Schijt aan alles hebben...quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:04 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
dan moet je er maar voor over hebben dan
Werk ze nog.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:04 schreef livelink het volgende:
Toch nog de hele show geluisterd![]()
Maar ga nu toch echt nog even aan het werk. Dank je wel Melting
Helaas is de uitzending net voorbij...quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:04 schreef Limoentjuh het volgende:
En nu even met jullie radio meeluisteren![]()
Schakel ik net in met de reclame
Ah jammer. Dan zal ik morgen op tijd bij zijnquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas is de uitzending net voorbij...
Ik zal je muzikale tip eens opzoeken.
Geen idee of er dan iemand draait. Zaterdag draait Melting doorgaans van 21:00 tot 0:30 uur. Soms zit er vanaf 19:00 uur een andere DJ voor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah jammer. Dan zal ik morgen op tijd bij zijn![]()
Want dan draaien jullie ook gwn neem ik aan?![]()
Zaterdag weet ik niet, meestal is het dan filmavondquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee of er dan iemand draait. Zaterdag draait Melting doorgaans van 21:00 tot 0:30 uur. Soms zit er vanaf 19:00 uur een andere DJ voor.
Dat "nieuwe" album van je komt uit 2001Maar het eerste nummer klinkt wel oké
Ja ik vond/vind dit topic En de users heel gezelligquote:
Je moet een beetje geluk hebben, dat er toevallig net een DJ draait. Shows worden meestal wel een paar uur van tevoren in dit topic aangekondigdquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik vond/vind dit topic En de users heel gezellig
Al ben ik hier vooral gekomen door het top2000 reeks![]()
![]()
Moemoegodin
Ja jammer dat ik het vandaag had gemist. Maar Ik zal proberen volgende keer erbij te zijn. Vond de vorige keren ook enorm gezelligquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je moet een beetje geluk hebben, dat er toevallig net een DJ draait. Shows worden meestal wel een paar uur van tevoren in dit topic aangekondigd
Tot laterquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tot later
(Ik verwacht begin volgende week weer eens te draaien; waarschijnlijk dinsdag- of woensdagavond)
Soms fladder ik ook bij daglicht rondquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
@:moemoe hierterwijl het niet 03:00 uur 's nachts is
Dit is een zeer gezellig topic indeed!quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik vond/vind dit topic En de users heel gezellig
Al ben ik hier vooral gekomen door het top2000 reeks![]()
![]()
Moemoegodin
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, ik heb tot 22.15 gewerkt en had in dat uur eigenlijk gedaan, waar ik overdag waarschijnlijk de halve dag over zou hebben gedaan. Ga nu ook wat relaxter de werkdag in.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 06:22 schreef Melting het volgende:
![]()
[..]
Goedemorgen livelink.
Laatste dag van de week
Heb je gisteren nog kunnen doen wat je wilde doen?
Dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb tot 22.15 gewerkt en had in dat uur eigenlijk gedaan, waar ik overdag waarschijnlijk de halve dag over zou hebben gedaan. Ga nu ook wat relaxter de werkdag in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |