Liese heeft de deur naar Jill vaak genoeg opengezet, maar Jill gooit 'm iedere keer weer dicht.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad knap dat ze zich niet laat meeslepen in dat groepje en wel haar eigen keuzes daarin maakt. Alhoewel ik me wel afvraag of ze Jill nu wel of niet aardig vind.. soms doet ze leuk en vervolgens zegt ze tegen een ander dat ze Jill niks vind .. dat vind ik dan weer raar
Michel komt haar af en toe ook de neus uit, tenminste zo komt het op mij over.. maar ze pakt daarin dan niet door
Niet alleen bij Liese, ze doet het bij bijna iedereen. Ik snap er niks van dat ze niet meer naar de meiden getrokken is na dat weekend. Alle kans gehad en dan gaat ze bij die twee stumperds liggen de hele dagquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liese heeft de deur naar Jill vaak genoeg opengezet, maar Jill gooit 'm iedere keer weer dicht.
Ik kan me voorstellen dat het op enig moment wel welletjes is. Graag of niet, zou ook mijn devies zijn.
Weet je nog dat ze klaagden dat ze nooit mochten uitslapen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:07 schreef greysbones het volgende:
9 uur en er zijn er 2 uit bed
BB zorgt er zelf ook voor dat het slaapverwekkend is ..
Gewoon hup 7 uur eruit
En gaan met die banaan
Ze laat zich gewoon wegjagen door die mannen. Omdat ze zich bij hen niet ok voeltquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:08 schreef engine het volgende:
[..]
Niet alleen bij Liese, ze doet het bij bijna iedereen. Ik snap er niks van dat ze niet meer naar de meiden getrokken is na dat weekend. Alle kans gehad en dan gaat ze bij die twee stumperds liggen de hele dag
Die dames zijn meteen weer aan de lippen van zijne koninklijke hoogheid Michel gaan hangen zodra die terug was. En daar ging Jill niet in mee.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:08 schreef engine het volgende:
[..]
Niet alleen bij Liese, ze doet het bij bijna iedereen. Ik snap er niks van dat ze niet meer naar de meiden getrokken is na dat weekend. Alle kans gehad en dan gaat ze bij die twee stumperds liggen de hele dag
Ik ben michel en Nick bij elkaar ook kostmuug beu.. maar jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:09 schreef Kefke04 het volgende:
Nick is dat gedoe van Zoey kotsmuug ei gaat er ne keer me klappen
En dan wel in de DBK gaan klagen dat ze het zo leuk had met de meiden tijdens de tweedeling en dat ze het jammer vindt dat nu alles weer is zoals het daarvoor was. Terwijl zij zichzelf weer van de groep is gaan afzonderen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:08 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze laat zich gewoon wegjagen door die mannen. Omdat ze zich bij hen niet ok voelt
Dat is ook wel weer zo. Maar ze kan nu toch niet de hele dag met Matt in de slaapkamer blijven? Anders mag ze van mij ook weg.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:11 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Die dames zijn meteen weer aan de lippen van zijne koninklijke hoogheid Michel gaan hangen zodra die terug was. En daar ging Jill niet in mee.
Stel je er nu niet teveel van voor .. mssn mogen we beslissen over of ze redbull krijgen of niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben michel en Nick bij elkaar ook kostmuug beu.. maar ja
hopelijk mogen we echt wat toevoegen deze week.. en mogen wij nomineren
Ik zou ook niet bij die andere dames in de buurt willen zijn als Michel hen weer onder controle heeft. Dan zou ze namelijk niet met de dames omgaan maar met Michel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan wel in de DBK gaan klagen dat ze het zo leuk had met de meiden tijdens de tweedeling en dat ze het jammer vindt dat nu alles weer is zoals het daarvoor was. Terwijl zij zichzelf weer van de groep is gaan afzonderen.
Dat is dan haar eigen keuze, maar dan is het ook niet aan haar om te klagen dat er weer een schisma in de groep is gekomen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:11 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Die dames zijn meteen weer aan de lippen van zijne koninklijke hoogheid Michel gaan hangen zodra die terug was. En daar ging Jill niet in mee.
Ah, Zoey en Matt mogen op audiëntie komen bij de directeurenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:13 schreef Harry het volgende:
Matt vraagt een 1 op 1 gesprek met Michel, die nu aan het sporten is.
Over een uurtje dus Nick met Zoey, en Matt met Michel.
Michel nodigt Matt nu uit, en dat doen ze dan ook.
Maar wij spelen absoluut niet samen hoor. Aldus Michel en Nickquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:10 schreef Harry het volgende:
Michel tegen Nick: ik heb van de meiden gehoord, dat ze onderling niet gaan overleggen als er op hun gestemd moet worden.
Michel: maar wij hebben die afspraak niet. Ik overleg met Julie, en jij met Naomie.
De dames zijn leuk tegen haar en ze genieten allemaal. En plots zijn de dames weer het verlengstuk van Michel net zoals voor de verwijdering. Jazeker mag ze dan klagen. Jammer dat die dames niet gewoon zichzelf zijn. Nick en Michel drukken een veel te grote stempel op de andere dames.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is dan haar eigen keuze, maar dan is het ook niet aan haar om te klagen dat er weer een schisma in de groep is gekomen.
Stevige belediging eigenlijk als je er over nadenkt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:16 schreef Harry het volgende:
Michel legt aan Matt uit, dat er niets verandert als M & M weg zouden gaan, want de sfeer is goed, en dat blijft goed. Dus heel positief.
Matt valt stil.....
Dan staat Zoey er op en tegen eender wie ligt ze er uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben michel en Nick bij elkaar ook kostmuug beu.. maar ja
hopelijk mogen we echt wat toevoegen deze week.. en mogen wij nomineren
Dit dus... Ze is dan wel kinderachtig en speels enzo, maar dit voelt ze toch goed aan dat ze beter bij de directeuren uit de buurt kan blijven.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:25 schreef Lrod01 het volgende:
Ik krijg met de dag een grotere hekel aan Michel met zijn arrogante en hypocriete gedrag. Ik geef Jill groot gelijk dat ze niet bij die loser in de buurt wil zijn.
Michel is geboren met de ziel van een oude opa. Hij is zelf nooit jong geweest, herkent dat gedrag niet. Altijd al een oude wijze man geweest.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
leeftijds verschil van 17jaar is wel af en toe een ding
aldus Mies zn gevoel
matt snapt ut wel
Iets met aap en mouwquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:10 schreef Harry het volgende:
Michel tegen Nick: ik heb van de meiden gehoord, dat ze onderling niet gaan overleggen als er op hun gestemd moet worden.
Michel: maar wij hebben die afspraak niet. Ik overleg met Julie, en jij met Naomie.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:30 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Michel is geboren met de ziel van een oude opa. Hij is zelf nooit jong geweest, herkent dat gedrag niet. Altijd al een oude wijze man geweest.
Je leeftijd gebruiken om er zelf beter op te staan .. das ok een dingquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
leeftijds verschil van 17jaar is wel af en toe een ding
aldus Mies zn gevoel
matt snapt ut wel
Dat is nog wel interessant om terug te kijken. Ongeveer 35 minuten geleden op Stream 1, en duurt zo'n 10 minuten.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:32 schreef Whuzz het volgende:
*scant topic* Ok, Michel-haat-dag vandaag.
Jezus hey, die Michel! Wordt echt kotsbeu van die vent!
Loopt het hele huis kaal te vreten, constant zijn wil aan anderen op te dringen en doet super hypocriet enzo over de nominaties
Michel zegt net dat hij dat wel heeft gezegd op een vraag van big brother.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:32 schreef Juan_Roman het volgende:
Zoey zei eerder deze week tegen Jill? op een denigrerende manier dat ze niks aan de mensen zou missen die ze genomineerd had, als antwoord op die vraag van BB.
Ik denk dat Mike deze mogelijk had gelezen en dat Matt iets in dezelfde aard had en ze nu dus beiden dachten dat deze op een negatieve manier van Michel kwam.
Straks meer duidelijkheid in de aflevering?
Dankje. Meteen ff doenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:32 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is nog wel interessant om terug te kijken. Ongeveer 35 minuten geleden op Stream 1, en duurt zo'n 10 minuten.
Nee Michel heeft gisteren ook duidelijk tegen Matt gezegd... dat er niks zou veranderen in de groep als hij of Mike weggaat..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:32 schreef Juan_Roman het volgende:
Zoey zei eerder deze week tegen Jill? op een denigrerende manier dat ze niks aan de mensen zou missen die ze genomineerd had, als antwoord op die vraag van BB.
Ik denk dat Mike deze mogelijk had gelezen en dat Matt iets in dezelfde aard had en ze nu dus beiden dachten dat deze op een negatieve manier van Michel kwam.
Straks meer duidelijkheid in de aflevering?
totaal verschillende levens fase'squote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je leeftijd gebruiken om er zelf beter op te staan .. das ok een ding
De Jill is gewoon een dikke kwall. Het is steeds leuk op het strand ,... oo de zee is weer weg nu lig ik hier!!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:13 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook wel weer zo. Maar ze kan nu toch niet de hele dag met Matt in de slaapkamer blijven? Anders mag ze van mij ook weg.
Er moet ook nog een spel gespeeld worden en het is gewoon een feit dat de groep rond Michel dit sterker doet dan de rest. Dat blijkt wel, want van de andere groep verdwijnt de een na de ander. Dat Michel het voortouw neemt, doet daar niets aan af.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:17 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
De dames zijn leuk tegen haar en ze genieten allemaal. En plots zijn de dames weer het verlengstuk van Michel net zoals voor de verwijdering. Jazeker mag ze dan klagen. Jammer dat die dames niet gewoon zichzelf zijn. Nick en Michel drukken een veel te grote stempel op de andere dames.
Ja maar in een totaal andere context.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Michel zegt net dat hij dat wel heeft gezegd op een vraag van big brother.
Dat geld alleen voor jillquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:33 schreef Koekeloeren het volgende:
Waarom zegt Matt nou niet: maar als jij ergens mee zit mag je ook altijd naar mij komen. wat is dit
Ho ho, dat maakt de productie wel uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:21 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Dan staat Zoey er op en tegen eender wie ligt ze er uit.
Michel vind zichzelf vaak de oudere wijzere in gesprekken en dat irriteert mij mateloosquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
totaal verschillende levens fase's
kunnen af en toe opbreken indd
.
waar de 1 denkt logisch kort en duidelijk te zijn
heeft de ander zoiets van .wie denk jij dat je bent .alles weet ik lat me niet dwingen
.
Goh Big Brother, hoe zat het ook alweer met de regel wat gebeurt in de gameroom blijft in de gameroom?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies; ik had welicht anders kunnen zeggen
maar ik was overdondert
Matt verder...hoe hard het op papier over kan komen uitspraken
en mikk kreeg een compliment dat sinds hij dr was .de mannen meer lachen .
mike en ik zaten daar gister een beetje mee..en die zei bespreek dat met Mies
we zaten dr mee toen dat zo op paier kwam
"Febo heeft zo te horen
Keukenboer en Matt uitspraken van bew op papier gezet
en de heren laten lezen ""
Die slidingen die Matt maakt( in zijn onderbroek weliswaar) kan Els nog jaloers op zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:39 schreef suzi1 het volgende:
ik zit nu even de bom van een kwartier terug te luisteren. nog nooit zo hard horen knallen. GO MATT
Jill compleet woke!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er moet ook nog een spel gespeeld worden en het is gewoon een feit dat de groep rond Michel dit sterker doet dan de rest. Dat blijkt wel, want van de andere groep verdwijnt de een na de ander. Dat Michel het voortouw neemt, doet daar niets aan af.
Overigens wordt de vermeende dominantie van Michel sterk uitvergroot door de Michel-"haters" en Jill-adepten.
Dat Jill nu weer afstand neemt van de meiden omdat ze één bepaalde persoon uit de groep niet lust, is haar eigen vrije keuze. Maar dan moet ze ook niet lopen miepen.
En wat mij wel opvalt is dat het argument dat Michel zo dominant is haar vooral door anderen is ingefluisterd. Ze had in het begin al geen klik met hem en anderen binnen haar groep omschreven hem als dominant, waarna ze dit zelf ook is gaan overnemen.
Ik denk trouwens dat Jill's probleem meer te maken heeft met mannen in het algemeen, maar dat terzijde.
ik doe niet mee aan Mies bashequote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel vind zichzelf vaak de oudere wijzere in gesprekken en dat irriteert mij mateloos
Dat hij een betere gesprekstechniek heeft dan 50% in het huis maakt hem nog niet de oudere of wijzere..
Geloof niet dat het de bedoeling is dat Matt dat zou doen maar ja hij loopt der wel achterna steeds dus jah. Maar Matt is iets meer bij die andere te vinden..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:36 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
De Jill is gewoon een dikke kwall. Het is steeds leuk op het strand ,... oo de zee is weer weg nu lig ik hier!!
Mooie kijk op het spelletje. Kan ik wel waarderenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er moet ook nog een spel gespeeld worden en het is gewoon een feit dat de groep rond Michel dit sterker doet dan de rest. Dat blijkt wel, want van de andere groep verdwijnt de een na de ander. Dat Michel het voortouw neemt, doet daar niets aan af.
Overigens wordt de vermeende dominantie van Michel sterk uitvergroot door de Michel-"haters" en Jill-adepten.
Dat Jill nu weer afstand neemt van de meiden omdat ze één bepaalde persoon uit de groep niet lust, is haar eigen vrije keuze. Maar dan moet ze ook niet lopen miepen.
En wat mij wel opvalt is dat het argument dat Michel zo dominant is haar vooral door anderen is ingefluisterd. Ze had in het begin al geen klik met hem en anderen binnen haar groep omschreven hem als dominant, waarna ze dit zelf ook is gaan overnemen.
Ik denk trouwens dat Jill's probleem meer te maken heeft met mannen in het algemeen, maar dat terzijde.
goed verwoord en uit gelegdquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt er bij Michel veel uitvergroot. Bij iedere bewoner wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor, ben blij dat niet iedereen dezelfde mening heeft hier.. anders zou het retesaai zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ik doe niet mee aan Mies bashe
probeer iets uit te leggen
dan blijft het nog steeds mijn oog op ,en visie
feit dat iemand met zo'n CV
aan deze idioterie mee doet
heeft me in het begin en eigenlijk nog steeds
zeer verbaasd.."mild uitgedrukt ""
Jill heeft één voordeel, dat ze een zekere mate van publiekspopulariteit geniet Anders had ze met haar "goed aanvoelen" allang aan de andere kant van de poort gestaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:26 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dit dus... Ze is dan wel kinderachtig en speels enzo, maar dit voelt ze toch goed aan dat ze beter bij de directeuren uit de buurt kan blijven.
Ik ben ook geen Michel-fan, maar je kunt moeilijk onderkennen dat hij in veel gevallen ook wel de wijzere IS.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel vind zichzelf vaak de oudere wijzere in gesprekken en dat irriteert mij mateloos
Dat hij een betere gesprekstechniek heeft dan 50% in het huis maakt hem nog niet de oudere of wijzere..
Hebben we natuurlijk wel al kunnen proeven door die scheiding van man en vrouwquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:43 schreef engine het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt er bij Michel veel uitvergroot. Bij iedere bewoner wel.
Niet omdat ik Michel niet mag maar zou heel graag de groep zonder hem zien. Dan kunnen we oordelen of Michel werkelijk zo dominant is/was.
En maar manipuleren van mensen. Zoey heeft hierin echt gelijk. Hij heeft Julie gewoon nodig om zijn eigen hachje te redden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:10 schreef Harry het volgende:
Jill zit gewoon in het verkeerde programma. In Utopia had ze beter gepast.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:36 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
De Jill is gewoon een dikke kwall. Het is steeds leuk op het strand ,... oo de zee is weer weg nu lig ik hier!!
Met de ervaringen uit het verleden: Grote kans dat BB gaat proberen in te grijpen, dat dat mislukt en het alsnog Jill tegen Zoey wordt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:51 schreef Benny het volgende:
Als BB niet ingrijpt staan Jill en Zoey tegenover elkaar. Is nu al wel duidelijk
Iets met 100k?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
feit dat iemand met zo'n CV
aan deze idioterie mee doet
heeft me in het begin en eigenlijk nog steeds
zeer verbaasd.."mild uitgedrukt ""
Met de faalhazerige manier waarop BB probeert in te grijpen zou het zo maar kunnen dat Peter volgende week wordt weggestemd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met de ervaringen uit het verleden: Grote kans dat BB gaat proberen in te grijpen, dat dat mislukt en het alsnog Jill tegen Zoey wordt.
Jill heeft al eens aangegeven dat ze hem dominant vind.. daar is over gesproken en thats it.. dat hoorde bij en hem en zo is hij..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Michel-fan, maar je kunt moeilijk onderkennen dat hij in veel gevallen ook wel de wijzere IS.
Zeker tegenover Zoey en Jill die voornamlijk passief-agressief gedrag vertonen. Wel heel hard klagen, maar vooral achter anderen hun rug om en zichzelf afzonderen, vervolgens anderen de schuld gegeven dat er geen klik is.
Zoey neemt het Michel kwalijk dat "de meisjes" niet meer zo veel met haar omgaan sinds de groepen weer bij elkaar zijn. Maar in die driehoek zijn naast Michel óók de meisjes en zijzelf verantwoordelijk. Die meiden *kiezen* er tenslotte voor om met Michel en Nick om te gaan, daar worden ze niet toe gedwongen.
Zoey *kiest* er voor om in haar eentje op de kamer te gaan liggen miepen, daar wordt ze niet toe gedwongen.
Ja, Michel is dominant in zijn gedrag, maar hij is nog nooit een gesprek uit de weg gegaan. Als je dan lijdzaam in een hoekje gaat zitten klagen over iemand anders, in plaats van eens volwassen de confrontatie op te zoeken heb je zelf minstens net zoveel schuld aan de situatie.
En je ziet meteen andere structuren ontstaanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Hebben we natuurlijk wel al kunnen proeven door die scheiding van man en vrouw
Ja, dat zegt dat de meiden bij gebrek aan beter met Zoey en Jill omgaan. Zodra ze de kans krijgen hangen ze weer bij Nick en Michel. Oftewel: Ze bekennen kleur en wie ze leuker vinden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
En je ziet meteen andere structuren ontstaandat zegt wel iets.
Is zo, Michel zei hoe hij het voelde, kwam er wel op neer dat hij Matt echt niet zou missen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Matt verdre ; het kwam bot over dat is het enigste
Mies; thnxs dat je dr over naar mij komt
ik kom soms bot over
ik meen het 100% dat ik het niet negatief bedoel
welicht had mn uitleg meer kunnen zijn in de dagb
Iedereen heeft backup nodig.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En maar manipuleren van mensen. Zoey heeft hierin echt gelijk. Hij heeft Julie gewoon nodig om zijn eigen hachje te redden.
precies hebben ze toch allemaalquote:
En waarschijnlijk zal er bij Jill dan nog steeds geen lampje gaan branden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:49 schreef Benny het volgende:
Als Zoey weg moet gaat het precies hoe ik het 4 weken geleden had voorspeld met de stemmingen. Voorspelbaar.
(...en weer iemand die vertrekt waar Jill mee optrekt)
raar ow wacht is een mens met gevoel dus logischquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:01 schreef Koos1958 het volgende:
Haha Michel doet nu alsof het geen indruk maakt maar wedden dat het steeds terug komt
Je kan dit op verschillende manieren opvatten en ik weet niet precies hoe...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zal er bij Jill dan nog steeds geen lampje gaan branden.
Haha. Deze keer de moeite niet genomen. Sorryquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou @:Benny ... veel succes met het uittypen van dit testament.
Ook waar. Die meiden plaatsen ze op een voetstuk en geven ze ook die bepalende positie.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, dat zegt dat de meiden bij gebrek aan beter met Zoey en Jill omgaan. Zodra ze de kans krijgen hangen ze weer bij Nick en Michel. Oftewel: Ze bekennen kleur en wie ze leuker vinden.
Knap!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:07 schreef greysbones het volgende:
Testament Mike
Ik ben op een betere plek nu
Heb het geweldig gehad
Bewoners zijn geweldig
Jill blijf sterk , je bent een mooi mens je gaat naar de finale
Zoëy no hard feelings
Naomi, diep dal door de ruzie blij Dat het is uitgepraat
Michel let op je woorden
Ook om jou ontploft nog een bom
Denk aan het gevoel van andere mensen
Iedereen blijf jezelf
Wees niet bang
Een dosis zelfvertrouwen zou de beste man goed doen. Alleen dan niet de verkeerde variantquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit broekventje voelt zich nu een hele piet. Tijd dat dit ettertje weer snel met beide beentjes op de grond terechtkomt.
[ afbeelding ]
Mike is echt grappig, maar hij weet niet dat Zoey altijd en enkel voor zichzelf beslist heeft op wie ze gaat stemmen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:00 schreef Loutje04 het volgende:
En Zoey net doen of ze niet weet wat ie bedoelt, tuurlijk haha.
Ik bedoel dat Jill altijd de verkeerde keuzes maakt als het gaat om het uitzoeken van haar vrienden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Je kan dit op verschillende manieren opvatten en ik weet niet precies hoe...
Bedoel je dat het aan Jill ligt, aan de personen waarmee ze omgaat of juist de personen waar ze niet mee om gaat?
Dat is al gezegd gisteren door nick tegen Matt maar die was te druk met zichzelf om het te horen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:51 schreef Benny het volgende:
Als BB niet ingrijpt staan Jill en Zoey tegenover elkaar. Is nu al wel duidelijk
Duidelijk. Thanks.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Jill altijd de verkeerde keuzes maakt als het gaat om het uitzoeken van haar vrienden.
Dat is overigens de story of her life, getuige haar eigen verhalen over haar leven buiten.
Zoey was 100% bondje Thomas, als Jerrel was gebleven en hun plan toen was geslaagd dan waren de meisjes nu aan de beurt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:08 schreef Fasil het volgende:
[..]
Mike is echt grappig, maar hij weet niet dat Zoey altijd en enkel voor zichzelf beslist heeft op wie ze gaat stemmen.
En haar stem kenden en deze ook stemden omdat ze zo het meest kans hadden om te blijven.
Mike, Nick speelt een vuil spel, en dat heb jij blijkbaar ook niet door.
best dom he van die sommigequote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:10 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Zoey was 100% bondje Thomas, als Jerrel was gebleven en hun plan toen was geslaagd dan waren de meisjes nu aan de beurt.
Dat sommigen dat nu nog altijd niet doorhebben.
Juist nu had hij er in moeten gooien wat hij weetquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:11 schreef greysbones het volgende:
Matt echt te dom om te poepen, lult nu met de anderen mee.. dat hij het ook niet snapt wat Mike bedoelt
Testament?? whut?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:07 schreef greysbones het volgende:
Testament Mike
Ik ben op een betere plek nu
Heb het geweldig gehad
Bewoners zijn geweldig
Jill blijf sterk , je bent een mooi mens je gaat naar de finale
Zoëy no hard feelings
Naomi, diep dal door de ruzie blij Dat het is uitgepraat
Michel let op je woorden
Ook om jou ontploft nog een bom
Denk aan het gevoel van andere mensen
Iedereen blijf jezelf
Wees niet bang
Het is gewoon een numbers game, wie de meeste mensen achter hem/haar heeft wint.. zo simpel is het.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Fasil heeft dit wel goed hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:10 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Zoey was 100% bondje Thomas, als Jerrel was gebleven en hun plan toen was geslaagd dan waren de meisjes nu aan de beurt.
Precies maar Matt is verbaal niet erg sterk en ook niet de ruggengraat om iemand aan te pakkenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Juist nu had hij er in moeten gooien wat hij weet
Hij IS de oudere wijzere. Jammer om hem daar op af te rekenenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de face een mee prater achter de rug om grote muilquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies maar Matt is verbaal niet erg sterk en ook niet de ruggengraat om iemand aan te pakken
Nee Mario.. zoals elke vrijdag dat er iemand uit is gegaan mag de verliezer een video boodschap maken voor de bewonersquote:
Op een manier heeft ze inderdaad een bondje, maar dat bondje dwong niemand. En Zoey manipuleerde zeker niet. Het manipulerend bondje is Nick en Michel gebruikmakend van hun Kaatjes.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:10 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Ouder maakt je niet perse wijzer of beter ..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:13 schreef D. het volgende:
[..]
Hij IS de oudere wijzere. Jammer om hem daar op af te rekenen
Heb er zo geen zin in, na de Jill en Thomas show.....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:32 schreef Whuzz het volgende:
*scant topic* Ok, Michel-haat-dag vandaag.
Jezus hey, die Michel! Wordt echt kotsbeu van die vent!
Loopt het hele huis kaal te vreten, constant zijn wil aan anderen op te dringen en doet super hypocriet enzo over de nominaties
De huisbaas gaat BB weer even op het matje roepen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:11 schreef Harry het volgende:
Michel gaat bij BB vragen of bij hem de vraag (niks missen als M & M weggaan) verkeerd gesteld is geweest.
Conclusie: wrong person, wrong place.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies maar Matt is verbaal niet erg sterk en ook niet de ruggengraat om iemand aan te pakken
Daan,Nat en Jowi hadden er inderdaad geen zin in om 1 voor 1 te worden weg gestemd. Dan maar zelf weg. Scheelde een boel ergernis en spanning.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:12 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Het is gewoon een numbers game, wie de meeste mensen achter hem/haar heeft wint.. zo simpel is het.
Je kon toen Theo vertrok al het hele spel uitlezen en daarom zijn die 3 Daan,Nat en Jowi vrijwillig vertrokken omdat er niks meer te winnen was.
En mooiboy blijft een kl**tzak en dat is mijn mening
Wat weet die dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Juist nu had hij er in moeten gooien wat hij weet
Manipuleerde niet? Kijk jij wel streams?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:15 schreef Fasil het volgende:
[..]
Op een manier heeft ze inderdaad een bondje, maar dat bondje dwong niemand. En Zoey manipuleerde zeker niet. Het manipulerend bondje is Nick en Michel gebruikmakend van hun Kaatjes.
helemaal Mee eensquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Conclusie: wrong person, wrong place.
Echt niet hé.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fasil heeft dit wel goed hoor.
Zoëy stemde zoals ze zelf wilde. En dat anderen met haar meestemden was mooi.
Zelfs Thomas was op een gegeven de weg kwijt met Zoëy
Bleghhhh Mies de grote is het weer ergens niet mee eensquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:16 schreef Windhapper het volgende:
[..]
De huisbaas gaat BB weer even op het matje roepen.
Dit vind ik zo sneu. Je weet toch wat je geantwoord hebt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:11 schreef Harry het volgende:
Michel gaat bij BB vragen of bij hem de vraag (niks missen als M & M weggaan) verkeerd gesteld is geweest.
Nou. Niet dus. Want Michel en Nick zitten er nog in.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick : 'Als je een groep van vijf meiskes hebt, en je zegt, we stemmen niet op elkaar. En je gaat dan met een groep van 6 mee om mij en Michel weg te stemmen. Da's heel slim gespeeld'
dat is maar makaberquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Mario.. zoals elke vrijdag dat er iemand uit is gegaan mag de verliezer een video boodschap maken voor de bewoners
Dit noemen ze het testament
Ik zei niets over beter. Ik zei ouder en wijzer.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ouder maakt je niet perse wijzer of beter ..
Dat hij wat cursussen feedback geven heeft gehad maakt hem niet beter
Heb je dan niet gezien dat Matt zich in zijn broek scheet van de stress dat hij gemanipuleerd werd om op Nick te stemmen? Die jongen wou dat echt niet doen heeft dat meermaals aangegeven, Thomas zei toen zelfs tegen Jill dat ze op hem moest inpraten omdat ze meer invloed op Matt had. Dus hoezo geen dwang.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:15 schreef Fasil het volgende:
[..]
Op een manier heeft ze inderdaad een bondje, maar dat bondje dwong niemand. En Zoey manipuleerde zeker niet. Het manipulerend bondje is Nick en Michel gebruikmakend van hun Kaatjes.
pamperen is neuken?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:23 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Weet je. Mannen die vol zelfvertrouwen zitten en weinig onzekerheden tonen worden altijd of op een voetstuk gezet of juist eronder. Matt/Jill/Zoey en Mike zijn alle 4 personen die veel onzekerheden hebben en dit projecteren. Jill moet aan zichzelf werken en niet die shit op Michel projecteren. Is Michel straks weg dan is het weer Liese. Ze wilt mensen die haar pamperen. En Matt heeft pas praatjes. Bah. Echt een nare gast die zogenaamd zo lief is. Michel zegt het 9/10 keer in iemands gezicht en die anderen durven alleen maar te roddelen en onzeker te doen rondom de rest. Grootpraat, maar durven niks in het gezicht te zeggen. Van mij mogen zulke mensen eruit.
Onzin niemand wordt gedwongen, Je doet hun slecht erop zetten....Iedereen kan doen wat hij wil. Zoey is veel gehaaider als die twee mannnen bij elkaar.....Zielig doen en roddelen....ben mijn vriendinnnen kwijt.....nee ze was Jowi kwijt die belangrijker was dan haar vriendinnen. Liese kon toch ook goed haar ei kwijt bij die groep en is altijd haar eigen weg gevolgd. Naomi en Julli volgen niet klakkeloos de mannen op. Bekijken de kansen en hebben hun grens.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:15 schreef Fasil het volgende:
[..]
en zelfs bij de livestreams is het nog altijd BB die bepaalt wat we te zien krijgen en welke gesprekken er gevolgd kunnen worden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:24 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Heb je dan niet gezien dat Matt zich in zijn broek scheet van de stress dat hij gemanipuleerd werd om op Nick te stemmen? Die jongen wou dat echt niet doen heeft dat meermaals aangegeven, Thomas zei toen zelfs tegen Jill dat ze op hem moest inpraten omdat ze meer invloed op Matt had. Dus hoezo geen dwang.
Kijken mensen die hetgeen wat jij beweert wel genoeg naar de livestreams denk ik dan. Want als dat het geval is dan klopt er toch ergens iets niet.
Nee ze zei het wel weer op zijn jills. Maar Mike zei ik sta buiten op je te wachten en ze zei dat doe je toch alleen zeggen als je iets van iemand wil. En dat is dus wat ze niet wil van Mike.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Gaat jill nou weer doen alsof ze Mike niet mag?
Even lekker kindmeisje kon zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:26 schreef Benny het volgende:
Ik vond het trouwens wel opvallend wat Julie zei in de dagboekkamer. Gister te zien in de liveshow.
Dat ze het leuk vond met Jill en ook even de persoon kon zijn die ze nooit kon zijn.
Vond ik mooi
Thomas staat op haar te wachtenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze zei het wel weer op zijn jills. Maar Mike zei ik sta buiten op je te wachten en ze zei dat doe je toch alleen zeggen als je iets van iemand wil. En dat is dus wat ze niet wil van Mike.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:19 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Echt niet hé.
Hun plannetje is mislukt maar dit was effectief de tactiek van Zoey.
Ze wist dat de meisjes niet op haar gingen stemmen en door mee te gaan met bondje Thomas lag de weg naar de finale zo goed als open aangezien ze dan ook geen stemmen van bondje Thomas zou krijgen.
Ze zit daar voor zichzelf (zoals iedereen) maar de keuze qua bondje had ze een paar weken geleden gewoon gemaakt. Dat zal ze uiteraard niet toegeven naar anderen, maar ik en velen andere hebben de gesprekken allemaal live gehoord.
Precies!!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:19 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Echt niet hé.
Hun plannetje is mislukt maar dit was effectief de tactiek van Zoey.
Ze wist dat de meisjes niet op haar gingen stemmen en door mee te gaan met bondje Thomas lag de weg naar de finale zo goed als open aangezien ze dan ook geen stemmen van bondje Thomas zou krijgen.
Ze zit daar voor zichzelf (zoals iedereen) maar de keuze qua bondje had ze een paar weken geleden gewoon gemaakt. Dat zal ze uiteraard niet toegeven naar anderen, maar ik en velen andere hebben de gesprekken allemaal live gehoord.
Mooiboy is de boomer van BB 2021quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:26 schreef Lillfex het volgende:
Heeft niets met onzekerheid te maken Nick en Michel zijn gewoon arrogant en ik vind ze wel 80 Opa en Opa Ik kan er totaal niet mee overweg
Ga ik niet ontkennen maar als je in de 48u voor die nominaties zag dat Thomas CONSTANT bezig was met Matt die niet op Nick wou stemmen en die jongen daar echt slecht van was, dan heeft dat voor dit specifieke geval weinig te maken met BB die bepaalt wat we zien. Dit was gewoon klaar en duidelijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:27 schreef Verida het volgende:
[..]
en zelfs bij de livestreams is het nog altijd BB die bepaalt wat we te zien krijgen en welke gesprekken er gevolgd kunnen worden.
FIjn dat Nick de regels bepaaldquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:28 schreef Harry het volgende:
Nick met Naomie buiten
Nick: het is een groepspel hè (met wel met Nick als winnaar natuurlijk....). Als je individueel wilt spelen moet je ergens anders zijn.
Jill en Julie isquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:26 schreef Benny het volgende:
Ik vond het trouwens wel opvallend wat Julie zei in de dagboekkamer. Gister te zien in de liveshow.
Dat ze het leuk vond met Jill en ook even de persoon kon zijn die ze nooit kon zijn.
Vond ik mooi
Hadden ze vanmorgen om 7 uur al moeten doen... beetje actiequote:
Als dat het criterium zou zijn, zou BB de hele dag door bol van actie moeten staan.quote:
Ik heb wekenlang geroepen dat ik Julie niet zo mag. Dat ze veel zeurde over anderen en eigenlijk vervangbaar is.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:31 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Jill en Julie isdaar komt ook de invloed die Michel op de dames heeft naar boven. Die dames zijn allemaal wel leuk en kunnen best wat losser, zag je ook bij de scheiding maar Michel wil lekker humorloos huisraadje spelen en om de 1 of andere reden gaan ze er alle 3 in mee.
Nee, pompen is neuken.quote:
misschien toch niet humorloos maar niet jou humor???quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:31 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Jill en Julie isdaar komt ook de invloed die Michel op de dames heeft naar boven. Die dames zijn allemaal wel leuk en kunnen best wat losser, zag je ook bij de scheiding maar Michel wil lekker humorloos huisraadje spelen en om de 1 of andere reden gaan ze er alle 3 in mee.
Helemaal mee eens, het zou mooi zijn als Julie meer vertrouwen krijgt in haar eigen kunnen en dat ze echt niet altijd iemand naast haar nodig heeft.. Dat ze het zelf kanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb wekenlang geroepen dat ik Julie niet zo mag. Dat ze veel zeurde over anderen en eigenlijk vervangbaar is.
Na de nominaties van Thomas en Jill heb ik een hele andere kant gezien. Zorgzaam, betrokken en lief.
Dat kwam nog meer tot uiting toen de mannen en vrouwen gescheiden werden.
Ze had het echt leuk met de meiden en die andere kant werd nog zichtbaarder. Ik vond het mooi dat ze in de dagboekkamer had aangegeven dat Jill iets in haar los kon maken, want ze nooit eerder kon zijn.
Des te zonder vind ik dat ze zo naar Michel trekt. Het zal een gewoonte zijn, vertrouwd voelen en het zal ook wel komen omdat ze het een mooie man vind. Maar ik vind het zonde dat het ook zo'n stempel op haar drukt
Dat vind ik een mooie conclusiequote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:40 schreef Benny het volgende:
Julie is voor mij het bewijs dat Jill het goed doet door niet naar het andere groepje te trekken
dat dus. Jill beseft dondersgoed dat het niet meer hetzelfde zal zijn nu de mannen terug zijn. Dan voelt ze zich duidelijk niet op haar gemak en weet ook wel dat zij niet echt bij dat groepje dan hoort, dat ze haar zullen laten vallen (op de bank zullen zetten) zo gauw als de mogelijkheid zich voor zal doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:40 schreef Benny het volgende:
Julie is voor mij het bewijs dat Jill het goed doet door niet naar het andere groepje te trekken
Raar dat ik dit niet gehoord heb bij Jill die Thomas blindelings volgde.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:42 schreef Harry het volgende:
Dat Naomie blind met Nick meestemt, en Julie dat bij Michel doet, zegt veel over hun karakters, en hun naïeve kijk op het BB-spel. Die gaan daardoor nooit winnen.
Zou goed kunnen hoor, maar ik heb die man er nog niet op kunnen betrappen en niemand heeft me tot nu toe een voorbeeld kunnen geven waar die dan tot uiting komt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
misschien toch niet humorloos maar niet jou humor???
AH, nu moet de hele BB productie bij Michel op het matje komen!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:35 schreef Koos1958 het volgende:
Michel is in de DBK. Mike zijn woorden hebben dus wel indruk op hem gemaakt. Hij ging dingen navragen
Simpel... omdat de verhoudingen anders lagenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar dat ik dit niet gehoord heb bij Jill die Thomas blindelings volgde.
Heeft ook weinig zin , ik zelf vindt de humor van Jill bv niks aan en kan er niet om lachen. En dan kan iemand mij een voorbeeld geven maar dan nog.....Ik kan wel lachen om Nick en zelfs de adremheid van Mike wel weer waarderen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:44 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor, maar ik heb die man er nog niet op kunnen betrappen en niemand heeft me tot nu toe een voorbeeld kunnen geven waar die dan tot uiting komt.
omdat ze dat niet deed (volgens mijquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat dus. Thomas en Jill hebben elkaar nooit lopen te manipulerenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:48 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat ze dat niet deed (volgens mij) En omdat thomas benadrukte dat ze vooral zelf moest weten op wie ze ging stemmen
Ze gaat vanaf nu haar snor laten staanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:50 schreef greysbones het volgende:
Jill met die waxstrips.. is echt goud!
Laatste keer dat we het hebben kunnen zien, ze gaat vanaf nu een snor laten staan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:50 schreef greysbones het volgende:
Voordat hij zijn mening gaf inderdaad...heel sluw....hij had ook er een hekel aan als Jill zei ik doe wat jij goed vindt....of ik doe hetzelfde als jij.....Daarom werd Zoey ingezet om maar met Jill te praten. Die is een kei daarin.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:48 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat ze dat niet deed (volgens mij) En omdat thomas benadrukte dat ze vooral zelf moest weten op wie ze ging stemmen
Nee dat heet zo in Nederlandquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is maar makaber
moet dann van bb uit?
Onvoorstelbaar hoe hij probeert te overheersen en boven iedereen te staan.Hoop dat dit geklaag en ale andere keren hem duur komt te staan.Mr Dominantquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
AH, nu moet de hele BB productie bij Michel op het matje komen!
Die gaan straks allemaal de DBK uit en tegen elkaar klagen hoe dominant Michel is en wat hij wel niet denkt om hen zo de les te lezen
Ze heeft nu net een rode bloksnorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:50 schreef greysbones het volgende:
Dus dat, Nick gebruikt ook Michel....hij laat hem het woord doen....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:51 schreef juul. het volgende:
Ik zie Nick als de grootste manipulator, altijd benoemen dat hij zo sociaal is en hoe hij iedereen bespeelt
Hij heeft het nog geen seconde opgenomen voor Michel met de "bom"
van Matt
En dan de videoboodschap van zijn vriendin waarin zij zegt " je zou toch over lijken gaan"
Hopelijk vergeet Michel het niet
Ben allergische voor alle soorten wax, maar weet hoe het voelt..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Laatste keer dat we het hebben kunnen zien, ze gaat vanaf nu een snor laten staan.
michel en nick zijn geen landgenoten. Dus daar zit niet zoveel gevaar. Ze weten allebei dat er een Belg en een Nederlander in de finale zal komen te staan. Dus ze hoeven elkaar nu nog niet uit te roeien.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:51 schreef juul. het volgende:
Ik zie Nick als de grootste manipulator, altijd benoemen dat hij zo sociaal is en hoe hij iedereen bespeelt
Hij heeft het nog geen seconde opgenomen voor Michel met de "bom"
van Matt
En dan de videoboodschap van zijn vriendin waarin zij zegt " je zou toch over lijken gaan"
Hopelijk vergeet Michel het niet
niet zo zeuren Marioquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
en testament makt jemand
vor zijn overleden
hebben ze allemaal.. ze waxen allemaal of met een pincetquote:
ik zeur niet,het is en feitquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet zo zeuren Mario
Ze noemen het zo en daar moet je het mee doen
Dat blijkt niet te werken toch?Thomas is eruitquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
ja Mario voordat iemand overlijdt maakt deze of gene een testament op.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zeur niet,het is en feit
wat Testament bedoelt
Nu heb je het over Thomas, om Zoey slecht te spreken?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:24 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Heb je dan niet gezien dat Matt zich in zijn broek scheet van de stress dat hij gemanipuleerd werd om op Nick te stemmen? Die jongen wou dat echt niet doen heeft dat meermaals aangegeven, Thomas zei toen zelfs tegen Jill dat ze op hem moest inpraten omdat ze meer invloed op Matt had. Dus hoezo geen dwang.
Kijken mensen die hetgeen wat jij beweert wel genoeg naar de livestreams denk ik dan. Want als dat het geval is dan klopt er toch ergens iets niet.
Maar niemand hoeft je een voorbeeld te geven van de humor van Jill want je erkent 'm zelf al. Dat kan je leuk vinden of niet maar hij is er wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft ook weinig zin , ik zelf vind de humor van Jill bv niks aan en kan er niet om lachen. En dan kan iemand mij een voorbeeld geven maar dan nog.....Ik kan wel lachen om Nick en zelfs de adremheid van Mike wel weer waarderen.
Dien een klacht in bij de programmamakers !! en val ons er niet mee lastig, wij snappen het gewoonquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zeur niet,het is en feit
wat Testament bedoelt
Jij had het over de dames.....daarom denk ik niet dat die zwakker staan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:57 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat blijkt niet te werken toch?Thomas is eruit
Ik niet mijn voorganger denk ikquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jij had het over de dames.....daarom denk ik niet dat die zwakker staan.
Mee eens, supersaaie gast al zie ik wel de humor ervan in dat hij zichzelf zo geweldig vindt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:59 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Maar niemand hoeft je een voorbeeld te geven van de humor van Jill want je erkent 'm zelf al. Dat kan je leuk vinden of niet maar hij is er wel.
Michel heb ik echt nog nooit een poging tot geestigheid zien ondernemen, louter serieus die man.
Sowieso klopt dat niet. Als ik mijn geschiedenisles goed herinner is het leven zelfs onstaan in Afrika.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de blanke man heeft altijd aan de top gestaan
in heel onze geschiedenis
aldus Noem
`ze heeft wel een punt daar, beetje olifant muis verhaal, is het zelfde met BLM en dan mensen gaan zeggen all lives matter, klopt, maar daar ging het ff niet om!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de blanke man heeft altijd aan de top gestaan
in heel onze geschiedenis
aldus Noem
Yup... als blanke man klagen over discriminatie of sexueel wangedrag is sociale zelfmoordquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:04 schreef Windhapper het volgende:
Nick kan beter stoppen met deze discussie. Straks wordt hij nog gecanceld op Twitter.
Ah, een volgende rel wordt geborenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:04 schreef Windhapper het volgende:
Nick kan beter stoppen met deze discussie. Straks wordt hij nog gecanceld op Twitter.
aannamequote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:06 schreef Lpracing het volgende:
En Naomi welk soort mannen roept en fluit en wilt aan u komen en vind dat uitdagend als ge u een beetje bloot kleed? Zijn in 99% van de gevallen mensen met een kleur.
precies, gaat om gelijke kansenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:07 schreef Yolk het volgende:
Racisme van zwart naar wit valt volledig in het niet bij racisme van wit naar zwart.
Leg uit? Jill liep ook gewoon blindelings achter Thomas met stemmen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Simpel... omdat de verhoudingen anders lagen
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet zo zeuren Mario
Ze noemen het zo en daar moet je het mee doen
Je zei letterlijk: "maar dat bondje dwong niemand"quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:58 schreef Fasil het volgende:
[..]
Nu heb je het over Thomas, om Zoey slecht te spreken?
Trouwens ik heb een ander gesprek gezien tussen Matt en Thomas, waarin Matt zeker niet gedwongen werd.
Tja, mannen die weinig sporten en veel eten worden snel dik.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:10 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik heb in het begin een beetje gekeken, maar afgehaakt, wat is die Liese vadsig geworden
Ze heeft toch uitgelegd waarom ze zich terug trekt. Ze voelt zich bij Michel en Nick niet op haar gemak. Ze heeft het gevoel dat ze haar niet moeten en dat ziet ze goed. Vandaar dat ze op die momenten dat die 2 erbij zijn zich terug trekt net zoals zoey dat doet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat Zoey een pittige tante is. Ze houdt zich in.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:10 schreef Harry het volgende:
Nick kan maar beter even wachten met zijn babbel met Zoey.....
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:10 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik heb in het begin een beetje gekeken, maar afgehaakt, wat is die Liese vadsig geworden
Dit geloof ik dan ook niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat nick de bus niet in mocht in China is wel degelijk discriminatie is wel te vergelijken met vroeger blanke en donkere bus
Hier ben ik het wel mee eens,,,,het is de vraag of hij er goed aan doet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:12 schreef Lillfex het volgende:
Nick je bevind je op gevaarlijk terrein. Dit is zon gevoelig onderwerp en je hoeft maar iets verkeerd te zeggen en ze rekenen je daar op af. Is geen onderwerp voor Big Brother
Te laat. Zoey is hem al aan het cancellen bij Liese.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:12 schreef Lillfex het volgende:
Nick je bevind je op gevaarlijk terrein. Dit is zon gevoelig onderwerp en je hoeft maar iets verkeerd te zeggen en ze rekenen je daar op af. Is geen onderwerp voor Big Brother
Gaat om Nick nu toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:15 schreef BB-King het volgende:
Zoey trekt de racismekaart om Michel zwart te maken bij Liese.
Zowie gebruikt alles, maar dit is misschien wel een heel makkelijke.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Te laat. Zoey is hem al aan het cancellen bij Liese.
*Nickquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:15 schreef BB-King het volgende:
Jesus christ, beetje laag dit.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:15 schreef Zeverlepke het volgende:
Zoey gaat de racisme kaart beginnen trekken. Slang.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind dit van hetzelfde niveau als de opmerking van Jill van deze week. Heb niet het gevoel dat Michel of Nick racistisch zijn. Wel dat ze soms een domme opmerking maken.
Word wel eens moe van die discussie's.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:15 schreef BB-King het volgende:
Ja, daarom geloof ik haar ook niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:17 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd verbaast het me dat het niet eerder is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |