abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 maart 2021 @ 09:23:12 #1
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198297978
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 3 maart 2021 @ 09:35:04 #2
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198298131
Typisch, binnenvallen met een lapo. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198298134
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 09:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe houden jullie (alle buren) het vol......
nou het klinkt vooral door naar beneden.. en richting de zijkant wonen we op een hoek met een portiek tussen ons en de buren.
en mijn benedenbuurman heeft afgelopen vrijdag ook al bijna de politie gedaan maar is toch maar even zelf naar boven gelopen.

ik zou me dus echt onwijs lullig voelen als iemand van 2 verdiepingen lager klaagt he
zelfs als ik weet dat ik gehorig woon.

en hier is de maat gewoon vol
vriend heeft zich vanochtend ziek gemeld en dweilt nu voor dood vogeltje op de bank
ik toch maar aan het werk.. maar de dingen waarbij ik echt focus nodig heb en waar ook anderen afhankelijk van zijn.. die doet een collega voor me.

en dat is heel eerlijk.. toch van de zotte?
pi_198298135
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Typisch, binnenvallen met een lapo. :')
:D

Wat zijn je plannen vandaag?
pi_198298150
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 09:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

nou het klinkt vooral door naar beneden.. en richting de zijkant wonen we op een hoek met een portiek tussen ons en de buren.
en mijn benedenbuurman heeft afgelopen vrijdag ook al bijna de politie gedaan maar is toch maar even zelf naar boven gelopen.

ik zou me dus echt onwijs lullig voelen als iemand van 2 verdiepingen lager klaagt he
zelfs als ik weet dat ik gehorig woon.

en hier is de maat gewoon vol
vriend heeft zich vanochtend ziek gemeld en dweilt nu voor dood vogeltje op de bank
ik toch maar aan het werk.. maar de dingen waarbij ik echt focus nodig heb en waar ook anderen afhankelijk van zijn.. die doet een collega voor me.

en dat is heel eerlijk.. toch van de zotte?
Nouja een keer wat overlast hoef je je niet meteen heel lullig over te voelen.

Maar zoals dit, kan gewoon niet...
Maarja wat kan je er aan doen behalve inderdaad de politie bellen.
  woensdag 3 maart 2021 @ 09:40:57 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198298202
Ik hoop dat er een keer een eind aan komt, Uhmmpie. Dit is gewoon niet vol te houden.

Gisteren een afstandsbediening in de was gedaan. Hij lijkt het weer te doen, na een klein etmaal in de rijst!
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 3 maart 2021 @ 09:42:10 #7
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198298216
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 09:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

nou het klinkt vooral door naar beneden.. en richting de zijkant wonen we op een hoek met een portiek tussen ons en de buren.
en mijn benedenbuurman heeft afgelopen vrijdag ook al bijna de politie gedaan maar is toch maar even zelf naar boven gelopen.

ik zou me dus echt onwijs lullig voelen als iemand van 2 verdiepingen lager klaagt he
zelfs als ik weet dat ik gehorig woon.

en hier is de maat gewoon vol
vriend heeft zich vanochtend ziek gemeld en dweilt nu voor dood vogeltje op de bank
ik toch maar aan het werk.. maar de dingen waarbij ik echt focus nodig heb en waar ook anderen afhankelijk van zijn.. die doet een collega voor me.

en dat is heel eerlijk.. toch van de zotte?
Is het ook. En wat Sarabi zegt, af en toe wat meer geluid is niet zo'n punt, dat hoort nou eenmaal bij met veel mensen op een kluitje wonen. Heb je in wel aardig (geluids)geīsoleerde woningen ook.

Maar af en toe is in mijn boekje eens per kwartaal ofzo. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 3 maart 2021 @ 09:48:15 #8
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198298289
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 09:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik hoop dat er een keer een eind aan komt, Uhmmpie. Dit is gewoon niet vol te houden.

Gisteren een afstandsbediening in de was gedaan. Hij lijkt het weer te doen, na een klein etmaal in de rijst!
Yay voor de rijst! *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 09:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D

Wat zijn je plannen vandaag?
Niet enorm veel spannends, zit nu op het werk, daarna wil ik een rondje hardlopen en vanavond wordt het waarschijnlijk gamen. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198298462
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 09:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

nou het klinkt vooral door naar beneden.. en richting de zijkant wonen we op een hoek met een portiek tussen ons en de buren.
en mijn benedenbuurman heeft afgelopen vrijdag ook al bijna de politie gedaan maar is toch maar even zelf naar boven gelopen.

ik zou me dus echt onwijs lullig voelen als iemand van 2 verdiepingen lager klaagt he
zelfs als ik weet dat ik gehorig woon.

en hier is de maat gewoon vol
vriend heeft zich vanochtend ziek gemeld en dweilt nu voor dood vogeltje op de bank
ik toch maar aan het werk.. maar de dingen waarbij ik echt focus nodig heb en waar ook anderen afhankelijk van zijn.. die doet een collega voor me.

en dat is heel eerlijk.. toch van de zotte?
Ik vind het nog knap hoe netjes je je uitdrukt! Dit is bizar gedrag van die vrouw gewoon... En ontzettend asociaal...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198298470
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 09:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik hoop dat er een keer een eind aan komt, Uhmmpie. Dit is gewoon niet vol te houden.

Gisteren een afstandsbediening in de was gedaan. Hij lijkt het weer te doen, na een klein etmaal in de rijst!
Wauw sterke afstandsbediening
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198304074
We hebben vandaag de poes in laten slapen, na het versieren van een doosje door de kinderen verder afscheid nemen thuis hebben we een mooi plekje voor haar in de tuin gezocht. Pff, wat een verdriet. Moeilijk voor te stellen dat ze vanavond niet op schoot springt of dat ik morgen niet wakker word van gemiauw. :'( Denk dat het wel goed is geweest dat de kinderen alle stappen mee hebben gedaan/ gemaakt. Oudste bij de mooie verhalen over poes: 'Nu weet ik niet of ik moet lachen of huilen' :'( O+

Dus. -O-

En Uhmmpie, die buurvrouw toch! Heb je haar vandaag nog gesproken? Ze heeft zo geen reden om boos op jullie te zijn. Heeft ze het echt zelf naar gemaakt dat de politie aan de deur kwam. :X Hopelijk doet ze er nu wat mee..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198304087
Bij onze oude buren ging het geluid een tikkie harder zodra de politie weg was. Als wraak voor het bellen. }:| Ze zou heel goed in die buurt passen, denk ik.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 3 maart 2021 @ 17:03:36 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198304224
;(

Dat zegt je oudste mooi. O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_198304743
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:53 schreef Sumppi het volgende:
We hebben vandaag de poes in laten slapen, na het versieren van een doosje door de kinderen verder afscheid nemen thuis hebben we een mooi plekje voor haar in de tuin gezocht. Pff, wat een verdriet. Moeilijk voor te stellen dat ze vanavond niet op schoot springt of dat ik morgen niet wakker word van gemiauw. :'( Denk dat het wel goed is geweest dat de kinderen alle stappen mee hebben gedaan/ gemaakt. Oudste bij de mooie verhalen over poes: 'Nu weet ik niet of ik moet lachen of huilen' :'( O+

Dus. -O-
:'( Sterkte :*
  woensdag 3 maart 2021 @ 20:33:07 #15
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_198307932
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:53 schreef Sumppi het volgende:
We hebben vandaag de poes in laten slapen, na het versieren van een doosje door de kinderen verder afscheid nemen thuis hebben we een mooi plekje voor haar in de tuin gezocht. Pff, wat een verdriet. Moeilijk voor te stellen dat ze vanavond niet op schoot springt of dat ik morgen niet wakker word van gemiauw. :'( Denk dat het wel goed is geweest dat de kinderen alle stappen mee hebben gedaan/ gemaakt. Oudste bij de mooie verhalen over poes: 'Nu weet ik niet of ik moet lachen of huilen' :'( O+

Dus. -O-

En Uhmmpie, die buurvrouw toch! Heb je haar vandaag nog gesproken? Ze heeft zo geen reden om boos op jullie te zijn. Heeft ze het echt zelf naar gemaakt dat de politie aan de deur kwam. :X Hopelijk doet ze er nu wat mee..
Sterkte en dikke knuffel uit 🇧🇪
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_198314618
Dank O+

Wat zijn jullie plannen vandaag?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198314710
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:03 schreef Sumppi het volgende:
Dank O+

Wat zijn jullie plannen vandaag?
Nog sterkte gewenst O+

Ons mam is vandaag jarig, ze wordt 60 🎉 dus zometeen even op visite.
En vanavond een online pubquiz met vrienden.
  donderdag 4 maart 2021 @ 09:13:48 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198314713
Ik ga weer eens op pakjes wachten. Mijn favoriete bezigheid.

Eentje bevat een aantal lapjes voor een quilt die ik wil maken. Ik heb een kit voor die quilt en ik maakte een paar snijfouten, waardoor ik stof tekort kom. Typische beginnersfouten bij het snijden, denk ik. Gelukkig hadden ze deze stofjes nog op voorraad (dat geldt n.l. niet voor alle stoffen in de quilt).

De quilt is qua in elkaar naaien vrij simpel, maar toch nieuw voor mij. Dus ik denk dat ik dat toch maar eerst even ga oefenen met wat proeflapjes.

Het zal wel herkenbaar zijn voor de crea-mensen: als je iets nieuws gaat doen, ben je eerst heel geconcentreerd om geen fouten te maken. Daarna komt de fase dat je denkt: ‘ik snap het, dit gaat lekker, nu maak ik tempo’. En dan sluipt er soms een fout in waar je niet op was bedacht...
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 4 maart 2021 @ 09:15:24 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198314735
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nog sterkte gewenst O+

Ons mam is vandaag jarig, ze wordt 60 🎉 dus zometeen even op visite.
En vanavond een online pubquiz met vrienden.
Feli!

Je moeder is maar 8 jaar ouder dan ik. :o
The love you take is equal to the love you make.
pi_198314828
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Feli!

Je moeder is maar 8 jaar ouder dan ik. :o
Dankjewel O+
De vader van mijn man is nog 4 jaar jonger, echt een jonkie hahaha.
  donderdag 4 maart 2021 @ 11:04:33 #21
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198316111
Gefeliciteerd met je moeder Sarabi!

Ik ben echt niet actief te krijgen vandaag. :') Vanavond maar vroeg naar bed denk ik. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198316200
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:03 schreef Sumppi het volgende:
Dank O+

Wat zijn jullie plannen vandaag?
Ik begon de dag met een bezoekje aan de tandarts :X Maar gelukkig gewoon controle, en helemaal goedgekeurd :) zelfs meerdere complimenten ontvangen, ook wel eens leuk... Bij de vorige tandarts jaren geleden was er altijd wel iets mis; die vond altijd iets om over te preken...

Verder weer een gewone werkdag met een opgejaagd gevoel om zoveel mogelijk gedaan te krijgen voor half drie - want de bso is nog steeds dicht en na half drie hangen de kinderen om me heen en is mijn productiviteit sowieso verdoemd... -O-

c_/

Gefeliciteerd met je moeder Sarabi, jonkie idd ;) Jij zelf ook dan?
pi_198316338
Thanks!
Ik ben net 33 geworden :D dus valt mee.
pi_198316395
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:20 schreef Sarabi het volgende:
Thanks!
Ik ben net 33 geworden :D dus valt mee.
Gefeliciteerd met je moeder :*

Je hebt wel een jonge moeder. Ook 33 en mijn moeder is 72
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198316404
Hier iemand een beetje suf. Slaappillen gehad vannacht. Was wel even goed. Nu lekker borduren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 4 maart 2021 @ 11:39:37 #26
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198316637
Grappig wel die verschillen in beleving van "jong". :D M'n moeder was 25 (of in ieder geval bijna) toen ze m'n oudere zus kreeg, heel jong was dat nou ook weer niet om aan kinderen te beginnen in de jaren 80. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198316725
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Grappig wel die verschillen in beleving van "jong". :D M'n moeder was 25 (of in ieder geval bijna) toen ze m'n oudere zus kreeg, heel jong was dat nou ook weer niet om aan kinderen te beginnen in de jaren 80. :D
Ik vond ook altijd dat mijn moeder best oud aan kinderen is begonnen.
  donderdag 4 maart 2021 @ 11:57:34 #28
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198316869
Oh, oud zou ik het ook niet noemen, meer dat ik het grappig vind hoe je beleving van jong/oud verandert met wat je gewend bent. :D

Beetje hetzelfde dat er kuddes mensen van mijn leeftijd (34) zijn met kinderen die allang naar school gaan, maar ook zat die op diezelfde leeftijd voor de eerste keer bekend maken zwanger te zijn. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 4 maart 2021 @ 12:02:17 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198316937
Mijn vader was al verloofd toen zijn jongste broer werd geboren. (Niet eens een katholiek gezin!)

Mijn moeder was 33 toen ze mij (de jongste) kreeg. We hopen het mee te maken dat ze dit jaar 85 wordt. O+
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 4 maart 2021 @ 12:08:24 #30
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198317015
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 12:02 schreef Lienekien het volgende:
Mijn vader was al verloofd toen zijn jongste broer werd geboren. (Niet eens een katholiek gezin!)

Mijn moeder was 33 toen ze mij (de jongste) kreeg. We hopen het mee te maken dat ze dit jaar 85 wordt. O+
Mooie leeftijd. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198317455
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 12:02 schreef Lienekien het volgende:
Mijn vader was al verloofd toen zijn jongste broer werd geboren. (Niet eens een katholiek gezin!)

Mijn moeder was 33 toen ze mij (de jongste) kreeg. We hopen het mee te maken dat ze dit jaar 85 wordt. O+
Hmm zo heb ik ook een tante die maar aantal jaar ouder is dan ik :)
wel leuk altijd..we kunnen het dan ook goed met elkaar vinden
en vroeger.. toen ik klein was en zij samenwoonde maar nog geen kinderen ahd..
zat ik daar echt minimaal wel een dag in de week want dan ging ik Suske en Wiske lezen.. of mocht op de computer (die hadden we thuis nog lang niet... )
en avonds bestelpizza... nou dat had ik dus nog nooit gehad en ik vond pizza ook maar een beetje raar :)

hoe anders is de wereld 30 jaar later _O-
pi_198319137
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:20 schreef Sarabi het volgende:
Thanks!
Ik ben net 33 geworden :D dus valt mee.
:)
Dan is mijn moeder in verhouding jonger zelfs... zij was 23 toen ze mij kreeg (42 jaar geleden ;) )
Tijden verschillen inderdaad... toen mijn moeder zo oud was als ik nu, woonde ik al een jaar op mezelf :D Mijn kinderen gaan nog niet eens naar de middelbare! (En dat duurt ook nog heel lang o|O :X )
pi_198319812
Van harte met je moeder, Sarabi. *O*

quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga weer eens op pakjes wachten. Mijn favoriete bezigheid.

Eentje bevat een aantal lapjes voor een quilt die ik wil maken. Ik heb een kit voor die quilt en ik maakte een paar snijfouten, waardoor ik stof tekort kom. Typische beginnersfouten bij het snijden, denk ik. Gelukkig hadden ze deze stofjes nog op voorraad (dat geldt n.l. niet voor alle stoffen in de quilt).

De quilt is qua in elkaar naaien vrij simpel, maar toch nieuw voor mij. Dus ik denk dat ik dat toch maar eerst even ga oefenen met wat proeflapjes.

Het zal wel herkenbaar zijn voor de crea-mensen: als je iets nieuws gaat doen, ben je eerst heel geconcentreerd om geen fouten te maken. Daarna komt de fase dat je denkt: ‘ik snap het, dit gaat lekker, nu maak ik tempo’. En dan sluipt er soms een fout in waar je niet op was bedacht...
Mooi dat de stoffen er nog waren. Al kun je bij een quilt het ook wel makkelijk opvangen?

En herkenbaar. Ik heb vanmorgen een heel stuk breiwerk uit moeten halen, omdat ik te snel door was gegaan en dacht dat ik het allemaal wel wist. B-)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198319838
Wat een jonge ouders komen hier voorbij. Toen ik werd geboren had mijn zus al twee kinderen. En op de basisschool dachten ze vaak dat ik werd opgehaald door mijn opa. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198326269
Hmm mijn moeder was 24... mijn vader 26.
Ikzelf 29.
Mijn ouders waren overigens beide oudste in een groot danwel redelijk groot gezin.
Dus dat er her en der wat leeftijdsverschil zit is niet gek.

Ik had ooit een vriendje die vond dat ik met mn 40 jaar best nog kinderen kon krijgen..
ik vond het dubieus.. ook omdat er natuurlijk al een dame rondloopt.
Maar hij vond het onzin.. zn ex kreeg hun dochter ook op haar 42ste.
(En haar oudste is net zo oud als mijn dochter)

Nu vent die zelf zegt dat ie best kinderen had gewild maar dat we dan eerst samen moeten wonen... en dingen op de rit moeten hebben.
En dat ie zichzelf nu eigenlijk ook gewoon al te oud vind.

Dus waarschijnlijk blijft het gewoon bij deze dame O+

Of er moet wat geks gebeuren.. maar gepland zie ik niet zo snel gebeuren nog.
Ben ook al 42 tenslotte. En dat het KAN betekent niet perse dat je het ook actief moet “najagen”.
pi_198334496
Goedemorgen! (nog net, maar uiteraard wens ik jullie de hele dag goeds)

Het is weer die periode van de maand dat ik me op de bank nestel met een dekentje, chocolade, thee, pijnstiller en slechte series en boeken

En duf van de slaappillen

Dus lekker op Netflix de serievariant van Scream bingen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198334759
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen! (nog net, maar uiteraard wens ik jullie de hele dag goeds)

Het is weer die periode van de maand dat ik me op de bank nestel met een dekentje, chocolade, thee, pijnstiller en slechte series en boeken

En duf van de slaappillen

Dus lekker op Netflix de serievariant van Scream bingen
Dat klinkt inderdaad wel als een slechte serie _O-

Hier nu koffie en paaseitjes.. zo maar weer eens aan het werk.

Vanochrend even katoen opgehaald bij de lokale boekenvoordeelwinkel. Even praatje mee gemaakt.. hoop dat ze deze sluiting gaan overleven... ze had 3 bestellingen voor vandaag.
Daar kan toch geen winkel op leven :X
pi_198335511
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat klinkt inderdaad wel als een slechte serie _O-

Hier nu koffie en paaseitjes.. zo maar weer eens aan het werk.

Vanochrend even katoen opgehaald bij de lokale boekenvoordeelwinkel. Even praatje mee gemaakt.. hoop dat ze deze sluiting gaan overleven... ze had 3 bestellingen voor vandaag.
Daar kan toch geen winkel op leven :X
Om heel eerlijk te zijn, ik vind het een goede serie. Kijk hem nu voor de derde keer en blijft leuk :)

Oeh paaseitjes en nog meet oeh katoen! Ja.. de winkels mogen van mij wel weer open... Open en strenger handhaven van de regels... maar dit is voor niemand goed (sorry, ik houd me echt aan de regels en streng ook, alleen ik word een beetje lockdown moe... ).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198335604
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn, ik vind het een goede serie. Kijk hem nu voor de derde keer en blijft leuk :)

Oeh paaseitjes en nog meet oeh katoen! Ja.. de winkels mogen van mij wel weer open... Open en strenger handhaven van de regels... maar dit is voor niemand goed (sorry, ik houd me echt aan de regels en streng ook, alleen ik word een beetje lockdown moe... ).
mee eens hoor... met genoeg afstand en mondkapjes zou je denken dat het moet kunnen.
en als het niet zo is.. dan staan ze kennelijk ons een hoop onzin op de mouw te spelden :)
  vrijdag 5 maart 2021 @ 12:44:25 #40
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198335642
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn, ik vind het een goede serie. Kijk hem nu voor de derde keer en blijft leuk :)

Oeh paaseitjes en nog meet oeh katoen! Ja.. de winkels mogen van mij wel weer open... Open en strenger handhaven van de regels... maar dit is voor niemand goed (sorry, ik houd me echt aan de regels en streng ook, alleen ik word een beetje lockdown moe... ).
Ik snap het wel hoor, waarom ze hiervoor kiezen. Handhaven is gewoon geen doen in een winkel, dan ben je als personeel meer de agent aan het uithangen in plaats van te verkopen. Genoeg mensen die zichzelf boven de maatregelen zetten helaas. (En dat zijn je klanten, dus té hard wil je daar ook niet op reageren. :X)

Los van dat lang niet al het winkelpersoneel er überhaupt het nut van inziet om de afstand te handhaven.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 5 maart 2021 @ 12:48:55 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198335713
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:25 schreef Sumppi het volgende:
Van harte met je moeder, Sarabi. *O*
[..]

Mooi dat de stoffen er nog waren. Al kun je bij een quilt het ook wel makkelijk opvangen?

En herkenbaar. Ik heb vanmorgen een heel stuk breiwerk uit moeten halen, omdat ik te snel door was gegaan en dacht dat ik het allemaal wel wist. B-)
Nou, dit zijn heel specifieke stofjes. In Nederland alweer wat lastiger te krijgen. En een oudere collectie. En van deze ontwerper wordt nooit bijgedrukt. Dat is ķķk een verdienmodel, want mensen slaan daar ook wel eens een slaatje uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198335816
Dat is een mooi stofje O+

Waar combineer je hem mee?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 5 maart 2021 @ 12:59:06 #43
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198335869
Zeepaardeenhoorns. O+

En walvissen. O+ O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:01:27 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198335911
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:55 schreef Sumppi het volgende:
Dat is een mooi stofje O+

Waar combineer je hem mee?
Het is een stofje uit een serie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198336010
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor, waarom ze hiervoor kiezen. Handhaven is gewoon geen doen in een winkel, dan ben je als personeel meer de agent aan het uithangen in plaats van te verkopen. Genoeg mensen die zichzelf boven de maatregelen zetten helaas. (En dat zijn je klanten, dus té hard wil je daar ook niet op reageren. :X)

Los van dat lang niet al het winkelpersoneel er überhaupt het nut van inziet om de afstand te handhaven.
mja maar nu gaan ze gewoon failliet.. dat schiet ook niet op.

boekenvoordeelwinkel leeft op impuls aankopen..
kinderboeken, kookboeken, haakkatoen van semi geweldige kwaliteit, goedkope embossing en scrapzooi.
oh en spelletjes en random boeken en dvd's.

stel dat iedereen net zo bestelde als ik... dan heeft ze vandaag met dr 3 bestellingen...
dan hebben ze zo rond de 50 euro omzet gedraaid.
pi_198336224
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is een stofje uit een serie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+

Heel gaaf met van die moderne stoffen en zo te zien nog best ingewikkeld om te maken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:22:39 #47
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198336281
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja maar nu gaan ze gewoon failliet.. dat schiet ook niet op.

boekenvoordeelwinkel leeft op impuls aankopen..
kinderboeken, kookboeken, haakkatoen van semi geweldige kwaliteit, goedkope embossing en scrapzooi.
oh en spelletjes en random boeken en dvd's.

stel dat iedereen net zo bestelde als ik... dan heeft ze vandaag met dr 3 bestellingen...
dan hebben ze zo rond de 50 euro omzet gedraaid.
Ja, weet ik. :Y Ik snap hún kant ook absoluut hoor.

Maar, heel krap gezien, funshoppen valt natuurlijk onder niet-noodzakelijke bewegingen. Het is ondertussen wel gebleken dat de gemiddelde Nederlander erg slecht om kan gaan met de maatregelen (kijk alleen maar naar de kuddes die in je nek staan te hijgen bij het boodschappen doen, liefst met hun mondkapje onder de neus of gewoon niet op), dus van hogerhand de boel maar afkappen is niet onlogisch met drukbezette IC's.

Ik val vooralsnog meer over de "Jaaaaaa, de avondklok is de eerste maatregel die we er weer afhalen hoor!!!1!". :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:25:36 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198336337
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:19 schreef Sumppi het volgende:

[..]

O+

Heel gaaf met van die moderne stoffen en zo te zien nog best ingewikkeld om te maken.
Het zijn geen ingewikkelde blokken, maar ze moeten allemaal wel op de goede plek komen. :7
The love you take is equal to the love you make.
pi_198337323
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, weet ik. :Y Ik snap hún kant ook absoluut hoor.

Maar, heel krap gezien, funshoppen valt natuurlijk onder niet-noodzakelijke bewegingen. Het is ondertussen wel gebleken dat de gemiddelde Nederlander erg slecht om kan gaan met de maatregelen (kijk alleen maar naar de kuddes die in je nek staan te hijgen bij het boodschappen doen, liefst met hun mondkapje onder de neus of gewoon niet op), dus van hogerhand de boel maar afkappen is niet onlogisch met drukbezette IC's.

Ik val vooralsnog meer over de "Jaaaaaa, de avondklok is de eerste maatregel die we er weer afhalen hoor!!!1!". :+
mja ik vind dat je daar dus wel streng op mag handhaven dan... en ja dat is lastig..
maar je hoeft niet continu op de loer te liggen voor winkels uiteindelijk.
maar als het dreigement sluiting is.. zullen winkeliers zich vast meer geroepen voelen om mensen er wel op aan te spreken mag ik hopen :)

en bij onze suup is een wagentje verplicht.. dus je kunt effectief niet zo dichtbij elkaar komen als je staat te wachten voor de kassa.

maar wel eens.. mensen moeten zich wel gedragen.
maar ik vond dat zelf goed te doen.. het waren geen onmogelijke dingen
enige keer dat ik mot had met iemand.. was toen diegene achteruit stapte en daarna vond dat ik te dichtbij stond
maarja... als je dan achteruit stapt sta ik automatisch ineens dichterbij :)
(en ik was aan het appen met lief.. dus had het zelf ook even niet gemerkt verder)

vooral voor de winkels.. kost dat click&collect voor dit soort kleinere winkeltjes volgens mij vooral meer geld dan de deuren in zn geheel sluiten.
pi_198345802
Laatste weekend bezorgen @Sarabi ? Leuk om jullie zondag weer even te zien.

Geen weekendplannen hier. Jullie?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198346479
ik heb een knuffeltje ontworpen om te haken. Over twee uurtjes max naar bed en dan morgen lekker haken O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198347038
Dat is leuk. Wat voor iets wordt het?

En verstandig om het niet te laat te maken. Ik ga nu lekker slapen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 5 maart 2021 @ 22:55:25 #53
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198347556
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 14:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja ik vind dat je daar dus wel streng op mag handhaven dan... en ja dat is lastig..
maar je hoeft niet continu op de loer te liggen voor winkels uiteindelijk.
maar als het dreigement sluiting is.. zullen winkeliers zich vast meer geroepen voelen om mensen er wel op aan te spreken mag ik hopen :)

en bij onze suup is een wagentje verplicht.. dus je kunt effectief niet zo dichtbij elkaar komen als je staat te wachten voor de kassa.

maar wel eens.. mensen moeten zich wel gedragen.
maar ik vond dat zelf goed te doen.. het waren geen onmogelijke dingen
enige keer dat ik mot had met iemand.. was toen diegene achteruit stapte en daarna vond dat ik te dichtbij stond
maarja... als je dan achteruit stapt sta ik automatisch ineens dichterbij :)
(en ik was aan het appen met lief.. dus had het zelf ook even niet gemerkt verder)

vooral voor de winkels.. kost dat click&collect voor dit soort kleinere winkeltjes volgens mij vooral meer geld dan de deuren in zn geheel sluiten.
Juist die handhaving is een ding vrees ik, als de winkels weer 'normaal' open mogen. Want winkelpersoneel gaat dan moeten handhaven. -O-

Verder aan @Sarabi d'r bier, prima spul en ik ben normaal niet zo van de barley wines. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198350667
Mja ik denk dus dat winkelpersoneel best wel dingen kan eigenlijk :)
(Zeker met het idee dat als ze dicht gaan ze gewoon failliet gaan... :X )

En bij meeste winkels ging het gewoon prima.

En mensen weten inmiddels ook dat winkelsluiting geen loos dreigement is dus het is ook in hun eigen belang dat ze zich gedragen.
pi_198350676
Hier voor het eerst in weeeeeeeken niet werken in het weekend.
Het is wat _O-

Even bedenken wat we met al die tijd samen aan moeten..
Vriendlief zei al: daar gaat mn zaterdagse rust!
pi_198351491
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 21:41 schreef Sumppi het volgende:
Laatste weekend bezorgen @:Sarabi ? Leuk om jullie zondag weer even te zien.

Geen weekendplannen hier. Jullie?
Nog bedankt voor de felicitaties.
We gaan deze zondag bezorgen en volgende week zaterdag nog :)

Over een paar uur komt de lokale omroep hier filmen en ons interviewen.
pi_198351494
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]


Verder aan @:sarabi d'r bier, prima spul en ik ben normaal niet zo van de barley wines. :9
Goed om te horen ^O^
pi_198353219
Nou dat was het interview. Ging volgend mij wel goed :D woensdag komt het online.
pi_198353473
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 11:38 schreef Sarabi het volgende:
Nou dat was het interview. Ging volgend mij wel goed :D woensdag komt het online.
Spannend!

Hier al diverse collega’s weer gesproken. Mincl eentje die doorverwezen was naar mij omdat ik zou werken.

Fail _O-

Gelukkig zag ik het op tijd :)
No harm done.
pi_198353627
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 11:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Spannend!

Hier al diverse collega’s weer gesproken. Mincl eentje die doorverwezen was naar mij omdat ik zou werken.

Fail _O-

Gelukkig zag ik het op tijd :)
No harm done.
Hopelijk laten ze je de rest van de dag met rust :D
pi_198353716
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 12:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hopelijk laten ze je de rest van de dag met rust :D
Mja niet op mn telefoon kijken is ook een optie. Collega had ruzie met een PowerPoint... en zag toen dat iemand zich via mij probeerde ziek te melden.. en iemand anders kwam vragen over een systeemstoring.
Dus op de eerste na.. iedereen doorverwezen naar die eerste collega :)
pi_198353732
Overigens heb ik al diverse nachten heerlijk rustig geslapen.kennelijk kwam de boodschap tich aan boven. Ondanks dat ze duidelijk niet de behoefte voelt om nog met ons te praten.

Beetje jammer dat het zo moet.. :X
pi_198353742
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 12:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja niet op mn telefoon kijken is ook een optie. Collega had ruzie met een PowerPoint... en zag toen dat iemand zich via mij probeerde ziek te melden.. en iemand anders kwam vragen over een systeemstoring.
Dus op de eerste na.. iedereen doorverwezen naar die eerste collega :)
Is het een zakelijke telefoon? Want dan lekker weg leggen :Y
Anders is het wel wat lastiger.....
pi_198353750
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 12:20 schreef Uhmmpie het volgende:
Overigens heb ik al diverse nachten heerlijk rustig geslapen.kennelijk kwam de boodschap tich aan boven. Ondanks dat ze duidelijk niet de behoefte voelt om nog met ons te praten.

Beetje jammer dat het zo moet.. :X
Jammer dat ze boos is, maar ach niet jouw schuld. Hopenlijk blijft het rustig.
pi_198353755
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 12:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is het een zakelijke telefoon? Want dan lekker weg leggen :Y
Anders is het wel wat lastiger.....
Speciaal aangeschaft op advies van collega die er al wat langer werkte op dat moment.

Scheelt wel dat we geen groepsapps meer doen overigens. Alsin.. dat scheelt al gauw 300 appjes op een dag _O-

En verder geluid uit staan... maar soms even gluren toch
pi_198353783
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 12:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jammer dat ze boos is, maar ach niet jouw schuld. Hopenlijk blijft het rustig.
Benieuwd hoe lang dat duurt :)
pi_198353816
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 12:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Benieuwd hoe lang dat duurt :)
🤞

Ik heb ondertussen al een noise cancelling koptelefoon besteld want nu het weer mooier weer wordt zit buurvrouw weer buiten te bellen.
pi_198353900
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 12:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

🤞

Ik heb ondertussen al een noise cancelling koptelefoon besteld want nu het weer mooier weer wordt zit buurvrouw weer buiten te bellen.
Ook zo gezellig :)

Hier met lief: wat hoor ik nou?!

Stond er onder het open raam iemand handsfree te bellen in de auto. Vraag me serieus af of nou echt niemand hoort dat je dat buiten de auto minstens net zo hard hoort als in de auto :)

Ik sta nu met mn favo koptelefoon op af te wassen... kan ik hem tenminste harder/zachter zetten zonder dat ik me moet afvragen of mijn buren op mijn muzieksmaak zitten te wachten.

Buurman vond dat in het begin wat overbodig...
Maar even geopperd dat ik toch graag een stukje metal/hardrock draai op een volume dat in onze kartonnen huizen vast niet gewaardeerd word.
Met als lichtend voorbeeld dat ik al meegeniet als hij zit tw gamen... dus dat ik hem dat niet aan wilde doen.

Inmiddels blijkr de buur van dezelfde muziek te houden _O-

Maar vind het gewoon prettiger om geen rekening te hoeven houden met of een ander er last van heeft.
Koptelefoon ooit gekocht om rustig enge films te kunnen kijken met kind in bed trouwens.
Die kwam steeds uit bed als ik The Walking Dead zat te kijken.. omdat het zo eng klonk.
Maar tegenwoordig gebruik ik hem vooral voor muziek eigenlijk :)
pi_198353982
Zing soms wel mee... vrees dat de buten dat soms wel horen.
Kun je misschien beter gewoon de muziek zelf horen _O-
pi_198362913
Het zelf ontwerpen van een knuffeltje is trouwens erg leuk en lukt ook!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198369936
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het zelf ontwerpen van een knuffeltje is trouwens erg leuk en lukt ook!
Leuk!!
Ben benieuwd als hij af is :)
pi_198370246
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 11:38 schreef Sarabi het volgende:
Nou dat was het interview. Ging volgend mij wel goed :D woensdag komt het online.
Wat leuk en spannend! Lijkt me gek om jezelf zo te zien als je het niet gewend bent.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198381389
Sarabi, ik vond het leuk jullie weer even op bezoek te hebben. *O*

En het bier vind ik heel erg lekker! De geur, de kleur en de smaak zijn ^O^ En ze komen best aan. oO<

Volgend weekend komt er een vriend logeren, dus dan kan hij ook proeven.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198381475
En ik dacht dat ik vanavond met m'n man Star Trek zou kijken, maar hij maakte andere plannen. Hij is nu met een groepje Tweakers aan het gamen. Nu weet ik even niet wat te doen. Lezen, breien, iemand bellen, een nieuwe serie beginnen? Eind van de avond heb ik vast allerlei discussies op Fok! gelezen en verder niks gedaan. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198382106
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:04 schreef Sumppi het volgende:
En ik dacht dat ik vanavond met m'n man Star Trek zou kijken, maar hij maakte andere plannen. Hij is nu met een groepje Tweakers aan het gamen. Nu weet ik even niet wat te doen. Lezen, breien, iemand bellen, een nieuwe serie beginnen? Eind van de avond heb ik vast allerlei discussies op Fok! gelezen en verder niks gedaan. :')
Mijn hele dag... wel grootste deel van mn wantjes af nu.
Alleen nog bloem en “knoop” er op.
Die laatse liggen echter in mn andere huis dus.. dus moegen maar even in elkaar zetten denk ik _O-
pi_198388861
Goedemorgen!

Vandaag even een rustig dagje. Behandelaar belt en wachten op de apotheek. Verder met mijn zelf ontworpen knuffeltje bezig, dat is heel erg leuk om te doen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 8 maart 2021 @ 11:44:39 #77
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_198389852
Vanmorgen naar de diëtiste geweest en ik ben wat coronakilo's bijgekomen.

Vanmiddag psychotherapie en daarna rusten denk ik.

Fijne dag!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_198391793
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mijn hele dag... wel grootste deel van mn wantjes af nu.
Alleen nog bloem en “knoop” er op.
Die laatse liggen echter in mn andere huis dus.. dus moegen maar even in elkaar zetten denk ik _O-
Wat voor wanten heb je gemaakt?

Hier gisteravond een docu gekeken van Bromet en verder gewerkt aan een cadeautje.

En net terug van een flinke boswandeling. Peuter was mee op de loopfiets en het was eigenlijk net te ver voor haar. Vooral omdat ik het laatste stuk verdwaalde en we een stuk nog eens moesten lopen.

Ik probeerde het positief te houden, maar peuter mopperde dat ze nooit meer met me mee wil het bos in. :X Wel jammer dat ze dat gevoel hier aan over heeft gehouden, omdat de rest van de wandeling heel leuk was door de vele heuvels waar ze snel af kon en de klimmogelijkheden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198392066
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:48 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wat voor wanten heb je gemaakt?

Hier gisteravond een docu gekeken van Bromet en verder gewerkt aan een cadeautje.

En net terug van een flinke boswandeling. Peuter was mee op de loopfiets en het was eigenlijk net te ver voor haar. Vooral omdat ik het laatste stuk verdwaalde en we een stuk nog eens moesten lopen.

Ik probeerde het positief te houden, maar peuter mopperde dat ze nooit meer met me mee wil het bos in. :X Wel jammer dat ze dat gevoel hier aan over heeft gehouden, omdat de rest van de wandeling heel leuk was door de vele heuvels waar ze snel af kon en de klimmogelijkheden.
Deze: https://www.ravelry.com/patterns/library/black-lace-mitts

Verder beetje rare dag hier qua werk.
Ik verveel me niet.. en de leercurve is prima hier :)

Straks maar even een knoopje/kraalfje zoeken... want dat is me te shiny normaal gesproken.
Ouderwets kant-lintje gebruikt ook... even puzzelen straks. Genoeg random stuff in mn knopendoosje :)

En wel lekker zo’n boswandeling... valt morgen vast ook bij de peuter wel weer mee :)
pi_198392160
Altijd fijn om een voorraadje aan knopen, lintjes en dergelijke te hebben. Nooit bedacht dat je handschoenen ook kunt haken. ^O^ Zag laatst ook een boekje in de bibliotheek voor het haken van sokken.

Peuter hangt nu op de bank met een filmpje. Het was de bedoeling ook samen soep te koken, maar daar had ze geen zin meer in en ik moet toch ook zo weer weg om haar broer en zus op te halen. Maken we morgen wel soep en doen we een klein rondje om het blok hier. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198392181
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:17 schreef Sumppi het volgende:
Altijd fijn om een voorraadje aan knopen, lintjes en dergelijke te hebben. Nooit bedacht dat je handschoenen ook kunt haken. ^O^ Zag laatst ook een boekje in de bibliotheek voor het haken van sokken.

Peuter hangt nu op de bank met een filmpje. Het was de bedoeling ook samen soep te koken, maar daar had ze geen zin meer in en ik moet toch ook zo weer weg om haar broer en zus op te halen. Maken we morgen wel soep en doen we een klein rondje om het blok hier. :')
Mja mijn oma maakte altijd pantoffels.. dag zat toch niet altijd even lekker dus ik heb me aan sokken nog niet gewaagd.

Maar dit is precies lekker tegen koude handen achter de computer of als het buiten wel net fris maar niet echt koud is.
Ik heb ook van een dichter gehaakt motiefje.. die zitten behoorlijk warm.

Ooit gemaakt omdat ik steeds koude onderarmen in mn jas had. Maar ze zitten zo lekker.. _O-
pi_198392723
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:59 schreef Sumppi het volgende:
Sarabi, ik vond het leuk jullie weer even op bezoek te hebben. *O*

En het bier vind ik heel erg lekker! De geur, de kleur en de smaak zijn ^O^ En ze komen best aan. oO<

Volgend weekend komt er een vriend logeren, dus dan kan hij ook proeven.
Het was zeker leuk jullie weer even te spreken :)

Fijn om te horen van het bier ^O^ en ja je drinkt er geen 3 van achter elkaar :D

Benieuwd wat die vriend er van vindt :D leuk dat je ze deelt.
pi_198407552
Gehaakte sloffen of sokken lijken me ook niet zo lekker zitten, maar misschien vergis ik me daar wel in.

De oma van mijn man maakte altijd heel snel huissokken als hij kwam logeren. Daar heeft hij heel leuke herinneringen aan. :D Nu was ik aan het zoeken naar leuke dikke sokkenwol, maar ik kan zo snel niet iets vinden. Mocht iemand tips hebben?

quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het was zeker leuk jullie weer even te spreken :)

Fijn om te horen van het bier ^O^ en ja je drinkt er geen 3 van achter elkaar :D

Benieuwd wat die vriend er van vindt :D leuk dat je ze deelt.
Twee was wel genoeg. :D Ik zal laten weten wat hij van het bier vindt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198407622
Het kadaster gaat binnenkort in de straat metingen doen, zonder dat we daar wat van horen. Vervolgens zullen ze specifiek nog een afspraak maken om de erfgrenspaaltjes te plaatsen.

M'n man wilde dat gister aan de buurman vertellen, maar de buurman werd boos. Geen goede buren, maar gelukkig hebben we wel verre vrienden. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198407799
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:18 schreef Sumppi het volgende:
Het kadaster gaat binnenkort in de straat metingen doen, zonder dat we daar wat van horen. Vervolgens zullen ze specifiek nog een afspraak maken om de erfgrenspaaltjes te plaatsen.

M'n man wilde dat gister aan de buurman vertellen, maar de buurman werd boos. Geen goede buren, maar gelukkig hebben we wel verre vrienden. :+
Jammer van de buren maar jullie doen niets geks.
Wie weet draaien ze wel weer bij.
pi_198408074
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:18 schreef Sumppi het volgende:
Het kadaster gaat binnenkort in de straat metingen doen, zonder dat we daar wat van horen. Vervolgens zullen ze specifiek nog een afspraak maken om de erfgrenspaaltjes te plaatsen.

M'n man wilde dat gister aan de buurman vertellen, maar de buurman werd boos. Geen goede buren, maar gelukkig hebben we wel verre vrienden. :+
Raar ook dat ze daar boos over worden.
Blijft een gek verhaal zo :)
pi_198408088
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:12 schreef Sumppi het volgende:
Gehaakte sloffen of sokken lijken me ook niet zo lekker zitten, maar misschien vergis ik me daar wel in.

De oma van mijn man maakte altijd heel snel huissokken als hij kwam logeren. Daar heeft hij heel leuke herinneringen aan. :D Nu was ik aan het zoeken naar leuke dikke sokkenwol, maar ik kan zo snel niet iets vinden. Mocht iemand tips hebben?
[..]

Twee was wel genoeg. :D Ik zal laten weten wat hij van het bier vindt.
Boekenvoordeelwinkel heeft leuke sokkenwol. Geen idee van de kwaliteit trouwens want ik maak nooit sokken. Maar de kleurtjes zijn leuk
pi_198408103
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jammer van de buren maar jullie doen niets geks.
Wie weet draaien ze wel weer bij.
Denk dat de buren misschien toch wat extra tuin proberen te snoepen ofzo..
waarom zouden ze anders zo boos moeten doen?

Het is net zo gek als dat mijn bovenbuur boos is dat ik klaar was met dat gezeik elke keer.
Ze weet best dat ze fout zat..
pi_198408677
Hij vond het gedoe en zonde van het geld. Met woeste gebaren wees hij dat daar de grens gewoon loopt. Als je al veertien jaar ergens woont en iets tot jouw grond rekent, dan kan ik me ergens nog wel voorstellen dat je een meting onnodig gedoe vindt? Het is ons geld en als we dat over de balk willen smijten moeten we dat lekker doen, natuurlijk.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198408747
Voor mij is het vreemd om een schutting te plaatsen op de erfgrens zonder overleg over bijvoorbeeld wat voor een soort schutting/ afscheiding. Het lijkt mij logisch die beslissing gezamenlijk te nemen en de kosten te delen. Maarja, blijkbaar werkt dat ook niet zo voor ze.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 9 maart 2021 @ 12:38:31 #91
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198408767
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:36 schreef Sumppi het volgende:
Voor mij is het vreemd om een schutting te plaatsen op de erfgrens zonder overleg over bijvoorbeeld wat voor een soort schutting/ afscheiding. Het lijkt mij logisch die beslissing gezamenlijk te nemen en de kosten te delen. Maarja, blijkbaar werkt dat ook niet zo voor ze.
Dat sowieso, want dan mag je als andere buur ook eisen dat ze 'm compleet op eigen grond zetten. :+

Ik ben wel enorm nieuwsgierig of die erfgrens ligt waar zij denken. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198408768
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Boekenvoordeelwinkel heeft leuke sokkenwol. Geen idee van de kwaliteit trouwens want ik maak nooit sokken. Maar de kleurtjes zijn leuk
Ik heb geen idee of we die winkel hier hebben. Ik zal eens kijken. Het gaat me specifiek om dikke sokkenwol. Wol voor op naald 2,5/ 3 heb ik beschamend veel van. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198409003
En in mijn fantasie zitten we soms al bij De Rijdende Rechter. :') Net als Uhmmpie met haar buurvrouw. John Reid lijkt me wel sympathiek.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jammer van de buren maar jullie doen niets geks.
Wie weet draaien ze wel weer bij.
Het is wel geruststellend te horen dat we niet iets vreemds vragen. Als de grens ligt waar hij zegt, dan komt dat toch gewoon uit die meting.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198409086
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:54 schreef Sumppi het volgende:
En in mijn fantasie zitten we soms al bij De Rijdende Rechter. :') Net als Uhmmpie met haar buurvrouw. John Reed lijkt me wel sympathiek.
[..]

Het is wel geruststellend te horen dat we niet iets vreemds vragen. Als de grens ligt waar hij zegt, dan komt dat toch gewoon uit die meting.
In mijn fantasie hebben we ook al vaak bij de rijdende rechter gezeten :') de realiteit is dat mijn man en ik überhaupt niets durven te zeggen.

Ik vind het echt niet vreemd en zeker niet als jullie er ook nog eens zelf voor betalen ^O^
pi_198409096
Aanstaande donderdag verloot Upbeatles trouwens een bierpakket van ons *O* tijdens de Zeroes Heroes Music quiz.
pi_198409400
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:59 schreef Sarabi het volgende:
Aanstaande donderdag verloot Upbeatles trouwens een bierpakket van ons *O* tijdens de Zeroes Heroes Music quiz.
*O*

Goed bezig met jullie bekendheid en mooi dat je zo kunt samenwerken!

Marketing lijkt me nog best lastig. In elk geval heb je je product zo op de juiste plek met een pubquiz. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198409419
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:21 schreef Sumppi het volgende:

[..]

*O*

Goed bezig met jullie bekendheid en mooi dat je zo kunt samenwerken!

Marketing lijkt me nog best lastig. In elk geval heb je je product zo op de juiste plek met een pubquiz. :P
Marketing ben ik ook geen held in hoor. We gingen eerst als bedankje wat bier naar een van de quizmasters brengen, want zij hebben (gratis) ons leven het afgelopen jaar echt leuker gemaakt. En toen kwam dit idee/samenwerking :)

Verder lekker actief zijn op insta werkt wel goed.
pi_198409608
Dat is toch juist de mooiste manier. :D Ik verbaas me er wel wat over dat ze zo'n quiz gratis aanbieden. Ook daar zijn de inkomsten grotendeels weggevallen met het sluiten van de horeca, natuurlijk. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198409635
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:35 schreef Sumppi het volgende:
Dat is toch juist de mooiste manier. :D Ik verbaas me er wel wat over dat ze zo'n quiz gratis aanbieden. Ook daar zijn de inkomsten grotendeels weggevallen met het sluiten van de horeca, natuurlijk. :{
Er staat wel altijd een QR code in beeld dus je kan doneren :) Niet verplicht maar veel mensen doen het gelukkig wel.
pi_198409794
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Er staat wel altijd een QR code in beeld dus je kan doneren :) Niet verplicht maar veel mensen doen het gelukkig wel.
Ja, en wellicht pakt dat zelfs beter uit? Hoge gunfactor. :)

Peuter wordt bijna vier en de verjaardagspakketjes komen binnen. Zij denkt nu dat papa heel veel computerspullen krijgt. Pakjes van mij wil ze altijd samen uitpakken, maar die van papa zijn saai. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198409852
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:30 schreef Sumppi het volgende:
Hij vond het gedoe en zonde van het geld. Met woeste gebaren wees hij dat daar de grens gewoon loopt. Als je al veertien jaar ergens woont en iets tot jouw grond rekent, dan kan ik me ergens nog wel voorstellen dat je een meting onnodig gedoe vindt? Het is ons geld en als we dat over de balk willen smijten moeten we dat lekker doen, natuurlijk.
jawel.. maar je kunt dan toch wel normaal praten?
zeker omdat jullie er ook niet echt superhard in zitten.

en dan kun je ook nog de kosten van de schutting gewoon delen... ik zie enkel voordelen.

tenzij die erfgrens anders blijkt te lopen dan er nu gedacht word natuurlijk...
  dinsdag 9 maart 2021 @ 13:53:06 #102
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198409919
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Er staat wel altijd een QR code in beeld dus je kan doneren :) Niet verplicht maar veel mensen doen het gelukkig wel.
Slim van ze. :Y Denk dat een hoop toch in hun achterhoofd houden wat ze kwijt zouden zijn aan een irl-pubquiz en dan is een paar euro doneren ineens lang zo veel niet. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 9 maart 2021 @ 13:57:00 #103
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198409992
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

jawel.. maar je kunt dan toch wel normaal praten?
zeker omdat jullie er ook niet echt superhard in zitten.

en dan kun je ook nog de kosten van de schutting gewoon delen... ik zie enkel voordelen.

tenzij die erfgrens anders blijkt te lopen dan er nu gedacht word natuurlijk...
Hoe goed het ook klinkt als Rijdende Rechter-vermaak (sorry Sump, het is als je er naast moet wonen lang zo grappig niet :+ ), het zou ook heel goed onbeholpenheid kunnen zijn gecombineerd met een planning die op zijn gat ligt.

"Stomme rotburen geloven je al niet en dan gaat je planning er ook nog eens aan, tegen de tijd dat die schutting eens staat, is de optimale plantperiode alweer voorbij. ;( "

Al blijf ik benieuwd naar de uitkomst. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 9 maart 2021 @ 14:41:02 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198410712
Dikke sokkenwol? Dan moet je 6 draads hebben. Opal heeft dat.

https://www.hobbydoos.nl/(...)-8944-traumreise.asp
The love you take is equal to the love you make.
pi_198412135
Opal kende ik alleen met 4 draden. Dankjewel! Dat helpt me mooi verder. Ik zie dat ik ook kan zoeken op 6 draads en er veel keuze is. *O*

Zelfs 8-ply. Nooit aan gedacht om die zoekterm te gebruiken.

[ Bericht 13% gewijzigd door Sumppi op 09-03-2021 16:46:57 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198415608
Voor vanavond had ik een deadline voor een bestelling van clubkleding. Na vanavond zou de webshop automatisch sluiten en natuurlijk heb ik het bestellen uitgesteld tot vandaag. Drie uur lang gaf de website een error. Stressen!

Ik voelde me weer even student. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198422302
Hehe, uitstelgedrag... check!
Is het nog wel gelukt?

Ik heb gister een diagnostiekdag gehad bij ADHD Centraal... ADHD, vermoedelijk hoogbegaafd en jeugdtrauma nav pestverleden... hele kaart vol. 8)7 Ik reageerde goed op de proefmedicatie (verschil in de computergestuurde test zonder en met medicatie was overduidelijk) dus vanaf vandaag 'experimenteren' met de dosering...

Heb er lang tegenaan gehikt, maar nu het zwart op wit door professionals is vastgesteld... moet het allemaal nog even laten bezinken denk ik
  woensdag 10 maart 2021 @ 09:01:12 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198422350
Was je al een tijdje zoekende? Vallen er nu puzzelstukjes op hun plaats, om dat cliché maar even te gebruiken?

Ik heb een (volwassen) familielid dat nu ook op het ADHD-spoor zit. Het zou kunnen verklaren waarom hij in bepaalde dingen vastloopt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198422464
Achteraf gezien al járen zoekende... met deze wetenschap had mijn eerste burnout in 2006 misschien zelfs wel voorkomen kunnen worden...

Maar de eerste keer dat iemand tegen mij zei 'zou jij misschien niet (ook) last kunnen hebben van ADHD?' is nu ongeveer anderhalf jaar geleden.
Vorig zomer ben ik er wat serieuzer naar gaan kijken. In eerste instantie dacht ik bij ADHD alleen aan stuiterende vervelende jongetjes, dus dat kon ik niet hebben. Toch? Maar dat stuiterende aspect kan dus ook alleen in je hoofd zijn, en daar kun je best behoorlijk moe van zijn en blijven... en dát herkende ik wel.
Huisarts afgelopen september schreef de verwijzing al uit voor ik uitgesproken was, en vanwege zorgverzekeringsaspecten hebben we de diagnostiekdag naar het nieuwe jaar willen tillen. Helaas was toen de agenda ineens weer zo vol dat het toch nog maart werd.

En ja, in het afgelopen jaar klopten al die clichés van puzzelstukjes enzo ;) Maar was uiteindelijk toch nog best zenuwachtig gister.. wat nou als ja... wat nou als nee... 8)7 :X
  woensdag 10 maart 2021 @ 09:31:44 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198422673
Dus blij met de diagnose, maar ook jammer dat je het niet eerder wist.

Het helpt vast ook om te duiden waarom je het zwaar(der?) hebt met de situatie van de kinderen thuis en combineren met je werk thuis doen.

Ik hoop dat het voor goede dingen gaat zorgen! Handvatten en gemoedsrust, bijvoorbeeld.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198423038
quote:
14s.gif Op woensdag 10 maart 2021 09:31 schreef Lienekien het volgende:
Dus blij met de diagnose, maar ook jammer dat je het niet eerder wist.

Het helpt vast ook om te duiden waarom je het zwaar(der?) hebt met de situatie van de kinderen thuis en combineren met je werk thuis doen.

Ik hoop dat het voor goede dingen gaat zorgen! Handvatten en gemoedsrust, bijvoorbeeld.
:Y :X
pi_198423207
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:57 schreef Shandaly het volgende:
Hehe, uitstelgedrag... check!
Is het nog wel gelukt?

Ik heb gister een diagnostiekdag gehad bij ADHD Centraal... ADHD, vermoedelijk hoogbegaafd en jeugdtrauma nav pestverleden... hele kaart vol. 8)7 Ik reageerde goed op de proefmedicatie (verschil in de computergestuurde test zonder en met medicatie was overduidelijk) dus vanaf vandaag 'experimenteren' met de dosering...

Heb er lang tegenaan gehikt, maar nu het zwart op wit door professionals is vastgesteld... moet het allemaal nog even laten bezinken denk ik
mja nu komt deel 2... accepteren dat je daar last van hebt...
en minstens zo belangrijk.. wat je er mee gaat doen :)

Vorig jaar collega gehad die precies hetzelfde proces doorlopen heeft... en veel mee gepraat over hoe het ging en wat ie er van vond.. in het begin vond ie het best lastig
Maar uiteindelijk een half jaar later... gewend aan het idee en aan de medicatie.. was hij eigenlijk echt heel blij.
Grote verschil was bijv dat hij veel meer kon hebben van zn kinderen.. maar ook dat hij nu ineens de rust had voor studieboeken en dergelijke.

Dus ben wel benieuwd wat het jou gaat brengen uiteindelijk eigenlijk.

Verklaard wellicht ook deels wel waarom je deze hele periode wel echt heel zwaar vind...

Ik vond trouwens die grafiekjes waarop ze konden zien of de medicatie werkte.. wel bijzonder om te zien.
En ook dat het echt heel erg veel verschil kan maken.

Eigenlijk breekt er dus nu een nieuwe spannende tijd aan :)
You can do this O+
pi_198430146
Nou dat waren de 15 seconds of fame van mijn man :D al mijn dingen hebben ze er uitgeknipt.
pi_198431769
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:57 schreef Shandaly het volgende:
Hehe, uitstelgedrag... check!
Is het nog wel gelukt?

Ik heb gister een diagnostiekdag gehad bij ADHD Centraal... ADHD, vermoedelijk hoogbegaafd en jeugdtrauma nav pestverleden... hele kaart vol. 8)7 Ik reageerde goed op de proefmedicatie (verschil in de computergestuurde test zonder en met medicatie was overduidelijk) dus vanaf vandaag 'experimenteren' met de dosering...

Heb er lang tegenaan gehikt, maar nu het zwart op wit door professionals is vastgesteld... moet het allemaal nog even laten bezinken denk ik
De symptomen van ADHD bij meisjes zijn vaak minder duidelijk te herkennen, inderdaad. Het lijkt me heel dubbel om daar dan op latere leeftijd achter te komen, maar wat goed dat je het uit hebt laten zoeken! Nu is het een 'wat nu als ja.. ' en kun je het laten bezinken. Krijg je na deze diagnoses en de medicatie ook nog iets als cognitieve gedragstherapie?

quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Nou dat waren de 15 seconds of fame van mijn man :D al mijn dingen hebben ze er uitgeknipt.
TSSS! Blijft echt geen reet van de langere opnamen over hč. :') Heb je een linkje?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198431880
Morgen komt het online als het goed is :)
pi_198432115
:)

Maar wel belachelijk dat ze jou weggelaten hebben. o|O
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198432149
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:06 schreef Sumppi het volgende:
:)

Maar wel belachelijk dat ze jou weggelaten hebben. o|O
Ik sta er een beetje dom bij te knikken 🤣
pi_198432214
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik sta er een beetje dom bij te knikken 🤣
Zulke interviews zie je wel vaker. :+

Hoe vindt je man het om zichzelf zo terug te zien? :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198432717
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:13 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Zulke interviews zie je wel vaker. :+

Hoe vindt je man het om zichzelf zo terug te zien? :D
Hij was niet zo blij met zijn stem :D
pi_198432878
:D

Dat is ook zo vreemd om terug te horen van jezelf!

Morgen zijn de kinderen vrij en wordt er onstuimig weer voorspeld. }:|
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198432955
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:50 schreef Sumppi het volgende:
:D

Dat is ook zo vreemd om terug te horen van jezelf!

Morgen zijn de kinderen vrij en wordt er onstuimig weer voorspeld. }:|
Dus ook onstuimige kinderen :D
pi_198433004
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dus ook onstuimige kinderen :D
Ja, binnen. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198433447
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:56 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, binnen. ;(
Sterkte
pi_198434087
je weet dat je leuk werk hebt.. als je om half 8 per ongeluk ziet dat je late-dienst-collega het stikdruk heeft...
en dat je andere collega's ook al zijn bijgesprongen... en met zn allen de schouders er onder...
Uiteindelijk om half 9.. (ipv 8) alles gedaan is.

_O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198440343
Kon je nog slapen, Uhmmpie? Na al die adrenaline. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198440623
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 20:50 schreef Uhmmpie het volgende:
je weet dat je leuk werk hebt.. als je om half 8 per ongeluk ziet dat je late-dienst-collega het stikdruk heeft...
en dat je andere collega's ook al zijn bijgesprongen... en met zn allen de schouders er onder...
Uiteindelijk om half 9.. (ipv 8) alles gedaan is.

_O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt wel goed O+
pi_198442074
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 18:44 schreef Sumppi het volgende:

[..]

De symptomen van ADHD bij meisjes zijn vaak minder duidelijk te herkennen, inderdaad. Het lijkt me heel dubbel om daar dan op latere leeftijd achter te komen, maar wat goed dat je het uit hebt laten zoeken! Nu is het een 'wat nu als ja.. ' en kun je het laten bezinken. Krijg je na deze diagnoses en de medicatie ook nog iets als cognitieve gedragstherapie?
[..]

TSSS! Blijft echt geen reet van de langere opnamen over hč. :') Heb je een linkje?
Ja, waarschijnlijk wel. Bij dat diagnostiekcentrum bieden ze CGT aan, en da's natuurlijk wel fijn met therapeuten met ervaring met ADHD. Er is ook gesproken over eventueel haptonomie... heb wat moeite met 'voelen' :@
Eerst maar eens kijken wat die medicatie doet. En wat ik mezelf in de afgelopen 42 jaar allemaal onbewust 'fout' heb aangeleerd om er mee om te gaan, ga ik natuurlijk niet in 2 weken afleren :X

Is het linkje er al, @Sarabi?
pi_198442342
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:42 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ja, waarschijnlijk wel. Bij dat diagnostiekcentrum bieden ze CGT aan, en da's natuurlijk wel fijn met therapeuten met ervaring met ADHD. Er is ook gesproken over eventueel haptonomie... heb wat moeite met 'voelen' :@
Eerst maar eens kijken wat die medicatie doet. En wat ik mezelf in de afgelopen 42 jaar allemaal onbewust 'fout' heb aangeleerd om er mee om te gaan, ga ik natuurlijk niet in 2 weken afleren :X

Is het linkje er al, @:Sarabi?
Geef het tijd O+
en een deel zal je nooit meer afleren denk ik.. dat ben jij gewoon.
Maar ook een deel.... ga je helemaal vanzelf afleren denk ik.. gewoon omdat het gaat zoals het gaat.
pi_198442399
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 08:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klinkt wel goed O+
was ook wel goed denk ik... nu workshop over mantelzorg/rouwverwerking
na een minder prettig gesprek ook net

de tendens van vandaag is toch eh... minder vrolijk.

niet voor mij persoonlijk gelukkig.. maar de onderwerpen zijn gewoon minder.
pi_198443156
Nee nog niet Shandaly :)
pi_198443587
Shandaly, ik hoop dat de medicatie al een verschil voor je maakt en gelukkig hoeft het allemaal niet in twee weken. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198453560
Even vergeten.. webinar vanavond.

Flink dagje dus... beetje te veel eigenlijk.
Maar het vooruitzicht van een heel vrij weekend.. dat is dan wel weer relaxt.

en dan in bed: ereader leeg. :X :X

Nu muziekje en dan straks maar slapen.

Oh en wantjes afgemaakt vanavond...

pi_198457262
Leuk geworden Uhmmpie ^O^
pi_198458088
Ik vind hem mooier dan het voorbeeld! :D Het kanten bandje staat er heel goed bij.

Peuter is vandaag een kleuter geworden. *O* We moesten vroeg op om alles te redden voor schooltijd. Gezongen, gekroeld in bed, onze cadeautjes daar uitgepakt, met appeltaart en slagroom ontbeten (ze wilde graag appeltaart) en alle opgestuurde cadeautjes uitgepakt voor 8 uur. Nu is ze met broer en zus naar school. O+

Zus gaat vanmiddag naar Zeeland voor een weekendje weg, vandaar de taart en alle heisa vanmorgen. :+

Morgen ben ik jarig, maar we vieren dat zondag, zodat middelste dochter er ook weer bij is. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198458146
En vanmiddag brengt m'n man dochter weg en neemt hij zijn beste vriend mee terug voor het weekend. Heb nu al zin in de bordspellen, drankjes en het slappe geouwehoer. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198458181
Gefeliciteerd met kleuter *O* en ook alvast met jezelf voor het geval dat ik het vergeet *O* *O*
Klinkt als een fijn weekend.
pi_198458513
Dankjewel *O* Ik verheug me ook zeker op het weekend.

En ik ben ook heel blij met deze rustige ochtend. Zo nog even de badkamer poetsen en dan nog even tijd om te relaxen voor ik kleuter op moet halen. c_/
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 12 maart 2021 @ 10:43:45 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198458792
Gefeliciteerd! *O*
The love you take is equal to the love you make.
pi_198458838
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:50 schreef Sumppi het volgende:
Ik vind hem mooier dan het voorbeeld! :D Het kanten bandje staat er heel goed bij.

Peuter is vandaag een kleuter geworden. *O* We moesten vroeg op om alles te redden voor schooltijd. Gezongen, gekroeld in bed, onze cadeautjes daar uitgepakt, met appeltaart en slagroom ontbeten (ze wilde graag appeltaart) en alle opgestuurde cadeautjes uitgepakt voor 8 uur. Nu is ze met broer en zus naar school. O+

Zus gaat vanmiddag naar Zeeland voor een weekendje weg, vandaar de taart en alle heisa vanmorgen. :+

Morgen ben ik jarig, maar we vieren dat zondag, zodat middelste dochter er ook weer bij is. O+
dankjewel! ik ook.. maar ik hou ook niet zo van dat shiny... dus vandaar een ander lintje en ander steentje.

En gefeliciteerd!!
drukke ochtend.. maar wel veel plezier O+
pi_198463435
Bedankt. *O*

Ik kom er net pas achter dat de boekenweek verplaatst is naar de zomer. Normaal gesproken ga ik rond mijn verjaardag naar de boekhandel om wat uit te zoeken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198485019
Gefeliciteerd @Sumppi *O* 🍻
  zondag 14 maart 2021 @ 09:18:49 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198490539
Verdorie, dag te laat.

Alsnog gefeliciteerd, S! *O*
The love you take is equal to the love you make.
pi_198490788
Ons interview staat trouwens online :)


Jammer dat ze in de voice over het steeds over Marcel hebben. Op de dag zelf zei hij wel de juiste naam.
  zondag 14 maart 2021 @ 10:35:49 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198491504
Leuk. Jammer dat we jou niet even horen.

Je man is een vlotte prater!
The love you take is equal to the love you make.
pi_198491936
Hij geeft ook vaak presentaties voor zijn werk, dus ja hij praat wel makkelijk :D
  maandag 15 maart 2021 @ 10:10:18 #146
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198508126
Mogge. :W

Weekje vrij zit er weer op, dus ik zit weer regelmatig achter een computer. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 15 maart 2021 @ 10:21:35 #147
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198508250
CotS is al een week niet meer gesignaleerd.

Hier op het forum, bedoel ik.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198508414
quote:
15s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:21 schreef Lienekien het volgende:
CotS is al een week niet meer gesignaleerd.

Hier op het forum, bedoel ik.
Nu je het zegt....hopelijk is ze lekker offline bezig

Fijne week gehad ijs?
  maandag 15 maart 2021 @ 11:00:57 #149
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198508760
quote:
15s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:21 schreef Lienekien het volgende:
CotS is al een week niet meer gesignaleerd.

Hier op het forum, bedoel ik.
Hopelijk om positieve redenen. :{

@Sarabi zeker! Lekker een beetje opgeruimd, gegamed en m'n Lego spookhuis gebouwd. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198509154
Dank voor de felicitaties. O+

Leuk om het interview te zien, vriendelijke sfeer. En in het eerste shot is wel duidelijk dat je ook kan praten. :D :+
Maar de naam Marcel lijkt niet eens op zijn naam. Gekke vergissing.

quote:
15s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:21 schreef Lienekien het volgende:
CotS is al een week niet meer gesignaleerd.

Hier op het forum, bedoel ik.
Ja, hopelijk is ze lekker bezig en heeft ze even geen behoefte aan het online zijn. Toch geruststellend om wel wat te horen. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198509178
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hopelijk om positieve redenen. :{

@:sarabi zeker! Lekker een beetje opgeruimd, gegamed en m'n Lego spookhuis gebouwd. :9
Leuk IJs. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198509335
Normaal gesproken vier ik mijn verjaardag een beetje met het gezin, maar nu heb ik heel veel kaarten gekregen en ook opeens veel cadeautjes via de post en bloemen, drank, enz.. Ik heb me al jaren niet zo jarig gevoeld. :D Zo verwend en de hele dag door belden er mensen. Heel anders dan andere jaren. 8)7

Enige mindere is dat we nu allemaal thuis zitten, omdat kleuter wat ziektekiemen heeft opgepikt. Vanmiddag gaan we naar een kindvriendelijke teststraat. Na een jaar quarantaine is het wel logisch dat ze vanalles gaat oppikken in de klas. Hoop dat de test mee zal vallen voor haar. Kan me voorstellen dat het de laatste niet is.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198515103
Ik hou zo van mijn kleuter en moet zo om haar lachen. Zegt ze bij het voorstellen bij de testlocatie: 'Ik ben L. en ik heb mijn sleutelhanger meegenomen en ook mijn snotneus'.

En aangezien ik zeer milde klachten heb ben ik ook maar voor een test gegaan. Kleuter vond het staafje in haar neus heel vervelend. Bij mij hield kleuter mijn hand vast, om me te steunen en nadat ik de test had gedaan zei ze: 'oh mama, dat heb je dapper gedaan!' en in de auto vond ze het maar vreemd dat ik geen dapperheidsdiploma had gekregen, want ik was toch echt heel dapper geweest.

:') O+

Bij het testen was er heel wat veranderd. Nu moesten we naar binnen en kreeg ik een sneltest (negatief *O*).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 16 maart 2021 @ 00:11:55 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198522786
Hoera voor de sneltest!

En je kleuter O+ .

Mijn quilttop is al klaar, dus ik heb net de vulling en een achterkant besteld.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198524509
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:08 schreef Sumppi het volgende:
Ik hou zo van mijn kleuter en moet zo om haar lachen. Zegt ze bij het voorstellen bij de testlocatie: 'Ik ben L. en ik heb mijn sleutelhanger meegenomen en ook mijn snotneus'.

En aangezien ik zeer milde klachten heb ben ik ook maar voor een test gegaan. Kleuter vond het staafje in haar neus heel vervelend. Bij mij hield kleuter mijn hand vast, om me te steunen en nadat ik de test had gedaan zei ze: 'oh mama, dat heb je dapper gedaan!' en in de auto vond ze het maar vreemd dat ik geen dapperheidsdiploma had gekregen, want ik was toch echt heel dapper geweest.

:') O+

Bij het testen was er heel wat veranderd. Nu moesten we naar binnen en kreeg ik een sneltest (negatief *O*).
Wat zou het toch fijn zijn als je je snotneus juist thuis zou kunnen laten he?
En zo lief dat kinderen volwassenen ook dapperheidsdiploma's gunnen O+

Vandaag begin van m'n normale werkweek, maar nu met medicatie... 8)7 Ben zo benieuwd of het allemaal daadwerkelijk effect heeft...
  dinsdag 16 maart 2021 @ 09:00:19 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198524627
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 08:50 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Wat zou het toch fijn zijn als je je snotneus juist thuis zou kunnen laten he?
En zo lief dat kinderen volwassenen ook dapperheidsdiploma's gunnen O+

Vandaag begin van m'n normale werkweek, maar nu met medicatie... 8)7 Ben zo benieuwd of het allemaal daadwerkelijk effect heeft...
Correct me if I’m wrong, maar dat is dan toch medicatie die je moet helpen met je focus? Dat je niet voortdurend wordt afgeleid door bijv. je gedachten die alle kanten opschieten?
The love you take is equal to the love you make.
pi_198524685
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 09:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Correct me if I’m wrong, maar dat is dan toch medicatie die je moet helpen met je focus? Dat je niet voortdurend wordt afgeleid door bijv. je gedachten die alle kanten opschieten?
:Y

(maar het woggen moet ik mezelf ook nog afleren natuurlijk ;) Ik vermoed dat ik sowieso de meeste baat ga hebben bij CGT en dergelijke. Zelfbeeld oppoetsen, coping mechanismes herkennen en elimineren etc)
pi_198525131
Wel gezelliger als we ons laten afleiden door de SC. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198525183
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 00:11 schreef Lienekien het volgende:
Hoera voor de sneltest!

En je kleuter O+ .

Mijn quilttop is al klaar, dus ik heb net de vulling en een achterkant besteld.
Dat heb je vlot gedaan! Ga je dan doorstikken (heet dat zo?) met de naaimachine of met de hand?

Van mijn vriendin kreeg ik een kaartje met een quilt op de voorkant en haar boodschap dat het leven een lappendeken is, met veel kleuren en dessins. Rustgevende blokken, vrolijke en 'saaiere' hoe een quilt mooi is als donker en licht elkaar afwisselen. En hoe ze hoopt dat ik er dit levensjaar weer volop vrolijke kleuren aan kan toevoegen. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198526656
Het lijkt me ook wel leuk om een deken te breien en dan elke dag een stukje met de kleur van die dag. Sommige mensen kijken voor de kleur naar de lucht of naar hoe hun stemming is.

Alleen ik zie mezelf er niet elke dag (elke paar dagen) aan breien.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 16 maart 2021 @ 11:36:37 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198526832
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 09:41 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat heb je vlot gedaan! Ga je dan doorstikken (heet dat zo?) met de naaimachine of met de hand?

Van mijn vriendin kreeg ik een kaartje met een quilt op de voorkant en haar boodschap dat het leven een lappendeken is, met veel kleuren en dessins. Rustgevende blokken, vrolijke en 'saaiere' hoe een quilt mooi is als donker en licht elkaar afwisselen. En hoe ze hoopt dat ik er dit levensjaar weer volop vrolijke kleuren aan kan toevoegen. O+
Ja, doorstikken of quilten. Sowieso met de naaimachine. Wordt een flinke klus. Je kunt het ook laten doen, maar buiten het prijskaartje is het me toch ook te doen om het zelf doen.

Ik ga het simpel houden. De stof is al druk genoeg, dus dat kan.

Ja, je had toch eens een foto laten zien van wat die vriendin maakt? Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoe ze patchwork/quilten als metafoor gebruikt.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 11:40:17 #162
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198526902
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:24 schreef Sumppi het volgende:
Het lijkt me ook wel leuk om een deken te breien en dan elke dag een stukje met de kleur van die dag. Sommige mensen kijken voor de kleur naar de lucht of naar hoe hun stemming is.

Alleen ik zie mezelf er niet elke dag (elke paar dagen) aan breien.
Of een kleur afhankelijk van de temperatuur van die dag. Die projecten zie ik ook wel eens voorbijkomen.

Ik heb het breien en haken zelf een beetje ‘gesnoozed’. Ik heb al ‘keuzestress’ van alle leuke stofprojecten die ik zie. Al kan ik er ook gewoon van genieten om al dat moois te zien en zie ik het ‘oh, ik wil weten hoe ik dat ook kan maken’ ook maar vooral als enthousiasme.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 11:54:59 #163
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198527135
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:24 schreef Sumppi het volgende:
Het lijkt me ook wel leuk om een deken te breien en dan elke dag een stukje met de kleur van die dag. Sommige mensen kijken voor de kleur naar de lucht of naar hoe hun stemming is.

Alleen ik zie mezelf er niet elke dag (elke paar dagen) aan breien.
Het idee is echt leuk (net als met de temperaturen die Lien noemt), maar ik ga echt nooit dagelijks aan een project zitten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 16 maart 2021 @ 11:57:19 #164
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198527163
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het idee is echt leuk (net als met de temperaturen die Lien noemt), maar ik ga echt nooit dagelijks aan een project zitten. :')
Ik denk: zou je zoiets ook met quilten kunnen doen?

En ja hoor... :+

The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 11:58:57 #165
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198527187
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk: zou je zoiets ook met quilten kunnen doen?

En ja hoor... :+

[ afbeelding ]
:D :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198527219
:D

Wel makkelijker te bepalen dan de kleur van de lucht of je stemming!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 16 maart 2021 @ 12:05:17 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198527291
Ik word er trouwens niet echt warm of koud van ( *) ), kan wel leukere patronen bedenken.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 12:05:36 #168
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198527293
Op zich is dat ook nog wel makkelijk per paar dagen te doen ook, temperatuur/weer valt nog wel terug te vinden. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 16 maart 2021 @ 12:08:17 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198527336
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Op zich is dat ook nog wel makkelijk per paar dagen te doen ook, temperatuur/weer valt nog wel terug te vinden. :9
Voor lijstjesliefhebbers een eitje.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 12:09:53 #170
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198527364
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Voor lijstjesliefhebbers een eitje.
Daarom! En als je toch even wat wil doen zonder het gevoel van een "groot" project te hebben... :+

Alleen heb ik dat "probleem" nooit zo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198527475
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik word er trouwens niet echt warm of koud van ( *) ), kan wel leukere patronen bedenken.
In een quilt vind ik het ook niet zo geslaagd...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198527795
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Of een kleur afhankelijk van de temperatuur van die dag. Die projecten zie ik ook wel eens voorbijkomen.

Ik heb het breien en haken zelf een beetje ‘gesnoozed’. Ik heb al ‘keuzestress’ van alle leuke stofprojecten die ik zie. Al kan ik er ook gewoon van genieten om al dat moois te zien en zie ik het ‘oh, ik wil weten hoe ik dat ook kan maken’ ook maar vooral als enthousiasme.
herkenbaar wel... ik kan ook uren op Pinterest snuffelen voor allerhande leuke dingen..
met wat mazzel bewaar ik ook nog dingen.. om ze uiteindelijk vaker niet te maken dan wel.

maar het is wel heerlijk ontspannen en relaxt ome kijken wat er allemaal aan leuke dingen zijn.
pi_198528364
Voor de ontspanning kijk ik soms (per ongeluk en langer dan ik eigenlijk wil) naar wegwerkers die lijnen en woorden op de weg schilderen. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198528410

Liefst zonder muziek.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198530453
Volgens de GGD mag kleuter weer naar school ook al is ze verkouden (test negatief). Nu lijkt me dat best onhandig als ze zo anderen besmet met een verkoudheid, maargoed. Komen er straks meer kleuters onnodig thuis te zitten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198543621
Gestemd. *O*

Het dorp hangt vol met posters van Thierry en Wilders, dus ik ben een vreemde eend in de bijt.

En nu heb ik geleerd wat ze bedoelen met 'bijt'.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 17 maart 2021 @ 09:05:46 #177
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198543745
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 15:11 schreef Sumppi het volgende:
Volgens de GGD mag kleuter weer naar school ook al is ze verkouden (test negatief). Nu lijkt me dat best onhandig als ze zo anderen besmet met een verkoudheid, maargoed. Komen er straks meer kleuters onnodig thuis te zitten.
Dilemma!

Ik ga vandaag stemmen voor ons tweeën. Via een website kan ik zien of het rustig is bij het stemlokaal.

Mijn moeder heeft vorige week al gestemd per post. Dat heb ik persoonlijk in orde gebracht. De partij kiezen was geen probleem. Daarin was ze altijd heel trouw. :+
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 17 maart 2021 @ 09:08:40 #178
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198543782
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:55 schreef Sumppi het volgende:

En nu heb ik geleerd wat ze bedoelen met 'bijt'.
:D

Stemmen, hopelijk staat er geen ellenlange rij wanneer ik eens tijd heb. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198543787
Ik heb ook voor ons twee gestemd. Ik twijfelde tussen twee partijen en toen mijn man gister zei dat hij op een van de twee wilde stemmen was mijn keus opeens makkelijker.

Wel goed dat je kunt zien of het rustig is. In de buurt in Breda waar we woonden was het altijd rustig, maar hier waren best wat mensen vanmorgen (zeker geen rij, maar toch).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198547781
Verse, goede kibbeling gehaald. :9

Normaal gesproken staat er een hele groep ouderen om de kraam heen, maar nu stond er niemand. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 17 maart 2021 @ 13:57:00 #181
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198547808
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:55 schreef Sumppi het volgende:
Verse, goede kibbeling gehaald. :9

Normaal gesproken staat er een hele groep ouderen om de kraam heen, maar nu stond er niemand. *O*
Lekker. :9

Het werk stapelt zich hier op, maar de server ligt er nog uit. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198547834
Dat is onhandig. Kun je nu iets voor jezelf doen of dat ook niet?

Het wachten lijkt me frustrerend.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 17 maart 2021 @ 14:10:53 #183
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198547966
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:59 schreef Sumppi het volgende:
Dat is onhandig. Kun je nu iets voor jezelf doen of dat ook niet?

Het wachten lijkt me frustrerend.
M'n mogelijke klusjes beginnen wel op te raken. :+

Maar de instelling hier is toch vooral "als het werk maar af komt", dus tussendoor wat derpen is niet zo'n punt. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198548161
Ik weet niet wat derpen betekent en als ik het wil opzoeken kom ik op een meisjesforum en wordt het me nog niet duidelijk. Nu voel ik me heul oud. :'(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 17 maart 2021 @ 14:46:01 #185
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198548405
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:27 schreef Sumppi het volgende:
Ik weet niet wat derpen betekent en als ik het wil opzoeken kom ik op een meisjesforum en wordt het me nog niet duidelijk. Nu voel ik me heul oud. :'(
:D

Is een overblijfsel van m'n SHJNSC-dagen hier in LIF. :+ In te zetten als "smurfen" zeg maar. :P Beetje aanklooien, het is dat ik de telefoon op moet vangen (zijn niet ingericht op makkelijk doorschakelen), anders was ik denk ik naar huis gegaan. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198549208
Mijn man heeft voor mij gestemd. We stemmen dit jaar wel op dezelfde partij maar wel een ander persoon.
pi_198554589
UI derp van IJs.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198554746
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 15:43 schreef Sarabi het volgende:
Mijn man heeft voor mij gestemd. We stemmen dit jaar wel op dezelfde partij maar wel een ander persoon.
Wij hebben nog nooit op dezelfde partij gestemd. Wel beide in dezelfde hoek, gelukkig.

Toen ik een aantal jaar geleden zei dat ik wel voor hem zou stemmen en hij gekscherend vroeg of ik dat ook zou doen als hij de PVV zou kiezen kregen we toch een beetje ruzie, omdat ik dat weigerde. Dan moet hij zelf maar gaan en dat vond hij echt niet kunnen. Niet dat hij ooit op de PVV zou stemmen, maargoed.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:39:28 #189
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198554825
quote:
11s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:30 schreef Sumppi het volgende:
UI derp van IJs.
Hij gaat morgen wel weer terug, ik moest even elders etteren. :7

Hier trouwens wel altijd in dezelfde hoek qua partijen. Zou anders ook gewoon geen goede match zijn denk ik. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198557597
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:36 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wij hebben nog nooit op dezelfde partij gestemd. Wel beide in dezelfde hoek, gelukkig.

Toen ik een aantal jaar geleden zei dat ik wel voor hem zou stemmen en hij gekscherend vroeg of ik dat ook zou doen als hij de PVV zou kiezen kregen we toch een beetje ruzie, omdat ik dat weigerde. Dan moet hij zelf maar gaan en dat vond hij echt niet kunnen. Niet dat hij ooit op de PVV zou stemmen, maargoed.
Wel interessante discussie.

Kennelijk heeft mijn man uiteindelijk toch op dezelfde persoon als ik gestemd :D dacht van niet.
  donderdag 18 maart 2021 @ 09:50:43 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198566203
Dat is ook een toestand in IJsland. Er zit waarschijnlijk een vulkaanuitbarsting aan te komen en daardoor zijn in de afgelopen weken al ongekend veel aardschokken geregistreerd. Men slaapt er letterlijk niet van.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 18 maart 2021 @ 10:08:08 #192
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198566467
quote:
11s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:50 schreef Lienekien het volgende:
Dat is ook een toestand in IJsland. Er zit waarschijnlijk een vulkaanuitbarsting aan te komen en daardoor zijn in de afgelopen weken al ongekend veel aardschokken geregistreerd. Men slaapt er letterlijk niet van.
Dat kon er ook nog wel bij. -O-

Al verheug ik me ergens wel weer op -onuitspreekbare naam- is uitgebarsten. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198566484
Zo... vandaag naar de huisarts geweest omdat mijn gewicht de spuigaten uitloopt. En ik ga een tweejarig afvalprogramma volgen en de rest dan zelfstandig doen. Spannend, maar wel erg gemotiveerd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 18 maart 2021 @ 10:12:32 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198566530
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... vandaag naar de huisarts geweest omdat mijn gewicht de spuigaten uitloopt. En ik ga een tweejarig afvalprogramma volgen en de rest dan zelfstandig doen. Spannend, maar wel erg gemotiveerd
Goed je weer hier te zien!

Ik zag je topic. Positief dat je die stap hebt gezet!
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 18 maart 2021 @ 10:13:59 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198566553
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat kon er ook nog wel bij. -O-

Al verheug ik me ergens wel weer op -onuitspreekbare naam- is uitgebarsten. :+
Het is geloof ik niet weer die vulkaan, maar ergens anders in een spleet werkt zich iets naar boven.

Zoals ik het las, kreeg ik het idee van een onderhuidse puist die maar beter kan openbarsten.

Sorry. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_198566580
Zit ik hier met mijn bakje kwark...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 18 maart 2021 @ 10:18:06 #197
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198566600
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is geloof ik niet weer die vulkaan, maar ergens anders in een spleet werkt zich iets naar boven.

Zoals ik het las, kreeg ik het idee van een onderhuidse puist die maar beter kan openbarsten.

Sorry. :+
:D

Die geven ze vast ķķk een mooie naam. :9

quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:16 schreef Sumppi het volgende:
Zit ik hier met mijn bakje kwark...
_O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198566749
CotS, ook hier een fijn om je weer te zien. *O* Wat goed van dat programma. Ik lees me even in en ga het morgen aandragen bij mijn eigen huisarts.

Vanmorgen ben ik wel begonnen met een mooie wandeling door het bos. Ruim 6 km gelopen en heel veel spechten gezien en gehoord (naast veel andere vogels, maar de spechten zijn zo leuk). Baalde dat ik mijn nieuwe verrekijker niet mee had, dus volgende week ga ik voor de herkansing.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 18 maart 2021 @ 10:40:46 #199
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198566961
Spechten. O+

quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... vandaag naar de huisarts geweest omdat mijn gewicht de spuigaten uitloopt. En ik ga een tweejarig afvalprogramma volgen en de rest dan zelfstandig doen. Spannend, maar wel erg gemotiveerd
Even in je topic gespiekt, lijkt me een goeie aanpak voor je! En fijn om weer een berichtje van je te zien!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198567042
Bedankt voor alle welkom-terug berichtjes. Het gaat gewoon goed hoor! Ik had het te druk om een steampunkkat te borduren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 18 maart 2021 @ 11:05:27 #201
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198567371
Oeh, heb je daar plaatjes van? :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198582045
Goedemorgen :)

Hier gaat het even niet lekker in het koppie. Ik weet waar het door komt, hersens staan op herkauwstand.

Dus nu lekker met een kop thee en koffie haken en borduren. Rustig de dag starten. Daarna naar de Lidl en dan zien we weer verder :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 19 maart 2021 @ 08:57:57 #204
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198583042
Mogge :W
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198583375
Mogguh :W

Ik mag vanmiddag met mijn zoon door de teststraat... :X Verwacht een negatieve uitslag, maar wil het graag bevestigd zien dat het inderdaad alleen maar een verkoudheidje is
  vrijdag 19 maart 2021 @ 09:38:01 #206
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198583457
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:28 schreef Shandaly het volgende:
Mogguh :W

Ik mag vanmiddag met mijn zoon door de teststraat... :X Verwacht een negatieve uitslag, maar wil het graag bevestigd zien dat het inderdaad alleen maar een verkoudheidje is
Oef, sterkte. Test zelf vond ik reuze meevallen, maar voor een relatief relaxte volwassene is dat een heel andere ervaring dan voor een kind, gok ik zo. :+

Hoe is het verder? Is het nog veel uitzoeken met medicatie enzo?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198583595
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oef, sterkte. Test zelf vond ik reuze meevallen, maar voor een relatief relaxte volwassene is dat een heel andere ervaring dan voor een kind, gok ik zo. :+

Hoe is het verder? Is het nog veel uitzoeken met medicatie enzo?
Hij is al bijna 11, en is het er zelf ook mee eens dat thuisblijven van school en testen verstandig is. Verder zit hij momenteel braaf aan z'n huiswerk en online rekentaken O+ O+

En voor mezelf, ben braaf aan het slikken volgens afspraak, maar eerlijk gezegd merk ik er weinig van. Geen negatieve bijwerkingen *O* maar eigenlijk ook geen positieve effecten -O- Volgende week evaluatiegesprek, maar eens zien wat de volgende stappen zijn...
  vrijdag 19 maart 2021 @ 09:51:39 #208
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198583652
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:47 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Hij is al bijna 11, en is het er zelf ook mee eens dat thuisblijven van school en testen verstandig is. Verder zit hij momenteel braaf aan z'n huiswerk en online rekentaken O+ O+

En voor mezelf, ben braaf aan het slikken volgens afspraak, maar eerlijk gezegd merk ik er weinig van. Geen negatieve bijwerkingen *O* maar eigenlijk ook geen positieve effecten -O- Volgende week evaluatiegesprek, maar eens zien wat de volgende stappen zijn...
Oh, dat scheelt al een boel. O+

En meh. Geen negatieve bijwerkingen is prettig (een vriendin van me zit een beetje in hetzelfde schuitje, maar die heeft juist vooral bijwerkingen :')), maar überhaupt niets merken is ook niet de bedoeling.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198583738
Ik vermoed dat we meer gaan experimenteren na volgende week... hogere dosis ofzo, of misschien een andere... tot er wel effect is, positief of negatief... en dan weer terugschroeven zodat iig de negatieve wegtrekken.

Bij die proefmedicatie tijdens de diagnostiekdag merkte ik er eigenlijk ook niet zoveel van, maar uit die computertest bleek wel heel duidelijk een positief effect... dus misschien is het effect er stiekem toch wel, maar duurt het wat langer voor het ook merkbaar is. Dat ik toch minder moe ga zijn omdat ik minder onbewust actief-in-mijn-hoofd ben...
  vrijdag 19 maart 2021 @ 10:06:00 #210
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198583841
Dat zou ook heel goed kunnen. :Y

Sowieso maar mal spul natuurlijk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198584024
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:28 schreef Shandaly het volgende:
Mogguh :W

Ik mag vanmiddag met mijn zoon door de teststraat... :X Verwacht een negatieve uitslag, maar wil het graag bevestigd zien dat het inderdaad alleen maar een verkoudheidje is
Sterkte -O-
pi_198586728
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:57 schreef Shandaly het volgende:
Ik vermoed dat we meer gaan experimenteren na volgende week... hogere dosis ofzo, of misschien een andere... tot er wel effect is, positief of negatief... en dan weer terugschroeven zodat iig de negatieve wegtrekken.

Bij die proefmedicatie tijdens de diagnostiekdag merkte ik er eigenlijk ook niet zoveel van, maar uit die computertest bleek wel heel duidelijk een positief effect... dus misschien is het effect er stiekem toch wel, maar duurt het wat langer voor het ook merkbaar is. Dat ik toch minder moe ga zijn omdat ik minder onbewust actief-in-mijn-hoofd ben...
Hmm mijn collega merkte toen ook op dat hij er zelf niet enorm veel van merkte... maar dat uit de grafieken dus bleek dat er wel degelijk veel verschil is.

Ben benieuwd hoe dat bij jou is.. misschien is de dosis of het middel inderdaad niet het beste.
het blijft toch uitproberen... en kan natuurlijk ook zijn dat je het niet zo merkt omdat het heel natuurlijk voelt om anders te reageren op basis van het stofje dat je slikt..

Je gaat het volgende keer horen denk ik. Succes in ieder geval.

En ook met zoonlief in de teststraat straks natuurlijk.
pi_198586759
verder chaotisch en druk hier op werk... dus weinig bijleeftijd

@cots: rustig aan Meis.. het komt goed O+

verder... gatenkaas hoofd op het moment als het niet gaat over werk.
en daar ook gatenkaas.. lang leve de todolijstjes
pi_198586833
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:28 schreef Uhmmpie het volgende:
verder chaotisch en druk hier op werk... dus weinig bijleeftijd

@:cots: rustig aan Meis.. het komt goed O+

verder... gatenkaas hoofd op het moment als het niet gaat over werk.
en daar ook gatenkaas.. lang leve de todolijstjes
Even een update die ik ook in het dieettopic heb geplaatst. Uitlachen mag, zolang ik er niks van merk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198587122
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Even een update die ik ook in het dieettopic heb geplaatst. Uitlachen mag, zolang ik er niks van merk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm ik zie geen reden om je uit te lachen eigenlijk... wederom is het wel in ieder geval iets waar je aan begint om er wat aan te doen. En dat is gewoon supergoed.
En bovendien... wordt het heus nog pittig.. dat geloof ik meteen. Maar als je niet begint... dan kom je er zeker niet.

Dus Go CotS O+

en als je support nodig hebt.. weet je me (ons?) te vinden.
pi_198587215
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm ik zie geen reden om je uit te lachen eigenlijk... wederom is het wel in ieder geval iets waar je aan begint om er wat aan te doen. En dat is gewoon supergoed.
En bovendien... wordt het heus nog pittig.. dat geloof ik meteen. Maar als je niet begint... dan kom je er zeker niet.

Dus Go CotS O+

en als je support nodig hebt.. weet je me (ons?) te vinden.
Dank je wel :* Het gaat niet gemakkelijk zijn, maar dat geeft niet. Er zijn wel meer dingen niet gemakkelijk in het leven en ik wil wel graag gezond oud worden. Om even dramatisch te doen

En ik zal er verder niet teveel over neuzelen hoor. Alleen het is nu zo vers dat ik het even wil delen met mensen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198587428
Mensen die je hierom uitlachen zijn geen knip voor de neus waard.

Waar werk je aan in het voortraject? En wat is het verschil met het hoofdtraject?

Hier ging ik toevallig vandaag met dezelfde vraag naar de huisarts. Door het vele zitten, een verkeerde houding en overgewicht heb ik elke keer weer last van zenuwen die bekneld zijn. Als het goed is hoor ik vandaag wat de mogelijkheden zijn voor mij, maar waarschijnlijk wordt het ondersteuning online.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198587483
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 14:12 schreef Sumppi het volgende:
Mensen die je hierom uitlachen zijn geen knip voor de neus waard.

Waar werk je aan in het voortraject? En wat is het verschil met het hoofdtraject?

Hier ging ik toevallig vandaag met dezelfde vraag naar de huisarts. Door het vele zitten, een verkeerde houding en overgewicht heb ik elke keer weer last van zenuwen die bekneld zijn. Als het goed is hoor ik vandaag wat de mogelijkheden zijn voor mij, maar waarschijnlijk wordt het ondersteuning online.
Dat weet ik om eerlijk te zijn nog niet. Wordt me volgende week uitgelegd. In de loop van de week schrijf ik mijn vragen op. Zoals gewoonlijk lukte het me niet goed om informatie op te nemen, dus het is even afwachten

Dat klinkt pijnlijk... Vind je het spannend? Goed dat je dit doet! You can do it! *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198587549
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Even een update die ik ook in het dieettopic heb geplaatst. Uitlachen mag, zolang ik er niks van merk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie ook geen enkele reden tot uitlachen. Integendeel! Bewondering!!! *O*
Je werkt aan jezelf, en dat is hartstikke goed, en waarschijnlijk ook het moeilijkste om te doen.

Als het jou helpt om hier af en toe te spuien... graag! :*

Succes @Sumppi :*

Wij zijn net terug van ons ritje teststraat. Zoonlief vond het niet leuk... Hij vond het in z'n keel het vervelendst, en daarna moest z'n neus nog... dus hij moest zich wel nog even vermannen... maar de belofte dat het in 3 tellen klaar was zijn ze nagekomen, en achteraf gezien zei hij dat het best mee viel :)

Nu hopen op een snelle en negatieve uitslag :M
pi_198587727
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat weet ik om eerlijk te zijn nog niet. Wordt me volgende week uitgelegd. In de loop van de week schrijf ik mijn vragen op. Zoals gewoonlijk lukte het me niet goed om informatie op te nemen, dus het is even afwachten

Dat klinkt pijnlijk... Vind je het spannend? Goed dat je dit doet! You can do it! *O*
Je kunt altijd de gesprekken opnemen he.. doe ik ook altijd met lastige/vervelende of belangrijke gesprekken.
want ik ben ook vaak buiten de helft vergeten en dat is dan toch minder handig :)
pi_198587866
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 14:19 schreef Shandaly het volgende:


Nu hopen op een snelle en negatieve uitslag :M
Hebben jullie een sneltest gekregen? Ik duim voor een negatieve uitslag. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198588696
Nee, een 'gewone' test, via een GGD teststraat... Uitslag binnen 48 uur. Hopeliijk ietsjes minder...
pi_198589728
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:35 schreef Shandaly het volgende:
Nee, een 'gewone' test, via een GGD teststraat... Uitslag binnen 48 uur. Hopeliijk ietsjes minder...
Ah, hier hadden ze in de teststraat van de GGD beide tests.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat weet ik om eerlijk te zijn nog niet. Wordt me volgende week uitgelegd. In de loop van de week schrijf ik mijn vragen op. Zoals gewoonlijk lukte het me niet goed om informatie op te nemen, dus het is even afwachten

Dat klinkt pijnlijk... Vind je het spannend? Goed dat je dit doet! You can do it! *O*
Dan heb je even de tijd om al je vragen op een rij te krijgen. :Y Antwoorden er gewoon achter schrijven?

Spannend niet. Ik vind het wel suf van mezelf dat ik heus weet hoe het moet, gezond leven, maar dat het niet lukt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198589845
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:50 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ah, hier hadden ze in de teststraat van de GGD beide tests.
[..]

Dan heb je even de tijd om al je vragen op een rij te krijgen. :Y Antwoorden er gewoon achter schrijven?

Spannend niet. Ik vind het wel suf van mezelf dat ik heus weet hoe het moet, gezond leven, maar dat het niet lukt.
Als het werkelijk zo makkelijk was he.. was iedereen wel precies goed op gewicht geweest.
Denk je niet? :)

Met vriendelijke groet,
Iemand die ook ruim te zwaar is.
pi_198590696
Bedankt voor de steun! Dat vind ik echt fijn en ik vind het fijn dat jullie snappen hoe moeilijk het is :@
Ik neem een notitieboekje mee met vragen en ik schrijf idd mee.

En @Sumppi ik weet het ook dondersgoed, maar het lukt niet. Daarom vraag je hulp :*

@Shandaly in het geval van covidtesten wens ik je veel negatiefs toe ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198600865
Hopelijk vandaag de uitslag, Shandaly.

Nou, hier de belastingaangifte weer gedaan. Wat een gedoe als je een huis hebt verkocht en gekocht. Dat doen we hopelijk niet nog eens. :P

Leuker, er staan een stuk of 10 reeën voor het huis. O+ En de egel is uit winterslaap en heeft veel stro mee zijn hut uitgenomen. De mussen en koolmezen bouwen daar nu nesten van. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198601129
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:35 schreef Sumppi het volgende:
Hopelijk vandaag de uitslag, Shandaly.

Nou, hier de belastingaangifte weer gedaan. Wat een gedoe als je een huis hebt verkocht en gekocht. Dat doen we hopelijk niet nog eens. :P

Leuker, er staan een stuk of 10 reeën voor het huis. O+ En de egel is uit winterslaap en heeft veel stro mee zijn hut uitgenomen. De mussen en koolmezen bouwen daar nu nesten van. :D
Voorjaar O+
pi_198601625
Ik wil graag een moestuin beginnen of eigenlijk verder uitbouwen (had altijd tomaat, sla en aardbeien), daarom vroeg ik m'n man om wat pootaardappelen mee te nemen. Heeft hij zo'n vier kg gekocht!! Per kg heb je ongeveer 10 m2 nodig.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198601633
:')

Iemand had op zo'n 3 m2 een opbrengst van 20 kg aardappelen. _O-

Dus, dit jaar word ik aardappelboer. :7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198602058
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:29 schreef Sumppi het volgende:
Ik wil graag een moestuin beginnen of eigenlijk verder uitbouwen (had altijd tomaat, sla en aardbeien), daarom vroeg ik m'n man om wat pootaardappelen mee te nemen. Heeft hij zo'n vier kg gekocht!! Per kg heb je ongeveer 10 m2 nodig.
:D lekker enthousiast

We hebben net de schutting gemaakt, benieuwd of ie het houdt bij de volgende storm.

Een moestuin hadden we wel maar nu gebruiken we de bakken voor vlinder/bijenbloemenmix.
Zit er wel over te denken om een houten verticale moestuin te kopen, in ieder geval voor kruiden.
pi_198602732
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Voorjaar O+
Ja, fijn. O+ Daar heb ik zo'n zin in na een winter in lockdown.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D lekker enthousiast

We hebben net de schutting gemaakt, benieuwd of ie het houdt bij de volgende storm.

Een moestuin hadden we wel maar nu gebruiken we de bakken voor vlinder/bijenbloemenmix.
Zit er wel over te denken om een houten verticale moestuin te kopen, in ieder geval voor kruiden.
Ook lekker in de buitenlucht bezig geweest. ^O^

Ik ga een boterham eten en dan moed verzamelen om de bedden uit te spitten. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 20 maart 2021 @ 13:53:04 #232
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198602857
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:29 schreef Sumppi het volgende:
Ik wil graag een moestuin beginnen of eigenlijk verder uitbouwen (had altijd tomaat, sla en aardbeien), daarom vroeg ik m'n man om wat pootaardappelen mee te nemen. Heeft hij zo'n vier kg gekocht!! Per kg heb je ongeveer 10 m2 nodig.
:D :D :D _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198604094
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 13:45 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, fijn. O+ Daar heb ik zo'n zin in na een winter in lockdown.
[..]

Ook lekker in de buitenlucht bezig geweest. ^O^

Ik ga een boterham eten en dan moed verzamelen om de bedden uit te spitten. :')
Hier net pepers verpotten.. nieuwe adenium zaadjes planten.. bleek ik de andere zak potgrond te hebben meegegeven aan mijn lief en is mijn zak nu op :(

En even snel nieuw halen.. is op het moment toch ook wat gecompliceerder stiekem
pi_198604166
Zei ik vanmiddag in de auto nog dat ik spijt heb niet eerder te hebben gebeld over geluidsoverlast... is ze nu denk ik op dr hakjes de hink-stap-sprong aan het oefenen ofzo.
pi_198605435
Negatief!!! *G* *G*

Volgens verwachting, maar toch fijn dat het bevestigd wordt. Nu hopen dat ie dat verkoudheidje snel te boven is, die rode schrale neus ziet er pijnlijk uit 😉

Ik was lekker aan het fröbelen vanochtend, laatste vakjes van een paint by number ingevuld 😍 Appelcake gebakken met mijn dochter, film gekeken (met borduurwerk op schoot) terwijl die in de oven stond... Zometeen nog even een Ommetje maken, en deze zaterdag gaat eigenlijk best wel heel erg lekker ❤️
pi_198606608
De hele dag zitten haken, heerlijk :) serie kijken...
Vanavond verder met de mandala Madness.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 20 maart 2021 @ 19:37:35 #237
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_198607911
Moet je nu eens iets weten?

Ik ben de enige in mijn categorie voor de 18m

Verder gaat het niet zo best, slapen lukt niet door mijn gaga buurvrouw.

Maar soit, ik sla me er door ze.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_198608932
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 15:24 schreef Uhmmpie het volgende:
Zei ik vanmiddag in de auto nog dat ik spijt heb niet eerder te hebben gebeld over geluidsoverlast... is ze nu denk ik op dr hakjes de hink-stap-sprong aan het oefenen ofzo.
Ik zie het voor me. :D :') Hopelijk gunt ze jullie wel nachtrust.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 16:37 schreef Shandaly het volgende:
Negatief!!! *G* *G*

Volgens verwachting, maar toch fijn dat het bevestigd wordt. Nu hopen dat ie dat verkoudheidje snel te boven is, die rode schrale neus ziet er pijnlijk uit 😉

Ik was lekker aan het fröbelen vanochtend, laatste vakjes van een paint by number ingevuld 😍 Appelcake gebakken met mijn dochter, film gekeken (met borduurwerk op schoot) terwijl die in de oven stond... Zometeen nog even een Ommetje maken, en deze zaterdag gaat eigenlijk best wel heel erg lekker ❤️
Wat een fijne zaterdag. :Y En L. mag wel naar school als hij verkouden is, toch?

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
De hele dag zitten haken, heerlijk :) serie kijken...
Vanavond verder met de mandala Madness.
Is je zelfbedachte knuffel al af? O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 19:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Moet je nu eens iets weten?

Ik ben de enige in mijn categorie voor de 18m

Verder gaat het niet zo best, slapen lukt niet door mijn gaga buurvrouw.

Maar soit, ik sla me er door ze.
Wat is dat toch met de buurvrouwen hier? }:|

Hoe wordt de categorie bepaald bij het boogschieten?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 20 maart 2021 @ 20:53:09 #239
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_198609116
Je hebt recurve en compound.

Per leeftijdscategorie en boog.

Het enige verschil is dat nu meer wedstrijden geschoten worden.

https://www.boogsport.vlaanderen/outdoor-open-shoot-series/

[ Bericht 65% gewijzigd door Pinnenmutske op 20-03-2021 20:59:42 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_198609262
Heb jij een recurve of een compound? En heb je bewust gekozen voor een van de twee?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:08:11 #241
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_198609409
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:00 schreef Sumppi het volgende:
Heb jij een recurve of een compound? En heb je bewust gekozen voor een van de twee?
Compound. Bewust gekozen voor 18m omdat de rest niet haalbaar is.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_198609999
Ik blijf bijleren.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198613409
Goedemorgen allemaal :)

Vandaag lekker aan een kerstboom haken, waarom niet ;)
En verder lezen, series kijken en lummelen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198613607
Morning

Ook hier wat stiller laatste tijd geloof ik.
Straks maar even mn babydoekje verder haken... rond lunchtijd richting lief.. en vanavond mn gup ophalen O+
pi_198621477
Wordt er een baby verwacht bij vrienden/ familie, Uhmmpie? Fijne avond met je dochter. O+

Minder dan ik kunnen jullie niet gedaan hebben vandaag. Ben met de middelste naar zwemles geweest, heb met m'n zoon een aflevering Start Trek (the original series) gekeken en ben daarna in slaap gevallen. :')

Ik dacht dat de originele serie uit de jaren '70 kwam, maar het is zelfs de jaren '60. Best seksistisch en decors overduidelijk van papier maché. M'n zoon reageerde zelfs verbaasd op een opmerking van captain Pike over vrouwen op de brug en hoe dat niet kon wennen. :D Voor ons zijn het vreemde opmerkingen, maar eigenlijk doen ze daar wel wat aan emancipatie. Wel mooi om zo terug te kijken samen.

Net geholpen in de keuken. We eten zo chili en nachos uit de oven. :9~
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198622978
@sumppie voor iemand die mij ooit heel leuk vond..
Ik hem ook.... maar ergens kwam het er nooit van.

Recent nog eens een poging gedaan hem terug te vinden... en deze keer bleek dat eenvoudig _O-

Wereld is doorgegaan voor ons beiden natuurlijk. Dus vond het wel leuk om wat te maken.
pi_198625022
Ach ja, in een ander universum....
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198625044
Waar ze eenhoornhonden hebben...



:')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198625298
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 20:39 schreef Sumppi het volgende:
Waar ze eenhoornhonden hebben...

[ afbeelding ]

:')
Nahja zoiets inderdaad

Achteraf was het nogal suf van mij :)
Maar goed... ik was jong.. :)

En we zijn nu allebei happy.. dus het is prima zo :)
Het voelt wel een beetje gek.. maar niet zo gek dat het geen leuk excuus is om een babydoekje met bijpassende knuf te maken.
pi_198625511
Grap is wel dat ik mezelf toen gewoon niet leuk genoeg vond.
En toen ik dat laatst zei.. hij opmerkte dat ik nogal populair was binnen ons groepje.

Was me nooit opgevallen _O-

Ik had het prima naar mn zin maar nooit echt opgevallen dat er meer mensen interesse hadden dan hij.

Kom je dan 20 jaar later achter _O- _O-
pi_198626404
Jammer dat je dat toen niet wist. Dat had je jongere zelf vast goed gedaan. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 21 maart 2021 @ 21:44:59 #252
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198626489
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 17:12 schreef Sumppi het volgende:
Wordt er een baby verwacht bij vrienden/ familie, Uhmmpie? Fijne avond met je dochter. O+

Minder dan ik kunnen jullie niet gedaan hebben vandaag. Ben met de middelste naar zwemles geweest, heb met m'n zoon een aflevering Start Trek (the original series) gekeken en ben daarna in slaap gevallen. :')

Ik dacht dat de originele serie uit de jaren '70 kwam, maar het is zelfs de jaren '60. Best seksistisch en decors overduidelijk van papier maché. M'n zoon reageerde zelfs verbaasd op een opmerking van captain Pike over vrouwen op de brug en hoe dat niet kon wennen. :D Voor ons zijn het vreemde opmerkingen, maar eigenlijk doen ze daar wel wat aan emancipatie. Wel mooi om zo terug te kijken samen.

Net geholpen in de keuken. We eten zo chili en nachos uit de oven. :9~
Voor die tijd was het zelfs een zeer vooruitstrevende serie. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198628874
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 21:41 schreef Sumppi het volgende:
Jammer dat je dat toen niet wist. Dat had je jongere zelf vast goed gedaan. :P
Of ineens alsnog getwijfeld..
Of keuzestress _O-

Je weet het niet :)
pi_198632503
Er staat een verhuiswagen bij de buren. Ze zullen wel lang op vakantie gaan of de oudste zal wel op haar zelf gaan wonen maar stiekem hoop ik dat ze met zijn allen verhuizen :')
  maandag 22 maart 2021 @ 12:41:30 #255
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198632657
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 12:28 schreef Sarabi het volgende:
Er staat een verhuiswagen bij de buren. Ze zullen wel lang op vakantie gaan of de oudste zal wel op haar zelf gaan wonen maar stiekem hoop ik dat ze met zijn allen verhuizen :')
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198635719
Ben je er al achter of ze gaan verhuizen? :D

Ik heb een leuke podcast ontdekt van de BBC radio 4: 'You're Dead To Me'. The history podcast for people who don't like history....and those who do. Het zijn erg leuke gesprekken over geschiedenis tussen Greg Jenner, een specialist en een komiek.

Sinds de jongste naar school gaat heb ik weer tijd voor podcasts. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198635763
Oh! En ik moest aan Lienekien (en man) denken, omdat ik een podcast over cricket met Stephen Fry langs zag komen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 22 maart 2021 @ 16:39:25 #258
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198635849
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 16:33 schreef Sumppi het volgende:
Oh! En ik moest aan Lienekien (en man) denken, omdat ik een podcast over cricket met Stephen Fry langs zag komen.
Ja. vooral man. Ik kan vooral heel goed glazig kijken als hij me iets vertelt over recente wedstrijden.

Maar Stephen Fry kan wel boeien, meestal.

Ik luister wel naar podcastserie Table Manners. Moeder en dochter praten met (bekende) mensen over eten.En dat zet me dan weer op diverse andere sporen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198635935
Goede tip! Er zijn verschillende gasten die ik leuk vind bij Table Manners.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198636045
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 16:29 schreef Sumppi het volgende:
Ben je er al achter of ze gaan verhuizen? :D

Nope, volgens mij zijn ze op dit moment wel allemaal weg want het is wel heel rustig.
  maandag 22 maart 2021 @ 16:54:36 #261
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198636091
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 16:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nope, volgens mij zijn ze op dit moment wel allemaal weg want het is wel heel rustig.
Dat zijn jullie overlastburen, hč?

En morgen weer brouwen, las ik?

Ik heb een Ikea-afspraak voor binnenkort. Bloemengieter voor mijn moeder was de aanleiding. En nu kan ik bijna niks anders verzinnen. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_198636508
Ikea, dan zeg ik, diepvriesbakjes en kledingrollers. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 22 maart 2021 @ 17:29:38 #263
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198636539
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 17:25 schreef Sumppi het volgende:
Ikea, dan zeg ik, diepvriesbakjes en kledingrollers. :+
Rollen heb ik nog, bakjes ook (Tupperware). Ik heb ook Ikeazakjes. Misschien even de voorraad checken...

Ik weet zeker dat me later (te laat) nog iets te binnen gaat schieten.

Nou ja, gelukkig ben ik beperkt tot wat op op de fiets kan meenemen. :)
The love you take is equal to the love you make.
pi_198636772
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 16:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat zijn jullie overlastburen, hč?

En morgen weer brouwen, las ik?

Ik heb een Ikea-afspraak voor binnenkort. Bloemengieter voor mijn moeder was de aanleiding. En nu kan ik bijna niks anders verzinnen. :+
Yep die :Y maar ik ga er maar vanuit dat alleen de dochter weg is, of iets van vakantie.
Dan kan het alleen maar mee vallen.
En straks als het beter weer wordt een noise cancelling koptelefoon kopen.

Ja morgen mogen we weer *O* toch wel weer spannend.

Ik ken de Ikea niet zo goed, dus geen tips :D
pi_198638889
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 17:25 schreef Sumppi het volgende:
Ikea, dan zeg ik, diepvriesbakjes en kledingrollers. :+
Zak-clipjes, afwasborstel, goedkope wcborstels, lampjes en batterijen...
  maandag 22 maart 2021 @ 20:22:57 #266
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_198639759
Volgens mij krijgen we een nieuwe lockdown.

Hoewel de cijfers niet dramatisch zijn in provincie Antwerpen.

Fijne avond :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_198646428
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 17:48 schreef Sarabi het volgende:

Ja morgen mogen we weer *O* toch wel weer spannend.

Veel plezier! En geen geintjes met je hand dit keer. ;)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198649646
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 20:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij krijgen we een nieuwe lockdown.

Hoewel de cijfers niet dramatisch zijn in provincie Antwerpen.

Fijne avond :*
Hier in Nederland ook geen positief nieuws in de corona persconferentie vanavond -O-
Ik had zo gehoopt dat de BSO's weer open mochten, maar het zit er niet in :'( Ik vind mijn kinderen echt wel leuk enzo, maar dat m'n effectieve werkdag om half drie al ophoudt is echt zo slecht voor m'n humeur...
pi_198649683
Overigens niet alleen voor mezelf, ik denk dat het voor de kinderen ook heel fijn zou zijn om weer naar de BSO te mogen. Ze zijn daar toch wat creatiever met tijdsbesteding dan wij thuis... zeker als ik nog vergaderingen heb wordt er echt veel tijd achter schermpjes besteed :X
pi_198649870
ik las... geen geitjes...

Veel plezier @Sarabi !
pi_198650219
:W !
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198651656
Dankjewel allemaal, ging goed vandaag. Wel helemaal kapot nu.

En zag net de buurvrouw met allemaal lege bananendozen de Jumbo uitlopen....ik blijf hoop houden 🤣
  dinsdag 23 maart 2021 @ 17:09:00 #273
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198651842
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:52 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel allemaal, ging goed vandaag. Wel helemaal kapot nu.

En zag net de buurvrouw met allemaal lege bananendozen de Jumbo uitlopen....ik blijf hoop houden 🤣
:D _O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 23 maart 2021 @ 17:10:56 #274
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198651862
Prettig wel, het festival waar ik in mei heen zou, geeft op tijd aan dat ze gaan gokken op november (die kaarten liggen al sinds maart 2020, dit is de derde verschuiving). Meteen hotel maar even gecanceld en geboekt. :+

En dat alles met minimale wijzigingen in de bands die komen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198661243
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Prettig wel, het festival waar ik in mei heen zou, geeft op tijd aan dat ze gaan gokken op november (die kaarten liggen al sinds maart 2020, dit is de derde verschuiving). Meteen hotel maar even gecanceld en geboekt. :+

En dat alles met minimale wijzigingen in de bands die komen. *O*
Beter, in November zal toch het een en ander wel weer kunnen.
  woensdag 24 maart 2021 @ 08:56:29 #276
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198661317
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 08:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Beter, in November zal toch het een en ander wel weer kunnen.
Lijkt me wel. :Y

Zelfs in de minder optimistische planningen zou iedereen in oktober wel gevaccineerd zijn, dus eh. :+ En prikken gaat in Duitsland op zich ook best vlot.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198662998
Wauw voor het eerst in tijden geen zin in crea vandaag... thee en serie :D
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 24 maart 2021 @ 12:45:34 #278
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_198664291
Geoefend om te kijken hoe mijn schouder zich gedraagt.

Nog pijn dus manche uitgesteld tot vrijdag.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_198668266
De buurman is nu de overkapping in de achtertuin aan het afbreken....
Ik durf gewoon nog steeds niet echt te hopen :')
pi_198668349
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:49 schreef Sarabi het volgende:
De buurman is nu de overkapping in de achtertuin aan het afbreken....
Ik durf gewoon nog steeds niet echt te hopen :')
Je zou het bijna toch gaan denken he

Hier wel verhuizende buren.
Maar dan precies degene waar ik juist erg op gesteld ben -O-
pi_198668534
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je zou het bijna toch gaan denken he

Hier wel verhuizende buren.
Maar dan precies degene waar ik juist erg op gesteld ben -O-
Ja aangezien het een huis van de woningbouw is, dan is het logisch dat je het moet opleveren hoe het was.

En stom -O- jij hebt ook wel buren die je graag ziet vertrekken
pi_198669005
Is de verhouding zo slecht dat je het niet kunt vragen?

quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Lijkt me wel. :Y

Zelfs in de minder optimistische planningen zou iedereen in oktober wel gevaccineerd zijn, dus eh. :+ En prikken gaat in Duitsland op zich ook best vlot.
Ja en wie weet met sneltesten voor festivals?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198669088
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 17:25 schreef Sumppi het volgende:
Is de verhouding zo slecht dat je het niet kunt vragen?
[..]

De buurvrouw is altijd aan het bellen (goh dat is dus ook het probleem). We zagen haar gisteren bij ons achter, maar in gesprek dus tja....
Misschien zien we de buurman nog lopen, daar kan je op zich goed mee praten. Of het kleine dochtertje :D die wil altijd kletsen.
pi_198669176
Ik duim voor jullie. De tekenen zijn gunstig. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 24 maart 2021 @ 17:38:56 #285
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198669212
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 17:25 schreef Sumppi het volgende:
Is de verhouding zo slecht dat je het niet kunt vragen?
[..]

Ja en wie weet met sneltesten voor festivals?
Precies. :Y

Zo, best lekker hardgelopen. Vanavond nog een keer met zus mee, maar da's niet zo high impact. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198671565
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 17:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja aangezien het een huis van de woningbouw is, dan is het logisch dat je het moet opleveren hoe het was.

En stom -O- jij hebt ook wel buren die je graag ziet vertrekken
Nou precies dat eigenlijk
  donderdag 25 maart 2021 @ 09:42:47 #288
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198679504
Ja, hoi. w/
The love you take is equal to the love you make.
pi_198679505
Goeiemorgen!
c_/
  donderdag 25 maart 2021 @ 09:43:20 #290
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198679512
Mogge c_/
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198679712
c_/
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 25 maart 2021 @ 12:52:19 #292
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_198682586
Pfoe, na loodzware dagen door de verkiezingen en een paar dagen plat ivm mijn rug, ben ik weer enigzins aanspreekbaar.

Na morgen lekker 2 weken niet werken. Dus ik hoop veel borduren en kaartjes knutselen.

Vanochtend Littlewood gedownload op de Switch en misschien straks in de lunchpauze even spelen. :D
pi_198685274
Lekker Patapon!

Hier komt morgen een lapje borduurstof binnen voor een tussendoor projectje dat ik gister op Etsy kocht O-)
Komend weekend waarschijnlijk kleurtje #2 af van m'n ECC projectje, nog even m'n paint-by-number aflakken die ik vorig weekend afrondde, en mogelijk een nieuwe opstarten O+
pi_198688921
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 12:52 schreef Patapon het volgende:
Pfoe, na loodzware dagen door de verkiezingen en een paar dagen plat ivm mijn rug, ben ik weer enigzins aanspreekbaar.

Na morgen lekker 2 weken niet werken. Dus ik hoop veel borduren en kaartjes knutselen.

Vanochtend Littlewood gedownload op de Switch en misschien straks in de lunchpauze even spelen. :D
Lekker relaxen *O*
Wat is Littlewood voor een soort spel?

quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 15:37 schreef Shandaly het volgende:
Lekker Patapon!

Hier komt morgen een lapje borduurstof binnen voor een tussendoor projectje dat ik gister op Etsy kocht O-)
Komend weekend waarschijnlijk kleurtje #2 af van m'n ECC projectje, nog even m'n paint-by-number aflakken die ik vorig weekend afrondde, en mogelijk een nieuwe opstarten O+
Ook al zo lekker crea bezig O+ ik vind borduurwerk een van de mooiste crea dingen om te zien. Maar zelf kan ik me er niet toe aan zetten om weer te beginnen.
pi_198690130
Vandaag eindelijk weer eens gehaakt *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198690658
Hm dat little wood lijkt op harvest moon... dat hebben wij dan weer.. maar spelen het maar weinig.
  donderdag 25 maart 2021 @ 21:24:50 #297
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_198691442
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lekker relaxen *O*
Wat is Littlewood voor een soort spel?
[..]


Je moet een dorpje bouwen. De held heeft het land gered maar is zijn geheugen kwijt. Simpel spel kost ook naar 12 euro.
Morgen komt story of seasons, die ga ik ook spelen. *O*
pi_198698154
Goededag!

Hier zit een hoopje zenuwen. Vier uur diëtiste. Het zal me benieuwen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198698171
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goededag!

Hier zit een hoopje zenuwen. Vier uur diëtiste. Het zal me benieuwen
komt goed!
in het ergste geval zegt ze wat je al wist..
en verder... vanaf 16:00 alleen maar vooruit he :)
pi_198698406
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

komt goed!
in het ergste geval zegt ze wat je al wist..
en verder... vanaf 16:00 alleen maar vooruit he :)
Klopt! En ze gaat me gewoon helpen om weer gezond te worden. Dit lichaam zat, dus schouders eronder en gezond afvallen. Van anorexia af (duh) en ik ga nu voor een gezonde relatie met eten en gewicht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')