Iramaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:37 schreef ijs_beer het volgende:
Hoe laat beginnen ze? 9 uur? Zo ja, dan kan net Irama zien.
Bij mij ook, maar mijn internet is deze avond sowieso niet al te best.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:49 schreef Funhouse het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de stream er moeite mee
ik moest mijn cookies even verwijderen maar ik heb hem weer aan de praat gekregen gelukkigquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar mijn internet is deze avond sowieso niet al te best.
Ze zijn snel in Italië he? We kunnen om 23.00 al naar bedquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:03 schreef Fred_B het volgende:
Wat, is hier in het eerste half uur al een liedje
Wel fijn dat hij zo'n sterke repetitie afleverde.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:10 schreef Jason22 het volgende:
Voor de derde keer de generale repetie van Irama.
Dat is het enige dat me stoort maar hij mag van mijn winnen,quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:12 schreef Sableheart het volgende:
Lekker nummer, maar er zit naar mijn smaak te veel vervorming op zijn stem.
SuperSaturdayquote:
Zeker wel, Saudade moet als eerste.quote:
Gelukkig zijn Denemarken en Estland zo wel afgelopenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zeker wel, Saudade moet als eerste.
Zweden vind ik nu sowieso niet zo relevant want het is geen finalequote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:25 schreef Sableheart het volgende:
Inderdaad, Zweden en Estland zijn afgelopen voor Portugal begint, dus da's goed te behappen.
Uw medepresentator!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:28 schreef GeorgeM het volgende:
Wie is die zangert in dat rode jasje eigenlijk?
Ene Rosarioquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:28 schreef GeorgeM het volgende:
Fiorello, een komiek. Dus nu een paar minuutjes "lach of ik schiet".quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:28 schreef GeorgeM het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ene Rosario
Hier in huis hebben we het de hele tijd over Maxim, omdat mams hem op Maxim Februari vindt lijken
Dus Fiorello Rosario, komiek en medepresentatorquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:31 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Fiorello, een komiek. Dus nu een paar minuutjes "lach of ik schiet".
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:31 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Fiorello, een komiek. Dus nu een paar minuutjes "lach of ik schiet".
Dat gevoel heb ik ook, het kabbelt daarvoor een beetje te veel voor in een drukke show als Eurovisiequote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:40 schreef Em31 het volgende:
Dit gaat het niet zo heel goed doen op het ESF denk ik
Ja het is wel mooi, maar uiteindelijk toch 'gewoon' een Italiaanse ballad die wat extra's mist om ook de rest van Europa te pakken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, het kabbelt daarvoor een beetje te veel voor in een drukke show als Eurovisie
denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:40 schreef Em31 het volgende:
Dit gaat het niet zo heel goed doen op het ESF denk ik
Dat denk ik ook, al denk ik dat alleen Irama het beter zou doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:41 schreef Jason22 het volgende:
Vind hier persoonlijk niet zo veel aan. Zou op het ESF rond plek 10 eindigen, gok ik.
Waarschijnlijk ongeveer 85 intervalactsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:47 schreef lashatumbai het volgende:
Zijn er nog leuke intervalacts? Of moeten we het met Zlatan doen?
Francesco Gabanni kwam volgens mij langs.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:47 schreef lashatumbai het volgende:
Zijn er nog leuke intervalacts? Of moeten we het met Zlatan doen?
quote:
Mocht men daar ook niet naar de kapper?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:52 schreef GeorgeM het volgende:
Wat hebben die Italiaanse mannen allemaal een haar
Oh ben jij dat?quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:52 schreef GeorgeM het volgende:
Het is een mopquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:52 schreef GeorgeM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |