Godzijdank van die vervangende holadiejee Hollandia-lol af als JW en Jeroen op vakantie zijn.quote:
Das wel heel snelquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Ze hebben haast bij R2, vanavond zijn Wout en Frank al voor het laatst op zender te horen.
Echt bizar. Radio 2 mag een tandje of drie, vier minder bezig zijn met de concurrentiepositie. Misschien kunnen ze ook eens ophouden met de hele godganse dag van die pubermuziek te draaien zoals Flemming en Ronnie Flex, Claude, Suzan & Freek, Antoon en dat soort shit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Ze hebben haast bij R2, vanavond zijn Wout en Frank al voor het laatst op zender te horen.
Vanuit concurrentie-positie gezien ook best slim, zo zijn ze mooi een paar maanden niet te horen zodat er minder luisteraars makkelijk mee over kunnen stappen.
Zou het? Ik zapte deze week langs een RTL-programma en ik zou toch zweren dat ik Gijs Staverman als voice-over hoorde.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:06 schreef Pino112 het volgende:
Definitief einde tijdperk Wouter als voice-over bij NPO
Is het hard en zakelijk? Absoluut, maar toch snap ik het ergens wel. Het laatste waar je als zender op zit te wachten zijn twee DJ's die maandenlang bij iedere gelegenheid on-air laten vallen dat ze vanaf de zomer te horen zijn bij Radio Veronica (en ja, dat is in het verleden vaker gebeurd bij overstappende DJ's).quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt bizar. Radio 2 mag een tandje of drie, vier minder bezig zijn met de concurrentiepositie.
quote:Vanaf maandag 29 januari hoor je van 18.00 tot 20.00 uur Emmely de Wilt (Het Oor Wil Ook Wat, KRO-NCRV), van 20.00 tot 22.00 uur Morad El Ouakili (Met Morad, BNNVARA) en van 22.00 tot 00.00 uur Desiree van der Heiden (Dees Moet Je Horen!, PowNed).
Vanaf volgende week vrijdag hoor je op vrijdag van 16.00 tot 18.00 uur Eddy Keur (Keur In De Middag, PowNed), van 18.00 tot 20.00 uur Jeroen van Inkel (RINKELDEKINKEL, BNNVARA) en van 20.00 tot 22.00 uur Jasper de Vries (Het Platenpaleis, BNNVARA).
Op zaterdag en zondag is Jeroen van Inkel (RINKELDEKINKEL, BNNVARA) te horen van 10.00 tot 12.00 uur. Wie op zaterdag en zondag de uren van 07.00 tot 10.00 presenteert, wordt binnenkort bekendgemaakt via nporadio2.nl. Soul Night op zaterdagavond is voortaan opgedeeld in twee blokken: van 18.00 tot 21.00 uur met Corné Klijn (AVROTROS) en van 21.00 tot 00.00 uur Shay Kreuger (BNNVARA). Op zondag presenteert Jasper de Vries van 12.00 tot 14.00 uur (Het Platenpaleis, BNNVARA).
Prima oplossing so far.quote:
Afbouwen na je 60e hequote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ik snap niet dat ze Van Inkel zo weinig zendtijd geven.
die man moet gewoon minimaal 4 dagen in de week van 18:00 tot 20:00 mogen vlammen op die bakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |