Liese heeft de deur naar Jill vaak genoeg opengezet, maar Jill gooit 'm iedere keer weer dicht.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad knap dat ze zich niet laat meeslepen in dat groepje en wel haar eigen keuzes daarin maakt. Alhoewel ik me wel afvraag of ze Jill nu wel of niet aardig vind.. soms doet ze leuk en vervolgens zegt ze tegen een ander dat ze Jill niks vind .. dat vind ik dan weer raar
Michel komt haar af en toe ook de neus uit, tenminste zo komt het op mij over.. maar ze pakt daarin dan niet door
Niet alleen bij Liese, ze doet het bij bijna iedereen. Ik snap er niks van dat ze niet meer naar de meiden getrokken is na dat weekend. Alle kans gehad en dan gaat ze bij die twee stumperds liggen de hele dagquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liese heeft de deur naar Jill vaak genoeg opengezet, maar Jill gooit 'm iedere keer weer dicht.
Ik kan me voorstellen dat het op enig moment wel welletjes is. Graag of niet, zou ook mijn devies zijn.
Weet je nog dat ze klaagden dat ze nooit mochten uitslapen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:07 schreef greysbones het volgende:
9 uur en er zijn er 2 uit bed
BB zorgt er zelf ook voor dat het slaapverwekkend is ..
Gewoon hup 7 uur eruit
En gaan met die banaan
Ze laat zich gewoon wegjagen door die mannen. Omdat ze zich bij hen niet ok voeltquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:08 schreef engine het volgende:
[..]
Niet alleen bij Liese, ze doet het bij bijna iedereen. Ik snap er niks van dat ze niet meer naar de meiden getrokken is na dat weekend. Alle kans gehad en dan gaat ze bij die twee stumperds liggen de hele dag
Die dames zijn meteen weer aan de lippen van zijne koninklijke hoogheid Michel gaan hangen zodra die terug was. En daar ging Jill niet in mee.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:08 schreef engine het volgende:
[..]
Niet alleen bij Liese, ze doet het bij bijna iedereen. Ik snap er niks van dat ze niet meer naar de meiden getrokken is na dat weekend. Alle kans gehad en dan gaat ze bij die twee stumperds liggen de hele dag
Ik ben michel en Nick bij elkaar ook kostmuug beu.. maar jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:09 schreef Kefke04 het volgende:
Nick is dat gedoe van Zoey kotsmuug ei gaat er ne keer me klappen
En dan wel in de DBK gaan klagen dat ze het zo leuk had met de meiden tijdens de tweedeling en dat ze het jammer vindt dat nu alles weer is zoals het daarvoor was. Terwijl zij zichzelf weer van de groep is gaan afzonderen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:08 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze laat zich gewoon wegjagen door die mannen. Omdat ze zich bij hen niet ok voelt
Dat is ook wel weer zo. Maar ze kan nu toch niet de hele dag met Matt in de slaapkamer blijven? Anders mag ze van mij ook weg.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:11 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Die dames zijn meteen weer aan de lippen van zijne koninklijke hoogheid Michel gaan hangen zodra die terug was. En daar ging Jill niet in mee.
Stel je er nu niet teveel van voor .. mssn mogen we beslissen over of ze redbull krijgen of niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben michel en Nick bij elkaar ook kostmuug beu.. maar ja
hopelijk mogen we echt wat toevoegen deze week.. en mogen wij nomineren
Ik zou ook niet bij die andere dames in de buurt willen zijn als Michel hen weer onder controle heeft. Dan zou ze namelijk niet met de dames omgaan maar met Michel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan wel in de DBK gaan klagen dat ze het zo leuk had met de meiden tijdens de tweedeling en dat ze het jammer vindt dat nu alles weer is zoals het daarvoor was. Terwijl zij zichzelf weer van de groep is gaan afzonderen.
Dat is dan haar eigen keuze, maar dan is het ook niet aan haar om te klagen dat er weer een schisma in de groep is gekomen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:11 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Die dames zijn meteen weer aan de lippen van zijne koninklijke hoogheid Michel gaan hangen zodra die terug was. En daar ging Jill niet in mee.
Ah, Zoey en Matt mogen op audiëntie komen bij de directeurenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:13 schreef Harry het volgende:
Matt vraagt een 1 op 1 gesprek met Michel, die nu aan het sporten is.
Over een uurtje dus Nick met Zoey, en Matt met Michel.
Michel nodigt Matt nu uit, en dat doen ze dan ook.
Maar wij spelen absoluut niet samen hoor. Aldus Michel en Nickquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:10 schreef Harry het volgende:
Michel tegen Nick: ik heb van de meiden gehoord, dat ze onderling niet gaan overleggen als er op hun gestemd moet worden.
Michel: maar wij hebben die afspraak niet. Ik overleg met Julie, en jij met Naomie.
De dames zijn leuk tegen haar en ze genieten allemaal. En plots zijn de dames weer het verlengstuk van Michel net zoals voor de verwijdering. Jazeker mag ze dan klagen. Jammer dat die dames niet gewoon zichzelf zijn. Nick en Michel drukken een veel te grote stempel op de andere dames.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is dan haar eigen keuze, maar dan is het ook niet aan haar om te klagen dat er weer een schisma in de groep is gekomen.
Stevige belediging eigenlijk als je er over nadenkt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:16 schreef Harry het volgende:
Michel legt aan Matt uit, dat er niets verandert als M & M weg zouden gaan, want de sfeer is goed, en dat blijft goed. Dus heel positief.
Matt valt stil.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |