Over twee weken toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:34 schreef DonDruiper het volgende:
Gaan we dan vandaag eindelijk naar de 170.000 besmettingen per dag?
Ja joh sommige mensen vinden dat hij maar permanent moet blijven, heeft de politie ook geen misdaad meer 's avonds en is het zo lekker rustig op straat...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen bewegen gewoon mee met de avondklok, niemand vindt het meer erg. Dan kunnen we net zo goed de avondklok in stand houden toch?
woon je in Ruinerwold?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:33 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik had een misschien wel geromantiseerd beeld van Nederland waar iedereen elkaar vrij liet in zijn of haar doen en laten en accepteerde dat daar af en toe "overlast" bij hoort.
Wij hebben dit draadje ook gelezen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:34 schreef Gunner het volgende:
Martijn Broekman debunked RIVM;
[ twitter ]
Dat is ook het gevaarlijkste. Dat mensen het op zich wel fijn vinden dat hun vrijheden beperkt worden en zich er niet over bekommeren, een soort van acceptatie. In China zullen mensen ook tevreden zijn ondanks dat het een dystopisch kutland is, maar dat betekend niet dat het ook gerechtvaardigd is. Zie het als een gevangene die zegt van "Ach ja jongens, ik heb deze ketens nou eenmaal 24/7 om, het is niet anders" dus dan moet het maar zo zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:33 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja ik eerst ook, maar eigenlijk zie je het overal in de samenleving.
De roep om verboden voor van alles zolang "ik" er maar geen last van heb. Het opleggen van de eigen mening/leefwijze aan anderen.
Ik had een misschien wel geromantiseerd beeld van Nederland waar iedereen elkaar vrij liet in zijn of haar doen en laten en accepteerde dat daar af en toe "overlast" bij hoort.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een leugenaar die man. Ik kan ook wel een voorspelling maken als ik ieder half uur mijn model kan aanpassen.
Hufter.
is dat uit de onderbuik?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:49 schreef THEFXR het volgende:
het gevoel bekruipt me, dat ze de lockdown qua tijd gaan vergroten![]()
![]()
Ik las dat serieus ergens op nu.nl gisteravond, wist niet of ik moest lachen of huilen. Vanochtend preken daar mensen voor blijvende mondkapjes en een verbod op groepsactiviteiten omdat we nu mooi geen griep meer hebben. Wat zijn dat voor mensen? Ik wil niet leven in zo'n wereld.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:35 schreef popje het volgende:
[..]
Ja joh sommige mensen vinden dat hij maar permanent moet blijven, heeft de politie ook geen misdaad meer 's avonds en is het zo lekker rustig op straat...
Watquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:50 schreef josja het volgende:
[..]
Ik las dat serieus ergens op nu.nl gisteravond, wist niet of ik moest lachen of huilen. Vanochtend preken daar mensen voor blijvende mondkapjes en een verbod op groepsactiviteiten omdat we nu mooi geen griep meer hebben. Wat zijn dat voor mensen? Ik wil niet leven in zo'n wereld.
Wat bedoel je, qua tijd gaan vergroten? Dat hij verlengd wordt? Ja dat is te verwachten ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:49 schreef THEFXR het volgende:
het gevoel bekruipt me, dat ze de lockdown qua tijd gaan vergroten![]()
![]()
Het was een maatregel waarbij Rutte zowat stond te janken, zo erg vond hij dat hij dat ging invoeren.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen bewegen gewoon mee met de avondklok, niemand vindt het meer erg. Dan kunnen we net zo goed de avondklok in stand houden toch?
Beter is het om gewoon nog even vol te houden, zodat we daarna snel meer kunnen. Groetjes, Mark.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:31 schreef Discombobulate het volgende:
Ga het nieuwe artikel van Van Dissel niet eens lezen. Zie al hoe laat het is...
En Osterhaus ook
Echt, kanker toch op man, ben er nu officieel klaar mee. Ik kap er mee, echt. Vanavond maar beginnen met me niet houden aan de avondklok.
Ja, nu pas raakt het me echt ineens heel hard. Dit was mijn volhouden van alles.
Ik heb liever dat scholen/BSO’s meer opengaan, horeca weer wat mag, sportscholen open mogen, etc. Heeft economisch en maatschappelijk een veel grotere impact.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:52 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Het was een maatregel waarbij Rutte zowat stond te janken, zo erg vond hij dat hij dat ging invoeren.
En het zou ook wanneer mogelijk direct worden terug gedraaid.
En nu, nu wordt er gewoon gezegd, Nederland groeit erin mee, gooi er maar een paar weken bij op.
Dus met alles is het even wennen, en dan kun je het prima in stand houden.
Te zot voor woorden.
Er zijn een heleboel groepen mensen die iets vinden waar ik me totaal niet in kan vinden. En dat mag gewoon in NL, he? Gelukkig maar. Dat is een van de belangrijkste grondslagen. Er mogen zelfs mensen demonstreren bij een abortuskliniek omdat ze vinden dat abortus niet zou moeten mogen. Mensen mogen dus ook vinden dat het een goed idee zou zijn om mondkapjes blijven in te voeren. Wil niet zeggen dat het moet gebeuren.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:50 schreef josja het volgende:
[..]
Ik las dat serieus ergens op nu.nl gisteravond, wist niet of ik moest lachen of huilen. Vanochtend preken daar mensen voor blijvende mondkapjes en een verbod op groepsactiviteiten omdat we nu mooi geen griep meer hebben. Wat zijn dat voor mensen? Ik wil niet leven in zo'n wereld.
Maar het een sluit het ander niet uit. Het wordt gepresenteerd als een ruilmiddel maar dat zou het dus niet moeten zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb liever dat scholen/BSO’s meer opengaan, horeca weer wat mag, sportscholen open mogen, etc. Heeft economisch en maatschappelijk een veel grotere impact.
Tip: handen kapot wassen om de zwakkeren in de samenleving te beschermen is een leuke dagvullende activiteit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:57 schreef DonDruiper het volgende:
Beetje druilerig vandaag..
Wat zal ik eens doen met m'n 3 kinderen vandaag?
Hahahaha oh wacht alles is dicht.
Plezier ist VERBOTENquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:57 schreef DonDruiper het volgende:
Wandelen in het stadspark, als je snel bent dan ben je er nog voor het dichtgaat omdat het te druk wordt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:57 schreef DonDruiper het volgende:
Dit ook, niet dit liever, gewoon allebei.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb liever dat scholen/BSO’s meer opengaan, horeca weer wat mag, sportscholen open mogen, etc. Heeft economisch en maatschappelijk een veel grotere impact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |