SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk zou Little Big ook in 2021 naar ESC gaan maar
MAZINHA gaat nu met het nummer "Russian Woman", grotendeels in het Russisch.
[ Bericht 18% gewijzigd door Greys op 15-03-2021 19:34:27 ]
Waarschijnlijk idd:quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:13 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees her en der ook dat ze er misschien een soort parodie-NF doen waarin Little Big dan verschillende "artiesten" doet. Past wel typisch bij Little Big
Jaaaa zie je welquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:48 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk idd:
https://b.radikal.ru/b27/2103/8b/67ffb41ce150.jpg
Het is gepost door een man die voor de Russische zender werkt schijnbaar
Werkte inmiddels denk ikquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:48 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk idd:
https://b.radikal.ru/b27/2103/8b/67ffb41ce150.jpg
Het is gepost door een man die voor de Russische zender werkt schijnbaar
https://eurovoix.com/2021(...)nal-eurovision-2021/quote:The list of supposed acts shortlisted is as followed:
#2Маши
Anton Belyaev
Niletto
MORGENSTERN
Egor Kreed
In Rusland hebben ze er ervaring in om dingen die niet kloppen te presenteren als de normale gang van zaken natuurlijkquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:15 schreef molloot200 het volgende:
Er klopt hier echt iets totaal nietIk kwam ook al tegen op Twitter dat die Niletto maandag om de desbetreffende tijd "gewoon" een online concert geeft voor Milka. Het klopt allemaal van alle kanten niet en ik vind het heel frustrerend dat ik er totaal m'n vinger niet op kan leggen
Als ze het allemaal voor de buzz hebben gedaan, dan is het in ieder geval goed gelukt
Hebben ze het opgenomen voor Navalny toevalligquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:39 schreef molloot200 het volgende:
Little Big heeft zojuist lle posts van hun Instagram verwijderd
Bedenk mij nu dat dit misschien wel iets te maken ermee kan hebben, en Kirkokov is een schoothondje van Putin...quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hebben ze het opgenomen voor Navalny toevallig
Die tekst die aan werd gepastquote:Op zondag 7 maart 2021 21:50 schreef koffieleuk het volgende:
TT nogmaals lijkt nu wel bevestigd
[ twitter ]
Nog meer boze christenen gezien de titel?quote:
Als in: als ze inderdaad kandidaat zijn, dan zie ik ze een eventuele televote makkelijk winnenquote:Op zondag 7 maart 2021 22:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die tekst die aan werd gepastZo extreem confusing. Ik hoop ze morgen in ieder geval te zien
Ja, maar je kent het verhaal van Rusland en corruptiequote:Op zondag 7 maart 2021 23:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als in: als ze inderdaad kandidaat zijn, dan zie ik ze een eventuele televote makkelijk winnen
Dus dan kun je nu al stellen dat ze het worden zegmaar.
Eens. En nu weet ik dat ze met de staging het nummer een heel stuk omhoog kunnen liften, la The Roop... dus ik hoop dat dat wel zo is.quote:Op maandag 8 maart 2021 06:50 schreef Em31 het volgende:
Nou dit is niet hun beste werk. Eigenlijk gewoon heel matig.
Ik heb dat verhaal gemist, wat is het precies?quote:Op maandag 8 maart 2021 08:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aan de andere kant: dat verhaal dat ze het publiek wilden “blamen” voor een matig Little Big nummer is dan misschien toch waar??
Ja dat wel, alleen het leuke van Uno mist totaal, zelfs met een geweldige staging. Dit wordt echt niets bij de jury.quote:Op maandag 8 maart 2021 08:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eens. En nu weet ik dat ze met de staging het nummer een heel stuk omhoog kunnen liften, la The Roop... dus ik hoop dat dat wel zo is.
Aan de andere kant: dat verhaal dat ze het publiek wilden “blamen” voor een matig Little Big nummer is dan misschien toch waar??
quote:Op maandag 8 maart 2021 09:56 schreef molloot200 het volgende:
Ik had op Twitter ergens gelezen dat op een Russisch ESF-forum het gerucht de wereld in was geholpen dat de AVROTROS van Rusland () de liedjes van Little Big voor de pre-selectie niet goed genoeg vonden. Omdat ze dachten/wisten dat LB een NF wel zou winnen, gingen ze dit opzetten. Zo konden ze, bij een flink tegenvallend ESF-resultaat het publiek de schuld geven, want “zij hadden gekozen”.
quote:Op maandag 8 maart 2021 09:56 schreef molloot200 het volgende:
Ik had op Twitter ergens gelezen dat op een Russisch ESF-forum het gerucht de wereld in was geholpen dat de AVROTROS van Rusland () de liedjes van Little Big voor de pre-selectie niet goed genoeg vonden. Omdat ze dachten/wisten dat LB een NF wel zou winnen, gingen ze dit opzetten. Zo konden ze, bij een flink tegenvallend ESF-resultaat het publiek de schuld geven, want “zij hadden gekozen”.
Als dit m is dan ben ik toch licht teleurgesteld, dan was Uno echt een tandje beter en muzikaal wat spannender. Ooh aah Sex Machine, You are Sex Machine klinkt echt iets te standaard.quote:Op maandag 8 maart 2021 10:25 schreef molloot200 het volgende:
Dat einde?!?! Ze maken het wel spannend hoor
Dat gaat in West-Europa inderdaad geen potten breken, zeker niet bij de jury’s.quote:Op maandag 8 maart 2021 10:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als dit m is dan ben ik toch licht teleurgesteld, dan was Uno echt een tandje beter en muzikaal wat spannender. Ooh aah Sex Machine, You are Sex Machine klinkt echt iets te standaard.
quote:Op maandag 8 maart 2021 15:12 schreef molloot200 het volgende:
Er kan een nieuw topic aangemaakt worden voor de Russische finale 2021 want we krijgen een nieuwe artiest... Instagramaccount eurovision.daddy deelt nu beelden van de repetities en Little Big komt slechts oude nummers zingen. Zoals Uno.
Ik vind het nu echt uitgesloten dat het Little Big wordt hoorquote:Op maandag 8 maart 2021 16:06 schreef Momo het volgende:
Laten we voor nu hier blijven, al die hints op die Little Big wijzen zijn er dan ook weer.
Als er inderdaad iemand anders wint, maken we een nieuw topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |