Laat je een streepje staan?quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:23 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Laat je een streepje staan?
Ga je op je strepen staan?
misschien ook maar ff kopen als mijn collectibles nog wat omhoog gaan.....heb al een paar duizend verdiend in een paar dagen tijdquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik liet vandaag toen ik naar kantoor was een Oculus Quest 2 VR bril bezorgen. Waren man en dochter erg verguld mee. En ik ook toen ik thuis kwam. Momenteel doet dochter een paar rondjes roller coaster, net wandelden we nog door Rome
Top-entertainment.
Het is echt serieus erg leuk. Wel erg vermoeiend voor ogen en hersenenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
misschien ook maar ff kopen als mijn collectibles nog wat omhoog gaan.....heb al een paar duizend verdiend in een paar dagen tijd
paar jaar geleden ook heel veel verloren met net zoiets trouwens![]()
ja leuk voor mijn vrouw ook, beetje over de wereld reizen....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is echt serieus erg leuk. Wel erg vermoeiend voor ogen en hersenen
Het doet wel wat met je, ook je maag inderdaad. Bijzonder wel. Beetje afhankelijk van wat je doet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja leuk voor mijn vrouw ook, beetje over de wereld reizen....![]()
ik heb trouwens eens geraced met zon ding op.....werd er misselijk van
Ik ga ook zo naar huis lopen. Maar hier is dat niet zo spannend.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:38 schreef raptorix het volgende:
Was nog buiten na 9 uur Ferd zal woest zijn.
Twee tegelijk, slim!quote:
heb ik thuis niet hoor, ik moet het ook met 1 per keer doen maar is gezien het verschil in aantal kopjes tussen mij en m'n vrouw geen punt, zij neemt er 1 per dag, ik 8-10quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Twee tegelijk, slim!
Ik kijk zo mijn lief nog een keer lief aan en hoop dan ook op een tweede kopje. Maar hij is nog zo fijn aan het spelen met de VR-bril
hahaha, dat is wel veelquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb ik thuis niet hoor, ik moet het ook met 1 per keer doen maar is gezien het verschil in aantal kopjes tussen mij en m'n vrouw geen punt, zij neemt er 1 per dag, ik 8-10
En? Gelukt?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ga ook zo naar huis lopen. Maar hier is dat niet zo spannend.
Ja hoor, niemand gezien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En? Gelukt?![]()
[ afbeelding ]
Hier is het wat spannender.![]()
Werd gisteravond betrapt door politie, maar ze lieten me lopen, de schatten!![]()
Iemand een tip tegen misselijkheid overigens? Zou wel welkom zijn!
Cola en banaan. Hmmm.... klinkt tricky, maar hey... worth to try!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja hoor, niemand gezien.
Bij mij helpt een glas cola en een banaan altijd tegen misselijkheid.
Wat lief van de politie, zeiden ze wel iets? Of had je iets geboden? Of was je liever gearresteerd?
[ afbeelding ]
Afzien met die avondklok, he?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:50 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben heerlijk ouderwets door platenbakken gestruindEn een aantal platen gekocht, zowel nieuw als tweedehands.
Ik ga zo lekker Indisch koken en Schaap gaat dan de platen draaien terwijl we er een lekker glaasje wijn bij drinken. Perfecte zaterdag zo!
[ afbeelding ]
Ja joh, geen idee hoe ik mijn tijd binnenshuis moet vullenquote:
Niet zoveel moeite mee maar ik moet zeggen dat ik dat in deze tijd van het jaar normaliter ook doe, buiten zitten of rondlopen met temperaturen net boven het vriespunt vind ik toch niet echt fijnquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja joh, geen idee hoe ik mijn tijd binnenshuis moet vullen
Avonden waar je met een dekentje op de bank een leuke film of serie kan kijkenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet zoveel moeite mee maar ik moet zeggen dat ik dat in deze tijd van het jaar normaliter ook doe, buiten zitten of rondlopen met temperaturen net boven het vriespunt vind ik toch niet echt fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |