abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  vrijdag 5 maart 2021 @ 17:09:18 #1
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198340213
CDA-lijsttrekker Wopke Hoekstra vindt dat de ‘tijd is gekomen’ om de maximale duur van de werkloosheidsuitkering te verkorten van twee naar één jaar
,,Het is voor mensen nodig om werk te hebben, want je houdt er ook levensgeluk aan over.’’ :') :')

Dat zei Hoekstra vanmiddag tijdens een nieuwe aflevering van verkiezingsserie De Lijsttrekkers op deze nieuwssite. Hij reageerde op het CDA-plan om 600 miljoen euro te bezuinigen op de WW. Nu kunnen werklozen - die lang hebben gewerkt - nog maximaal twee jaar een werkloosheidsuitkering krijgen. Als het aan Hoekstra ligt, wordt dat maximaal één jaar.

,,Dit is een goed idee waarvoor de tijd gekomen is’’, aldus de demissionaire minister van Financiën. ,,We zien allemaal dat, omdat we langer leven en langer doorwerken, je aan de ene kant ouderen hebt die eerder willen stoppen. Aan de andere kant zie je ouderen die ook langer doorwerken. Ik zie het ook bij mijn eigen vader, die is ruim boven de pensioengerechtigde leeftijd, maar hij vindt zijn werk - hij is dokter - zo leuk dat hij één dag in de week patiënten ziet.’’

Levensgeluk
Volgens Hoekstra is het ‘de kunst om met werkgevers en werknemers afspraken te maken, zodat de mensen die dat willen gewoon door kunnen’. ,,Uiteindelijk hebben we al dat talent - of die mensen nou oud of jong, allochtoon of autochtoon zijn - nodig voor de samenleving. En het is ook voor mensen zelf nodig om werk te hebben. Want je houdt er ook levensgeluk aan over.’’

In de doorrekening van het Centraal Planbureau (CPB) staat dat het plan 600 miljoen euro oplevert. De WW-uitkering gaat in de eerste twee maanden van de uitkering omhoog naar 90 procent van het oude loon. Nu is dat nog 75 procent. In de daaropvolgende vier maanden wordt het 80 procent (dat is nu 70 procent). In het laatste half jaar blijft de uitkering staan op 70 procent.

https://www.ad.nl/politie(...)-verkorten~ae73a74f/

Waar is hij mee bezig :?
Jarenlang hebben alle mensen die werken premie betaald en hun rechten opgebouwd, daar was de premie ook op gebaseerd en is in een aparte pot gestopt
Nu opeens verandert hij de regels en jat de rechten van alle werknemers af
En Wopke er zijn ook mensen die het niet leuk vinden om in de ww te zitten en graag willen werken alleen er is momenteel erg weinig werk, Corona iets van meegekregen Wopke :?
Gelukkig pomp je wel miljarden in KLM loonkosten zonder termijn er aan te stellen, maar met vooruitzicht dat het pas in 2024 weer gaat leven
Dat is iets meer dan een jaar Wopke :')
pi_198340237
Merkwaardig moment ook om dit onzalige idee te pitchen. Denkt Wopke dat hier veel draagvlak voor is?

Ik dacht het niet, Wop
  vrijdag 5 maart 2021 @ 17:11:12 #3
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198340251
Hoogste tijd dat deze lul met vingers zelf eens de ww ingaat en vervolgens zijn spaarcentjes op mag eten
Als hij al niet eerder naar de gevangenis moet, dit sujet is verdachte van een ambstmisdrijf waar 6 jaar gevangenisstraf op staat en het onderzoek loopt al ^O^
pi_198340271
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 17:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoogste tijd dat deze lul met vingers zelf eens de ww ingaat en vervolgens zijn spaarcentjes op mag eten
Als hij al niet eerder naar de gevangenis moet, dit sujet is verdachte van een ambstmisdrijf waar 6 jaar gevangenisstraf op staat en het onderzoek loopt al ^O^
Wopke de WW in? Die krijgt eerst nog x jaar wachtgeld en daarna een lucratieve baan in het bedrijfsleven bij een bank ofzo.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_198340319
Nou, tot zover mijn korte flirt met het CDA.
Wopke :W
  vrijdag 5 maart 2021 @ 17:19:42 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_198340351
Is dit een poging om de asociale klootzakken die VVD stemmen naar het CDA te trekken?
pi_198340487
GOVVEDOMME!!!!!WERKEN :') :') niet ww trekken en halve liters bier klappen in je witte tuinstoel met BBQ en kut roepen naar de buuf
  vrijdag 5 maart 2021 @ 17:35:33 #8
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198340579
BRIEFJE VAN JAN – Aan Wopke Hoekstra

U jaagt werklozen die niet meer aan de bak komen niet na twee, maar na één jaar de financiële ellende in

Meneer Hoekstra,

Daar hebben we dan de ‘gamechanger’.

Nou ja, het ‘gamechangertje’.

Het incident dat de verkiezingsuitslag fors kan beïnvloeden.

quote:
De kans dat het CDA de PVV op 17 maart passeert als tweede partij van Nederland is gisteren gereduceerd tot nul. De kans dat het CDA zakt naar de positie van vierde of zelfs vijfde partij is gestegen.
:D _O_ _O-

Door uw bizarre “de tijd is gekomen” voor het inkorten van de maximale duur van een WW-uitkering van twee naar één jaar.

Want dat is een plan waarvan de mensen in loondienst de gevolgen begrijpen.

Iedereen die 24 arbeidsjaren heeft (de jaren vanaf 1998 dat hij/zij minimaal 208 uur per jaar werkte plús de jaren tot 1998 waarin hij/zij minimaal 18 jaar was), heeft nu recht op 24 maanden WW.

Dat betekent: eerst twee maanden maximaal 3644,21 bruto per maand en daarna 22 maanden 3401,27 bruto per maand. Daarna ontvangt die persoon een bijstanduitkering van maximaal 1690,67 per maand voor samenwonenden en 1183,47 voor alleenstaanden.

In uw voorstel zakken werklozen dus na één jaar in de WW van maximaal 3401,27 euro naar minder dan de helft, 1690,67 euro per gezin. Mits ze geen spaargeld hebben of overwaarde op een koophuis, anders moeten ze dat eerst opeten. En mits ze geen partner hebben die wel betaald werk heeft, anders krijgen ze in het slechtste geval… niets (terwijl hun leven wel gebaseerd was op twee inkomens).

Kortom: u jaagt werklozen die niet meer aan de bak komen niet na twee, maar na één jaar de financiële ellende in.

Daarvoor is, volgens u, “de tijd gekomen”.

Je moet maar durven.

https://tpo.nl/2021/03/05/briefje-van-jan-aan-wopke-hoekstra-4/

Meer mensen die Wopke een ongelofelijke lul vinden :7 *O*
pi_198340719
Waarom houdt niemand van de CDA communicatie deze man tegen, eerst lekker binnen sporten en nu weer dit.
pi_198340740
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 17:46 schreef Lowkeyz het volgende:
Waarom houdt niemand van de CDA communicatie deze man tegen, eerst lekker binnen sporten en nu weer dit.
Omdat ze stiekem graag van 'm af willen?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 17:48:13 #11
229935 damsco
A.F.C.A.- Straatsoldaat
pi_198340750
Zolang ze van mijn bijstandsuitkering maar afblijven!!!!!
Op dinsdag 6 januari 2009 00:34 schreef SHE het volgende:
Ik denk dat je mama haar kut nog wel ff wil laten zien. Srsly. Ik stop je er zelf in terug, fuckface.
pi_198340790
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 17:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
CDA-lijsttrekker Wopke Hoekstra vindt dat de ‘tijd is gekomen’ om de maximale duur van de werkloosheidsuitkering te verkorten van twee naar één jaar
,,Het is voor mensen nodig om werk te hebben, want je houdt er ook levensgeluk aan over.’’ :') :')

Schaf dan eerst maar eens de wachtgeldregeling af. Maar dat zal wel niet want bezuinigingen mogen nooit uit de eigen portemonnee komen, alleen uit de (kleine) beurs van de burger.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 17:51:47 #13
229935 damsco
A.F.C.A.- Straatsoldaat
pi_198340796
Sowieso WW vangen :') _! Bij ons in de straat zit ook zo'n figuur, en maar uit de hoogte doen dat hij WW heeft. Schijn je voor gewerkt te moeten hebben want wij komen er niet voor in aanmerking. Hoop dat hij weer snel net als de rest van de straat in de bijstand zit.
Op dinsdag 6 januari 2009 00:34 schreef SHE het volgende:
Ik denk dat je mama haar kut nog wel ff wil laten zien. Srsly. Ik stop je er zelf in terug, fuckface.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 17:57:19 #14
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198340884
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 17:46 schreef Lowkeyz het volgende:
Omdat hij ook breed gedragen wordt intern bij het CDA

Na een volledige eerlijke open en transparante verkiezing

oohh wacht
Verkiezingen intern lukte niet want toen werd Omtzigt de winnaar en moest er gefraudeerd worden om de Jonge te laten winnen
Toen de Jonge :') wegens succes ermee stopte, hebben ze hem maar op het paard gehesen :') _O- zonder verkiezing uiteraard _O-
Partijleider Ploum de frauderende notaris wilde niet nog een keer in opspraak komen :') _O-

Wat een bak ellende daar bij het CDA :r
pi_198343155
Wat een hufterstreek van Wopke en ook een soort politieke zelfmoord om dat net voor de verkiezingen uit te spreken. Wat een domoor
Het gaat allang niet meer om de 6500 mensen die ter ziele zijn gegaan. Het gaat nu om de ego's van voetbalspelers, voetbaltrainers of bondscoaches.
pi_198344197
Wopke was al eerder compleet de weg kwijt met zijn cryptowet. Een complete administratieve rompslomp van een ongekende orde die op je lachspieren werkt. Het zorgt ook nog voor de nodige rechtszaken.

Totaal geen feeling met de maatschappij en leeft in een bubbel.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 20:50:41 #17
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_198344435
Wopke is een sociopaat :Y
pi_198344645
Miljarden richting de ondernemers nu met Corona en we zien waar de rekening neergelegd gaat worden.

Dat gaan nog leuke jaren worden... *O*
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_198344849
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 20:58 schreef ender_xenocide het volgende:
Miljarden richting de ondernemers nu met Corona en we zien waar de rekening neergelegd gaat worden.

Dat gaan nog leuke jaren worden... *O*
En zodra alles weer open gaat en de steun valt weg zullen er wel heel wat ontslagen vallen.
https://nos.nl/l/2350475

Het zou Wopke goed uitkomen om na de corona crisis de ww te verkorten want zodra de steun ophoud zullen ondernemingen wel fors gaan reorganiseren. Dan weet je het wel.
pi_198345116
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 17:16 schreef Aurelius het volgende:
Nou, tot zover mijn korte flirt met het CDA.
Wopke :W
Weer een partij waar ik zeker NIET op ga stemmen :N
CHILD IN TIME MOET IN DE TOP2000 OMHOOG! STEMT ALLEN!
  vrijdag 5 maart 2021 @ 21:21:20 #21
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198345259
Hij zit vanavond bij Shownieuws :')
Gaat hij natuurlijk weer zeggen dat hij het zo niet bedoeld heeft en het niet had moeten doen :|W

Het is en blijft een groot stuk stront :7
  vrijdag 5 maart 2021 @ 21:22:23 #22
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198345284
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 17:19 schreef BasEnAad het volgende:
Is dit een poging om de asociale klootzakken die VVD stemmen naar het CDA te trekken?
Dan zou die op de bijstand moeten bashen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198345626
Nou vraag ik me af hoeveel procent van de ww’ers meer dan een jaar erin zit. Ik denk zo’n beperkt aantal, dat het meer symboolpolitiek is.
Los daarvan zou ik de ww als volgt willen hervormen:
1. De ww wordt gebaseerd op 80% van het jaarsalaris, met de huidige opbouw van het aantal maandsalarissen en een maximum van 12 maandsalarissen. De ww-gerechtigde kan ervoor kiezen dit versneld op te nemen tot een maximum van 100%, of vertraagd, met een maximum van twee jaar.
2. De werkgever zal bij een tijdelijk contract een hogere transitievergoeding, namelijk twee maandsalarissen, moeten vergoeden, als hij het contract niet verlengt en niet hard kan maken dat de werknemer slecht functioneert (niet onvoldoende functioneert, maar echt verwijtbaar). Deze maatregel voorkomt een duiventil van personeel.
3. Tegen ontslag door tegenvallende behoefte aan personeel (reorganisatie, dreigend faillissement) kan een werkgever zich verzekeren, om de transitievergoeding te waarborgen.
4. Tijdelijke contracten worden voortaan aangeboden met een maximum van vijf jaar.
5. Het maximum aan tijdelijke contracten is totaal vijftien jaar, verdeeld over maximaal vijf contracten.

Daarmee krijg je meer rust op de arbeidsmarkt en hebben beide partijen meer lucht, maar ook meer balans.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 22:09:52 #24
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198346492
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 21:34 schreef Magister_Artium het volgende:.....
Daarmee krijg je meer rust op de arbeidsmarkt en hebben beide partijen meer lucht, maar ook meer balans.
Jij dacht toch niet serieus dat Wopke daar 1 seconde mee bezig is :?
Die is machtsgeil en denkt alleen ikke ikke ikke en veel later het CDA en op de laatste plaats de burger, daar pist dit sujet overheen
En de uitslag van de verkiezingen beschouwt hij als een volmacht voor 4 jaar wanbeleid
Om te :r dit sujet
Hoort in het gevang :7
pi_198346589
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Jij dacht toch niet serieus dat Wopke daar 1 seconde mee bezig is :?
Maar ik wel. Misschien is dat de reden dat ik nu geen lijsttrekker ben van welke partij dan ook. Met mijn deugplannen wil zelfs Sylvana Simons mij in haar meest wanhopige bui niet eens in haar buurt.
pi_198347119
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 21:15 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Weer een partij waar ik zeker NIET op ga stemmen :N
Werd even verleid door Omtzigt en zijn sterke rol in de toeslagenaffaire. Maar hij zit nog steeds bij de verkeerde club.

Dan maar Geertje.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 23:16:27 #27
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198348027
Wopke nu bij shownieuws zit alles te ontkennen en te downplayen
Om te :r
pi_198348527
quote:
Ik zie het ook bij mijn eigen vader, die is ruim boven de pensioengerechtigde leeftijd, maar hij vindt zijn werk - hij is dokter - zo leuk dat hij één dag in de week patiënten ziet.’’
quote:
Levensgeluk
Volgens Hoekstra is het ‘de kunst om met werkgevers en werknemers afspraken te maken, zodat de mensen die dat willen gewoon door kunnen’.
Zou Wopke in de gaten hebben dat die mensen zoals zijn vader (die werken zo leuk vinden dat ze ondanks de pensioenleeftijd nog door werken) werkzoekenden in de WW juist in de weg zitten? Hoe kan hij dit nou uit z'n strot krijgen gelijktijdig met het idee om de WW in te korten....
pi_198353112
VVD heeft overigens precies hetzelfde voornemen in het verkiezingsprogramma staan las ik vandaag.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 15:28:58 #30
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198356565
Afkeer van mensen die niet met een gouden lepel in hun bek geboren zijn.

Standaard rechts denken.

Nu alleen wat populairder want ze weten het sinds Profeet Fortuyn te vermengen met buitenlanderpolitiek.
Omnibus in omnibus.
pi_198367968
Twee jaar is ook te lang. 1 jaar is genoeg en anders heb je nog altijd de bijstand.
Ik ben HSG-Bomber niet.
pi_198370243
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 23:56 schreef HSG het volgende:
Twee jaar is ook te lang. 1 jaar is genoeg en anders heb je nog altijd de bijstand.
2 jaar krijg je niet zomaar hé, moet je ook jaren en jaren voor werken en premies voor afgedragen hebben. Dit zijn dus over het algemeen de minder courante werknemers. Dan is 2 jaar helemaal niet gek en is 1 jaar erg kort
Het gaat allang niet meer om de 6500 mensen die ter ziele zijn gegaan. Het gaat nu om de ego's van voetbalspelers, voetbaltrainers of bondscoaches.
pi_198370372
Vergeet niet dat de ww periode al van 3 naar 2 jaar is gebracht dankzij de liberalen, en dat ook D'66, de draaikont partij, het daar mee eens was.
Dus, VVD, CDA en D'66 gaat het niet worden, en links is sowieso een verloren zaak voor Nederland.
Dus dat wordt een tegen stem op het FvD of de PVV, omdat er geen andere betere keuze is.
pi_198370410
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 23:45 schreef Accordtje het volgende:

[..]

[..]

Zou Wopke in de gaten hebben dat die mensen zoals zijn vader (die werken zo leuk vinden dat ze ondanks de pensioenleeftijd nog door werken) werkzoekenden in de WW juist in de weg zitten? Hoe kan hij dit nou uit z'n strot krijgen gelijktijdig met het idee om de WW in te korten....
Dit is niet waar.

Die werkloosheid in Griekenland zou anders heel laag moeten zijn met die lage pensioenleeftijd.

Overigens genoeg wetenschappelijke papers over te vinden. Pensioenleeftijd en unemployment zijn niet gerelateerd aan elkaar.
Hanky Panky Shangai
pi_198370418
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 08:07 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

2 jaar krijg je niet zomaar hé, moet je ook jaren en jaren voor werken en premies voor afgedragen hebben. Dit zijn dus over het algemeen de minder courante werknemers. Dan is 2 jaar helemaal niet gek en is 1 jaar erg kort
Dat is zeker niet kort.
Hanky Panky Shangai
pi_198370487
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 23:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wopke nu bij shownieuws zit alles te ontkennen en te downplayen
Om te :r
Bij Shownieuws ook :')
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_198370506
quote:
Mensen met een koophuis hebben dan na 3-4 maanden vergeefs solliciteren al een potentieel gigantisch probleem.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
pi_198370609
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 08:57 schreef bamibij het volgende:

[..]

Mensen met een koophuis hebben dan na 3-4 maanden vergeefs solliciteren al een potentieel gigantisch probleem.
Dit dus, dus een jaar is zeker kort. Vooral voor de minder courante banen of leeftijden.
pi_198370803
quote:

[..]

Hoezo na 3 of 4 maanden al?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_198370838
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 08:07 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

quote:

[..]

Het motiveert ze extra om zo snel mogelijk een nieuwe baan te zoeken.
Ik ben HSG-Bomber niet.
pi_198370848
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 09:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hoezo na 3 of 4 maanden al?
Potentieel. De stress en onzekerheid zal dan gigantisch toenemen, een jaar is te kort. 2 jaar is een goede periode.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
[/quote]
pi_198370853
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 09:37 schreef HSG het volgende:

[..]

[..]

Gehoord over corona? Waanzin om nu met dit plan te komen. Bezuinigingsmaatregel.
[/quote]
pi_198370867
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 09:39 schreef bamibij het volgende:

[..]

Gehoord over corona? Waanzin om nu met dit plan te komen. Bezuinigingsmaatregel.
Het leven kan niet altijd eerlijk zijn.
Ik ben HSG-Bomber niet.
pi_198370887
Ik ken mensen met seizoenswerk die elke winter ca twee maanden thuis zitten met een WW uitkering. Die gaan die 90% niet erg vinden _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198371034
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 09:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken mensen met seizoenswerk die elke winter ca twee maanden thuis zitten met een WW uitkering. Die gaan die 90% niet erg vinden _O-
Dat was een tijd terug toch ook een ding in het nieuws? Over buitenlandse werknemers waar geloof ik hun arbeidsverleden in eigen land meetelde voor de ww duur hier? Mensen van 18 met al 7 jaar arbeidsverleden en zo.
  zondag 7 maart 2021 @ 10:06:16 #46
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_198371154
Dat is makkelijk beslissen als je zelf in aanmerking komt voor een wachtgeldregeling van ruim 3 jaar.
  zondag 7 maart 2021 @ 10:10:36 #47
491303 Yon_Wip
Horecatopper
pi_198371218
quote:
In de bijstand mag je eerst al je eigen vermogen (spaargeld en eventuele woning) opeten voordat je in aanmerking komt voor geld. Je raakt dus alles kwijt wat je hebt opgebouwd. Als je dan in een zielig flatje drie hoog in Overvecht woont, kan je weer op zoek naar een baan. Lekker sociaal allemaal.

Echt, zo relaxt is die bijstand niet hoor.
  zondag 7 maart 2021 @ 10:12:44 #48
491303 Yon_Wip
Horecatopper
pi_198371248
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 09:37 schreef HSG het volgende:

[..]

[..]

Iedereen die zijn baan verliest, wilt zo snel mogelijk weer werken. Denk je ook dat er een mogelijkheid bestaat dat er geen werk is? Met dank aan 10 jaar liberaal wanbeleid.
pi_198371254
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:10 schreef Yon_Wip het volgende:

[..]

In de bijstand mag je eerst al je eigen vermogen (spaargeld en eventuele woning) opeten voordat je in aanmerking komt voor geld. Je raakt dus alles kwijt wat je hebt opgebouwd. Als je dan in een zielig flatje drie hoog in Overvecht woont, kan je weer op zoek naar een baan. Lekker sociaal allemaal.

Echt, zo relaxt is die bijstand niet hoor.
Je kunt natuurlijk ook op zoek naar een baan vóór je alles wat je opgebouwd hebt kwijt bent.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 7 maart 2021 @ 10:14:58 #50
491303 Yon_Wip
Horecatopper
pi_198371268
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook op zoek naar een baan vóór je alles wat je opgebouwd hebt kwijt bent.
Ja, is dat altijd een mogelijkheid? Soms is het werk er niet, dat kan ook hè. Voordat je met omscholing een baan hebt, ben je wel meer dan een jaar verder.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')