Draagt wel soms rare kledijquote:
Absoluut. Zet de fles whisky maar vast klaarquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jéé kom je met je ster langs om me bang te maken
Soms? Moeder Theresa liep er beter bij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Draagt wel soms rare kledij
Ze kan mooi zijn, eens.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwah, het is geen uitschieter, maar zo dramatisch is het niet
Da's idd.....laat ik het diplomatiek zeggen......wel wat apart jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Draagt wel soms rare kledij
Ze draagt soms capuchontruien en dat maakt natuurlijk veel goed.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Soms? Moeder Theresa liep er beter bij.
Die klik ik elke keer per ongeluk aanquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
(En F*%k T-mobile reclame)
Waarom is Michel een raar mannetje?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
De COS'sers hadden het eerder door dat Michel een raar mannetje is. (behalve ik) eventjes later had ik het door, en nu hebben de bewoners het door
Oprechte vraag. Wat vind je speciaal aan Michelquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef Ireth het volgende:
#teammichel![]()
![]()
![]()
Kan er trouwens van hier ook ff een nominatielijstje komen wie met wie in een bondje zit? Ben ff kwijt wie nu wel en wie geen vriendjes zijn
Dealquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Absoluut. Zet de fles whisky maar vast klaar
K5 toch nog wel (Michel, Nick, Julie, Naomi en Liese)quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef Ireth het volgende:
#teammichel![]()
![]()
![]()
Kan er trouwens van hier ook ff een nominatielijstje komen wie met wie in een bondje zit? Ben ff kwijt wie nu wel en wie geen vriendjes zijn
Hij irriteert iedereenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oprechte vraag. Wat vind je speciaal aan Michel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Het is wat lame als vrouwen niet meer gestemd mogen worden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
K5 toch nog wel (Michel, Nick, Julie, Naomi en Liese)
Lonewolf Zoey
Lonewolf Mike
Kleuterbond: Jill en Matt
Ik bedoelde de Cos-sersquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
K5 toch nog wel (Michel, Nick, Julie, Naomi en Liese)
Lonewolf Zoey
Lonewolf Mike
Kleuterbond: Jill en Matt
Ach ja waarom nietquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij irriteert iedereen
Ik denk vooral dat in die spoiler. Maar goed ieder zijn ding en mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |