ze willen doen is zeggen dat we nog even langer moeten volhouden en dat er toch echt helemaal niks kan en we niks kunnen verwachten. Behalve nog langer opgehokt zitten.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  zaterdag 6 maart 2021 @ 10:59:38 #138
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198352774
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:57 schreef popje het volgende:
Nederland zegt wel dat ze perspectief willen bieden, maar in de tussentijd bieden ze helemaal niks van perspectief. Het enige dat ze willen doen is zeggen dat we nog even langer moeten volhouden en dat er toch echt helemaal niks kan en we niks kunnen verwachten. Behalve nog langer opgehokt zitten.
Jaap is nog aan het onderzoeken wat het kabinet eventueel kan versoepelen, die onderzoeken van hem duren altijd lang.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 11:00:28 #139
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198352786
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 09:47 schreef Zwansen het volgende:

[..]

:')
Wacht maar over een tijdje als het uit komt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 6 maart 2021 @ 11:03:37 #140
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198352826
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Jaap is nog aan het onderzoeken wat het kabinet eventueel kan versoepelen, die onderzoeken van hem duren altijd lang.
Hij gaat nog een pijltje gooien richting de wereldkaart om te bepalen waar de volgende variant des doods vandaan komt.
pi_198352829
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:53 schreef Xqtress het volgende:

[..]

Aantal minuten winkelen verschilt toch al per winkel?
Mijn vriendin is met gevaar voor eigen leven 10 minuten in de Action geweest maar ik heb ook wel gehoord over winkels waar anderhalf uur mogelijk is.
Dit dus. Je mag maximaal 6 klanten per uur. Sommige winkels 12, omdat ze groot zijn of twee verdiepingen hebben. Winkels die het moeten hebben van het verkopen van goedkope spullen hebben het maximaal aantal klanten nodig, ook al is dat vaak de druppel op een gloeiende plaat.

Voor winkels die dure dingen verkopen loont het zich om een klant veel meer tijd te geven. Denk aan keukens, meubels, etc. Sommige dure kledingwinkels geven ook meer tijd.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 11:05:04 #142
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198352842
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:57 schreef popje het volgende:
Nederland? Dat zijn wij toch, het duurt mij ook allemaal veel te lang hoor maar dat hullie zullie gehalte hier is me ook wat te groot om over de complottheorieën maar te zwijgen.

Wat blijkt is dat onze slimste mensen toch niet zo slim zijn als wij en ook zij dachten en zitten we al te lang met een baat het schaadt het niet aanpak, ze kunnen helaas niet beter.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 11:07:15 #143
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198352862
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 11:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nederland? Dat zijn wij toch, het duurt mij ook allemaal veel te lang hoor maar dat hullie zullie gehalte hier is me ook wat te groot om over de complottheorieën maar te zwijgen.

Wat blijkt is dat onze slimste mensen toch niet zo slim zijn als wij en ook zij dachten en zitten we al te lang met baat het schaadt het niet aanpak, ze kunnen helaas niet beter.
Ik heb het ook niet over een complottheorie, ik zeg alleen dat in tegenstelling tot andere landen er ons geen enkel perspectief geboden wordt en dat er geroepen blijft worden, we weten dat het rot is, maar toch kan er niks. We maken een routekaart en gooien hem vervolgens direct in de prullenbak.

Daarmee vergroot je het vertrouwen in de politiek en het kabinet op geen enkele manier.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198352871
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 09:50 schreef josja het volgende:

[..]

Ik las dat serieus ergens op nu.nl gisteravond, wist niet of ik moest lachen of huilen. Vanochtend preken daar mensen voor blijvende mondkapjes en een verbod op groepsactiviteiten omdat we nu mooi geen griep meer hebben. Wat zijn dat voor mensen? Ik wil niet leven in zo'n wereld.
Voor eeuwig opgesloten in een veel te dure mensenstal om daar overdag de fte en belastingslaaf uit te hangen en 's avonds op tv de in talkshows gefêteerde coronacoryfeeēn en virologenkliek te aanbidden. Kinderen volgen dan thuisonderwijs terwijl ze in kelders opgesloten zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door DDDDDaaf op 06-03-2021 11:13:23 ]
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198352873
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 11:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat blijkt is dat onze slimste mensen toch niet zo slim zijn als wij en ook zij dachten en zitten we al te lang met een baat het schaadt het niet aanpak, ze kunnen helaas niet beter.
Het schaad dus wel, duizenden reguliere patiënten komen nu te laat in het ziekenhuis, om over de economische schade maar niet te praten.
pi_198352881
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:03 schreef SignificanteAnder het volgende:

[..]

:r
Zie je maar weer dat men pas in actie komt als hun eigen situatie in gedrang komt.
pi_198352930
quote:
Waarom blijft ie niet lekker in Duitsland, daar woont ie toch?

Enige viroloog die ik heel hoog heb zitten is Jaap Goudsmit, de enige die rekening houdt met het totaalplaatje en die kritiek heeft, maar hem zien we maar weinig in de media.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_198352938
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:46 schreef Jappie81 het volgende:

[..]

Corona als pandemie is al lang verdrongen door corona als verdienmodel en corona als politiek gereedschap om burgerrechten in rap tempo af te breken.
pi_198352944
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 11:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Waarom blijft ie niet lekker in Duitsland, daar woont ie toch?

Enige viroloog die ik heel hoog heb zitten is Jaap Goudsmit, de enige die rekening houdt met het totaalplaatje en die kritiek heeft, maar hem zien we maar weinig in de media.
Is die een beetje genuanceerd? Want dat verkoopt niet.
pi_198352957
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 09:50 schreef josja het volgende:

[..]

Ik las dat serieus ergens op nu.nl gisteravond, wist niet of ik moest lachen of huilen. Vanochtend preken daar mensen voor blijvende mondkapjes en een verbod op groepsactiviteiten omdat we nu mooi geen griep meer hebben. Wat zijn dat voor mensen? Ik wil niet leven in zo'n wereld.
Ik heb het artikel gelezen, daarin werd door niets of niemand gepleit of ook maar geoppeerd om de mondvodjes etc voor eeuwig te doen om de griep, zelfs door experts niet. LEtterlijk door niets of niemand, het werd niet eens als mogelijkheid genoemd, omdat het gestoord is.

Maar de comments van dat artikel heb ik maar expres overgeslagen, net als bij artikelen over vluchtelingen enzo.

Er lopen wat imbecielen rond op nu.nl af en toe, dit soort maar ook veel complotdenkers die vinden dat het allemaal onzin is en corona niet bestaat. En alles er tussen in.

Gewoon negeren dus, die mensen hebben toch niets te zeggen en nul invloed XD

Neem tenminste aan dat je dat artikel bedoelt "geen griep dit jaar" op de homepage? Want daarin plette echt helemaal niemand daarvoor, een paar imbecielen in de comments maakt niet uit natuurlijk.

(trouwens toch net even gekeken naar de twee uitgelichte comments, dat waren er twee, die suggereerden dat ook op geen enkele manier. Maar de redactie heeft dus duidelijk ook iets van "zucht, laat maar zwammen...")
#WeesGeenWhales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')