Ik had ze alle 8 hoor, ik ga natuurlijk niets aan het toeval over latenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ohno
Nu moet je in je krat van mr Hop kijken welke er ontbreekt
Ik was de tijd even vergetenquote:
ZUUUPEN!quote:
Door wie?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:16 schreef shiitake het volgende:
Ik heb er nog een paar extra besteld die hoog gewaardeerd werden.
Dat donkerblauwe vóór is het strand, dan de zee waar de boot op drijft en daarboven de lucht. Wat ik begreep.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:17 schreef chufi het volgende:
Maar is die bootfoto nu al opgelost ?
Iets met een school vissen of de schaduw van een wolk op de voorgrond
Er zat een foutje in de oorspronkelijke lay-out, en dat had ik al aangepast de vorige keer, maar niet de nieuwe versie opgeslagen dusquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee in jouw OP, net, maar nu niet meer
Het is een zeldzaam atmosferisch verschijnsel, een luchtspiegeling (letterlijk).quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:17 schreef chufi het volgende:
Maar is die bootfoto nu al opgelost ?
Iets met een school vissen of de schaduw van een wolk op de voorgrond
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Proost...opa vindt deze lekker😅😅
Nou ik drapeer hem alvast languit
Ja dat laatste viel mij bij de vorige ook OP, dat schuim zo kan verschillen, zo zakte het schuim van vorige biertje heel snel in.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:17 schreef pullup het volgende:
Compact schuim op deze
Apart dat dat nog zo kan verschillen
aqua morgana zoals ik al zei dusquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is een zeldzaam atmosferisch verschijnsel, een luchtspiegeling (letterlijk).
Met een rietje?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Proost...opa vindt deze lekker😅😅
Nou ik drapeer hem alvast languit
Jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat laatste viel mij bij de vorige ook OP, dat schuim zo kan verschillen, zo zakte het schuim van vorige biertje heel snel in.
Ga je alvast voorproeven voor de mei editie?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Nee, met bier heeft hij geen huig, dat gaat met een bloedgang...
Ja.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je alvast voorproeven voor de mei editie?
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Nee, met bier heeft hij geen huig, dat gaat met een bloedgang...
80s synthsquote:
Het drinkt inderdaad goed weg en is lekker, maar geen specifieke smaak die er uit springt.quote:St.Bernardus Abt 12 heeft een zeer fruitig aroma, afkomstig van onze eigen specifieke gist. Het zit boordevol complexe smaken en blinkt uit door zijn lange bitterzoete afdronk. Het bier laat zich vlot drinken door zijn zachte volmondige smaak en perfecte evenwicht tussen bitter en zoet. Een Abt drinken is met volle teugen van het leven genieten.
En hierboven nog 1quote:
Het heeft een nasmaak die ik niet kan benoemen, maar wel lekker vind.quote:
Ik vind dat hij het zelf goed omschrijftquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:25 schreef BasEnAad het volgende:
Dit zegt de brouwer zelf:
[..]
Het drinkt inderdaad goed weg en is lekker, maar geen specifieke smaak die er uit springt.
quote:
Inderdaad, dat doet hij een stuk beter dan ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dat hij het zelf goed omschrijft
Ik herinner me hem ook vooral staandquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]vroeger pleurde hij nog wel eens om..die tijd hebben we gelukkig gehad.
Het is wel een voordeel voor hem dat jullie elkaar zo goed kennenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]vroeger pleurde hij nog wel eens om..die tijd hebben we gelukkig gehad.
Jolige baasquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doet hij een stuk beter dan ik.
Ik vind sowieso dat we deze editie weer leuke flesjes en ook een heel leuk blikje hebben.quote:
Er zijn toch best veel soorten bier, vind je ze allemaal vies?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Toch vind ik het jammer, dat ik geen bier lust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |