Maar probeer juist nu de mensen te verdelen over de locaties. Niet zo laks vrijblijvend. u bij voorkeur naar ... lijkt me beter dan zoek maar uit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe 's niet zo overspannen, het zal echt geen speurtocht worden naar een stemloklaal tijdens de verkiezingen...
Ik denk inderdaad dat je te ver doordenkt en van een mug een olifant maakt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk trouwens dat het zelfs 4 locaties zijn binnen 500 meter, Dirigeer het gewoon. Maar ik zal wel weer te ver doordenken.
Mja maar er staan hier 3 flats, wijs flat 1 toe aan locatie 1 , 2 aan locatie 2 en 3 aan locatie 3, die 3 locaties liggen nog geen 200 meter uit elkaar. Lijkt mij dan logischer nu. Het zou mij een biet zijn naar welke ik moet hoor en of ik even moet wachten maakt me ook niet uit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat je te ver doordenkt en van een mug een olifant maakt.
Als het ergens druk is, dan sta je gewoon wat langer buiten in de 1,5 meter afstand rij, net als nu soms bij de bakker of de slager.
So be it...
Of had je een afspraak op 1 locatie willen hebben met een vast tijdslot gedurende, pak 'm beet, 5 minuten?
Anders loop je nog het risico dat iedereen om bijvoorbeeld 10.00 uur op die ene locatie arriveert...
Laten we niet te spastisch doen...
Wees blij dat je zelf ook nog na mag denken en een keuze mag maken bij sommige zaken...quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:13 schreef Rafeiro het volgende:
Het zou mij een biet zijn naar welke ik moet hoor en of ik even moet wachten maakt me ook niet uit.
Eens en het lijkt me praktisch ook onmogelijk om locatie flats te gaan bepalen welk flat naar welke locatie mag.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wees blij dat je zelf ook nog na mag denken en een keuze mag maken bij sommige zaken...
Ja, je maakt je weer echt veel te druk. En anders ga je op maandag of dinsdag stemmen. Of blijf je gewoon in de buurt van het stemlokaal rondhangen totdat het rustig is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk trouwens dat het zelfs 4 locaties zijn binnen 500 meter, Dirigeer het gewoon. Maar ik zal wel weer te ver doordenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:40 schreef MadMaster het volgende:
En dat was dan een oud bekende:Ik kan alleen maar hopen dat zijn dochtertje er niet bij was toen het gebeurde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dat sowieso...quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen dat zijn dochtertje er niet bij was toen het gebeurde.
Gezellig typequote:Op donderdag 4 maart 2021 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat sowieso...
Het was een heel apart persoon die ik al vanaf mijn 12e kende.
Hij heeft uiteindelijk heel rare dingen gedaan en we hebben ons altijd afgevraagd wanneer hij aan de beurt zou komen.
Vandaag dus...
En dat was dan een oud bekende:pfff heftig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
En dat was dan een oud bekende:Heftig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Ik denk niet dat ik zal luisteren. Moet nog werk afmaken en ben mijn zoon aan het helpen met zijn eindverslag van zijn boekenlijst. Wandelen zit er vanavond ook niet inquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:38 schreef Melting het volgende:
Ik zit er weer klaar voor om vanaf 19.00 te draaien.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zal luisteren. Moet nog werk afmaken en ben mijn zoon aan het helpen met zijn eindverslag van zijn boekenlijst. Wandelen zit er vanavond ook niet in
Eerst even dineren...quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:38 schreef Melting het volgende:
Dan moet je de telefoon en mail afzetten overdag.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:42 schreef livelink het volgende:
Ja, maar zit een deadline aan en ik word overdag afgeleid door telefoon, mail en collega's.
Moet allemaal overzichten maken voor de accountants en het moet morgen af zijn en aansluiten op de omzet.
Van de 4 factuurstromen heb ik er pas 1 af (maar wel helemaal kloppend).
Ik schakel straks in, maar ga om 19:00 uur eerst even naar De Vooravond kijken, waar de Nederlandse Songfestivalinzending in première gaat.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:38 schreef Melting het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik schakel straks in, maar ga om 19:00 uur eerst even naar De Vooravond kijken, waar de Nederlandse Songfestivalinzending in première gaat.
Ja, mee eens. Ik ben op het moment ook vrij ongelukkig en ontevreden met de situatie op het werk. Maar ja, dit moet nu wel af.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet je de telefoon en mail afzetten overdag.
Het is toch schandalig dat je 's avonds nog moet werken om die reden.
Dat snap ik.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Ik ben op het moment ook vrij ongelukkig en ontevreden met de situatie op het werk. Maar ja, dit moet nu wel af.
Geen probleem hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:03 schreef livelink het volgende:
Ik tune heel even in terwijl ik mijn zoon even help. Maar post dus verder niet echt mee.
Nee, de plaat had een hikje.quote:
Ik vind het wel een leuk nummer, maar ken het alleen van Jackson Brown als the Load out/Stay. Dit zal ongetwijfeld van iemand anders zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, de plaat had een hikje.
Je luistert wel aandachtig.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk nummer, maar ken het alleen van Jackson Brown als the Load out/Stay. Dit zal ongetwijfeld van iemand anders zijn.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |