quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Nee, met bier heeft hij geen huig, dat gaat met een bloedgang...
Ja.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je alvast voorproeven voor de mei editie?
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Nee, met bier heeft hij geen huig, dat gaat met een bloedgang...
80s synthsquote:
Het drinkt inderdaad goed weg en is lekker, maar geen specifieke smaak die er uit springt.quote:St.Bernardus Abt 12 heeft een zeer fruitig aroma, afkomstig van onze eigen specifieke gist. Het zit boordevol complexe smaken en blinkt uit door zijn lange bitterzoete afdronk. Het bier laat zich vlot drinken door zijn zachte volmondige smaak en perfecte evenwicht tussen bitter en zoet. Een Abt drinken is met volle teugen van het leven genieten.
Het heeft een nasmaak die ik niet kan benoemen, maar wel lekker vind.quote:
Ik vind dat hij het zelf goed omschrijftquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:25 schreef BasEnAad het volgende:
Dit zegt de brouwer zelf:
[..]
Het drinkt inderdaad goed weg en is lekker, maar geen specifieke smaak die er uit springt.
quote:
Inderdaad, dat doet hij een stuk beter dan ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dat hij het zelf goed omschrijft
Ik herinner me hem ook vooral staandquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]vroeger pleurde hij nog wel eens om..die tijd hebben we gelukkig gehad.
Het is wel een voordeel voor hem dat jullie elkaar zo goed kennenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]vroeger pleurde hij nog wel eens om..die tijd hebben we gelukkig gehad.
Jolige baasquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doet hij een stuk beter dan ik.
Dat moet me toch een partij feest zijn in die kloostersquote:
Ik vind sowieso dat we deze editie weer leuke flesjes en ook een heel leuk blikje hebben.quote:
Er zijn toch best veel soorten bier, vind je ze allemaal vies?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Toch vind ik het jammer, dat ik geen bier lust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |