Strak blauw hier hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:57 schreef DonDruiper het volgende:
Beetje druilerig vandaag..
Wat zal ik eens doen met m'n 3 kinderen vandaag?
Hahahaha oh wacht alles is dicht.
Dit. Het is een heel naar retorisch trucje.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:58 schreef popje het volgende:
[..]
Maar het een sluit het ander niet uit. Het wordt gepresenteerd als een ruilmiddel maar dat zou het dus niet moeten zijn.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:59 schreef RipCity het volgende:
Weer BN'ers in opstand tegen coronamaatregelen: 'Ons moederhart slaat op tilt'
Bekende moeders roepen andere moeders op om lak te hebben aan de coronamaatregelen voor kinderen, wanneer die „strijdig zijn met jullie geweten.” Onder anderen Doutzen Kroes, Fajah Lourens, Lieke van Lexmond en Josje Huisman () eisen door middel van een brandbrief versoepeling van de coronamaatregelen voor kinderen.
De groep vrouwen roept moeders op de brandbrief naar de scholen van hun kinderen te sturen. „Van moederhart tot ieders hart vragen wij jullie dan ook de regels langs de lat van jullie eigen innerlijk kompas te leggen, en daar waar zij strijdig zijn met jullie geweten deze niet te volgen. Trek vandaag nog jullie grens bij het afdwingen van testen, het opleggen van quarantaine en het verplichten van mondkapjes.” Eerder noemde Doutzen Kroes het vaccineren van kinderen al „propaganda.”
Ook Daniëlle Oerlemans, Victoria Koblenko, Eva van de Wijdeven en Connie Witteman zetten hun naam onder de brief. Zij doen ’een dringend beroep’ op ’basis- en middelbare scholen, universiteiten, opvanginstellingen, de jeugdgezondheidszorg, GGD en vele andere instellingen die de taak hebben onze kinderen te begeleiden’. „Wij doen een nog dringender beroep op elke afzonderlijke professional die daarin werkzaam is en wordt gevraagd regels te handhaven die niet stroken met de zorgplicht en die niet uit te leggen zijn aan een toekomstige generatie.”
„Ons moederhart slaat op tilt bij het idee dit nog langer machteloos aan te moeten zien, hoe een generatie kinderen en jongeren vastloopt in wat inmiddels vooral lijkt op een star, boekhoudkundig beleid dat (gefixeerd op virusbestrijding) hen compleet wegcijfert en opoffert.”
Overigens zijn mondkapjes niet verplicht voor kinderen onder de 13 jaar.
ff terugscrollen, ik heb de link net gepost. Kwartiertje geleden denk ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:02 schreef popje het volgende:
@:Janneke141, waar las jij dat de verlengingen voor 2 weken zouden zijn (oftewel tot 29 maart?)
mens erger je niet, kan mooi met z'n viertjesquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:57 schreef DonDruiper het volgende:
Precies. Grondrechten zijn geen ruilmiddel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:01 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Dit ook, niet dit liever, gewoon allebei.
Je bent in trucje van Mark, Hugo en Ferd getrapt ben ik bang.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb liever dat scholen/BSO’s meer opengaan, horeca weer wat mag, sportscholen open mogen, etc. Heeft economisch en maatschappelijk een veel grotere impact.
Druilerig? Het wordt een prima dag qua weer. Schop ze naar buiten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:57 schreef DonDruiper het volgende:
En Jaap. Want hoewel die formeel helemaal niet gaat over de maatregelen herhaalt hij het ook op alle momenten dat hij de kans krijgt (en dat zijn er veel).quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je bent in trucje van Mark, Hugo en Ferd getrapt ben ik bang.
Ja, ome Jaap heeft wel erg veel macht en invloed voor iemand die niet gekozen is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En Jaap. Want hoewel die formeel helemaal niet gaat over de maatregelen herhaalt hij het ook op alle momenten dat hij de kans krijgt (en dat zijn er veel).
En totaal geen sociaal-maatschappelijke of economische kennis heeft. Daarnaast is het ook nog iemand die je nooit zijn eigen fouten hoort toegeven.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, ome Jaap heeft wel erg veel macht en invloed voor iemand die niet gekozen is.
Ja klopt, een andere optie zou ook nog kunnen zijn dat Jaap er financieel voordeel bij heeft. Op zijn Ab Osterhaus' aandelen in bv Pfizer bv.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En totaal geen sociaal-maatschappelijke of economische kennis heeft. Daarnaast is het ook nog iemand die je nooit zijn eigen fouten hoort toegeven.
Van Dissel verdedigd hun model en aannames met hand en tand. Zich niet realiserend dat hij het aanzien van het RIVM totaal door het putje spoelt. Het heeft niets meer met wetenschap te maken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:34 schreef Gunner het volgende:
Martijn Broekman debunked RIVM; of NOS zeg het maar.
Neh, dat vind ik wel heel groot om zomaar te geloven. Denk dat het gewoon een ietwat doorgeslagen epidemiologische tunnel is van het OMT waarbij het zicht op nevenschade troebel is omdat er simpelweg expertise ontbreekt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja klopt, een andere optie zou ook nog kunnen zijn dat Jaap er financieel voordeel bij heeft. Op zijn Ab Osterhaus' aandelen in bv Pfizer bv.
Dat zou wel perfect passen bij dit zwalkende beleid, vrijwel alles (beperkt) open maar de avondklok in stand houden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb liever dat scholen/BSO’s meer opengaan, horeca weer wat mag, sportscholen open mogen, etc. Heeft economisch en maatschappelijk een veel grotere impact.
Precies, een vals dilemmaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit. Het is een heel naar retorisch trucje.
van 18.00 tot 4.30 of 6.00 uurquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:52 schreef popje het volgende:
[..]
Wat bedoel je, qua tijd gaan vergroten? Dat hij verlengd wordt? Ja dat is te verwachten ja.
haha, groetjesquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:57 schreef DonDruiper het volgende:
AbGod heeft vooralsnog altijd gelijk gehad.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja klopt, een andere optie zou ook nog kunnen zijn dat Jaap er financieel voordeel bij heeft. Op zijn Ab Osterhaus' aandelen in bv Pfizer bv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |