OT: nederland is een land van ondernemers, dat zit in de volksaard van de nederlander van ouds af aan. het is daarom logisch dat VVD de grootste en beste partij van nederland is want zij geven de vrijheid die nodig is om te kunnen ondernemen en jezelf te kunnen redden in de Nederlandse droom. mensen die kritiek hebben zijn luie lapzwansen en zwakkenmillennials die niet werken want als je hard werkt dan krijg je wat je toekomt. Ik heb zelf de mavo afgerond waarna ik door kon groeien als manager en uiteindelijk ook vastgoed kon kopen. dit vastgoed verhuur in nu aan mensen die te arm en lui zijn om een huis te kopen zoals studenten en luie mensen. zelf woon ik in een vinex wijk in een koopwoning waar de hypoyheek volledig van is afbetaald door de verhuur van mijn vastgoed. Ook heb ik de kans gehad om dure meubels te kunnen kopen om dit te verfraaien bijvoorbeeld van rivella maison, maar dat laat ik vooral aan de vrouw over. naast dat zij zorgt voor de kids is ze ook vrijwilliger bij de rotary club in ons dorp om te zorgen dat de ondernemer niks tekort komt en steun krijgt in deze moelijke tijden. mijn zoon Japser wil later ook ondernemer worden en is daarom dit jaar begonnen met de studie commerciele economie, ik ben erg trots op hem dat hij zijn best doet om zich te onderscheiden en zijn dromen najaagt. Mijn dochter Mandy heeft nu een tussenjaar, maar die wil later ook een eigen bedrijf ondermenen. Dit is de reden dat ik VVD en Mark Rutte steun want ondernemen hoort bij nederland.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.