Ik ken iemand die wist zijn stem voor de VVD te onderbouwen met "de belastingen". En dan een heel lulverhaal over waarom belastingen noodzakelijk zijn. Waren mooie tijden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:28 schreef Plompzakker het volgende:
Zelden zulke zwakke argumenten gelezen ook
Ze moeten baas van het universum worden inderdaadquote:
Ik ben het toch niet helemaal met je eens.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ze moeten baas van het universum worden inderdaad
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:22 schreef GeneralRadek het volgende:
Geef Kaag, Hoekstra, Klaver of Ploumen gewoon eens een kans.
Raar. Mijn koopkracht heb ik aan mezelf te danken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef Zwansen het volgende:
Four more years!
Overigens is mijn koopkracht enorm gestegen de afgelopen 10 jaar. Wel zo netjes om dan de verantwoordelijke daarvoor een bedankje te geven.
Nee jouw argument snijdt hout.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Alleen met zeer weinig kennis van zaken kom je tot de conclusies uit de OP
https://www.rtlnieuws.nl/node/28121quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben het toch niet helemaal met je eens.
Hoe staat rutte eigenlijk tegenover je bitterballen?
Daarom betaal ik mijn studieschuld (bedankt Rutte II) netjes terug op 1.000 euro na. Daarvoor mogen ze bij Mark aankloppen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:22 schreef GeneralRadek het volgende:
Het VVD programma is linkser dan ooit!
Allemaal leugens zoals u krijgt 1000 euro. Eenmaal aan de macht gaan ze door met de rijken nog rijker maken.
Rutte liegt nooit inderdaad, die heeft gewoon selectief geheugenverliesquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Enkele figuren die je opnoemt hebben afgelopen weken zichzelf vast gepraat. Als je leugens verspreid maak je het voor jezelf lastig want je moet steeds de leugentjes blijven onthouden om jezelf niet te verlinken.
Klaver heeft nu ineens een zus. Eerder niet.
Daarom stemmen ook de meeste op de VVD, omdat ze geilen op lekkere fuckboy RutteGod.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:25 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik stem VVD want ik vind rutte gewoon zo'n geile fuckboy
toch meer de middenklasse? armen stemmen meer op PVV en (soms) SPquote:Op vrijdag 5 maart 2021 07:44 schreef Dullahan het volgende:
VVD is voor de rijke maar de armen stemmen erop.
Voor wie ze zijn is anders dan wie op ze stemt. Die stemmende denken dat die partij voor hun is.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
toch meer de middenklasse? armen stemmen meer op PVV en (soms) SP
Mij hoef je niet wakker te schudden hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:22 schreef GeneralRadek het volgende:
De VVD liegt al Jaren de boel bij elkaar en naait iedereen. Maar toch blijven er mensen maar in hun leugens trappen. Ook nu weer. Je hoort de domste redenen om erop te stemmen.
De VVD is zuinig met geld!
Nee de doorrekening zegt dat de VVD de grootste verspiller is
Allemaal leugens zoals u krijgt 1000 euro. Eenmaal aan de macht gaan ze door met de rijken nog rijker maken.
De linkse partijen willen teveel immigratie
Er zijn geen linkse regeringen geweest dus alle immigratie komt van VVD regeringen
Er is geen alternatief voor Rutte
En of dat er is. Geef Kaag, Hoekstra, Klaver of Ploumen gewoon eens een kans.
De VVD is voor de hardwerkende Nederlander
Nee de VVD is voor de aller rijksten en de rest kan in de stront zakken
De VVD is goed voor de economie
Nee want ze maken alleen maar domme keuzes om oude bedrijven te steunen
Dus wordt nou eens wakker mensen. De VVD is er niet voor de gewone burger. Die partij liegt je al jaren voor. En alleen rijken worden er beter van. Gewoon niet op deze mensen stemmen.
Recent wel nog geneukt?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:28 schreef Näsenbar het volgende:
OT: nederland is een land van ondernemers, dat zit in de volksaard van de nederlander van ouds af aan. het is daarom logisch dat VVD de grootste en beste partij van nederland is want zij geven de vrijheid die nodig is om te kunnen ondernemen en jezelf te kunnen redden in de Nederlandse droom. mensen die kritiek hebben zijn luie lapzwansen en zwakkenmillennials die niet werken want als je hard werkt dan krijg je wat je toekomt. Ik heb zelf de mavo afgerond waarna ik door kon groeien als manager en uiteindelijk ook vastgoed kon kopen. dit vastgoed verhuur in nu aan mensen die te arm en lui zijn om een huis te kopen zoals studenten en luie mensen. zelf woon ik in een vinex wijk in een koopwoning waar de hypoyheek volledig van is afbetaald door de verhuur van mijn vastgoed. Ook heb ik de kans gehad om dure meubels te kunnen kopen om dit te verfraaien bijvoorbeeld van rivella maison, maar dat laat ik vooral aan de vrouw over. naast dat zij zorgt voor de kids is ze ook vrijwilliger bij de rotary club in ons dorp om te zorgen dat de ondernemer niks tekort komt en steun krijgt in deze moelijke tijden. mijn zoon Japser wil later ook ondernemer worden en is daarom dit jaar begonnen met de studie commerciele economie, ik ben erg trots op hem dat hij zijn best doet om zich te onderscheiden en zijn dromen najaagt. Mijn dochter Mandy heeft nu een tussenjaar, maar die wil later ook een eigen bedrijf ondermenen. Dit is de reden dat ik VVD en Mark Rutte steun want ondernemen hoort bij nederland.
Hoekstra en Klaver liever niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:22 schreef GeneralRadek het volgende:
Geef Kaag, Hoekstra, Klaver of Ploumen gewoon eens een kans.
En vergeet de belastingen niet.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:39 schreef Bocaj het volgende:
Ik ben zwevend, maar wat Rutte nu doet met alleen al die avondklok en vooral ook de horeca (terrassen) is tandenknarsend...
Als je écht kwaad zou denken dan gaat hij voor de ultieme kill en daarna beter opbouwen...
Maar, hij biedt ze ook steun met allerlei regelingen dus je zou zeggen dat hij het beste voor heeft met ze...
Houd er maar wel rekening mee dat alles flink uitgedund zal zijn als ze weer open kunnen...
Je merkt al wel dat ik ambivalente gevoelens heb...
geen nood, vd zal zo wel weer zijn leeghoofdige meningen posten. Met hier en daar een zwakke poging tot snedigheid.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:28 schreef Plompzakker het volgende:
Zelden zulke zwakke argumenten gelezen ook
Die 1.000 euro was nog niet toegezegd. Het was een wens.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:22 schreef GeneralRadek het volgende:
De VVD liegt al Jaren de boel bij elkaar en naait iedereen. Maar toch blijven er mensen maar in hun leugens trappen. Ook nu weer. Je hoort de domste redenen om erop te stemmen.
De VVD is zuinig met geld!
Nee de doorrekening zegt dat de VVD de grootste verspiller is
De linkse partijen willen teveel immigratie
Er zijn geen linkse regeringen geweest dus alle immigratie komt van VVD regeringen
Er is geen alternatief voor Rutte
En of dat er is. Geef Kaag, Hoekstra, Klaver of Ploumen gewoon eens een kans.
De VVD is voor de hardwerkende Nederlander
Nee de VVD is voor de aller rijksten en de rest kan in de stront zakken
De VVD is goed voor de economie
Nee want ze maken alleen maar domme keuzes om oude bedrijven te steunen
Dus wordt nou eens wakker mensen. De VVD is er niet voor de gewone burger. Die partij liegt je al jaren voor. En alleen rijken worden er beter van. Gewoon niet op deze mensen stemmen.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:02 schreef -river- het volgende:
Daarom stemmen ook de meeste op de VVD, omdat ze geilen op lekkere fuckboy RutteGod.
Na het lezen van datte -> like OP teruggetrokken.quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |