Dat had ik vroeger ook, en toen heb ik daar iets aan gedaanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Toch vind ik het jammer, dat ik geen bier lust.
Het hoeft niet te smaken om te genieten van het slikken omaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Toen was hij aan het werk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik herinner me hem ook vooral staand
Ja het was echt een feestje om dat pakket uit te pakken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat we deze editie weer leuke flesjes en ook een heel leuk blikje hebben.
Dat blikje is een geweldige uitsmijterquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat we deze editie weer leuke flesjes en ook een heel leuk blikje hebben.
Als ik dit ‘vlot drink’ pleur ik ook om.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:25 schreef BasEnAad het volgende:
Dit zegt de brouwer zelf:
St.Bernardus Abt 12 heeft een zeer fruitig aroma, afkomstig van onze eigen specifieke gist. Het zit boordevol complexe smaken en blinkt uit door zijn lange bitterzoete afdronk. Het bier laat zich vlot drinken door zijn zachte volmondige smaak en perfecte evenwicht tussen bitter en zoet. Een Abt drinken is met volle teugen van het leven genieten.
Het drinkt inderdaad goed weg en is lekker, maar geen specifieke smaak die er uit springt.
Ik dacht ook dat ik geen bier lusttequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Bijkomend plezier iddquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik mr. Hop dan weer niet voor nodig...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het hoeft niet te smaken om te genieten van het slikken oma
#metooquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook, en toen heb ik daar iets aan gedaan
Ja dit biertje is heel soepel, maar wel 10%quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik dit ‘vlot drink’ pleur ik ook om.
Ik vond de doos al geweldigquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja het was echt een feestje om dat pakket uit te pakken.
We hebben het nog steeds over bier?quote:
Phew blij dat jij het doet meteenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Begin nu niet over Joop of Jopen
1 x quoten is genoeg hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja zeker, en dan ook nog eens zo'n leuk handgeschreven kaartje erbijquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja het was echt een feestje om dat pakket uit te pakken.
Ik heb een keer een weekend in een klooster doorgebracht, van dezelfde kloosterorde die Grimbergen brouwt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat moet me toch een partij feest zijn in die kloosters
Zwaarste biertje deze editiequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja dit biertje is heel soepel, maar wel 10%
Jaquote:
Nou en, dan hadden we tenminste een leuk blikjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat blikje is een geweldige uitsmijter]
Ik vrees dat het niet te zuipen is
Da's dan het nadeel van ophalen, geen leuke doos met briefjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, en dan ook nog eens zo'n leuk handgeschreven kaartje erbij
Jij kwoot het 3x...anders had het gewoon Joop geweestquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |