Nee, dat mocht niet.. duwen ook nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:57 schreef engine het volgende:
Mag je anderen laten struikelen?
Schoenveters uithalen en een val zetten.
Voor morgen begrijp ikquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. ze hebben wijn gekregen .. dat maakt het eierdragen wat interessanter
He flauwquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dat mocht niet.. duwen ook niet
Wel wijn met kurk ,...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. ze hebben wijn gekregen .. dat maakt het eierdragen wat interessanter
Moet van Michel hč, die heeft dat geregeld voor de BBQ van morgenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:59 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Als er wijn staat kan ik het echt niet laten staan.. Hen zie ik dat ook niet doen😁
Of haar wattenschijfje boven halen ! Iedereen gedaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:58 schreef suzi1 het volgende:
zoey moet gewoon even voor de neus van michel kotsen
wat babbel je rares ding?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:01 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ga maar even over de schutting kijken Mario, ze hebben je daar nodig. Fiets maar alvast aan
Klopt dat is daar niet echt een spel element, eik alleen het boodschappenspel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind toch dat ze het qua eten niet erg slecht hebben hoor nu weer spul voor BBQ en wijn ,had dat in andere BB toch niet zo gezien daar moesten ze echt opdrachten doen voor weekbudget
Vond dat toch leuker spelelement maakte het toch wat actieverquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klopt dat is daar niet echt een spel element, eik alleen het boodschappenspel.
Maar dat was alleen maar extra extra.
ben ik met je eensquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Vond dat toch leuker spelelement maakte het toch wat actiever
Denk niet dat Liese ooit op Zoey gaat.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:09 schreef Jockari het volgende:
Ik vraag me af hoe de nominaties gaan lopen volgende week:
- Voor Zoey: Nick en/of Michel of Matt (als het maar mannen zijn). Ongeveer hetzelfde wat Jill zal doen.
- Voor de anderen buiten Julie: eenvoudig: Matt en Zoey. Tenzij een verrassingske van iemand.
- Voor Julie: absoluut geen Zoey ! waarschijnlijk Matt, maar wie gaat zij dan nog kiezen van K4 ? Eender wie zij kiest van K4, krijgt er dan dan de week absoluut 3 van in haar nek (Michel waarschijnlijk niet).
Julie zit dus na de nominatie van volgende week in de slechtste positie !
Iedereen moet gewoon eten wat ie wil. Geen gezeur daarover.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:21 schreef Joke43 het volgende:
Dat eten moet verboden worden. Michel vreet maar door.
ze maakt beetje zelfde soort grappen als mij valt me op. ben ik ook kleuterquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:23 schreef Koos1958 het volgende:
Haha Jill zegt als ik nu op de weegschaal ga staan ben ik nu ik me snor heb geharst zeker 2 kilo lichter.
Nick heeft dat niet nodig. Die wint op zijn sloffen volgens Nick.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:26 schreef Sestra666 het volgende:
Waarom heeft Nick zijn helm niet meer op
zei hij dat?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:27 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Nick heeft dat niet nodig. Die wint op zijn sloffen volgens Nick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |