Strakke richtlijnen en dito moderatie.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:14 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Geen idee wat dat moet betekenen, ik kom niet op Tweakers.
Op het forum kan dit dus niet besproken worden maar je krijgt geen ban voor alleen maar kritiek hebben.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik had hier toen kritiek in deze thread geuit, en 5 minuten later een ban... zonder enkele uitleg
dus gewoon toegeven dat je fouten hebt gemaakt en dat je ervan geleerd hebtquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Strakke richtlijnen en dito moderatie.
Alles volgens een strikt regime waar direct ingegrepen wordt als iets ook maar een beetje afwijkt.
Ik probeer klb zoveel mogelijk leuk te houden voor alle users. Dat betekent dat er soms eens net even iets toegelaten wordt omdat dat leuk gevonden wordt en users daar plezier uit halen en daardoor hier ook graag posten. En soms wat minder als het wat doorslaat en het irritatie opwekt en users daardoor minder graag posten.
Daarin is context en de situatie vaak ook belangrijk. En soms dan zien wij ook niet alles of hebben we het druk of net wat waardoor er niet direct gemodereerd wordt. Wij zijn (muv haags dan) nou eenmaal ook geen bots.
Wat denk jij, dat gebeurt wel degelijk.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Op het forum kan dit dus niet besproken worden maar je krijgt geen ban voor alleen maar kritiek hebben.
En toch is dat gebeurd.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Op het forum kan dit dus niet besproken worden maar je krijgt geen ban voor alleen maar kritiek hebben.
Of het is misschien niet zo zwart wit als dat jij stelt. DM er eens een FA over. Die zullen het wel wetenquote:
Ik wacht nog steeds op antwoord van een FA.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Of het is misschien niet zo zwart wit als dat jij stelt. DM er eens een FA over. Die zullen het wel weten
Dat is niet waar. Maar aan jouw beleving kan ik ook niks doenquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:44 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op antwoord van een FA.
Maar ik vind het wel prima. Sommige mensen hier zijn nu eenmaal wat gelijker dan anderen.
Hoe is dat niet waar? Het is toch weldegelijk gebeurd en andere kregen toch geen ban?quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Maar aan jouw beleving kan ik ook niks doen
Ik zeg dan ook niet dat jij dit doet, maar dat het gebeurd, dat is een ding dat zeker is.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Maar aan jouw beleving kan ik ook niks doen
Wat er precies gebeurd is daar kun jij sowieso geen weet van hebben. En ook met jou ga ik geen bans van iemand anders besprekenquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:14 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Hoe is dat niet waar? Het is toch weldegelijk gebeurd en andere kregen toch geen ban?
Krijg je tijdens je modintroductiedag vooral te horen dat je als argument: 'In jouw beleving blabla...' moet gebruiken? Dat is een favoriet 'argument' van vele crewmembers op FOK! om zijn / haar gelijk te kunnen krijgen.
Allemaal leuk en aardig maar deze methode werkt dus niet zo te lezen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Strakke richtlijnen en dito moderatie.
Alles volgens een strikt regime waar direct ingegrepen wordt als iets ook maar een beetje afwijkt.
Ik probeer klb zoveel mogelijk leuk te houden voor alle users. Dat betekent dat er soms eens net even iets toegelaten wordt omdat dat leuk gevonden wordt en users daar plezier uit halen en daardoor hier ook graag posten. En soms wat minder als het wat doorslaat en het irritatie opwekt en users daardoor minder graag posten.
Daarin is context en de situatie vaak ook belangrijk. En soms dan zien wij ook niet alles of hebben we het druk of net wat waardoor er niet direct gemodereerd wordt. Wij zijn (muv haags dan) nou eenmaal ook geen bots.
Nouja het is gewoon niet duidelijk, aan andere kant snap ik ook wel dat @Plompzakker en de rest beetje moeten schipperen tussen de regels en wat werkt en leuk is. Maar ik denk dat FA's gewoon slecht bereikbaar zijn en dat is vervelend. Valt me ook op dat er maar weinig FA's zijn en er maar zelden een nieuwe bijkomt. En een FA is gewoon liever bezig met chatten met zijn maatjes in het negersex clubhuis dan dat hij mensen te woord staat blijkbaar.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:17 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar deze methode werkt dus niet zo te lezen.
Zolang je maar kan doneren.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:21 schreef Boze_Eend het volgende:
Denk dat er nog weinig transparantie is. Dat je op een ban kan rekenen wanneer je kritiek hebt is best getikt.
Ik snap het dan ook niet, wij moeten FOK! een warm hart toedragen maar buiten dat bans zoals die van @:jochemsjakie niet besproken mogen worden.
Vind ik het raar dat geen enkele FA reageert wanneer hij een bericht stuurt. Dat is wel een schijt constructie. De mods zeggen dan moet je bij de FA's zijn en de FA's reageren gewoonweg niet?
Wat is dat voor een klantvriendelijkheid want FOK! verkoopt wel diensten. En Jochemsjakie heeft een plus abbo dus hij heeft hier wel geld ingezonken. Ik vind het heel ongepast dat je dan geen gehoor krijgt. Terwijl ja een FOK! account toch betekend dat je een dienst afneemt en FOK! een warm hart toedraagt.
Ik vraag mij af waar het misgaat maar ook waarom een mod alsmaar naar een FA moet verwijzen die gewoon gaat negeren. Is FOK! nog wel leuk op die manier? Dat er fouten worden gemaakt snap ik respecteer ik ook. Maar het beleid is gewoon een beetje vreemd.
Als ik voor deze kritiek een ban krijg dan het zij zo, maar ik heb het op een normale manier gebracht.
Ik kan bevestigen dat FAs berichten negeren.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:21 schreef Boze_Eend het volgende:
Denk dat er nog weinig transparantie is. Dat je op een ban kan rekenen wanneer je kritiek hebt is best getikt.
Ik snap het dan ook niet, wij moeten FOK! een warm hart toedragen maar buiten dat bans zoals die van @:jochemsjakie niet besproken mogen worden.
Vind ik het raar dat geen enkele FA reageert wanneer hij een bericht stuurt. Dat is wel een schijt constructie. De mods zeggen dan moet je bij de FA's zijn en de FA's reageren gewoonweg niet?
Wat is dat voor een klantvriendelijkheid want FOK! verkoopt wel diensten. En Jochemsjakie heeft een plus abbo dus hij heeft hier wel geld ingezonken. Ik vind het heel ongepast dat je dan geen gehoor krijgt. Terwijl ja een FOK! account toch betekend dat je een dienst afneemt en FOK! een warm hart toedraagt.
Ik vraag mij af waar het misgaat maar ook waarom een mod alsmaar naar een FA moet verwijzen die gewoon gaat negeren. Is FOK! nog wel leuk op die manier? Dat er fouten worden gemaakt snap ik respecteer ik ook. Maar het beleid is gewoon een beetje vreemd.
Als ik voor deze kritiek een ban krijg dan het zij zo, maar ik heb het op een normale manier gebracht.
Waar moet je het anders mee vergelijken? De KLB-topics van de toekomst?quote:
We kunnen ook alles weghalen wat niet aan policy voldoet om maar zo voorspelbaar mogelijk te zijn maar dat willen jullie denk ik ook niet. En ik ook nietquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:17 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar deze methode werkt dus niet zo te lezen.
En daar is niets mis mee, maar ik zou wel eens van @Danny willen weten hoe dicht hij bij de FA's en zijn team staat. En ik vraag me ook af, van hebben mods ook mogelijkheid tot het geven van nieuwe ideeën of mag dat niet? KLB lijkt mij een van de meest actieve forums. Moet je dat dan willen slopen?quote:
Is wat mij betreft denk ik wel een slechte zaak. Dat je gewoon geen gehoor krijgt. Ik bedoel een forum is toch opgericht voor gebruikers. Als ik kijk naar jouw aantal posts en zo. Dan ben je toch gewoon serieuze deelnemer, en ja natuurlijk breek je eens de regels of zo. Maar als je echt niet weer waarom je geband wordt habibo, vind ik het raar dat er geen reactie komt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:25 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat FAs berichten negeren.
Het is dan ook geen persoonlijke aanval richting @Plompzakker maar over het algemeen beleid.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
En daar is niets mis mee, maar ik zou wel eens van @:danny willen weten hoe dicht hij bij de FA's en zijn team staat. En ik vraag me ook af, van hebben mods ook mogelijkheid tot het geven van nieuwe ideeën of mag dat niet? KLB lijkt mij een van de meest actieve forums. Moet je dat dan willen slopen?
Kijk dat eens een ban valt okay, maar als mensen het gevoel hebben onterecht geband te worden. Dan vind ik moet iemand je toch te woord staan. Natuurlijk snap ik dat ze vaker lastig gevallen worden door dit soort vragen. Maar je kan toch wel het verschil kennen tussen een @:jochemsjakie of een pieterdegallier anders vraag ik me af of je nog wel een connectie hebt met je userbase of de mensen op fok.
De mods hebben denk ik te weinig rechten maar de mods zijn wel de mensen die weten wie wie is en wat speelt in de forums. Ik neem het @:plompzakke dan ook niet kwalijk maar ik denk dat er structureel in de top wat fout zit.
Maar het zou misschien wel eens helpen een informatieve post te maken daarover?quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
We kunnen ook alles weghalen wat niet aan policy voldoet om maar zo voorspelbaar mogelijk te zijn maar dat willen jullie denk ik ook niet. En ik ook niet
Plompzakker doet gewoon zijn best. Dat zie ik ook maar ik denk dat de regels voor klaagbak moeten worden aangepast.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:30 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Het is dan ook geen persoonlijke aanval richting @:Plompzakker maar over het algemeen beleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |