Ik zie haar toch vaak genoeg bezig, terwijl ik hier lees dat ze lui is en alleen maar ligt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom gooit zoey die onderbroeken en die sokken niet gewoon in de droger ipv dat allemaal op te hangen.
Was omdat Michel het 'John de Mol' woord zei ... PANIEKquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:01 schreef Benny het volgende:
Wat zijn ze bij regie aan het doen... Vage tuin streamlock, nu Zoey zo volgen
Nee, die zit haarzelf behoorlijk in de wegquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij voelt Zoey zich echt niet lekker.
Hoor haar anders lekker zingen.....quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee, die zit haarzelf behoorlijk in de weg
Zou wel leuk voor Jill wezen.zet een echte Amsterdamse er in.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:04 schreef freaky40 het volgende:
Er komt een nieuwe denkt Michel, een nieuwe Nederlandse vrouw....er staat wat te gebeuren denk ik.
je voelt dat echt wel aan als je niet goed bij een groep ligt. kunnen ze nog zo normaal mogelijk doenquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar kan een persoon zich zo slecht voelen door mensen die haar niets in de weg leggen. Het is niet dat ze zoey pesten ofzo. Of uitsluiten
Dat is volgens mij niet een correcte samenvatting van wat Michel net zei.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:04 schreef freaky40 het volgende:
Er komt een nieuwe denkt Michel, een nieuwe Nederlandse vrouw....er staat wat te gebeuren denk ik.
ZIT volgende week meteen op de bankquote:
maakt me niks, ik zou dat leuk vindenquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ZIT volgende week meteen op de bank terug
Het is misschien wel leuk voor iedereen daar, Er leven daar meer dan Jill alleen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:05 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Zou wel leuk voor Jill wezen.zet een echte Amsterdamse er in.
Dan lijkt jeroen een betere keuzequote:Op woensdag 3 maart 2021 17:06 schreef Tourniquet het volgende:
Mona?
Waarom zouden ze dat doen? De vrouwen zijn al in de meerderheid.
Belgische zat zou ik zeggen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is misschien wel leuk voor iedereen daar, Er leven daar meer dan Jill alleen.
Onbegrijpelijk dat Jill en Zoey niet dichter bij elkaar klitten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar kan een persoon zich zo slecht voelen door mensen die haar niets in de weg leggen. Het is niet dat ze zoey pesten ofzo. Of uitsluiten
ook 10.000 zei hij eerder toch, als hij dat krijgt bij vertrekquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nu pakt Mike weel 20000 uit de pot als het kan.
Dan wel de BB1 variant graag!quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:06 schreef Tourniquet het volgende:
Mona?
Waarom zouden ze dat doen? De vrouwen zijn al in de meerderheid.
Ja zijn koers gaat omhoog.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ook 10.000 zei hij eerder toch, als hij dat krijgt bij vertrek
je hebt geen woorden nodig als er blikken zijnquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Jill en Zoey niet dichter bij elkaar klitten.
Die voelt hetzelfde terwijl ook zij niet gepest wordt. Er is zelfs nog nooit een boos antwoord gezegd tegen beide nit.
De jaloezie en de kift...quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:11 schreef Koos1958 het volgende:
Jill ergert zich aan Michel dat hij iedereen onder de duim heeft. Dat ze het zo leuk had met hun en dat sinds hij terug is ze ook zelf weer zich afzondert maar dat die meiden ook weer daar heen trekken. Zoey gelooft in hun vriendschap maar denkt dat er ook manipulatie bijzit.
Tuurlijk zegt ze dat.....hoef ook niet te raden wie die manipulatie doet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:11 schreef Koos1958 het volgende:
Jill ergert zich aan Michel dat hij iedereen onder de duim heeft. Dat ze het zo leuk had met hun en dat sinds hij terug is ze ook zelf weer zich afzondert maar dat die meiden ook weer daar heen trekken. Zoey gelooft in hun vriendschap maar denkt dat er ook manipulatie bijzit.
Lekker zuur weer. Overigens denk ik dat dit komt omdat BB ook mede bepaald wie er op de bank komen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:13 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey zegt dat sommige niet eens achter hun eigen stemmen staat.
Zou ze nu echt ziek zijn omdat het haar niet snel genoeg kan gaan met haar wenslijstje.....quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:13 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey zegt dat sommige niet eens achter hun eigen stemmen staat.
Heerlijk toch dat al haar 'vijanden' helemaal nergens heen gaan....vind je gek dat ze zich 'ziek' voelt vandaag...quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou ze nu echt ziek zijn omdat het haar niet snel genoeg kan gaan met haar wenslijstje.....
Dat kan wel zijn Ik vind het wel knap van haar omdat ze in haar eentje speelt en ze doet dat tot nu toe goedquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:15 schreef Magean het volgende:
En zoey begint gewoon weer waar ze gebleven was met het stoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |