Nee 500K extraquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:04 schreef Simmertje het volgende:
Pfizer dus 500.000 per week in april. Hebben we ook cijfers voor AZ en Janssen?
Ja, AZ gaat 63 vaccins per week leveren gemiddeld, Janssen iets meer.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:04 schreef Simmertje het volgende:
Niet echt. Was laatst data uit Schotland gekomen dat het AZ vaccin gewoon heel goed werkt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:59 schreef Simmertje het volgende:
Pfizer is wel de Champions League van de vaccins he, AstraZeneca een beetje de Intertoto cup.
Ze gaan de leveringen ongeveer verdubbelen, maar dat was zelfs al in januari ongeveer bekendquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:03 schreef raptorix het volgende:
Een vriend van mij die nam dat Jansen vaccin, en inmiddels heeft hij 4 vriendinnen, en spierballen als een mijnwerker.
Ja ik snap enige irritatie over het RIVM wel, omdat ze niet vaak toegeven als ze ergens naast zitten. Anderzijds zie je dat bij bijna alle mensen en instituten, dus jaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens ja, maar het nadeel is dat er additionele maatregelen genomen zijn op basis van het model.
[..]
Ik vind het ook wel terecht om maatregelen te nemen, maar we hebben nu een model wat retrospectief gezien niet klopte maar waar wel beleid op gebaseerd is. Nu terugkijkend is het terecht om te zeggen: De situatie is zorgelijk, maar tegelijkertijd zou het ook terecht zijn om te zeggen: Maar de situatie is minder zorgelijk dan we eerst hadden gedacht.
Met de hoeveelheid besmettingen die we op dit moment hebben en de huidige R valt het nog voor te prikken.
Zie bovenstaand.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:48 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het probleem is dat het RIVM daar niets van laat zien in hun publicaties. Daar worden hele stellige uitspraken gedaan, zonder dit soort uitleg over modellen of wat dan ook. En dat is waar politici hun beleid op bepalen. Dat is gewoon kwalijk, wat je verder dan ook van de wetenschap er achter vindt.
Overigens is wat je zegt niet helemaal waar. De voorspelling was dat de besmettingen zouden stijgen (niet gebeurd) alleen door de Britse variant. Men claimde dat de R van Chinese variant wél onder de 1 zou blijven maar dat deze volledig zou worden overgenomen. Dat is waar de vermeende stijging vandaan zou komen. Dat zit er gewoon flink naast.
Valt toch wel een beetje mee qua paniek zaaien?quote:Britse variant
De coronavariant die in het Verenigd Koninkrijk is ontdekt, is van de vier nieuwe varianten met de grootste opmars bezig. Data van de kiemsurveillance* laten zien dat in de week van 11 t/m 17 januari, naar schatting 19,8% van de positieve testen deze meer besmettelijke Britse variant betrof. Voor de week van 18 t/m 24 januari lijkt deze stijgende trend door te zetten (data nog niet compleet). Met modellering wordt geschat dat van de mensen die afgelopen week (27 januari tot en met 2 februari) besmet werden, ongeveer twee derde de Britse variant heeft.
"Straks" is ook zo'n lekker niet concrete zoethoud toezegging.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:07 schreef raptorix het volgende:
NOG MEER GOED NIEUWS VAN DE FERD
OP NAAR DE KROEG!
[ twitter ]
Ik ben zo mager als een spiering, maar ik hoop dat dit wondermiddel werkt .quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:03 schreef raptorix het volgende:
Een vriend van mij die nam dat Jansen vaccin, en inmiddels heeft hij 4 vriendinnen, en spierballen als een mijnwerker.
De verkiezingen komen eraan, nu opeens kan het allemaal. Wat zijn ze medelevend.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:07 schreef raptorix het volgende:
OP NAAR DE KROEG!
[ twitter ]
Jawel die zijn er wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:18 schreef PippenScottie het volgende:
Er liggen nu 1444 corona patiënten in het ziekenhuis. 69 meer dan gisteren.
Sorry, ik probeer echt lichtpuntjes te vinden, maar we zijn er nog lang niet.
Misschien dat we kunnen fuseren, dan zijn we samen gemiddeldquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:09 schreef Hagee het volgende:
[..]
Ik ben zo mager als een spiering, maar ik hoop dat dit wondermiddel werkt .
Nog een weekje wachten op Jaap, gaat ie weer in zijn Dia's "fitten", Jaap past namelijk elke keer zijn Model aan nadat iets niet uitgekomen is, dat voor een volgende Corona welliswaaar handig, alleen in een voorspelend model heb je er geen fluit aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jawel die zijn er wel.
De britse mutatie zou de derde golf des doods brengen. Code git zwarte gat zo erg.
Zie jij die? Nee. Basis scholen zijn open, paar hele mooie weekend achter elkaar, test events, park feestjes en weet ik veel allemaal wat.
Maar nergens een mega effect te zien wat ons is voorgeschoteld door de modelleurs van het rivm.
Zoals een collega van me zij, kan ik 20 kilo aan je doneren?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien dat we kunnen fuseren, dan zijn we samen gemiddeld
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:03 schreef raptorix het volgende:
Nog steeds dezelfde leugens. "Als iedereen zich aan de maatregelen houdt dan zijn we er sneller vanaf"quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:07 schreef raptorix het volgende:
OP NAAR DE KROEG!
[ twitter ]
De maatregelen blijven minstens totdat alle risicogroepen ingeënt zijn en de reden van de laatste maatregelen avondklok/winkelsluiting etc. zijn de horrorscenario's van het RIVM.quote:Maar het openen van de terrassen zonder plan werkt volgens Grapperhaus niet goed. Dan zitten we alleen maar langer met de coronamaatregelen, omdat de besmettingen weer zullen oplopen.
Hij zat er 300% naast toch? Dus het klopte..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nog een weekje wachten op Jaap, gaat ie weer in zijn Dia's "fitten", Jaap past namelijk elke keer zijn Model aan nadat iets niet uitgekomen is, dat voor een volgende Corona welliswaaar handig, alleen in een voorspelend model heb je er geen fluit aan.
32 punten uit 15 wedstrijden en slechts 3 keer verloren. Volgens mij doet hij het beter dan Slot. Echt heel netjes dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:04 schreef Simmertje het volgende:
Een R0 getal ergens tussen de 1.03 en 1.41 ofzo, het is maar goed dat Jaap je Hypotheek adviseur niet is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij zat er 300% naast toch? Dus het klopte..
Oh dacht het om Vincent Jansen gingquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
32 punten uit 15 wedstrijden en slechts 3 keer verloren. Volgens mij doet hij het beter dan Slot. Echt heel netjes dus.
Zelfs bij AZ is Janssen een winnaar!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
32 punten uit 15 wedstrijden en slechts 3 keer verloren. Volgens mij doet hij het beter dan Slot. Echt heel netjes dus.
https://www.rijksoverheid(...)cinatiestrategie.pdfquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:04 schreef Simmertje het volgende:
5de klasse reserve spreekt meer tot de verbeelding.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:59 schreef Simmertje het volgende:
Pfizer is wel de Champions League van de vaccins he, AstraZeneca een beetje de Intertoto cup.
Ik ben een stapje terug gaan doen met voetbal en met een nieuw ploegje 5e klasse gaan voetballen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
5de klasse reserve spreekt meer tot de verbeelding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |