quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:11 schreef Dotteke het volgende:
O om het nieuwe boek wat uit gaat komen
Mrsl en Engine opzoek naar de verdwenen kleren en klingels
Als ik ze uit trek, vind je ze vast welquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:20 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd of we de kleren gaan vinden
quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ik ze uit trek, vind je ze vast wel![]()
[..]
Hoe kan je ze uittrekken als je ze kwijt bent?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Andere kleren héquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan je ze uittrekken als je ze kwijt bent?
Maar daar hebben we het niet over, we hebben het over de verloren kleren betaald met de klingelsquote:
[..]
Kijk nou uit voor hij zelfmoord neigingen krijgtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Niet weten dat Danny de wereldfinancien onder controle heeftquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is danny binnen een week miljardair!
Vast en zekerquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet weten dat Danny de wereldfinancien onder controle heeft
quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:35 schreef Dotteke het volgende:
Zo puzzel afMooi hoor welke stad is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Niet weten dat ik de wereldfinanciën in handen heb en danny een simpele onderaannemer isquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet weten dat Danny de wereldfinancien onder controle heeft
Leuke MMORPG weer vogeltjesdans!quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet weten dat ik de wereldfinanciën in handen heb en danny een simpele onderaannemer is
GTWVquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuke MMORPG weer vogeltjesdans!
Gordesquote:
Ik vind van wel!quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje positiviteit kan geen kwaad
ZO ga ff lekker op de plee zitten chagrijnenquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:45 schreef ToT het volgende:
Ben zo fakking moe, daar kan geen koffie tegenop. Dus oplazeren met je vrolijkheid!
quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Z
[..]
ZO ga ff lekker op de plee zitten chagrijnen
Niet genieten als je op de porseleinen troon zitquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Z
[..]
ZO ga ff lekker op de plee zitten chagrijnen
Man man man, slechte ambtenaar ben je tochquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, slechte ambtenaar ben je toch
Ga eens snel een dutje doen achter je bureau!quote:
Ja zorg dat je in ieder geval als hij op de opvang zit rust krijgtquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Als Mini-ToT ergens aan het eind van de middag z'n middagdutje gaat doen, ga ik ook effies plat, denk ik.
O ja hoor doppen in je oren spelen met je piel en lekker ontspannenquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet genieten als je op de porseleinen troon zit
Ben jij al weer vrij?quote:
Nog een uurtje en ik ben weer vrijquote:
Ga ik doen!quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga eens snel een dutje doen achter je bureau!
O dan heb je er al 7 uur op zittenquote:
Ik wel, vind ik leuk om te zienquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:08 schreef Dotteke het volgende:
Geen idee ik let er niet op alleen vanmorgen bij de nieuwe topic toen ik zag dat we beide 1 punt moesten om Mario in te halen
Daarom staat het er ook, zodat je het kan zien als je wiltquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wel, vind ik leuk om te zien
Denken dat je oud moet zijn om dutjes te doenquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Je bent toch geen oude kerel, kom op wippert
Dat is ook zo de jeugd van tegenwoordig is al moe als ze gescheten hebbenquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denken dat je oud moet zijn om dutjes te doen
Een goede schijterij kost veel energie!quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo de jeugd van tegenwoordig is al moe als ze gescheten hebben
Echt he die jonge gasten van tegenwoordigquote:
Niks meer gewendquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he die jonge gasten van tegenwoordig
quote:
Heb je zo'n slechte band met je buren?quote:
Dat niet, maar op daar nou te gaan aanbellen om te zeggen ik ga even bij jullie schijtenquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je zo'n slechte band met je buren?
Je lijkt echt in alle opzichten op Mario, zelf je poep verhalenquote:
Je zou bijna denken dat hen een en dezelfde persoon isquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je lijkt echt in alle opzichten op Mario, zelf je poep verhalen
Ja zei ik gisteren ook al of een broertje of een neefjequote:Op donderdag 4 maart 2021 14:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hen een en dezelfde persoon is
Scheisse, ich bin gepaktquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zei ik gisteren ook al of een broertje of een neefje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |