Wat een horror, hè...quote:Op maandag 8 juli 2024 15:29 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig wordt Giel Beelen binnenkort van stal gehaald om de vakantieweken van Jan Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte 's ochtends te vullen…
Je gaat er voor het gemak vanuit dat hij 5 weken lang in staat is om op dit vroege tijdstip aanwezig te zijn.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als hij 5 weken lang iedere keer ochtend Drop The Pressure draait zoals 20 jaar geleden, dan ben ik wel bereid om te blijven hangen.
Kan gewoon. Creatief directeur bij een andere zender YourSafe (voorheen Radio4All) en zelf bij Radio 2 in de ochtend invallen.quote:Op maandag 8 juli 2024 15:29 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig wordt Giel Beelen binnenkort van stal gehaald om de vakantieweken van Jan Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte 's ochtends te vullen…
Ik lees dit net pas maar ik neem aan dat je met 1 april nu erg vroeg (of laat) bent?quote:Op maandag 8 juli 2024 15:29 schreef MadMaster het volgende:
Was het maar een grapquote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lees dit net pas maar ik neem aan dat je met 1 april nu erg vroeg (of laat) bent?
ow hemel en dan die Roelof er bij ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was het maar een grap
Giel Beelen maakt deze zomer tijdelijk ochtendshow op NPO Radio 2
Dat is gewoon bizar.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Kan gewoon. Creatief directeur bij een andere zender YourSafe (voorheen Radio4All) en zelf bij Radio 2 in de ochtend invallen.
Eens.!quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:52 schreef Nielojram75 het volgende:
Ik vind het , eerlijk gezegd, wel te doen met Chiel, en die sidekick heeft en beetje de toonhoogte van Jeroen![]()
![]()
Mis wel Matijn... Ben bereid om eens om te schakelen om 16:00 uur, puur om hem aan te horen.. Iemand al geluisterd? ( Vind de muziek die RdW draait zo 538, maar heeft wel leuke items in zijn show, Pechtold, dierenarts, Michiel Vos, die arts..)
Keur kan echt niet meer. Volledige afKeur.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:47 schreef Nielojram75 het volgende:
Wat een ongelooflijke horror vanmiddag..
Keur&Joling tegelijk in de ether.
Ben gewoon overgeschakeld naar Gijs...
(How low can you go)
Telde niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:31 schreef Bargehassus het volgende:
Damn it. Nu al af met Whamageddon
Oh, okay.quote:
Dat zou zeker een aanwinst voor Radio 2 zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Betwijfel of ie er echt past maar zou de transfer van Tim op tbroek naar radio 2 wel heel tof vinden
Misschien kan hij de plaats van Blokhuis innemen. Mooie verhalen vertellen over interessante artiesten en muziek.quote:Op maandag 2 september 2024 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Betwijfel of ie er echt past maar zou de transfer van Tim op tbroek naar radio 2 wel heel tof vinden
Tim gaat naar AVROTROS, dus hij gaat dan de plek van Bart, Annemieke, Paul, Corné of Carolien invullen.quote:Op maandag 2 september 2024 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien kan hij de plaats van Blokhuis innemen. Mooie verhalen vertellen over interessante artiesten en muziek.
Volgens mij zit Paul nu een beetje als redder in nood tussen 14 en 16 door al die plotselinge vertrekken en andere rellen, dus Paul terug naar alleen weekend en Tim daar ergens op zijn weekslot lijkt me?quote:Op maandag 2 september 2024 22:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tim gaat naar AVROTROS, dus hij gaat dan de plek van Bart, Annemieke, Paul, Corné of Carolien invullen.
De sterkste geruchten zijn dat Corné wellicht naar radio 5 gaat. Maar of je voor zijn shifts nu die overstap zou willen maken.(inval en weekendavondshows)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |