1-4quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:23 schreef Harry het volgende:
De uitslag van Heerenveen - Ajax wordt.....
1-1quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:23 schreef Harry het volgende:
De uitslag van Heerenveen - Ajax wordt.....
Viel mij ook al op ja. Daar is weer even stevig op ingepraat.quote:
Is toch ziekelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:24 schreef Windhapper het volgende:
Matt was plots weg bij Mike en Nick. Hij zag Jill aan de keukentafel.
en Matt zit er meteen naastquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:26 schreef zodeju het volgende:
Gosh, Jill opgeknapt en praat weer met de meiden.....
Pablo heeft zijn werk weer gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:26 schreef zodeju het volgende:
ik neem aan dat Ajax beter speelt als dat ze tegen PSV hebben gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Bij gelijke stand mag de voetbalhuismeester beslissen
Nick kan praten als Brugman. Mike is een Keukenkampioen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Nick is een betere keukenverkoper dan Mike
De zieleknijpers doen hun werk goedquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja. Daar is weer even stevig op ingepraat.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Nick kan praten als Brugman. Mike is een Keukenkampioen.
Michel ook ff naar de DBK om Jill die tijd te geven?quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:26 schreef zodeju het volgende:
Zoiets zal het idd zijnquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jill wat ben jij sterk
Jill wat doe jij het goed
Jill we genieten zo van jouw avontuur in BB
Jill we zijn heel trots op jou
Dboek Boots
Die gaat net weer naast haar zitten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:29 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Michel ook ff naar de DBK om Jill die tijd te geven?
Ik heb geen idee, ik weet niets van voetbahquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan dat Ajax beter speelt als dat ze tegen PSV hebben gedaan
Goeie goeie.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:28 schreef D. het volgende:
Jill naar huis morgen, en degene met de minste stemmen is genomineerd voor volgende week?
Die hadden gister ook samen lol aan tafel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:30 schreef Toweler het volgende:
Goed om te zien Julie zit bij jill aan tafel
Eronder waarschijnlijkquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:31 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat Nick iedereen op de bus gooit straks behalve naomi.
Denk dat hij Mike verkiest boven Michel op het einde....die wordt ingeruild. Vooral als het gaat afhangen van het publiek. Liever een zwakkere nederlander naast hem dan een Jill of Michel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:31 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat Nick iedereen op de bus gooit straks behalve naomi.
Dat denk ik ook wel, maar ik vermoed dat Nick er zelf uitgeknikkerd wordt op een gegeven moment tegen Liesequote:Op woensdag 3 maart 2021 12:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat hij Mike verkiest boven Michel op het einde....die wordt ingeruild. Vooral als het gaat afhangen van het publiek. Liever een zwakkere nederlander naast hem dan een Jill of Michel.
Michel heeft het allemaal al wel strategisch bedacht.. die heeft verschillende mogelijkheden ingecalculeerd..quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:38 schreef Oranos het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar ik vermoed dat Nick er zelf uitgeknikkerd wordt op een gegeven moment tegen Liese
...of Naomiquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:38 schreef Oranos het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar ik vermoed dat Nick er zelf uitgeknikkerd wordt op een gegeven moment tegen Liese
Inderdaad. Michel kwam terug en de meiden hingen weer aan zijn lippen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:29 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Michel ook ff naar de DBK om Jill die tijd te geven?
Keep your friends close but your enemies closerquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:40 schreef Joyce-43 het volgende:
en kijk zoey dan eens nu zitten met wie ze niet vertrouwt zoals ze tegen jill zegt
Je zit in een huis met een paar mensen, je komt er niet onderuit dat je met mensen zit die je niet vertrouwd. Daar is niets mis mee.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:40 schreef Joyce-43 het volgende:
en kijk zoey dan eens nu zitten met wie ze niet vertrouwt zoals ze tegen jill zegt
Nu pas ?quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:43 schreef Juan_Roman het volgende:
De mannen hebben Zoey door.
Halleluja.
ze had weer honger maar er is niets in het huisquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:40 schreef Lpracing het volgende:
Waarom krijg ik altijd kotsneigingen als Zoey op beeld komt en praat?
lijkt me trouwens stug dat er niets in het huis isquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:42 schreef Windhapper het volgende:
Oh ze heeft honger maar er is niks om te eten in deze huis, en ze is zo moe dus ze gaat weer slapen.
Magnum moet wat meer sponsoren. Het medicijn tegen moeheid en buikpijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
lijkt me trouwens stug dat er niets in het huis is
Denk dat hij bovenal niet kan voorstellen dat Nick nu al bezig is om Michel langzaam maar zeker onder die bus aan het gooien is. Dat is hij denk ik totaal niet gewend dat je je groep niet verdedigd tot het laatst tegen de zogenaamde vijand. Zie Michel niet iemand inruilen van het andere kamp voor eigen gewin.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel heeft het allemaal al wel strategisch bedacht.. die heeft verschillende mogelijkheden ingecalculeerd..
Van wie heeft hij dat gehoord dan. En waarom zou ze nu ineens anders stemmen. Echt elke keer vind hij het niet leuk als er op hem gestemd wordt maar zelf doet hij iedereen vertellen wat ze zouden moeten stemmenquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze had weer honger maar er is niets in het huis
michel komt net naar buiten en zegt meteen tegen nick Jill heeft weer op jou en mijn gestemt he. ja wat denk je nou zoals naomi niet op jullie stemt zo zal jill niet voor jullie eerder gaan op mike en matt
Fout, ze hebben zowat allemaal gebrobeerd om Jill bij hun te houden en vooral niet bij Mike en Matt te gaan liggen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:40 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Inderdaad. Michel kwam terug en de meiden hingen weer aan zijn lippen.
Daarom is Jill niet meer naar die meiden gegaan, die zagen haar ook niet meer staan toen hun afgod terug kwam.
Geen chocolade snoep of ijs meer. En ook geen chips??quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:42 schreef Windhapper het volgende:
Oh ze heeft honger maar er is niks om te eten in deze huis, en ze is zo moe dus ze gaat weer slapen.
bij Michel is dat andersssss... het is tactischhhh.. niet persooonlukkk.. gewoon oprechtquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van wie heeft hij dat gehoord dan. En waarom zou ze nu ineens anders stemmen. Echt elke keer vind hij het niet leuk als er op hem gestemd wordt maar zelf doet hij iedereen vertellen wat ze zouden moeten stemmen
En kroepoek ?quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen chocolade snoep of ijs meer. En ook geen chips??
Tuurlijk. Probeert zijn gedrag goed te praten en alles op Zoey te schuiven!quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:50 schreef Koos1958 het volgende:
En mike is nu weer van alles negatief aan het doorlullen over Zoey.
Gaat over Zoey toch?quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:50 schreef Koos1958 het volgende:
Oh Jill l mag zich zo voelen van Michel, en ze steekt geen energie om met hem een band op te bouwen. Wat een gelul zoiets gaat altijd 2 kanten op.
Valt ook niks positief over haar te zeggen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:50 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:49 schreef Lpracing het volgende:
Zou het we willen zien dat Michel Zoey bij der haren pakt om te zorgen dat ze bij hun komt zitten. Dan heeft hij alleen een pruik mee.
dat was alleen diezelfde dag dat de mannen net tergt waren en toen wilde ze niet uit der bed en erna heeft julie nog wel soms samen met jill gedold maar die andere al niet echt meer en nu vandaag is het nog minder geworden en zag jill alleen nog met julie pratenquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Fout, ze hebben zowat allemaal gebrobeerd om Jill bij hun te houden en vooral niet bij Mike en Matt te gaan liggen.
Met het diner voor zijn Drieën heeft hij aardig zijn best gedaan....en Jill had nog support van Zoey als steun.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:50 schreef Koos1958 het volgende:
Oh Jill l mag zich zo voelen van Michel, en ze steekt geen energie om met hem een band op te bouwen. Wat een gelul zoiets gaat altijd 2 kanten op.
Ja iets positief zal moeilijk gaan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:50 schreef Koos1958 het volgende:
ging om zoey hequote:Op woensdag 3 maart 2021 12:50 schreef Koos1958 het volgende:
het gaat om deze, maar ik denk dat ze bedoelt ''kijk daar kan ie mooi aan hangen'' Jill kennende met haar domme vage uitspraken , gooi ik het in die categoriequote:Op woensdag 3 maart 2021 12:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is voor mij nieuw en ook niet besproken in de cos, dat Jill zoiets gezegd zou hebben. Althans ik persoonlijk heb dat niet meegekregen.
over die hebben ze het al de hele tijd hhaahaquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:50 schreef Koos1958 het volgende:
Eerlijker dan een Zoey en Mike in deze...quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:56 schreef Yolk het volgende:
Oefoefoef wat zijn die Nick en Michel toch een eerlijke spelers. Wat een arrogantie.
Je kan toch ook niet verwachten dat ze haar steeds gaan opzoeken terwijl ze met die twee jongens is. Kan ze zelf niet een gesprek beginnen....lukte haar toch aardig toen ze net uit de dagboekkamer kwam.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat was alleen diezelfde dag dat de mannen net tergt waren en toen wilde ze niet uit der bed en erna heeft julie nog wel soms samen met jill gedold maar die andere al niet echt meer en nu vandaag is het nog minder geworden en zag jill alleen nog met julie praten
Heeey, wooow, hoho... dat riekt naar directe confrontatiequote:Op woensdag 3 maart 2021 12:57 schreef cheanny het volgende:
Mike, vertel dan tegen Michel wat je gisteren tegen Jill zei. Je ergerde je mateloos aan Michel.
Precies, niets aan het handje. Opgeklopt verhaal.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
het gaat om deze, maar ik denk dat ze bedoelt ''kijk daar kan ie mooi aan hangen'' Jill kennende met haar domme vage uitspraken , gooi ik het in die categorie
[ twitter ]
Ik wil fittiesquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:58 schreef Whuzz het volgende:
Heeey, wooow, hoho... dat riekt naar directe confrontatie
Daar doen we niet aan
hoezo?quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Jilletje heeft haar pilletje weer gehad.
Oh hoe die zich ook neerzetten. Hoe vaker je dat van jezelf gaat zeggen hoe minder geloofwaardig je overkomt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
Mies; we zijn gewoon heel erg eerlijk
Niek ; te eerlijk
Twitter is overwegend anti-Jill dus die leggen alles onder een vergrootglasquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:00 schreef Yolk het volgende:
Precies, niets aan het handje. Opgeklopt verhaal.
Ja maar dat doen ze daar nooit tegen elkaar. Niemandquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:57 schreef cheanny het volgende:
Mike, vertel dan tegen Michel wat je gisteren tegen Jill zei. Je ergerde je mateloos aan Michel.
ik kon de verwijderde versie tegen en jij heb hem gevonden hahaquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
het gaat om deze, maar ik denk dat ze bedoelt ''kijk daar kan ie mooi aan hangen'' Jill kennende met haar domme vage uitspraken , gooi ik het in die categorie
[ twitter ]
ind precies datquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh hoe die zich ook neerzetten. Hoe vaker je dat van jezelf gaat zeggen hoe minder geloofwaardig je overkomt.
Voor mij komt dit toch zwaar fout over. Als ik BB was kreeg ze daarvoor een waarschuwing want ik vat dit op als Michel dood wensen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ twitter ]
omg gaan we weerquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:02 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Voor mij komt dit toch zwaar fout over. Als ik BB was kreeg ze daarvoor een waarschuwing want ik vat dit op als Michel dood wensen.
nee echt niet en de andere zeggen het ook al hier ging echt al de hele tijd over zoeyquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dat gedeelte ging over Jill. De rest over Zoey
sluit haar maar direct op want ze wilde ze ook vergiftigen met cupcakesquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:02 schreef Lpracing het volgende:
Voor mij komt dit toch zwaar fout over. Als ik BB was kreeg ze daarvoor een waarschuwing want ik vat dit op als Michel dood wensen.
Heb geen twitter en geen zin om een acount aan te maken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:01 schreef cheanny het volgende:
[..]
Twitter is overwegend anti-Jill dus die leggen alles onder een vergrootglas
Die moet zich kapot schamen. Hij eet alles op wat los en vast zit en een ander mag geen twee sneetjes brood eten. Ze kunnen toch de hele dag door brood bakken of staat er een tijdklok op het stopcontact.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:04 schreef Jockari het volgende:
Dat gezeur over dat brood. Jill heeft gisteren 2 sneden genomen, tot ergernis van Mies. Waarom bakken ze dan geen 2 broden per dag ?
Nee daarmee wilde ze er een paar een makkelijke stoelgang bezorgen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:04 schreef cheanny het volgende:
[..]
sluit haar maar direct op want ze wilde ze ook vergiftigen met cupcakes
Ik heb wel een account een kijk er af en toe op maar post daar niets. Hier veel leukerquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:04 schreef zodeju het volgende:
Heb geen twitter en geen zin om een acount aan te maken.
En daarna 500 gram kwark of yoghurt met muesli en fruit.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:05 schreef Jockari het volgende:
Mies neemt steeds het kontje zegt hij. Zouden de meiden dat weten, dat hij anders geaard is ?
Ja vind ik ook beter dat die blijft vooral om nick te verzwakken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:06 schreef Yolk het volgende:
Mijn stem gaat toch maar naar Matt om te blijven. Wat een kotsgesprek dit zeg, ergerlijk gelul.
ik snap niet dat ze niet gewoon brooden krijgen of kopenquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:04 schreef Jockari het volgende:
Dat gezeur over dat brood. Jill heeft gisteren 2 sneden genomen, tot ergernis van Mies. Waarom bakken ze dan geen 2 broden per dag ?
Heb het niet gezien en hoorde dat het met elastieken bij de stang was....en dan komt het inderdaad heel raar over wat ze gezegd heeft.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:02 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Michel die opschept voor anderen op hun bord en dan zoveel voor zichzelf heeft dat zijn bord gewoon een toren heeft zo vol. En dan ook nog bij anderen terwijl ze nog eten vraagt of ze hun vlees wel opeten.quote:
Hij wordt steeds sterker.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:09 schreef Yolk het volgende:
Michel staat bij mij nu onderaan in ieder geval. Wat valt die door de mand zeg.
Lakzeer middel was het toch.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:04 schreef cheanny het volgende:
[..]
sluit haar maar direct op want ze wilde ze ook vergiftigen met cupcakes
Afschuwelijk die voedselperikelen.. Krijgen ze zo weinig dan? Overigens schep ik al jaren zelf mijn eten op, zegt niemand daar iets van? Zo ouderwets, dat iemand de borden opschept..quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Michel die opschept voor anderen op hun bord en dan zoveel voor zichzelf heeft dat zijn bord gewoon een toren heeft zo vol. En dan ook nog bij anderen terwijl ze nog eten vraagt of ze hun vlees wel opeten.
K5 reunitedquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:11 schreef Jockari het volgende:
Daar staan de kegels... En nu eens gooien met de nominatie-bowlingbal !
[ afbeelding ]
Als Mike dat nou even tegen Jill zegt over dat ze te veel eet volgens Michel. Misschien gaat Jill dan wel helemaal los. Wishfull thinking... I know;)quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel viel er net over dat Jill gister 2 dikke plakken brood at.. bijna 1/3 van het brood!! En er was maar 1 brood... En Mike knikt gewoon mee ...
Dan heeft Zoey toch nog best gegeten de dag dat ze zo ziek is.....quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel viel er net over dat Jill gister 2 dikke plakken brood at.. bijna 1/3 van het brood!! En er was maar 1 brood... En Mike knikt gewoon mee ...
De waarheid over Zoey is ergerlijk gelul?quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:06 schreef Yolk het volgende:
Mijn stem gaat toch maar naar Matt om te blijven. Wat een kotsgesprek dit zeg, ergerlijk gelul.
Er zijn er maar weinig die dat niet doen daarzoquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:17 schreef M.Ritcher het volgende:
Michel probeert zijn eigen vege lijf te redden over de rug van iemand anders. Wat is dat een loser zeg.
Ik doel dan meer op de zelfverheerlijking van deze types. En Michels hypocriete gejammer over de boterhammen van Jill.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:17 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
De waarheid over Zoey is ergerlijk gelul?
Ok.
Zelfde voor Nickquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:51 schreef greysbones het volgende:
Het is allemaal een spel.. tot iemand op Michel stemt
Ik heb even gekeken op Streetview en kon het ook niet zo 1-2-3 plaatsenquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Nog niet eerder gezien, wat is dit buiten het terrein?
[ afbeelding ]
Ik hoor haar spelen met de andere.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:26 schreef Rhosyn het volgende:
Lies en Zoey niet in beeld. Zoey in bed. En Liese?
:’)quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:17 schreef M.Ritcher het volgende:
Michel probeert zijn eigen vege lijf te redden over de rug van iemand anders. Wat is dat een loser zeg.
Ze doen het allemaal. Stuk voor stuk. De één is wat slimmer(Nick) de ander wat dommer(Jill), om maar even wat voorbeelden te noemen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die dat niet doen daarzo
Dat zijn truss delen, lopen denk ik wat kabels over naar/van het huis voor stroom/dataquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Nog niet eerder gezien, wat is dit buiten het terrein?
[ afbeelding ]
Oja, dan heb ik ze toch al eens gezien.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:28 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat zijn truss delen, lopen denk ik wat kabels over naar/van het huis voor stroom/data
Hier zijn ze ook te zien op de foto:
https://www.rtl.nl/pers/p(...)uis/X_wbIRMAAOS4Ypt5
Is ook iets wat je niet zegt! En is niet deze uitspraak alleen van haar.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:01 schreef cheanny het volgende:
[..]
Twitter is overwegend anti-Jill dus die leggen alles onder een vergrootglas
Ik heb het live gezien en gehoord ... en het wordt zo compleet overtrokken ... ze zei iets wat ze niet zo bedoelde .. want ja... Jill. Toen Mike moest lachen, schrok ze een beetje, en moest toen meelachen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:41 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Is ook iets wat je niet zegt! En is niet deze uitspraak alleen van haar.
Ach, valt onder "cancel culture".quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het live gezien en gehoord ... en het wordt zo compleet overtrokken ... ze zei iets wat ze niet zo bedoelde .. want ja... Jill. Toen Mike moest lachen, schrok ze een beetje, en moest toen meelachen.
Je bent de moeite niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:43 schreef D. het volgende:
[..]
Vatte mijn mening over jouw kortzichtigheid mooi samen
Zoey en Liese zijn al tegen hem in gegaan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar dat doen ze daar nooit tegen elkaar. Niemand
Het fijne is dat inmiddels iedereen in het huis al gecanceled is ... Nu alleen de show zelf nog.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, valt onder "cancel culture".
Ze zei het wel degelijk, maar ze bedoelde het als grap. Geen leuke grap, anders dan "haha, kijk die Jill weer dom lullen".
Maar ja, in de huidige maatschappij ben je dan meteen "af"
Ja maar het is niet omdat het jill is dat je alles mag. Kinderlijk zijn heeft zo zijn voordelen, maar ze is veel meer sneaky dan dat iedereen denkt. Btw stel Michel zegt dat hij de negering Zoey beu is dan was het internet ontploft. Ach ja het is BB zijn regels zeker..quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het live gezien en gehoord ... en het wordt zo compleet overtrokken ... ze zei iets wat ze niet zo bedoelde .. want ja... Jill. Toen Mike moest lachen, schrok ze een beetje, en moest toen meelachen.
Dan is die ziek het huis binnen gekomen, want ligt sindsdien al dagelijks in bed.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:48 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zoey en Liese zijn al tegen hem in gegaan.
Zoey is ziek, dan heb je geen zin/energie om zo’n dingen te doen.
Twitter en facebook is zo verschrikkelijk bezig over Zoey en Jill, en Nick en Michel komen met alles weg.
Ik ben niet zuur, maak je niet ongerust. Moet die gast niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:54 schreef D. het volgende:
Smakelijk eten Michel!
Om wat tegenwicht te bieden voor de zure users hier
Dat magquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur, maak je niet ongerust. Moet die gast niet.
Hij klaagt toch ook over Jill die te veel en te vaak brood zou eten?quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag
Maar commentaar leveren omdat iemand een boterham eet is gewoon zoeken naar iets om over te klagen
Geblaat en geklaag over Michelquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:58 schreef M.Ritcher het volgende:
Weer heeft hij het over vreten die Michael. Vreten nomineren of sporten. Meer komt er niet uit.
Oh ik wil het ook weten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie gaat iets aan Jill vertellen, en alleen aan haar. Ze zeggen, over 5 weken [vertel ik het]
nu mag hij geen brood meerquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:59 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Hij klaagt toch ook over Jill die te veel en te vaak brood zou eten?
Ik heb haar eens horen zeggen dat ze al heel lang bloed.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan is die ziek het huis binnen gekomen, want ligt sindsdien al dagelijks in bed.
Die gast vreet als een hooischuur, mag gezegd worden. Dat jij dat anders ziet mag ook. Mooi he zo'n forum, iedereen zijn eigen mening. Wel met respect natuurlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag
Maar commentaar leveren omdat iemand een boterham eet is gewoon zoeken naar iets om over te klagen
Wie bent u? Stalker Matt? Gedraag u een beetje. Minkukel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
Geblaat en geklaag over Michel
Bij jou komt er nog minder uit
Jill klaagde toch dat hij teveel at? Was zelfs een punt bij de nominatiesquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:59 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Hij klaagt toch ook over Jill die te veel en te vaak brood zou eten?
Is toch een van de betere nominatieredenen... "Hij eet te veel en daarom nomineer ik hem"quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:03 schreef D. het volgende:
[..]
Jill klaagde toch dat hij teveel at? Was zelfs een punt bij de nominaties
Enkel iemand die jou een spiegel voorhoudtquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:02 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Wie bent u? Stalker Matt? Gedraag u een beetje. Minkukel.
Ik weet het maar Michel zat net toch ook te klagen over Jill die wel 2 boterhammen had genomen gisteren?quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:03 schreef D. het volgende:
[..]
Jill klaagde toch dat hij teveel at? Was zelfs een punt bij de nominaties
als ik kijk naar de lengte en het verbruik van Michel zou ie 4x zoveel moeten eten als Jillquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Is toch een van de betere nominatieredenen... "Hij eet te veel en daarom nomineer ik hem"
Ze heeft Michel NIET doodgewenst, ze was bezig over zijn sportenquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:02 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Zijn zegt ook vermeldt te hebben dat ze hem dominant vindt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Is toch een van de betere nominatieredenen... "Hij eet te veel en daarom nomineer ik hem"
Niet gehoord, ik reageer enkel op wat ik hier leesquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:06 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik weet het maar Michel zat net toch ook te klagen over Jill die wel 2 boterhammen had genomen gisteren?
Betere redenquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zijn zegt ook vermeldt te hebben dat ze hem dominant vindt.
waar henn gedraaid?quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
moet Zoe nog niet gedraaid worden ?
decubitus preventie protocol
Heel eerlijk... Zulke rnominatieedenen vind ik juist wat Big Brother Big Brother maakt en niet een of ander strategisch plan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
was met fanflessa errughquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:10 schreef Ebinas het volgende:
Heb mijn buik vol, maar als ik ze daar eieren zie bakken met ham en kaas.
Potverdrie, zou zo naar de keuken gaan
In post #138 is daar ook over geschreven hoor dus misschien iets beter lezen dan?quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:07 schreef D. het volgende:
[..]
Niet gehoord, ik reageer enkel op wat ik hier lees
Zeker ja, dat is zo zeker voor ons als kijker minder. Brengt nauwelijks iets te weeg.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Heel eerlijk... Zulke rnominatieedenen vind ik juist wat Big Brother Big Brother maakt en niet een of ander strategisch plan.
Persoonlijk ergernis... "Hij eet te veel", "Ik mot geen vegan", "Hij doet niks in huis", etc.
Dat heeft mijn persoonlijk voorkeur boven "Uit strategische redenen nomineer ik hem/haar"
Dit soort nominatieredenen worden toch door (sommige) juist gebruikt om te verdoezelen dat ze strategisch / tactisch stemmenquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Heel eerlijk... Zulke rnominatieedenen vind ik juist wat Big Brother Big Brother maakt en niet een of ander strategisch plan.
Persoonlijk ergernis... "Hij eet te veel", "Ik mot geen vegan", "Hij doet niks in huis", etc.
Dat heeft mijn persoonlijk voorkeur boven "Uit strategische redenen nomineer ik hem/haar"
Maar met haar verdere warme eten was de lekkere trek gelijk wegquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
was met fanflessa errugh
die pannekeukjes und sow steeds
trekvankreeg
Ja, maar dat is dan weer zo naaiend en nep. Gewoon als dat de echte beweegredenen zijn, ook niet uit strategisch opzicht. Gewoon echt echt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:14 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dit soort nominatieredenen worden toch door (sommige) juist gebruikt om te verdoezelen dat ze strategisch / tactisch stemmen
Goh dat heb ik nu precies met grootbek mooiboy .quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:15 schreef tasebi het volgende:
als ik die Jill bezig zie verander ik steeds van stream pffff ge zou poco loco worden als je haar raar ziet doen![]()
![]()
![]()
Echt ... Matt moet eruit ... kan zichzelf niet bezighouden en altijd maar achter Jill aanlopen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus Matt , is Jill met Naomi buiten en hij komt er ook weer achteraan gesjokt
En van Mike en Matt maakt hij ook het minst tv.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Echt ... Matt moet eruit ... kan zichzelf niet bezighouden en altijd maar achter Jill aanlopten.
Hoorde hem even hiervoor in de keuken al weer zeggen: 'Wat wil je doen Jill?'
En toch liever Mike om Nick wat zwakker te gaan maken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En van Mike en Matt maakt hij ook het minst tv.
Ik vind het ook een achterlijk spel 😉quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:16 schreef Benny het volgende:
Naomi: "Ik vind dat burritospel niet zo. Is toch weinig spel aan. Is gewoon dingen naar elkaar smijten"
Zeker met jillquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : 'Sorry, sorry, ik ben niet zo goed hierin'
(ze tennissen)
Ik zou stapelgek van die gast worden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:27 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Matt echt een schatje en hij heeft oprecht het beste voor met Jill maar allemachtig wat krijg ik de kriebels van die gast dat gehijg ik je nek!
Echt hè, Jill heeft het al tig keer aangegeven dan heb je toch een plaat voor je kop 😬quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou stapelgek van die gast worden.
Dat kunnen we allemaal beamenquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind het soms zo aandoenlijk om te zien! Zit echt geen kwaad in. Het is nog zo'n guppy. Hij probeert zich overal aan te sluiten maar zijn verhalen zijn soms echt zooooquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:27 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Matt echt een schatje en hij heeft oprecht het beste voor met Jill maar allemachtig wat krijg ik de kriebels van die gast dat gehijg ik je nek!
Stond ze inderdaad vorige week ook op die 466 euries... Jammer Els! Ga dr maar gewoon voor werken!quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:37 schreef Keep_on_Track het volgende:
Ik zag zojuist dat de hottub actie voor Els erbarmelijk is blijven steken op ¤ 466 hele euri.
Daar kunnen ze misschien een groot formaat speciekuip voor kopen en laten ingraven.
466 euro aan donaties vind ik anders best prima hoor. Mij hoor je niet klagen als ik dik 400 euro gratis krijg.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:37 schreef Keep_on_Track het volgende:
Ik zag zojuist dat de hottub actie voor Els erbarmelijk is blijven steken op ¤ 466 hele euri.
Daar kunnen ze misschien een groot formaat speciekuip voor kopen en laten ingraven.
Ze komt nog wel terug met een sliding in BB en dan gaat die crowdfunding weer als een malle stijgen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:37 schreef Keep_on_Track het volgende:
Gaat ze maar in de vuil container zittenquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:37 schreef Keep_on_Track het volgende:
Hij laat vast de meisjes weer winnen... zo is hij he.. de goedheid zelve!quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:41 schreef Joyce-43 het volgende:
dat jill ganzenbord won klopte dat met der 9, maar vond wel raar dat niemand reageerd, als michel het nu lukt wedden dat het dan 1 gilpartij word ook van zijn kant dan richting nick kijk eens hoe goehhh
Ja precies dat wat je zegt het is ook vreselijk aandoenlijk en dat maakt het ook best lullig er iets over te zeggen....quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:36 schreef cheanny het volgende:
[..]
Vind het soms zo aandoenlijk om te zien! Zit echt geen kwaad in. Het is nog zo'n guppy. Hij probeert zich overal aan te sluiten maar zijn verhalen zijn soms echt zoooo![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:32 schreef Benny het volgende:
Ik dacht dat de regels van ganzenbord algemeen bekend waren, maar ik heb ze daar in het huis al meermaals onderling de regels horen uitleggen
Dat, ja. En sommige vakjes hebben een speciale betekenis. Simpeler kan haast niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:43 schreef Windhapper het volgende:
[..]Je dobbelt en mag dat aantal vakjes vooruit?
Iets met een put en sprokkelroutes geloof ik. Maar sinds wanneer hebben ze andere bordspellen dan 30 seconds? Hebben de eerste maanden enkel zitten puzzelen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat, ja. En sommige vakjes hebben een speciale betekenis. Simpeler kan haast niet.
Die ligt idd het liefst op haar nest. Je zou bijna denken dat ze het erom doet.quote:
30 seconds ongeveer rond de tijd van de eerste puzzels maar ze hebben het wel gespeeld hoor maar kwamen erachter dat voor de Belgen wat moeilijker bleekquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:48 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Iets met een put en sprokkelroutes geloof ik. Maar sinds wanneer hebben ze andere bordspellen dan 30 seconds? Hebben de eerste maanden enkel zitten puzzelen.
Ganzenbord en het burritospel hebben de mannen gekregen toen ze apart zaten. Dat was de winnnende optie waarop kijkers konden stemmenquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:48 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Iets met een put en sprokkelroutes geloof ik. Maar sinds wanneer hebben ze andere bordspellen dan 30 seconds? Hebben de eerste maanden enkel zitten puzzelen.
Die is zwaar ongelukkig dat Mies en Nick haar meisjes weer hebben ingepikt. Ziet al wat er gaat gebeuren de aankomende weken. Zie haar liever de strijd aangaan en K5 uit elkaar trekken maar ziet er niet goed uit.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Die ligt idd het liefst op haar nest. Je zou bijna denken dat ze het erom doet.
Wel als het bedoeld is voor een hottub van ¤ 4.000...wordt nog ff wat bijleggen....quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:40 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
466 euro aan donaties vind ik anders best prima hoor. Mij hoor je niet klagen als ik dik 400 euro gratis krijg.
Niet onderschatten, hardwerkende darmen....quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij is misschien ook moe
van tevvel schetjes laten
Meer als een koelkast vol Red Bull zit er voor haar niet in ben ik bang. Dat heeft ze dan wel weer voor elkaar gekregen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:52 schreef Keep_on_Track het volgende:
Wel als het bedoeld is voor een hottub van ¤ 4.000...wordt nog ff wat bijleggen....
Zou de dikkebillensponsor al bij Nathalie aan het werk zijn?
zij heeft teveel last van,zij zoll nach bb naar de artsquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:53 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Niet onderschatten, hardwerkende darmen....![]()
Oeps. Ik zou niks zeggen. Dit gaat me niet goed lukken...
Nog beter idee.quote:
Eens, vindt haar een heel normaal postuur hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:58 schreef Koos1958 het volgende:
Als ik Jill zo zie staan snap ik niet dat mensen haar dik noemen hier. Vind dat reuze meevallen.
Ik vind het ook wel meevallen. En ach ieder zijn eigen bouw. Niks mis met het uiterlijk van die meid.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:58 schreef Koos1958 het volgende:
Als ik Jill zo zie staan snap ik niet dat mensen haar dik noemen hier. Vind dat reuze meevallen.
??quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:03 schreef Ebinas het volgende:
Morgen dus nog maar twee van de drie.
Wordt voor hun wel saaier, dan saai
Aandacht nodigquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:01 schreef Oranos het volgende:
Matt laat zich vrijwillig pijnigen, masochist
Owja, ik zat zo in gedachten en plemp een gedeelte neer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |