SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk zou Little Big ook in 2021 naar ESC gaan maar
MAZINHA gaat nu met het nummer "Russian Woman", grotendeels in het Russisch.
[ Bericht 18% gewijzigd door Greys op 15-03-2021 19:34:27 ]

Waarschijnlijk idd:quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:13 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees her en der ook dat ze er misschien een soort parodie-NF doen waarin Little Big dan verschillende "artiesten" doet. Past wel typisch bij Little Big

Jaaaa zie je welquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:48 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk idd:
https://b.radikal.ru/b27/2103/8b/67ffb41ce150.jpg
Het is gepost door een man die voor de Russische zender werkt schijnbaar
 Dit lijkt toch wel bewijs.
 Dit lijkt toch wel bewijs.

Werkte inmiddels denk ikquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:48 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk idd:
https://b.radikal.ru/b27/2103/8b/67ffb41ce150.jpg
Het is gepost door een man die voor de Russische zender werkt schijnbaar

https://eurovoix.com/2021(...)nal-eurovision-2021/quote:The list of supposed acts shortlisted is as followed:
#2Маши
Anton Belyaev
Niletto
MORGENSTERN
Egor Kreed

Ik kwam ook al tegen op Twitter dat die Niletto maandag om de desbetreffende tijd "gewoon" een online concert geeft voor Milka. Het klopt allemaal van alle kanten niet en ik vind het heel frustrerend dat ik er totaal m'n vinger niet op kan leggen
 Ik kwam ook al tegen op Twitter dat die Niletto maandag om de desbetreffende tijd "gewoon" een online concert geeft voor Milka. Het klopt allemaal van alle kanten niet en ik vind het heel frustrerend dat ik er totaal m'n vinger niet op kan leggen 

In Rusland hebben ze er ervaring in om dingen die niet kloppen te presenteren als de normale gang van zaken natuurlijkquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:15 schreef molloot200 het volgende:
Er klopt hier echt iets totaal nietIk kwam ook al tegen op Twitter dat die Niletto maandag om de desbetreffende tijd "gewoon" een online concert geeft voor Milka. Het klopt allemaal van alle kanten niet en ik vind het heel frustrerend dat ik er totaal m'n vinger niet op kan leggen
Als ze het allemaal voor de buzz hebben gedaan, dan is het in ieder geval goed gelukt

Hebben ze het opgenomen voor Navalny toevalligquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:39 schreef molloot200 het volgende:
Little Big heeft zojuist lle posts van hun Instagram verwijderd

Bedenk mij nu dat dit misschien wel iets te maken ermee kan hebben, en Kirkokov is een schoothondje van Putin...quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hebben ze het opgenomen voor Navalny toevallig

Die tekst die aan werd gepastquote:Op zondag 7 maart 2021 21:50 schreef koffieleuk het volgende:
TT nogmaals lijkt nu wel bevestigd
[ twitter ]
 Zo extreem confusing. Ik hoop ze morgen in ieder geval te zien
 Zo extreem confusing. Ik hoop ze morgen in ieder geval te zien  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |