Zo herkenbaar, hele week op zolder aan het werk en dan in het weekend vervolgens nog nergens heen kunnen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:57 schreef DonDruiper het volgende:
Beetje druilerig vandaag..
Wat zal ik eens doen met m'n 3 kinderen vandaag?
Hahahaha oh wacht alles is dicht.
Artsen (o.a OMT lid Jan Kluytmans) verdienen grof geld met het vele testenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja klopt, een andere optie zou ook nog kunnen zijn dat Jaap er financieel voordeel bij heeft. Op zijn Ab Osterhaus' aandelen in bv Pfizer bv.
dit kan niet vaak genoeg gezegd worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:46 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Artsen (o.a OMT lid Jan Kluytmans) verdienen grof geld met het vele testen
Terrassen gaan echt niet open danquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:50 schreef halfway het volgende:
Ik voorspel hier de maatregelen vanaf 15 maart
15 minuten winkelen
Avondklok een half uurtje later
2 personen thuis op bezoek
Kinderen 2 dagen naar school.
Terassen open tot 20.00uur op 1,5 mtr vooraf reserveren etc.etc
En zo kun je maanden achter elkaar blijven verhogen
Aantal minuten winkelen verschilt toch al per winkel?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:50 schreef halfway het volgende:
Ik voorspel hier de maatregelen vanaf 15 maart
15 minuten winkelen
Avondklok een half uurtje later
2 personen thuis op bezoek
Kinderen 2 dagen naar school.
Terassen open tot 20.00uur op 1,5 mtr vooraf reserveren etc.etc
En zo kun je maanden achter elkaar blijven verhogen
Ik schreef het al een paar keer; de lockdown hier in Duitsland is een stuk minder streng dan de Nederlandse. En bovendien omzeilen de Duitsers hun lockdown net zo zeer als Nederlanders.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En, in tegenstelling tot wat er hier soms over dat volk geschetst wordt, beginnen meer en meer Duitsers daar hun twijfels bij te krijgen.
Jaap is nog aan het onderzoeken wat het kabinet eventueel kan versoepelen, die onderzoeken van hem duren altijd lang.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:57 schreef popje het volgende:
Nederland zegt wel dat ze perspectief willen bieden, maar in de tussentijd bieden ze helemaal niks van perspectief. Het enige dat ze willen doen is zeggen dat we nog even langer moeten volhouden en dat er toch echt helemaal niks kan en we niks kunnen verwachten. Behalve nog langer opgehokt zitten.
Wacht maar over een tijdje als het uit komt.quote:
Hij gaat nog een pijltje gooien richting de wereldkaart om te bepalen waar de volgende variant des doods vandaan komt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Jaap is nog aan het onderzoeken wat het kabinet eventueel kan versoepelen, die onderzoeken van hem duren altijd lang.
Dit dus. Je mag maximaal 6 klanten per uur. Sommige winkels 12, omdat ze groot zijn of twee verdiepingen hebben. Winkels die het moeten hebben van het verkopen van goedkope spullen hebben het maximaal aantal klanten nodig, ook al is dat vaak de druppel op een gloeiende plaat.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:53 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Aantal minuten winkelen verschilt toch al per winkel?
Mijn vriendin is met gevaar voor eigen leven 10 minuten in de Action geweest maar ik heb ook wel gehoord over winkels waar anderhalf uur mogelijk is.
Nederland? Dat zijn wij toch, het duurt mij ook allemaal veel te lang hoor maar dat hullie zullie gehalte hier is me ook wat te groot om over de complottheorieën maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:57 schreef popje het volgende:
Nederland zegt wel dat ze perspectief willen bieden, maar in de tussentijd bieden ze helemaal niks van perspectief. Het enige dat ze willen doen is zeggen dat we nog even langer moeten volhouden en dat er toch echt helemaal niks kan en we niks kunnen verwachten. Behalve nog langer opgehokt zitten.
Ik heb het ook niet over een complottheorie, ik zeg alleen dat in tegenstelling tot andere landen er ons geen enkel perspectief geboden wordt en dat er geroepen blijft worden, we weten dat het rot is, maar toch kan er niks. We maken een routekaart en gooien hem vervolgens direct in de prullenbak.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nederland? Dat zijn wij toch, het duurt mij ook allemaal veel te lang hoor maar dat hullie zullie gehalte hier is me ook wat te groot om over de complottheorieën maar te zwijgen.
Wat blijkt is dat onze slimste mensen toch niet zo slim zijn als wij en ook zij dachten en zitten we al te lang met baat het schaadt het niet aanpak, ze kunnen helaas niet beter.
Voor eeuwig opgesloten in een veel te dure mensenstal om daar overdag de fte en belastingslaaf uit te hangen en 's avonds op tv de in talkshows gefêteerde coronacoryfeeēn en virologenkliek te aanbidden. Kinderen volgen dan thuisonderwijs terwijl ze in kelders opgesloten zitten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:50 schreef josja het volgende:
[..]
Ik las dat serieus ergens op nu.nl gisteravond, wist niet of ik moest lachen of huilen. Vanochtend preken daar mensen voor blijvende mondkapjes en een verbod op groepsactiviteiten omdat we nu mooi geen griep meer hebben. Wat zijn dat voor mensen? Ik wil niet leven in zo'n wereld.
Het schaad dus wel, duizenden reguliere patiënten komen nu te laat in het ziekenhuis, om over de economische schade maar niet te praten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nederland? Dat zijn wij toch, het duurt mij ook allemaal veel te lang hoor maar dat hullie zullie gehalte hier is me ook wat te groot om over de complottheorieën maar te zwijgen.
Wat blijkt is dat onze slimste mensen toch niet zo slim zijn als wij en ook zij dachten en zitten we al te lang met een baat het schaadt het niet aanpak, ze kunnen helaas niet beter.
Waarom blijft ie niet lekker in Duitsland, daar woont ie toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:53 schreef halfway het volgende:
Ab is ook weer wakker.
https://www.telegraaf.nl/(...)tbeleid-van-de-gekke
Corona als pandemie is al lang verdrongen door corona als verdienmodel en corona als politiek gereedschap om burgerrechten in rap tempo af te breken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:46 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Artsen (o.a OMT lid Jan Kluytmans) verdienen grof geld met het vele testen
Is die een beetje genuanceerd? Want dat verkoopt niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom blijft ie niet lekker in Duitsland, daar woont ie toch?
Enige viroloog die ik heel hoog heb zitten is Jaap Goudsmit, de enige die rekening houdt met het totaalplaatje en die kritiek heeft, maar hem zien we maar weinig in de media.
Ik heb het artikel gelezen, daarin werd door niets of niemand gepleit of ook maar geoppeerd om de mondvodjes etc voor eeuwig te doen om de griep, zelfs door experts niet. LEtterlijk door niets of niemand, het werd niet eens als mogelijkheid genoemd, omdat het gestoord is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:50 schreef josja het volgende:
[..]
Ik las dat serieus ergens op nu.nl gisteravond, wist niet of ik moest lachen of huilen. Vanochtend preken daar mensen voor blijvende mondkapjes en een verbod op groepsactiviteiten omdat we nu mooi geen griep meer hebben. Wat zijn dat voor mensen? Ik wil niet leven in zo'n wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |