Alleen ik en @Aoibhin waren erquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als ik mee-jitsi, dan wordt mijn mobieltje altijd zo warm. Ik durf dat nooit aan
Ventilator eropquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als ik mee-jitsi, dan wordt mijn mobieltje altijd zo warm. Ik durf dat nooit aan
Haha en dan was ik er ook gewoon een half uurtje sowieso, want San Remo om 20.30quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
Jitsi met twee personen, dat is wel heel weinigDan zou ik het ook geen uren volhouden!
Doe de oogjes toe, kruip onder de wolquote:
Ajax is nog bezig.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doe de oogjes toe, kruip onder de wol
Hoe staat het ervoor?quote:
Als ik zo zie kan het niet misgaan voor AJAXquote:
Iets te vieren?quote:
Ohquote:
Was er niemand in Jitsi vandaagquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Privéfeestje in jitsi
@:Momo
@:Strani
@:Meke
@:Redefine
@:Hamlapjes
Haha nee, echt zo'n zeldzaam avondje dat vrijwel iedereen wat anders had, lijkt hetquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was er niemand in Jitsi vandaagIk was er zelf niet, dus niks gemist dan
@Aoibhin was erquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha nee, echt zo'n zeldzaam avondje dat vrijwel iedereen wat anders had, lijkt hetIk was sowieso van plan er maar een halfuurtje te zijn want San Remo vanaf 20.30. Dus het was een gezellig maar kort halfuur met @:ESF1Gamer
Ah mooi dat het dan toch gezellig wasquote:
Thanksquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Ah mooi dat het dan toch gezellig was
Ja hoor. Heb mij prima vermaakt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ThanksHopelijk had jij ook een leuke avond nog!
MooI!quote:
Vanochtend het nummer van België op NPO Radio2quote:
Jaaaaaaaquote:
Het is nog geen 19:00 uur, dus kan van alles gebeuren voor die tijdquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Ben het zo benieuwd!
Ook nog geen enkel lek toch?
Ja maar ik hoop dat het niet gebeurt. Altijd zo zonde voor het grote moment..quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is nog geen 19:00 uur, dus kan van alles gebeuren voor die tijd
En er zijn nog geruchten dat Wit-Rusland wellicht de artiest (en het nummer?) aan gaat kondigen.quote:
Ik heb de liedjes nog niet gehoord. Dus daar kan ik nog niet over oordelen. Maar tijdens de finales zakken er live altijd wel een paar door het ijs. Dus dan wordt het al makkelijker.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:41 schreef molloot200 het volgende:
Het gaat dit jaar echt moeilijk worden om per halve finale 10 kwalificaties aan te wijzen, het kan tot nog toe echt alle kanten op gaan.
Dat is nog eens iets anders dan in 2019 toen ik de tweede halve finale foutloos in wist te vullen
Klopt. Echter, afgelopen paar jaren kon je veel gemakkelijker kandidaten afschrijven, denk aan een D Mol - Heaven, Darude - Look Away, Sarah McTernan - 22, Anna Odobescu - Stay, Roko - The Dream. Die gingen het gewoon niet worden. Tot nog toe heb ik nog niet zo'n gevoel bij een liedje. Elk liedje kan het nog wel halenquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb de liedjes nog niet gehoord. Dus daar kan ik nog niet over oordelen. Maar tijdens de finales zakken er live altijd wel een paar door het ijs. Dus dan wordt het al makkelijker.
Uitzending tot 7 uur in de ochtend en dan gelijk door om de support races en F1 race kijken op zondagquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon alle landen toelaten tot de finale.
Sanremo stylequote:Op donderdag 4 maart 2021 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Uitzending tot 7 uur in de ochtend
Het zou mooi zijn als de kwaliteit in de breedte echt sterk is. Dan zou het al een beter jaar worden dan 2019.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klopt. Echter, afgelopen paar jaren kon je veel gemakkelijker kandidaten afschrijven, denk aan een D Mol - Heaven, Darude - Look Away, Sarah McTernan - 22, Anna Odobescu - Stay, Roko - The Dream. Die gingen het gewoon niet worden. Tot nog toe heb ik nog niet zo'n gevoel bij een liedje. Elk liedje kan het nog wel halenDaar heeft dan heel veel live potentie mee te maken ja, maar dat maakt het wel dat het wellicht spannendere halve finales zijn dan ooit.
Klinkt als een heel goed plan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Uitzending tot 7 uur in de ochtend en dan gelijk door om de support races en F1 race kijken op zondag
Ik vind persoonlijk dat de kwaliteit over de breedte wel echt sterk is tot nu toequote:Op donderdag 4 maart 2021 10:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als de kwaliteit in de breedte echt sterk is. Dan zou het al een beter jaar worden dan 2019.
Maar dat geloof ik pas als ik zelf de liedjes heb gehoord
McDonald's?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:01 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen mensen!! Vandaag zie ik voor het eerst sinds eind vorig jaar weer m'n Schotse vriendVeel zin in! We hebben om 12 uur afgesproken voor koffie.
En dan nu echt: leuk, veel plezier!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:01 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen mensen!! Vandaag zie ik voor het eerst sinds eind vorig jaar weer m'n Schotse vriendVeel zin in! We hebben om 12 uur afgesproken voor koffie.
Hahaquote:
Ooh aye I hope youse going to have a good ol' craic!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:01 schreef Strani het volgende:
Ik kon er deze keer ook niet bij zijn. Misschien is het ook een idee om het voortaan tweewekelijks te doen zodat we wat meer mensen kunnen concentreren in die Jitsi's en dat er dan misschien ook meer mensen kunnen komen?quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ooh aye I hope youse going to have a good ol' craic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |