Maar het einde van de Sex Machine videoclipquote:Op maandag 8 maart 2021 16:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind het nu echt uitgesloten dat het Little Big wordt hoorZo ver zullen ze toch niet gaan neem ik aan?
Of toch wel...

Dat vond ik ook wel een aparte twist, alleen zou je dan eerder verwachten dat ze vanuit Uno zouden transformeren naar Sex Machine... net zoals The Roop over ging van On Fire naar Discotequequote:Op maandag 8 maart 2021 16:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar het einde van de Sex Machine videoclip
[ afbeelding ]
Serieus, ik weet het ook niet meer

Hoezo niet? Ze hebben ooit ook tATu afgevaardigd.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:40 schreef Strani het volgende:
Ik kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat Rusland een liedje zou afvaardigen met de naam 'Sex Machine'.

Da's waar. Maar ik vind een titel als deze wel héél heftig voor Rusland. Dat kunnen zelfs mensen die geen Engels spreken nog wel vertalen, denk ik.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:43 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze hebben ooit ook tATu afgevaardigd.

In Cyprus gooien ze dan helemaal de tv uit het raamquote:Op maandag 8 maart 2021 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar. Maar ik vind een titel als deze wel héél heftig voor Rusland. Dat kunnen zelfs mensen die geen Engels spreken nog wel vertalen, denk ik.

Ik denk dat ome Vladimir het alleen maar mooi vindt hoor.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar. Maar ik vind een titel als deze wel héél heftig voor Rusland. Dat kunnen zelfs mensen die geen Engels spreken nog wel vertalen, denk ik.

quote:Op maandag 8 maart 2021 16:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar het einde van de Sex Machine videoclip
[ afbeelding ]
Serieus, ik weet het ook niet meer
 Cirkeltje is nu rond.
 Cirkeltje is nu rond.

Kirkorov is nu natuurlijk druk bezig met Moldavië, volgend jaar komt ie Rusland weer even regelenquote:Op maandag 8 maart 2021 16:39 schreef koffieleuk het volgende:
Geen Kirkorov stokpaardjes in het deelnemersveld, toch wel positief verrast!
Wel in de interval, ik las dat Natalia Gordienko komt optreden.

Jep.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:00 schreef Momo het volgende:
Is er bij jullie ook een jaren 70 serie erop?

Totale contrast met Sanremo zo gelijkquote:Op maandag 8 maart 2021 18:01 schreef Momo het volgende:
Daar beginnen we, duurt maar een uur zie ik ook

Kan alleen in RUslandquote:

Ik ben al op internet aan het zoeken naar iemand die dit heeft vertaald, maar nog niet gevonden.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:09 schreef aarontje112 het volgende:
Vraag me af of ze iets zeggen waarom ze dit jaar niet deelnemen...

Russische roulettequote:Op maandag 8 maart 2021 18:11 schreef Arth_NL het volgende:
Heb werkelijk geen idee wat hier gebeurd.

Ik moest meteen denken aan die ene waarvan de ene schoen love is en de andere Spanje.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:15 schreef koffieleuk het volgende:
Hij is een kruising tussen Uku Suviste en Juri Pootsmann, of dat is in ieder geval waar hij me gelijk aan doet denken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |