Klopt, maar dat wil ze niet zien.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat aan het doen waren?
Rip die ene supporter.quote:Tijdens de Fieldlab-voetbalwedstrijd tussen NEC en De Graafschap is mogelijk één supporter besmet geraakt met het coronavirus. De supporter zat de hele wedstrijd op een vooraf aangewezen vaste zitplaats met een mondkapje op.
De partijen Christenunie en SGP springen er wat mij betreft wel uit als het gaat om het maken van een kostenbatenafweging en het stellen van grenzen. SGP is natuurlijk wel op andere punten wel volledig van het padje, maar dat is een andere discussie.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad. Nadeel is dat er weinig te kiezen is, alle partijen die in dit moment in de kamer zitten steunen het beleid of zijn schreeuwende populisten met of zonder complotwappieinvloed. Een partij met een genuanceerd geluid over de afweging in maatregelen ontbreekt in zijn geheel.
Als je daar geen zin in hebt moet je niet meedoen met zo'n test. Nu zegt 20% 'ik heb de wedstrijd gezien, dus fuck de rest'.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:09 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De tijden en plekken(4 door hele land) waarop je getest kon worden waren niet heel erg ideaal.
Als je daar rekening mee houdt is 80% is hele mooie score.
Ik begreep dat je er rustig 1 dag aan kwijt was aan 1 test, inclusief administratieve winkel.
Ik snap daar de logica ook niet achter eigenlijk, waarom er maar op 4 locaties getest kon worden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:09 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De tijden en plekken(4 door hele land) waarop je getest kon worden waren niet heel erg ideaal.
Als je daar rekening mee houdt is 80% is hele mooie score.
Ik begreep dat je er rustig 1 dag aan kwijt was aan 1 test, inclusief administratieve winkel.
@chratnox jouw broer was toch geweest naar een van die events, kan jij nog eens vertellen hoe het ging?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je daar geen zin in hebt moet je niet meedoen met zo'n test. Nu zegt 20% 'ik heb de wedstrijd gezien, dus fuck de rest'.
Volgens mij kon er maar op 3 locaties getest worden, en dan op bepaalde tijdstippen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
@:chratnox jouw broer was toch geweest naar een van die events, kan jij nog eens vertellen hoe het ging?
Kon je je gevoelsmatige leeftijd maar opgeven. Dan zat ik al in het vliegtuig naar de Bahama's.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:14 schreef Cynicio het volgende:
Uit het positiviteitstopic... vanaf morgen worden thuiswonende 75-79 jarigen uitgenodigd voor een vaccinatie.
https://twitter.com/rivm/status/1367809551840538625
Ik snap de volgorde niet zo goed. In mijn omgeving ken ik diverse mensen in de categorie 60 - 65 welke al zijn ingeënt, of de uitnodiging hebben. Deze mensen hebben geen essentieel beroep en ook geen medische aandoening waardoor voorrang noodzakelijk is. Het lijkt wel gewoon random te gaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:14 schreef Cynicio het volgende:
Uit het positiviteitstopic... vanaf morgen worden thuiswonende 75-79 jarigen uitgenodigd voor een vaccinatie.
Ah, dan zal mijn vader ook wel een keer post gaan krijgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:14 schreef Cynicio het volgende:
Mijn oudersquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:14 schreef Cynicio het volgende:
Dat zal zijn omdat die met het reeds beschikbare AstraZeneca worden ingeënt, denk ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik snap de volgorde niet zo goed. In mijn omgeving ken ik diverse mensen in de categorie 60 - 65 welke al zijn ingeënt, of de uitnodiging hebben. Deze mensen hebben geen essentieel beroep en ook geen medische aandoening waardoor voorrang noodzakelijk is. Het lijkt wel gewoon random te gaan.
In die categorie maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Kon je je gevoelsmatige leeftijd maar opgeven. Dan zat ik al in het vliegtuig naar de Bahama's.
Gaan mensen met aandoeningen in die categorie eerder of maakt dat niet uit?
Heeft met type vaccin te maken wat niet voor alle leeftijden even geschikt is.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik snap de volgorde niet zo goed. In mijn omgeving ken ik diverse mensen in de categorie 60 - 65 welke al zijn ingeënt, of de uitnodiging hebben. Deze mensen hebben geen essentieel beroep en ook geen medische aandoening waardoor voorrang noodzakelijk is. Het lijkt wel gewoon random te gaan.
Inderdaad AZ. Geldt daar de volgorde niet voor dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zal zijn omdat die met het reeds beschikbare AstraZeneca worden ingeënt, denk ik.
Die hebben AZ gekregen. De groep 60-65 is tussendoor gegaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oud naar jong.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Kon je je gevoelsmatige leeftijd maar opgeven. Dan zat ik al in het vliegtuig naar de Bahama's.
Gaan mensen met aandoeningen in die categorie eerder of maakt dat niet uit?
Veel versoepelingen hoeven we na het weekend iig niet te verwachten met deze cijfers.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:16 schreef zoost het volgende:
Derde golf wordt bijna zichtbaar. Code Zwart al gereed
ahhh dat maakt het duidelijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heeft met type vaccin te maken wat niet voor alle leeftijden even geschikt is.
Dan zullen mijn ouders wel de eerste groep hierna zijn. Fijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:14 schreef Cynicio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |