Ik zie haar toch vaak genoeg bezig, terwijl ik hier lees dat ze lui is en alleen maar ligt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom gooit zoey die onderbroeken en die sokken niet gewoon in de droger ipv dat allemaal op te hangen.
Was omdat Michel het 'John de Mol' woord zei ... PANIEKquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:01 schreef Benny het volgende:
Wat zijn ze bij regie aan het doen... Vage tuin streamlock, nu Zoey zo volgen
Nee, die zit haarzelf behoorlijk in de wegquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij voelt Zoey zich echt niet lekker.
Hoor haar anders lekker zingen.....quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee, die zit haarzelf behoorlijk in de weg
Zou wel leuk voor Jill wezen.zet een echte Amsterdamse er in.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:04 schreef freaky40 het volgende:
Er komt een nieuwe denkt Michel, een nieuwe Nederlandse vrouw....er staat wat te gebeuren denk ik.
je voelt dat echt wel aan als je niet goed bij een groep ligt. kunnen ze nog zo normaal mogelijk doenquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar kan een persoon zich zo slecht voelen door mensen die haar niets in de weg leggen. Het is niet dat ze zoey pesten ofzo. Of uitsluiten
Dat is volgens mij niet een correcte samenvatting van wat Michel net zei.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:04 schreef freaky40 het volgende:
Er komt een nieuwe denkt Michel, een nieuwe Nederlandse vrouw....er staat wat te gebeuren denk ik.
ZIT volgende week meteen op de bankquote:
maakt me niks, ik zou dat leuk vindenquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ZIT volgende week meteen op de bank terug
Het is misschien wel leuk voor iedereen daar, Er leven daar meer dan Jill alleen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:05 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Zou wel leuk voor Jill wezen.zet een echte Amsterdamse er in.
Dan lijkt jeroen een betere keuzequote:Op woensdag 3 maart 2021 17:06 schreef Tourniquet het volgende:
Mona?
Waarom zouden ze dat doen? De vrouwen zijn al in de meerderheid.
Belgische zat zou ik zeggen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is misschien wel leuk voor iedereen daar, Er leven daar meer dan Jill alleen.
Onbegrijpelijk dat Jill en Zoey niet dichter bij elkaar klitten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar kan een persoon zich zo slecht voelen door mensen die haar niets in de weg leggen. Het is niet dat ze zoey pesten ofzo. Of uitsluiten
ook 10.000 zei hij eerder toch, als hij dat krijgt bij vertrekquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nu pakt Mike weel 20000 uit de pot als het kan.
Dan wel de BB1 variant graag!quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:06 schreef Tourniquet het volgende:
Mona?
Waarom zouden ze dat doen? De vrouwen zijn al in de meerderheid.
Ja zijn koers gaat omhoog.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ook 10.000 zei hij eerder toch, als hij dat krijgt bij vertrek
je hebt geen woorden nodig als er blikken zijnquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Jill en Zoey niet dichter bij elkaar klitten.
Die voelt hetzelfde terwijl ook zij niet gepest wordt. Er is zelfs nog nooit een boos antwoord gezegd tegen beide nit.
De jaloezie en de kift...quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:11 schreef Koos1958 het volgende:
Jill ergert zich aan Michel dat hij iedereen onder de duim heeft. Dat ze het zo leuk had met hun en dat sinds hij terug is ze ook zelf weer zich afzondert maar dat die meiden ook weer daar heen trekken. Zoey gelooft in hun vriendschap maar denkt dat er ook manipulatie bijzit.
Tuurlijk zegt ze dat.....hoef ook niet te raden wie die manipulatie doet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:11 schreef Koos1958 het volgende:
Jill ergert zich aan Michel dat hij iedereen onder de duim heeft. Dat ze het zo leuk had met hun en dat sinds hij terug is ze ook zelf weer zich afzondert maar dat die meiden ook weer daar heen trekken. Zoey gelooft in hun vriendschap maar denkt dat er ook manipulatie bijzit.
Lekker zuur weer. Overigens denk ik dat dit komt omdat BB ook mede bepaald wie er op de bank komen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:13 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey zegt dat sommige niet eens achter hun eigen stemmen staat.
Zou ze nu echt ziek zijn omdat het haar niet snel genoeg kan gaan met haar wenslijstje.....quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:13 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey zegt dat sommige niet eens achter hun eigen stemmen staat.
Heerlijk toch dat al haar 'vijanden' helemaal nergens heen gaan....vind je gek dat ze zich 'ziek' voelt vandaag...quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou ze nu echt ziek zijn omdat het haar niet snel genoeg kan gaan met haar wenslijstje.....
Dat kan wel zijn Ik vind het wel knap van haar omdat ze in haar eentje speelt en ze doet dat tot nu toe goedquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:15 schreef Magean het volgende:
En zoey begint gewoon weer waar ze gebleven was met het stoken.
Dit was dan ook gelijk haar laatste week want ze is 'gezien' en op de korrel vanaf nu.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn Ik vind het wel knap van haar omdat ze in haar eentje speelt en ze doet dat tot nu toe goed
Ja dat zal zo zijn maar ondanks dat vind ik wel dat ze slim gespeeld heeft Ze konkelt overal tussendoorquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit was dan ook gelijk haar laatste week want ze is 'gezien' en op de korrel vanaf nu.
Als het haar niet bevalt dan dondert ze toch lekker naar huis!quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:17 schreef Magean het volgende:
Zoey is het weer helemaal met Jill eens. Verschrikkelijk hoor dat zachte praten van haar en dat gedrag.
Kan er niet naar luisteren of kijken...Vreselijk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja dat zal zo zijn maar ondanks dat vind ik wel dat ze slim gespeeld heeft Ze konkelt overal tussendoor
Ben je gek, stoken doen alleen fab5.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:15 schreef Magean het volgende:
En zoey begint gewoon weer waar ze gebleven was met het stoken.
Vreselijk, dan haak ik snel af! Ik hoop ook echt dat Mike er in blijft dat zorgt hopelijk voor de nodige spanningen. Matt is een doodgoeie jongen maar helaas niet voor BB.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:12 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Beetje reuring in die tent kan geen kwaad anders zit je nog 5 weken in een militair bewind.
En nog steeds.....quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:17 schreef Ireth het volgende:
Jill: het is nét of dit huis om hem (Michel) draait...
Volgens mij is het toch redelijk de J&T show geweest?
Het is ook niet mijn favo maar heb nog wel 2 personen waar ik me meer aan ergerquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan er niet naar luisteren of kijken...Vreselijk.
Mike mag van mij wel blijven hoor. Liever dan Mat. Die draagt weinig bij.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vreselijk, dan haak ik snel af! Ik hoop ook echt dat Mike er in blijft dat zorgt hopelijk voor de nodige spanningen. Matt is een doodgoeie jongen maar helaas niet voor BB.
Het is kiezen of delen de Jill show met haar gevolg of Fab5.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vreselijk, dan haak ik snel af! Ik hoop ook echt dat Mike er in blijft dat zorgt hopelijk voor de nodige spanningen. Matt is een doodgoeie jongen maar helaas niet voor BB.
wa draagt die dan bij? niks anders of sprookjes vertellen en zijn eigen fantasiequote:Op woensdag 3 maart 2021 17:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Mike mag van mij wel blijven hoor. Liever dan Mat. Die draagt weinig bij.
Ik hoef niet de hele dag Jill te volgen, maar dat gezemel van Nick en humorloze Michel nog vele malen minder. De Vlaamse dames zijn zo veel leuker zonder hen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is kiezen of delen de Jill show met haar gevolg of Fab5.
Jill opgeilen en zelf winnen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:24 schreef tasebi het volgende:
[..]
wa draagt die dan bij? niks anders of sprookjes vertellen en zijn eigen fantasie![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar toch die brengt wel iets meer reuring in het spel. Ik hoop echt dat hij de 10.000 paktquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:24 schreef tasebi het volgende:
[..]
wa draagt die dan bij? niks anders of sprookjes vertellen en zijn eigen fantasie![]()
![]()
![]()
![]()
Wel zelf hele dag op zijn rug liggendquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:24 schreef Benny het volgende:
Nick is weer aan het klagen over mensen die op hun bed hangen en niks doen
Ik vind dat een hele verstandige opmerking van een meisje/ vrouw van 22 jaar daar kan Michel nog een puntje aan zuigen!quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:16 schreef Koos1958 het volgende:
Ze wil het laten gaan, ze ergerde zich aan pakken kaas eten en volle borden. Maar als dat haar enige ergenis is ze het moet laten gaan.
Aldus iemand die de hele dag heeft liggen meuren in 't zonneke..quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:24 schreef Benny het volgende:
Kan je nu niet verdragen dat er 2 mannen zijn bij 3 vrouwen.....vindt hun gesprekken veel leuker, Hun geintjes dat steken onder elkaar.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:25 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik hoef niet de hele dag Jill te volgen, maar dat gezemel van Nick en humorloze Michel nog vele malen minder. De Vlaamse dames zijn zo veel leuker zonder hen.
Da's waarschijnlijk voorgezegd in de dbkquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat een hele verstandige opmerking van een meisje/ vrouw van 22 jaar daar kan Michel nog een puntje aan zuigen!
Nick is een ouwe zeikerd gewordenquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:24 schreef Benny het volgende:
Eensch!quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan je nu niet verdragen dat er 2 mannen zijn bij 3 vrouwen.....vindt hun gesprekken veel leuker, Hun geintjes dat steken onder elkaar.
Wat deden ze zonder mannen eten drinken en liggen.
Hij heeft verdomme niks anders gedaan als liggen vandaag van buiten maar binnenquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:24 schreef Benny het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Makkelijke keuze toch...quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Precies..quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Da's waarschijnlijk voorgezegd in de dbk
Beter toch dan als dominant worden neergezet...quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:27 schreef Yolk het volgende:
[..]
Aldus iemand die de hele dag heeft liggen meuren in 't zonneke..
Het is maar wat je beter vindt hypocriet of dominant, allebei niet iets waar je trots op moet zijn lijkt me..quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beter toch dan als dominant worden neergezet...
Nick houdt zich in de luwte.
Hahaha 😁quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Da's waarschijnlijk voorgezegd in de dbk
Niemand is perfect.....iedereen heeft iets menselijk over zich. Ook daar, vooral uitvergroot.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:39 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Het is maar wat je beter vindt hypocriet of dominant, allebei niet iets waar je trots op moet zijn lijkt me..
Nick heeft selectieve verontwaardiging tot een kunst verheven.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:45 schreef Koos1958 het volgende:
Liese slaapt op de bank heeft Nick er al iets over gezegd.
Daar zit geen tactiek achter, hij ligt gewoon graag te meuren in de zon. Niks mis mee, je moet wat om de tijd te in te vullen, maar het zou hem sieren om dan minder over anderen te lullen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beter toch dan als dominant worden neergezet...
Nick houdt zich in de luwte.
Te strak daarom, helpen ze niet meequote:Op woensdag 3 maart 2021 17:52 schreef M.Ritcher het volgende:
De keukenploeg staat onder strak bewind.
Geen idee.....quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:56 schreef Stargazing het volgende:
is Zoey eindelijk door de mand gevallen? hebben de andere haar spel eindelijk door of alleen Nick, Michel en Mike?
en t poepenolleke van Zoey zoals vorige keer hahahaquote:
Zoveel zuur en gif in je lijf kan nooit goed voor je zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:59 schreef Stargazing het volgende:
1 iets is me wel opgevallen, blijkbaar is stoken dus enorm vermoeiend en kan je er ook redelijk ziek van zijn.
Er is geen andere uitleg voor waarom Zoey zo vaak in haar bed ligt want ze doet niets.
Inderdaad, zelfs als ze in haar eigen staart zou bijten zou ze nog iemand anders de schuld gevenquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoveel zuur en gif in je lijf kan nooit goed voor je zijn.
eerder oranjequote:Op woensdag 3 maart 2021 18:06 schreef Jockari het volgende:
Die van Limburg ziet al bijna zo bruin als Zoey ???
Vegan shit hequote:
Het enige dat Michel goed kan doen in haar ogen, voor de rest is hij te "dominant". Had de mannen ergens nog wel de rest van de week apart willen zien zitten, dat de vrouwens eens moesten koken en zien hoeveel Michel en Nick voor hen doen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:08 schreef Jockari het volgende:
Zoey heeft last van haar maag als er geen eten is klaar gemaakt?. Als er eten is zien we een revival.
Ook zonder kaas dus. WTF ik zou Naomi buiten zettenquote:
Misselijk meisje letterlijk en figuurlijk. Kan nog geen ei kokenquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Het enige dat Michel goed kan doen in haar ogen, voor de rest is hij te dominant. Had de mannen ergens nog wel de rest van de week apart willen zien zitten, dat de vrouwens eens moesten koken en zien hoeveel Michel en Nick voor hen doen.
Volgens mij aten de vrouwen elke avond pasta
Ook geen brood in een volautomatische broodmachine.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Misselijk meisje letterlijk en figuurlijk. Kan nog geen ei koken
Er is nooit geflikfooit geweest !quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:11 schreef Jockari het volgende:
Die BB-relatie tussen Julie en Michel klopt toch niet hè. Als partner zou ik serieuze bedenkingen hebben. Zeker na dat geflikflooi 's nachts. Hoop dat haar kinders dit niet te zien krijgen.
Mike sprak de gevoelens van televisiekijkend Vlaanderen en Nederland uit maar werd erop afgerekend.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:11 schreef Jockari het volgende:
Die BB-relatie tussen Julie en Michel klopt toch niet hè. Als partner zou ik serieuze bedenkingen hebben. Zeker na dat geflikflooi 's nachts. Hoop dat haar kinders dit niet te zien krijgen.
Snap de combinatie met frisdrank ook niet. Toch wel het laatste dat je wil drinken als je last hebt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:08 schreef Jockari het volgende:
Zoey heeft last van haar maag als er geen eten is klaar gemaakt?. Als er eten is zien we een revival.
Ik wil het helemaal niet aandikken maar sommige blikken zeggen genoeg...quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:11 schreef Jockari het volgende:
Met Thomas kwam ze ook goed overeenquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch een beetje vreemd dat Zoey geen enkele klik kan vinden met een mannelijke bewoner. Enkel bij Jerrel en Jowi lukte dat,vooral bij Jowi. maar die zijn naar huis.
Matt en Zoey komen wel overeen, maar er is ook niet echt een "klik"
Ik stem Matt blijven, anders heeft Jill niemand meerquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:15 schreef Jockari het volgende:
Als het Matt vs Mike wordt, stem ik Mike er in. Met Jerrel hebben we ook die fout gemaakt door een rebel er uit te gooien.
Die aai over de bol, dat stelde toch niets voorquote:
Van Jill krijgt hij een 2e kans zei ze.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:14 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Mike sprak de gevoelens van televisiekijkend Vlaanderen en Nederland uit maar werd erop afgerekend.
Alleen al daarom heeft hij zeker mijn stem.
+ Het gezicht van Zoey en Jill als Mike mag blijven is een mooie bonus.
Die aai over haar hol bedoel je ?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die aai over de bol, dat stelde toch niets voor
Beetje gefriemel onder de dekens. Vroeger werd er geneukt in een RLS. Dat is nu toch niet aan de orde.quote:
Er is niks aan de hand, was het maar waarquote:
Je kunt ook rechtsreeks aan mij posten. Ik weet waar hij op doelt. Dat stelde toch geen flikker voor. Werd er geneukt?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zeker in de war met beelden van de andere slaapkamer
Oh jééquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:20 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Zoek het eens op, maag die overstuur is en dan frisdrank drinken ;-)
Huh, voel je je een beetje tekort gedaan ?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kunt ook rechtsreeks aan mij posten. Ik weet waar hij op doelt. Dat stelde toch geen flikker voor. Werd er geneukt?
Er is volgens mij niet geneukt, maar beeld je de gezichten in van de kinders als zij die beelden van Julie met haar broer zouden zien.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kunt ook rechtsreeks aan mij posten. Ik weet waar hij op doelt. Dat stelde toch geen flikker voor. Werd er geneukt?
Nogmaals; Zoey doet wel veel in het huis, en Zoey zegt haar gedacht en kan niet tegen de mannen die alles voor de anderen bepalen. Ook loopt Zoey al weken ziek rond.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:59 schreef Stargazing het volgende:
1 iets is me wel opgevallen, blijkbaar is stoken dus enorm vermoeiend en kan je er ook redelijk ziek van zijn.
Er is geen andere uitleg voor waarom Zoey zo vaak in haar bed ligt want ze doet niets.
Ik voel mij zelfs verwaarloost.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Huh, voel je je een beetje tekort gedaan ?, het was geen misquote
Ach rot op met je kinderen gezeik. JESUSquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er is volgens mij niet geneukt, maar beeld je de gezichten in van de kinders als zij die beelden van Julie met haar broer zouden zien.
Waar heb je het overquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er is volgens mij niet geneukt, maar beeld je de gezichten in van de kinders als zij die beelden van Julie met haar broer zouden zien.
Nee joh mensen vullen vaak in wat ze willen dat zou gebeuren.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zeik wanneer ik wil, heb ik jou niet voor nodig. En ik heet absoluut niet jesus.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach rot op met je kinderen gezeik. JESUS
Volgende week is er geen nominatie meer toch?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:23 schreef Stargazing het volgende:
Als Mike er deze week inblijft zetten ze hem volgende zo goed als zeker tegen Jill. Jill en Zoey zijn ervan overtuigd dat ze al gewonnen hebben en dat Jill iedereen naar huis speelt.
Als het Mike niet is zetten ze Michel tegenover Jil voor dezelfde reden.
Mike heeft grote praatjes(wat ik er toch van begrijp) maar is op dit moment (een van) de enige die nog leuk is om naar te kijken omdat je nooit weet wat je krijgt.
Alleen al voor de arrogantie en valsheid van Zoey en Jill hoop ik echt dat Mike de finale haalt
Zoey doet veel als de cameras op har focussen, tijdens opdrachten dus, voor de rest steekt ze geen vinger uit. Als iemand haar vraagt om iets te doen, maybe maar nooit uit zichzelf.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:22 schreef Fasil het volgende:
[..]
Nogmaals; Zoey doet wel veel in het huis, en Zoey zegt haar gedacht en kan niet tegen de mannen die alles voor de anderen bepalen. Ook loopt Zoey al weken ziek rond.
Klopt ik heb geen zoon.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zeik wanneer ik wil, heb ik jou niet voor nodig. En ik heet absoluut niet jesus.
huh? Hoezo niet?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgende week is er geen nominatie meer toch?
Ben niet van de zieleknijpers. Er lopen hier genoeg potentiële patiënten voor je rond. Succesquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Sorry, oprecht
Maar als er iets is kun je altijd bij mij komen hoor
Ja ik lul maar wat, ik dacht dat deze week de laatste nominatie was.quote:
Michel is geen relatiemateriaal. Dit is veilig, vrouw met kinderen en vriend....en toch knus.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik wil het helemaal niet aandikken maar sommige blikken zeggen genoeg...
Goede voorlichtingquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
He heb je wel gekeken de laatste tijd. Die meiden willen michel kwijt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:23 schreef Stargazing het volgende:
Als Mike er deze week inblijft zetten ze hem volgende zo goed als zeker tegen Jill. Jill en Zoey zijn ervan overtuigd dat ze al gewonnen hebben en dat Jill iedereen naar huis speelt.
Als het Mike niet is zetten ze Michel tegenover Jil voor dezelfde reden.
Mike heeft grote praatjes(wat ik er toch van begrijp) maar is op dit moment (een van) de enige die nog leuk is om naar te kijken omdat je nooit weet wat je krijgt.
Alleen al voor de arrogantie en valsheid van Zoey en Jill hoop ik echt dat Mike de finale haalt
Veel????, je moet niet steeds naar die beelden kijken waar ze huismeester was. Die paar onderbroeken en sokken van vanmiddag stelt toch geen ruk voor, ze klaagt en stookt veel inderdaad, als je dat meerekent doet ze inderdaad veel in huis. Ze kan niet eens fatsoenlijk haar eigen reet afvegen. Ik geef wel toe dat ze niet de enige is die niet zoveel uitvoert in het huishoudenquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:22 schreef Fasil het volgende:
[..]
Nogmaals; Zoey doet wel veel in het huis, en Zoey zegt haar gedacht en kan niet tegen de mannen die alles voor de anderen bepalen. Ook loopt Zoey al weken ziek rond.
Ze hebben 2 maal gekookt, en het was zeer lekker.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Het enige dat Michel goed kan doen in haar ogen, voor de rest is hij te "dominant". Had de mannen ergens nog wel de rest van de week apart willen zien zitten, dat de vrouwens eens moesten koken en zien hoeveel Michel en Nick voor hen doen.
Volgens mij aten de vrouwen elke avond pasta
Was nodig....het was nu niet gezellig met elkaar optrekken.quote:
Ja, Zoey heeft gekookt. Heeft ze nog buikpijn vanquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:27 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ze hebben 2 maal gekookt, en het was zeer lekker.
die wil je echt niet zien zonder ze opgemaakt isquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey ziet er echt wel slecht uit...
Klopt. Ook niet wanneer ze wél is opgemaakt overigens...quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:28 schreef 20100 het volgende:
[..]
die wil je echt niet zien zonder ze opgemaakt is
Als ik Zoey rond zie lopen daar, dan moet ik denken aan die stront. Viezzzzquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, Zoey heeft gekookt. Heeft ze nog buikpijn van
Als ze cola drinkt is dat juist goed voor maagpijnquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:14 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Snap de combinatie met frisdrank ook niet. Toch wel het laatste dat je wil drinken als je last hebt.
Willen we jou wel zien zonder make-upquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:28 schreef 20100 het volgende:
[..]
die wil je echt niet zien zonder ze opgemaakt is
Welke meiden??quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
He heb je wel gekeken de laatste tijd. Die meiden willen michel kwijt.
Dat zeg ik toch ook, Als Mike blijft is hij volgende week opnieuw genomineerd en staat hij waarschijnlijk tegenover Jill of Michelquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
He heb je wel gekeken de laatste tijd. Die meiden willen michel kwijt.
Aan de was is veel werk. En ze poetst ook goed,quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Veel????, je moet niet steeds naar die beelden kijken waar ze huismeester was. Die paar onderbroeken en sokken van vanmiddag stelt toch geen ruk voor, ze klaagt en stookt veel inderdaad, als je dat meerekent doet ze inderdaad veel in huis. Ze kan niet eens fatsoenlijk haar eigen reet afvegen. Ik geef wel toe dat ze niet de enige is die niet zoveel uitvoert in het huishouden
jou willen we al helemaal niet zienquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Willen we jou wel zien zonder make-up
Dat zien we als Matt erin blijft (Michel versus Nick)quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:31 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, Als Mike blijft is hij volgende week opnieuw genomineerd en staat hij waarschijnlijk tegenover Jill of Michel
en als het zo verder gaat zien we binnenkort opnieuw Michel vs Nick, daarom moet Mike er absoluut inblijven, zeker ook als hij tegenover Jill staat want dan word het weer een beetje spannend
dus als Michel zijn gedacht zegt is hij "te dominant"quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:32 schreef Fasil het volgende:
[..]
Aan de was is veel werk. En ze poetst ook goed,
Wat jullie stoken noemen = is haar gedacht zeggen.
Nick en Michel komen met alles weg, zij mogen alles zeggen.
Nick weet heel goed wanneer iets te zeggen. Inderdaad, zoals zijn vrouw zei; Hij gaat over lijken (in dit spel)
Jaja maar alles kan kapot hè! 😉quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Michel is geen relatiemateriaal. Dit is veilig, vrouw met kinderen en vriend....en toch knus.
Nick en michel komen met alles weg?, die kunnen niets goed doen volgens de meeste. Ik zie graag dat michel eens stopt met 'dominant' zijn, kijken wat voor een zooi het wordtquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:32 schreef Fasil het volgende:
[..]
Aan de was is veel werk. En ze poetst ook goed,
Wat jullie stoken noemen = is haar gedacht zeggen.
Nick en Michel komen met alles weg, zij mogen alles zeggen.
Nick weet heel goed wanneer iets te zeggen. Inderdaad, zoals zijn vrouw zei; Hij gaat over lijken (in dit spel)
Alleen een beetje sesam is voldoendequote:Op woensdag 3 maart 2021 18:35 schreef Whuzz het volgende:
Brood bakken met kant en klare pakken
Heb je een mooie broodbakmachine, kun je eindelijk brood bakken zonder al die toegevoegde shit.... Neem je een pak met toegevoegde shit
Als ik BB was had ik ze een zak graan en twee grote stenen gegeven.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alleen een beetje sesam is voldoende
ja graag, zooi dat is wat we willen zien in BB . Niet een of ander omhooggevallen ex-mariniertje die alles in het gareel wil houden en die wil dat het gaat zoals hij dat wil.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nick en michel komen met alles weg?, die kunnen niets goed doen volgens de meeste. Ik zie graag dat michel eens stopt met 'dominant' zijn, kijken wat voor een zooi het wordt
Het gaat al 6weken goed en het zal goed blijven gaan. Geen van tweeën verliezen zichzelf. Ook al zie je nog zoveel in hun gezicht.quote:
Old skoolquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ik BB was had ik ze een zak graan en twee grote stenen gegeven.
De meiden deden het zeer goed zonder de jongens, koken, poetsen en plezante sfeerquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nick en michel komen met alles weg?, die kunnen niets goed doen volgens de meeste. Ik zie graag dat michel eens stopt met 'dominant' zijn, kijken wat voor een zooi het wordt
Hihihihiquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:39 schreef Jockari het volgende:
Zoey die zegt: "zwart is nog nat". ??? Zij of de was ?
Ja, maar het leven is leuker gemend......vandaar dat ze de mannen met veel omhaal weer binnen riepen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:37 schreef Fasil het volgende:
[..]
De meiden deden het zeer goed zonder de jongens, koken, poetsen en plezante sfeer
Letterlijk 3,5 minuut bezig geweest.. althans, poging tot stofzuigen, next een doekje... ben benieuwdquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:35 schreef Benny het volgende:
Jill aan het stofzuigen. Of iets wat daarop moet lijken.
Maar ze stofzuigt. Voor de mensen die zeggen dat ze niks doet in huis.
De Belgische versie is leuker en heeft vaak sympathiekere deelnemers dan de Nederlandsequote:Op woensdag 3 maart 2021 18:30 schreef Jockari het volgende:
Voor de liefhebbers. De Mol België start binnenkort. Altijd leuke beelden. Geen onderlinge nominatiegesprekken, en geen tijd om in bed of zetel te liggen voor de deelnemers.
1 Belg en 1 Nederlander in de finale (staat in hun contract) Dus Liese samen met Naomi is sowieso al niet mogelijkquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:40 schreef Stargazing het volgende:
Naomi en Liese zitten voorlopig veilig en hebben zo goed als zeker een plaats in de finale. Alle anderen maken veel kans om op de nominatielijst te staan. Die vrouwen gaan de mannen er 1 voor 1 uitspelen en Nick houden ze als keukenslaaf.
Daarom nogmaals, Mike moet blijven zodat het terug wat gelijk optrekt, Als Michel Julie kan overtuigen, en Nick Naomi (wat beiden wel kan lukken, given time) om niet op Mike te stemmen voorlopig, komt het terug wat gelijk en zit er terug wat spanning in
Wát een prestatie hè? Ze hebben zichzelf 4 hele dagen in leven gehouden, zonder elkaar de hersens in te slaan. Wie had dat durven denken? Ik kan me niet herinneren dat iemand dát eerder is gelukt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:37 schreef Fasil het volgende:
[..]
De meiden deden het zeer goed zonder de jongens, koken, poetsen en plezante sfeer
Ze hadden wel moeite met de instructies en het poetsen was van moeten net omdat de mannen er niet warenquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:37 schreef Fasil het volgende:
[..]
Dus Naomi ipv van een snavelverver.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:42 schreef Verida het volgende:
[..]
1 Belg en 1 Nederlander in de finale (staat in hun contract) Dus Liese samen met Naomi is sowieso al niet mogelijk
Het was Ice Tea Green. Helpt dat ook?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Als ze cola drinkt is dat juist goed voor maagpijn
Lees het nog maar eens goed:quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:42 schreef Verida het volgende:
[..]
1 Belg en 1 Nederlander in de finale (staat in hun contract) Dus Liese samen met Naomi is sowieso al niet mogelijk
Voor de cameraquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:41 schreef Koos1958 het volgende:
En jill doet even de spiegels in de slaapkamer
En bediend door een restaurant van het Rijksmuseum. Opscheppen is ze alleszins gelukt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wát een prestatie hè? Ze hebben zichzelf 4 hele dagen in leven gehouden, zonder elkaar de hersens in te slaan. Wie had dat durven denken? Ik kan me niet herinneren dat iemand dát eerder is gelukt.
En al die zware taken... koken... ik bedoel... wie kan er op zijn 22e-35e nou al KOKEN! En poetsen... en niet zomaar een beetje he, maar het vuil van vijf volledige dames gewoon ook met maar 5 man weten weg te werken. Diep respect![]()
En dan die sfeer. Ok, toegegeven, 95% van de tijd hebben ze in de zon liggen slapen, maar toen BB er wat drank tegenaan gooide was de sfeer HE. LE. MAAL. TOP. Ok, het ging wel vaak ten koste van anderen, want de andere huisbewoners rustig laten slapen was er niet bij, maar zij hadden in elk geval lol.
Je hebt me helemaal overtuigd. Wat een gewéldige groep mensen die dames! Als ik SpaceX was, zou ik ze meteen vragen voor de eerste Mars missie. Als die vijf geen nieuwe kolonie kunnen stichten, dan kan niemand het.
Ik had ook verwacht dat die gitaar helemaal naar de kloten zou zijn tegen dat de mannen terugkwamen. Ik dacht echt dat die snaren overal gingen liggen. Ik hoop dat BB die gitaar terug afneemt want dat doet pijn om te zienquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wát een prestatie hè? Ze hebben zichzelf 4 hele dagen in leven gehouden, zonder elkaar de hersens in te slaan. Wie had dat durven denken? Ik kan me niet herinneren dat iemand dát eerder is gelukt.
En al die zware taken... koken... ik bedoel... wie kan er op zijn 22e-35e nou al KOKEN! En poetsen... en niet zomaar een beetje he, maar het vuil van vijf volledige dames gewoon ook met maar 5 man weten weg te werken. Diep respect![]()
En dan die sfeer. Ok, toegegeven, 95% van de tijd hebben ze in de zon liggen slapen, maar toen BB er wat drank tegenaan gooide was de sfeer HE. LE. MAAL. TOP. Ok, het ging wel vaak ten koste van anderen, want de andere huisbewoners rustig laten slapen was er niet bij, maar zij hadden in elk geval lol.
Je hebt me helemaal overtuigd. Wat een gewéldige groep mensen die dames! Als ik SpaceX was, zou ik ze meteen vragen voor de eerste Mars missie. Als die vijf geen nieuwe kolonie kunnen stichten, dan kan niemand het.
Nee dat niet Maar ik meen het. Cola is goed voor maagpijnquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:43 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Het was Ice Tea Green. Helpt dat ook?
het is erst anvang maart da sprek je alquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:40 schreef Stargazing het volgende:
Naomi en Liese zitten voorlopig veilig en hebben zo goed als zeker een plaats in de finale. Alle anderen maken veel kans om op de nominatielijst te staan. Die vrouwen gaan de mannen er 1 voor 1 uitspelen en Nick houden ze als keukenslaaf.
Daarom nogmaals, Mike moet blijven zodat het terug wat gelijk optrekt, Als Michel Julie kan overtuigen, en Nick Naomi (wat beiden wel kan lukken, given time) om niet op Mike te stemmen voorlopig, komt het terug wat gelijk en zit er terug wat spanning in
De anderen doen dus alles voor de groep en niets voor de camara’s...quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:25 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Zoey doet veel als de cameras op har focussen, tijdens opdrachten dus, voor de rest steekt ze geen vinger uit. Als iemand haar vraagt om iets te doen, maybe maar nooit uit zichzelf.
klopt:quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee dat niet Maar ik meen het. Cola is goed voor maagpijn
Misselijkquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee dat niet Maar ik meen het. Cola is goed voor maagpijn
je weet ook allesquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey heeft haar poep (achterwerk) gewassen
SN10 maakt vandaag zijn testvlucht. Misschien kunnen ze mee. 50-50 kans op een geslaagde landing of een enorme vuurbal. Dat zijn geen slechte kansen... Ik zie het BB-huis vandaag niet meer in een vuurbal veranderen, dus dit is een aardige gok zou ik zeggen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
En bediend door een restaurant van het Rijksmuseum. Opscheppen is ze alleszins gelukt.
Apropos die SpaceX-misie moeten we inderdaad promoten voor die eerste Mars missie. Mijn stem hebben ze al om mee te ogen.
Ik zeg ook niet dat het gaat gebeuren maar de blikken naar elkaar zeggen soms genoeg en dat constant bij elkaar zitten/ liggen, ik ben gek op mn broer maar er zijn grenzen!quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het gaat al 6weken goed en het zal goed blijven gaan. Geen van tweeën verliezen zichzelf. Ook al zie je nog zoveel in hun gezicht.
Jij ligt niet elke avond strelend op de bank met je broer? Wat heb jij voor dysfunctionele familie he!quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het gaat gebeuren maar de blikken naar elkaar zeggen soms genoeg en dat constant bij elkaar zitten/ liggen, ik ben gek op mn broer maar er zijn grenzen!
Het ergste was Jerrel en Michel.....en voor de rest niks.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:44 schreef Angelique61 het volgende:
Toch valt het me mee na 5 weken dat er niet echt heftige ruzies zijn...
Dat was omdat Thomas ook niets deed, op het sporten met Michel na. maar zodra hij gedaan had met sporten ging hij met Jill buiten zitten of op bed liggen en verroerde zich van een hele dag nietquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:46 schreef Fasil het volgende:
[..]
De anderen doen dus alles voor de groep en niets voor de camara’s...
Wie kuiste het water van de muren en grond (de grap met de omgevallen emmer , waar zij niets mee te maken had)
En zo heb ik haar veel dingen doen, die de anderen lieten liggen.
Wie staat er inhet washok te wassen (waar bijna niet gefilmd wordt)
En hoe kom je aan die gedachte; die doet niets?
Heb je Nick en Michel al de badkamer en wc’s zien poetsen of stofzuigen?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:43 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ze hadden wel moeite met de instructies en het poetsen was van moeten net omdat de mannen er niet waren
klopt dat was inderdaad het enige...quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het ergste was Jerrel en Michel.....en voor de rest niks.
Tweede plek voor Naomi vs Mike. Zeer heftige uitbarsting van Naomi. "Ik wordt er mottig van!"quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze probeerden een big deal te maken van het spel van Mike, maar voor de rest inderdeed nietsquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laten ze nu ook zelf weten dat ze geen broer en zus zijn....Een stevige vriendschap die elkaar vertrouwen en elkaar steunen moet kunnen. Maar noemen het broer omdat Jullie haar toeverlaat haar broer in het echt is.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het gaat gebeuren maar de blikken naar elkaar zeggen soms genoeg en dat constant bij elkaar zitten/ liggen, ik ben gek op mn broer maar er zijn grenzen!
Die zorgen dat er elke dag de mondjes wordt gevuld.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:50 schreef Fasil het volgende:
[..]
Heb je Nick en Michel al de badkamer en wc’s zien poetsen of stofzuigen?
quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die zorgen dat er elke dag de mondjes wordt gevuld.
Warm water weg, geen bewerkt eten meer, matrassen weg, lampen een uur na zonsondergang uit, alle toiletartikelen inleverenquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso veel te veel luxe in dat BB huis. In het buitenland heb je dat toch niet zo veel hoor.
1. Haal alle gezelschapspellen weg uit het huis.
2. Haal de sauna uit de tuin
3. Haal de Hottub uit de tuin en alle andere dingen zoals de vuurkorf, pizzaoven etc. etc
4. Haal de Vaatwasser weg uit de keuken, en installeer een betere wasbakje ( Alles afwassen met de hand)
Had Liese geen ruzie met Daan en/of Nathalie. ?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tweede plek voor Naomi vs Mike. Zeer heftige uitbarsting van Naomi. "Ik wordt er mottig van!"
nick en Michel staan elke dag 3x achter het vuur, deze week moesten de vrouwen voor de eerste keer koken en ze besloten om voor pasta te gaan. Ze maken zelfs elke keer 2 gerechten speciaal voor Naomi.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:50 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ja... ging ongveer zo:quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had Liese geen ruzie met Daan en/of Nathalie. ?
Omdat nick en michel ze hun ook niet de kans geven om te koken. Zo maken ze zich zelf belangrijk he.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:54 schreef Stargazing het volgende:
[..]
nick en Michel staan elke dag 3x achter het vuur, deze week moesten de vrouwen voor de eerste keer koken en ze besloten om voor pasta te gaan. Ze maken zelfs elke keer 2 gerechten speciaal voor Naomi.
Ja, nou..Bij Michel moet alles op zijn plek staan en heeft wel degelijk de badkamer gedaan....maar heeft het los gelaten...ook dat de handdoeken netjes van het bankje af moeten. Dat de was in de wasmanden moet. Heb hem zelfs smorgens een keer zien stoffen in de huiskamer, Het zelfde in de keuken....is een beetje dwangmatig geef het toe.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:50 schreef Fasil het volgende:
[..]
Nick en Michel zijn dagelijks een halfuur tot een uur bezig met het eten!quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:53 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je kunt ook doorslaan in je verering.
Matt er uit!!!quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:17 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ik stem Matt blijven, anders heeft Jill niemand meer
Nathalie mis ik wat dat betreft.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja... ging ongveer zo:
Liese: waaauuw.
Naat: Wat wauw!?
Liese: huh? Gewoon wauw.
Naat: SnapjuhSnapjuhSnapjuhSnapjuhSnapjuhSnapjuhSnapjuhSnapjuhSnapjuhSnapjuhWEETJEWATIKBEDOEL!?
Ze hebben deze week de kans gekregen om zich te bewijzen? 4 dagen lang zelfs. En een instructiefilmpje volgen was zelfs al moeilijk, I mean..?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat nick en michel ze hun ook niet de kans geven om te koken. Zo maken ze zich zelf belangrijk he.
Dit dus, maar dat was te dominant dus doet hij het niet meerquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, nou..Bij Michel moet alles op zijn plek staan en heeft wel degelijk de badkamer gedaan....maar heeft het los gelaten...ook dat de handdoeken netjes van het bankje af moeten. Dat de was in de wasmanden moet. Heb hem zelfs smorgens een keer zien stoffen in de huiskamer, Het zelfde in de keuken....is een beetje dwangmatig geef het toe.
Voor dat thomas weg ging heulde ze met dat bondje als leider.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:50 schreef spapaars het volgende:
Het leuke van de karakteristieke Zoey is dat ze volledig onafhankelijk is, en niet in een bondje stapt.
Oh ja stemmen. Mat moet blijven.quote:
Net zoals Zoey die niemand aan de was wil hebben.....quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat nick en michel ze hun ook niet de kans geven om te koken. Zo maken ze zich zelf belangrijk he.
Dus eindconclusie: Zoey is dominant?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:34 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dus als Michel zijn gedacht zegt is hij "te dominant"
Als Zoey stookt "zegt ze haar gedacht" ?
HAHAHA, ja Nathalie die opeens op de plek van Daan zat, dikke drama met 2 volwassen vrouwen om wat?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:58 schreef Stargazing het volgende:
en vergeet niet de ruzie tussen Daan en Nathalie ( denk ik) over het plekje in de zetel
Zij zorgen ervoor dat de keuken hun domein isquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die zorgen dat er elke dag de mondjes wordt gevuld.
Niet echt, ze doet haar eigen ding zonder kuddegedrag te vertonen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor dat thomas weg ging heulde ze met dat bondje als leider.
Helaas was dit van korte duur en is nooit uitgesproken verder, snapjuhlie reageerde dat zelfs later af op els.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:58 schreef Stargazing het volgende:
en vergeet niet de ruzie tussen Daan en Nathalie ( denk ik) over het plekje in de zetel
het grote verschil is dat ze het gewoon heel leuk vinden om te koken en michel kan op die manier het grootste portie voor zichzelf opscheppen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nick en Michel zijn dagelijks een halfuur tot een uur bezig met het eten!
Een uur!
Moesten de anderen een uur poetsen was het huis zo proper , dat je van de vloer kan eten.
Als niemand actie onderneemt om zelf te koken....quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:59 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zij zorgen ervoor dat de keuken hun domein is
De anderen kunnen best zonder hen, eigenlijk is het beter zonder hen
Dit dus. Thomas wilde leren koken, en Nick wilde het hem leren maar dat was ook al weer snel voorbij want Thomas was zijn interesse al snel terug kwijtquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
En iets van de anderen krijgen geen kans om te koken:
Werkelijk niemand, maar dan ook niemand vraagt aan Nick of Michel of ze eens mogen Koken. Als niemand je iets vraagt dan lijkt het dat het OK! is
Toen Zoey die ene keer kookte, had hij ook een grote portie. wat is het verschil? Hij vroeg het Lief en hij kreeg een grotere portie.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:01 schreef Verida het volgende:
[..]
het grote verschil is dat ze het gewoon heel leuk vinden om te koken en michel kan op die manier het grootste portie voor zichzelf opscheppen.
voila, iemand die me begrijptquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dit dus. Thomas wilde leren koken, en Nick wilde het hem leren maar dat was ook al weer snel voorbij want Thomas was zijn interesse al snel terug kwijt
ja en ? is het aan tijd gebonden of moet je een record verbreken?quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:03 schreef Stargazing het volgende:
en om nog bij te voegen aan het koken, hoelang heeft het geduurd voor ze MET instructies erin slaagden om een brood te bakken?
Hoelang heeft het geduurd voor ze het broodmachine aan de praat kregen?
add: Toen ze gescheiden zaten van de mannen
Waarom moeten ze hen dat vragen?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
En iets van de anderen krijgen geen kans om te koken:
Werkelijk niemand, maar dan ook niemand vraagt aan Nick of Michel of ze eens mogen Koken. Als niemand je iets vraagt dan lijkt het dat het OK! is
De hoeveelheid e.coli is denk ik wel een flink verschilquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toen Zoey die ene keer kookte, had hij ook een grote portie. wat is het verschil? Hij vroeg het Lief en hij kreeg een grotere portie.
Je gaat je hier niet onderuit lullen, Veridaquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en ? is het aan tijd gebonden of moet je een record verbreken?
Ze hadden het zelf over een broer/ zus relatie maar even voor alle duidelijkheid het zou mij een makker zijn wat die 2 uitvreten, ik vind het alleen niet zo gepast voor de familie, thats allquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laten ze nu ook zelf weten dat ze geen broer en zus zijn....Een stevige vriendschap die elkaar vertrouwen en elkaar steunen moet kunnen. Maar noemen het broer omdat Jullie haar toeverlaat haar broer in het echt is.
Neen maar zegt genoeg. Ze konden het al lang aan Michel gevraagd hebben maar geen van hen heeft hem iets gevraagd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en ? is het aan tijd gebonden of moet je een record verbreken?
ik geef het opquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je gaat je hier niet onderuit lullen, Verida
Jezus de was doenquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:04 schreef Fasil het volgende:
[..]
Waarom moeten ze hen dat vragen?
Ze zouden inderdaad beter de keuken overnemen
Zoey zou dit wel doen moest ze al niet veel tijd aan de was doen.
Zoey heeft al kleren gered, die anderen door te wassen naar de bijna vaantjes geholpen hadden
Vandaar dat zij de was doet
De anderen laten zich doen en vinden het gemakkelijk
oke dit heeft dus echt geen zin, haal die oogkleppen even af dan zou dit makkelijker zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:04 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zoey zou dit wel doen moest ze al niet veel tijd aan de was hebben.
Zoey heeft al kleren gered, die anderen door te wassen naar de bijna vaantjes geholpen hadden
waarom zouden ze dat vragen als ze er ook zelf achter kunnen komen ? Zelfredzaamheid en onafhankelijkheid is een schoon goedquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:05 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Neen maar zegt genoeg. Ze konden het al lang aan Michel gevraagd hebben maar geen van hen heeft hem iets gevraagd.
Ja ze is heel ervaren met de wasmachine, is ook wel nodig met al die vlekkenquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:04 schreef Fasil het volgende:
[..]
Haha, gooi jezelf weg.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geef het op
ook in de cos zijn er mensen te dom zijn om te poepen en die in blinde verering een ex mariniertje en een manipulerende belg vereren.
Omdat Michel weet hoe die broodmachine werkt, en als ze wat interesse hadden getoond of iets wilden doen wisten de dames ook al lang hoe die werkte want Michel zou het uitgelegd hebben. Het zou ze bovendien veel tijd en verloren moeite bespaard hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:07 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat vragen als ze er ook zelf achter kunnen komen ? Zelfredzaamheid en onafhankelijkheid is een schoon goed
zuchtquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Omdat Michel weet hoe die broodmachine werkt, en als ze wat interesse hadden getoond of iets wilden doen wisten de dames ook al lang hoe die werkte want Michel zou het uitgelegd hebben
Ik kom net van de wc af en het is me aardig goed gelukt! Oké, het logo van BB neerleggen is nét iets te hoog gegrepen, maar ik was er trots op!quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geef het op
ook in de cos zijn er mensen te dom zijn om te poepen en die in blinde verering een ex mariniertje en een manipulerende belg vereren.
Wattenschijfje met bewijs, anders leugen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kom net van de wc af en het is me aardig goed gelukt! Oké, het logo van BB neerleggen is nét iets te hoog gegrepen, maar ik was er trots op!#teammichel
Die laten het wel uit hun hoofd. Michel heeft een keer gewassenquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:04 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ze zouden inderdaad beter ook koken.
En opvouwen (nu nog voor 9 mensen) duurt even lang, als het niet langer is dan het kokenquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jezus de was doenhoe zwaar is het. Gewoon sorteren, in de wasmachine doen, wasmiddel en op een knopje drukken. en als het klaar is, ophangen aan een wasrek
zodra ik kan ga ik wel onfeministisch los. wil wel graag even weten wat er mis isquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik krijg rillingen van al die politiek correcte feministen hier in de COS
Sorry te laatquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wattenschijfje met bewijs, anders leugen.
Nee. Maar het huis verlaten zou wél fijn zijn!quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:12 schreef Fasil het volgende:
[..]
En opvouwen (nu nog voor 9 mensen) duurt even lang, als het niet langer is dan het koken
Moet ze dan wassen, poetsen, (wat ze al doet) EN nog koken ook?
Ik kan hetzelfde zeggen van mensen die een kleuter en een manipulatieve stookster die hele dagen op hun luie donder liggen vererenquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geef het op
quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:13 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik kan hetzelfde zeggen van mensen die een kleuter en een manipulatieve stookster die hele dagen op hun luie donder liggen vereren
Ja, en de zwart-witte shirt van Thomas was een zwart-grijze geworden, vandaar dat Zoey de was doetquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die laten het wel uit hun hoofd. Michel heeft een keer gewassen
Zwart-witte kleding is erg moeilijk. Had bij Zoey kunnen gebeuren, hij had geen geluk gehad hier.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:14 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ja, en de zwart-witte shirt van Thomas was een zwart-grijze geworden, vandaar dat Zoey de was doet
quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:13 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik kan hetzelfde zeggen van mensen die een kleuter en een manipulatieve stookster die hele dagen op hun luie donder liggen vereren
Zoey doet niets dat niet uit eigenbelang isquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:14 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ja, en de zwart-witte shirt van Thomas was een zwart-grijze geworden, vandaar dat Zoey de was doet
Nee, Zoey doet de was omdat als iemand anders de was opvouwt en één vouwtje niet exact op 34.7 graden hoek op de andere zet... dan krijgt ze nachtmerries, opvliegers, sproeipoep en buikpijn van de OCD.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:14 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zoey heeft meerdere malen lekker brood gebakkenquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Omdat Michel weet hoe die broodmachine werkt, en als ze wat interesse hadden getoond of iets wilden doen wisten de dames ook al lang hoe die werkte want Michel zou het uitgelegd hebben. Het zou ze bovendien veel tijd en verloren moeite bespaard hebben.
was dat niet ook in combinatie met dat michel ook ging helpenquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dit dus. Thomas wilde leren koken, en Nick wilde het hem leren maar dat was ook al weer snel voorbij want Thomas was zijn interesse al snel terug kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |