quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, slechte ambtenaar ben je toch
Ga eens snel een dutje doen achter je bureau!quote:
Ja zorg dat je in ieder geval als hij op de opvang zit rust krijgtquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Als Mini-ToT ergens aan het eind van de middag z'n middagdutje gaat doen, ga ik ook effies plat, denk ik.
O ja hoor doppen in je oren spelen met je piel en lekker ontspannenquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet genieten als je op de porseleinen troon zit
Ben jij al weer vrij?quote:
Nog een uurtje en ik ben weer vrijquote:
Ga ik doen!quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga eens snel een dutje doen achter je bureau!
O dan heb je er al 7 uur op zittenquote:
Ik wel, vind ik leuk om te zienquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:08 schreef Dotteke het volgende:
Geen idee ik let er niet op alleen vanmorgen bij de nieuwe topic toen ik zag dat we beide 1 punt moesten om Mario in te halen
Daarom staat het er ook, zodat je het kan zien als je wiltquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wel, vind ik leuk om te zien
Denken dat je oud moet zijn om dutjes te doenquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Je bent toch geen oude kerel, kom op wippert
Dat is ook zo de jeugd van tegenwoordig is al moe als ze gescheten hebbenquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denken dat je oud moet zijn om dutjes te doen
Een goede schijterij kost veel energie!quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo de jeugd van tegenwoordig is al moe als ze gescheten hebben
Echt he die jonge gasten van tegenwoordigquote:
Niks meer gewendquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he die jonge gasten van tegenwoordig
quote:
Heb je zo'n slechte band met je buren?quote:
Dat niet, maar op daar nou te gaan aanbellen om te zeggen ik ga even bij jullie schijtenquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je zo'n slechte band met je buren?
Je lijkt echt in alle opzichten op Mario, zelf je poep verhalenquote:
Je zou bijna denken dat hen een en dezelfde persoon isquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je lijkt echt in alle opzichten op Mario, zelf je poep verhalen
Ja zei ik gisteren ook al of een broertje of een neefjequote:Op donderdag 4 maart 2021 14:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hen een en dezelfde persoon is
Scheisse, ich bin gepaktquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zei ik gisteren ook al of een broertje of een neefje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |