Niet van mij want moest er wel om lachen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:51 schreef Whuzz het volgende:
Muhahaha, mooie garp van Michel
En nog bij Zoey ook... dat zal wel weer flink wat haat opleveren
Wat wil die doen dan. Is mij even ontschoten.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:51 schreef Whuzz het volgende:
Ze kon niet lachenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:51 schreef Whuzz het volgende:
Laat maar komenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:51 schreef Whuzz het volgende:
Stuk beter dan zout bij het brood doen iigquote:
Ik denk dat Zoey hem een tik verkocht zou hebben.quote:
Dat wel denk ik jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Zoey hem een tik verkocht zou hebben.
Als ze elkaar op deze manier lopen te fucken juich ik het toe. Als het maar leuke TV opleverdquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Stuk beter dan zout bij het brood doen iig
Dikke bonus gehad?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:53 schreef Ireth het volgende:
Heb net functioneringsgesprek gehad dus ff streams gemist, maar ieder heeft zijn ei nog??
Functioneer je nog wel ?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:53 schreef Ireth het volgende:
Heb net functioneringsgesprek gehad dus ff streams gemist, maar ieder heeft zijn ei nog??
Jup. Mag je blijven?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:53 schreef Ireth het volgende:
Oh daar had ik helemaal nog niet aan gedacht.. Elkaar laten schrikken nuquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat was een tactische schrik momentje van michel
Het is niet Jerrel. Geen haan zal er naar kraaien. En het slachtoffer is geen Jillquote:
Flauwe opmerkingquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:54 schreef Silves het volgende:
Zooi weer een reden om te wenen, ze zal haar zwarte kaart wel weer trekken..
Nah. Zoey vond bij Jerrel ook dat men niet moest zeuren, dus ik ga er vanuit dat ze deze actie ook geen probleem vind.quote:
Die van mij is wegquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:53 schreef Ireth het volgende:
Ja, was grappig..Gaat hij ook zoiets bij Julie en Naomi doen? Of alleen bij Zoey en Jill??quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat was een tactische schrik momentje van michel
ZOEYzo optie 1 ze lag met dat oor op een kussen onmogelijk dat ze daar oorpijn aan overhoudt, is toch gewoon een gigantisch oordopjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh echt?
Of ze lult, of het zag er zachter uit dan dat het was.
Ik gok optie 1
Ow je bedoeld Jill, moest er echt hard om lachen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is niet Jerrel. Geen haan zal er naar kraaien. En het slachtoffer is geen Kill
Daarom noem ik het " tactisch"quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:56 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ja, was grappig..Gaat hij ook zoiets bij Julie en Naomi doen? Of alleen bij Zoey en Jill??
Jill ja,quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow je bedoeld Jill, moest er echt hard om lachen.
Die discussie hebben/hadden we al gehad. Zwarte kaart trekken blablablaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:57 schreef Silves het volgende:
[..]
hoezo?? ze was aan het huilen, omdatze zei , dat alleen haar huidskleur belangrijk was..
Juist een leuke opdracht.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:57 schreef Oranos het volgende:
Wat een opdracht, saai voor streams, saai voor tv.
Een hel voor ze, zeg ik jequote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:58 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoooop dat ze dit lang volhouden. Dat het echt een battle wordt wie het langste kan leven zonder liggen/slapen.
Hoop ik ook, vind het wel een toffe opdrachtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:58 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoooop dat ze dit lang volhouden. Dat het echt een battle wordt wie het langste kan leven zonder liggen/slapen.
Wallen onder die ogen, rijen dikquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:58 schreef Whuzz het volgende:
Hoop het ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:58 schreef Whuzz het volgende:
quote:
hmm en hoe zou ik dit moeten weten? ben pas hier online..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die discussie hebben/hadden we al gehad. Zwarte kaart trekken blablabla
You can leave your egg on.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:01 schreef Aggie46 het volgende:
Daar zit je dan.
Voor alle streamers en het Nederlandse volk. Met een ei op je kop.
[ afbeelding ]
Lees even een paar topics terugquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:59 schreef Silves het volgende:
[..]
hmm en hoe zou ik dit moeten weten? ben pas hier online..
Laten schrikken mag, duwen (en ik neem aan ook laten struikelen) mag niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:02 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Michel had gehoopt dat Zoey zou opspringen van schrik en daardoor het ei zou vallen.
Je kunt Michel ook laten struikelen, is net zo grappig dan.
Vraag me af hoe hij zou reageren als het andersom was geweest. Als jill dit deed bij hem of een van zijn dames. Dan moest ze haar excuses gaan aan bieden waarschijnlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:02 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Michel had gehoopt dat Zoey zou opspringen van schrik en daardoor het ei zou vallen.
Je kunt Michel ook laten struikelen, is net zo grappig dan.
Michelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:04 schreef Ebinas het volgende:
Wie is nog geen HM geweest?
Matt en Julie
Nick weet ik ook niet
Michel, Julie en Matt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:04 schreef Ebinas het volgende:
Wie is nog geen HM geweest?
Matt en Julie
Nick weet ik ook niet
vind g-het zieligquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:05 schreef Ebinas het volgende:
Naomi: michel is the beauty en the brains.
Matt: en ik beide niet
Owww ook nog niet.quote:
Haha, heb wel iets beter te doen, dan al die shit terug te lezen, maar dan toch, mag ik hierop reageren, ze irriteerd me matenloos die zooi, met haar foute gedachten..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Tx!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Michel, Julie en Matt.
Nick al wel (die had het huismeesterschap gekozen bij de kistjesopdracht).
En nekkrampquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:08 schreef Koos1958 het volgende:
Michel houdt zijn nek veel te stijf dat gaat spierpijn opleveren.
Da's wel een puntje idd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:09 schreef Ireth het volgende:
Wel stoer dat de mannen gewoon aan de voorbereiding voor het eten gaan beginnen!ik had ze ieder voor zich wat laten maken en was blijven zitten
Michel voelt zijn kansen stijgenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:10 schreef Koos1958 het volgende:
Jill staat te dansen met dat ei op haar hoofd.
in dit geval is het een "grap" om iemand anders te laten verliezen, dat is toch wel een beetje kleutergedrag.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
En de streams zijn saai en de streams zijn kut en het is boring en ze liggen alleen maar.
Maar oh wee als er iemand een grap uithaalt, dan is het een kleuter en een klein kind.
Te beroerd om die shit terug te lezen. 2 topics geleden ging het over racisme en jij komt aan met zwarte kaart trekken. Snap je hem. Next.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Haha, heb wel iets beter te doen, dan al die shit terug te lezen, maar dan toch, mag ik hierop reageren, ze irriteerd me matenloos die zooi, met haar foute gedachten..
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:07 schreef Ireth het volgende:
Blijven? Je bedoeld, ze willen je graag houden. Hoe graag? Ofwel: knaken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ja en niemand zegt watquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:16 schreef Whuzz het volgende:
Liese heeft d'r pet gevaarlijk ver achterover hangen
Terecht. Het spel zou toch meer individueel worden?quote:
Was dit grappig bedoeld?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick : wat een looser zijt gij zeg.... wie een put graaft voor een ander..
true.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:22 schreef Oranos het volgende:
Zoey is heel goed in stil zitten en niks doen, die wint makkelijk
Die liep er ook bij, die zou op zeker een keer flikkerenquote:
montieulieum ofzoquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:23 schreef Koos1958 het volgende:
Geeft liese nu imodium aan Zoey voor haar misselijkeheid
Ja, alleen is het bij ons: "wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in".quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kennen jullie in NL die gezegde ook:
Wie een put graaft voor een ander, valt er meestal zelf in
ALs ik Matt was zou ik mooi zeggen;quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:24 schreef Ireth het volgende:
Matt is nu de lul om alle klusjes op te knappen, die kan zich vrij bewegen (en gewoon douchen en slapen!)
Moest lachenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:24 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Zoey misselijk! Kijkt inderdaad beetje vreemd uit haar ogen
Of probleemloos alleen de hottub inquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ALs ik Matt was zou ik mooi zeggen;
"Ik doe geen fuckBig Brother, mag de sauna aan?"
meer als de oogen kann manquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:24 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Zoey misselijk! Kijkt inderdaad beetje vreemd uit haar ogen
Bij ons is het wie een kuil graaftquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kennen jullie in NL die gezegde ook:
Wie een put graaft voor een ander, valt er meestal zelf in
dat wordt nooit meer poepenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
immodium is teg Diarreaa zonst vor niks
man man
Sterker nog. Als je echt misselijk bent is het juist verkeerd om remmende middelen te gebruiken. Kots het er dan gewoon uit. Je bent niet voor niks misselijk mottig.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
immodium is teg Diarreaa zonst vor niks
man man
Ja die was gevat en snelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese![]()
Wat moet ik doen om je ei te laten vallen zegt Michel.
Uit die deur stappen
oke,hier stond immodiumquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:29 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Het wat motilium dat is wel tegen misselijkheid
Volgens de bijsluiter kan het ook tegen misselijkheid gebruikt worden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sterker nog. Als je echt misselijk bent is het juist verkeerd om remmende middelen te gebruiken. Kots het er dan gewoon uit. Je bent niet voor niks misselijk mottig.
Het was Motilium, geen Immodium.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:29 schreef mario390 het volgende:
nu werd zoe misschien van
de immodium nog
verstopfing kregen
d8 ik alquote:
MAtt is zo echt een huisslaafje gewordenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:31 schreef Ebinas het volgende:
Jill laat knackerbrood vallen en wijst met haar voet aan dat Matt het even moet oprapen.
Dat komt zo als ze gegeten hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:30 schreef Stargazing het volgende:
[..]
moet de helft van het huis niet slapen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
MAtt is zo echt een huisslaafje geworden
Hij wil het oprecht graag doen. Jill blij. Matt ook blij.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
MAtt is zo echt een huisslaafje geworden
nee jill en zoey gaan erop is al gezegd door nickquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:17 schreef Ebinas het volgende:
Wat een lol.
Kneus, ik denk dat je immuniteit best had kunnen gebruiken
wou liese laten schrikken, en kreeg karmaquote:
is zij niet vannacht geslapen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:32 schreef Ebinas het volgende:
Matt heeft zijn helm weer opgezet, zonder ei.
Jill gaat een plekje op bed zoeken.
Ze merkt dat ze het niet meer lang vol houdt.
Matt: wil je niet buiten zitten
Jill: ja kan ook wel
Niet als één van die twee dit wintquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee jill en zoey gaan erop is al gezegd door nick
Lekker voor hem.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wou liese laten schrikken, en kreeg karma
Oh. Naja, dan kan ze het slikken. Hopen dat het ook werkt tegen onfatsoenlijk gedragquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens de bijsluiter kan het ook tegen misselijkheid gebruikt worden.
Denk ik wel, weet ik niet.quote:
BB zegt wel vaker wat.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:33 schreef Stargazing het volgende:
maar het is sws geen huismeesterspel toch?
BB zei vorige week: "VANAF deze week geen huismeesters meer. vanaf nu moeten jullie het met mij doen"
ja iddquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk ik wel, weet ik niet.
Dit is voor haar gewoon een moeilijke opdracht denk ik.
Lang rustig gedragen
Die kotst straks in één keer rechtstaand de hele boel onderquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die kotst straks in één keer rechtstaand de hele boel onder
Coolquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die kotst straks in één keer rechtstaand de hele boel onder
Grappg die roetpietjes. Lig helemaal dubbel hierquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:43 schreef tasebi het volgende:
aandacht te kort heeft die Sarah (Zoey) straks valt t ei bij t kotsen en zal ze medelijden vragen aan BB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hij zei het lachend... Was grapjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Was dit grappig bedoeld?
Zo niet, dan is het vrij hypocriet.
Want bij Michel zijn voorstel lag hij ook niet dwars
Word je toch ook niet goed van. Quarantaine blablabla. Flikker die zooi open, maar daar is een ander topic voor.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:44 schreef Ebinas het volgende:
Ze weten het achter van haar buikpijn en misselijk.
als zij zich na moet laten kijken is het denk ik einde verhaal.
quarantaine gedoe in deze fase
Die zijn toch ook niet gek? Die zien het patroon toch ook?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:44 schreef Ebinas het volgende:
Eens en Eensquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Word je toch ook niet goed van. Quarantaine blablabla. Flikker die zooi open, maar daar is een ander topic voor.
Wanneer het maar lang genoeg duurtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:46 schreef Stargazing het volgende:
hoelang voor BB er een opdracht ingooit?
Zit tussen de orenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die zijn toch ook niet gek? Die zien het patroon toch ook?
Mennetjes er bij -> Zoey ziek
Mennetjes weg -> Zoey beter
lekker eten -> Zoey beter
Geen/vies eten -> Zoey ziek
buiten dat, wat het bijzonder maakt is het tijdstip dat ze het steeds krijg en na lekker ijs en chocolade weer over is.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Word je toch ook niet goed van. Quarantaine blablabla. Flikker die zooi open, maar daar is een ander topic voor.
Lijkt mij ook, maar aan de andere kant ik zou als programma niet het risico willen lopen dat er toch fysiek wel wat aan de hand is.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit. Naomi zou nog morgen, maar da's wel een "verloren" immuniteit.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:47 schreef Stargazing het volgende:
iedereen mag dit van mij winnen, zolang het maar niet zoey, jill, liese of naomi is
Naomi mag welquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:47 schreef Stargazing het volgende:
iedereen mag dit van mij winnen, zolang het maar niet zoey, jill, liese of naomi is
Als je echt last van je maag hebt, pas je wel een beetje op met het eten.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
buiten dat, wat het bijzonder maakt is het tijdstip dat ze het steeds krijg en na lekker ijs en chocolade weer over is.
Allergie voor witte mannenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich vergist in een paar mensenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:47 schreef Whuzz het volgende:
Michel: Als dit zo doorgaat gaat het heel lang duren.
Yup. KAPOTLANG
Mag hopen op dagen
inderdaad, net daarom wil ik niet dat ze dit wint. op dit moment heeft Michel het het hardst nodig van de goeie mensenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit. Naomi zou nog morgen, maar da's wel een "verloren" immuniteit.
ja zij heeft al weken lastquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:44 schreef Ebinas het volgende:
wel liese,zij is hier doorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:47 schreef Stargazing het volgende:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Liese moet piepie doen. Hoe gaat ze dat nu doen. Nou meid, men haalt je lul er aan de zijkant even uit en je gaat pissen. Duhh
en zoey plots genezen op de kamer bij t zien van Liesequote:
goeie mensen.....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:49 schreef Stargazing het volgende:
[..]
inderdaad, net daarom wil ik niet dat ze dit wint. op dit moment heeft Michel het het hardst nodig van de goeie mensen
hebben het al door nick en michelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
nu is echt genoeg met je onzinquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Liese moet piepie doen. Hoe gaat ze dat nu doen. Nou meid, men haalt je lul er aan de zijkant even uit en je gaat pissen. Duhh
Zoey is allergisch voor de slechte vibe van zijne koninklijke hoogheid. Begrijpelijk dusquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:51 schreef freaky40 het volgende:
Zoey zit gewoon de simuleren, zit gewoon te lachen in bed.
Ze wil gewoon genieten van haar welverdiende middagdutje. Gewoon een lui wijfquote:
Het probleem is dat de regie meekijktquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:54 schreef mario390 het volgende:
ik snap het bij lise niet,wat zall dat
problem zijn als zij plassen moet?
broek naar beneden en loslaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |