nee ze kwamen van een spel uit de gameroom en gingen rechtstreeks naar buiten , ze zijn daar nu wat aan het doenquote:
Hij samen met Nick.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:25 schreef M.Ritcher het volgende:
Als Michel nu een oprot zal het een stuk losser er aan toe gaan allemaal. Die gozer beïnvloed iedereen in dat huis.
Ja, dan hou je een heel leuk ploegje over....das waar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:21 schreef Fasil het volgende:
[..]
Hij samen met Nick.
Liefst eerst Nick weg
1 ding is dus al met al niet zekerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:23 schreef rinardo het volgende:
1 ding is zeker denk ik. De proef is nog bezig en het is iets op de grond die ze moeten maken/oplossen.
precies wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, we snappen het toch?
zit echt op het puntje van mijn stoel van spanningquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
klootschieten ?
knikkeren?
wittesteentjes tellen?
spannend ..
kan er ook niks van maken...quote:
Oh dat was altijd wel leukquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan er ook niks van maken...
elastieken of hink stap sprong... alles kan
We kunnen er ook dubbel dt van makenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje flauw gedoe.
Als je daar al zolang zit en je moet weer wennen aan die anderhalve meter en avond klok etc... poeh dat zal tegen vallenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:30 schreef Benny het volgende:
Ze staan wel allemaal op een kluitje. Anderhalve metermaatregelen gelden daar niet
Daarover gesproken... Zou een mooie opdracht zijn: Blijf op anderhalve meter afstand van elkaar
Ik zie het ook, maar ik ben een beetje uit de spelletjesquote:
ik ook ... zijn de kids al te oud voor..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het ook, maar ik ben een beetje uit de spelletjes
Met trucs.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand op twitter zegt knikkeren. .. dat zou wel een soort van logisch zijn.
Verloedering van onze taal. Als je zo begint is het einde zoek.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, we snappen het toch?
Whatttt??? Helikopter boven de pot???quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Met trucs.
Helikopter boven de pot.
Gewonnen.
Dat jaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook ... zijn de kids al te oud voor..
Ik zie het probleem niet zo ,vind het wat overdreven.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verloedering van onze taal. Als je zo begint is het einde zoek.
Wil je een sticker nu?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zag meteen dat het stam+t moest zijn.
Ja we kunnen ook een heel topic daar over zeikenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zag meteen dat het stam+t moest zijn.
mag niet.. is off topicquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja we kunnen ook een heel topic daar over zeiken
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja we kunnen ook een heel topic daar over zeiken
Inderdaad, de hele cos staat vol met spelfouten;) En dan heb ik het nog niet eens over dat sommige gewone geen leestekens gebruiken en dat leest echt zo onwijs klote;(quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje flauw gedoe.
Cossen doe ik voor mijn plezier, niet om elke zin te ontleden die ik stuur of die iemand anders stuurt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
*wil je nu een sticker?
Nee dankje, ik ben een purist.
Zo is datquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cossen doe ik voor mijn plezier, niet om elke zin te ontleden die ik stuur of die iemand anders stuurt.
Dank uquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cossen doe ik voor mijn plezier, niet om elke zin te ontleden die ik stuur of die iemand anders stuurt.
Wel doen hoor, wat maken die foutjes nu uit?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:40 schreef rinardo het volgende:
Het zal in ieder geval niet weer gebeuren dat ik de 301 maak, dat snappen jullie wel.
Je vergeet het manipulerende gedrag naar de dames van Michel over het stemmenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:39 schreef Lrod01 het volgende:
Dat jullie hier nog naar zitten te kijken.Zodra de SL weg is mag je de rest van de dag weer gaan kijken naar bankhangende mensjes of koken met Nick.
Enerverende tv.
Dat heb ik met taalcorrecties. Hobby.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cossen doe ik voor mijn plezier, om elke zin te ontleden die ik stuur of die iemand anders stuurt.
Het zegt meer van de ander dat daar zuur over wordt gedaan. Iedereen snapt de TT.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:40 schreef rinardo het volgende:
Het zal in ieder geval niet weer gebeuren dat ik de 301 maak, dat snappen jullie wel.
Dat jij een hele posting hier aan moet wijden vind je wel logisch. Tyf dan gewoon op en reageer hier dan ook niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:39 schreef Lrod01 het volgende:
Dat jullie hier nog naar zitten te kijken.Zodra de SL weg is mag je de rest van de dag weer gaan kijken naar bankhangende mensjes of koken met Nick.
Enerverende tv.
en zo is het maar netquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zegt meer van de ander dat daar zuur over wordt gedaan. Iedereen snapt de TT.
Lekker laten lullen.
Bent u wel wijs?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat heb ik met taalcorrecties. Hobby.
lekker duidelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat jij een hele posting hier aan moet wijden vind je wel logisch. Tyf dan gewoon op en reageer hier dan ook niet.
Daag
Zo arm vind ik Michel niet, in de vorige nominatieweek, vanaf dat er 2 dames stonden kwam hij erbij, schrik dat zij iets zouden doen zonder zijn weten, hij wil controle over henquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar als hij wel voor de anderen was opgekomen bemoeit hij zich weer met dingen die anderen zelf kunnen?![]()
Bezig met zichzelf: egoïst
Bezig met/voor anderen: dictator/leider.
Arme jongen
Knikkeren op kunstgras... Weet ook niet of dat wel zo lekker gaatquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Kom je hier speciaal voor uit je kikkerdril. Gevalletje triest.quote:
nee snap ik niet want dat doe je gewoon wel, trek je niets aan van die gasten ik zie ze zelfs zelden blij toe want ik maak ook genoeg fouten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:40 schreef rinardo het volgende:
Zullen wij ons opgeven als dumd and dumber.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:44 schreef Whuzz het volgende:
Stagair is naar huis gestuurd denk ik. Zijn vergeten een nieuwe aan te nemen.
Zonde. MBO zit te springen om stageplaatsen.
Lijkt me lastigquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen half gebakken verhaal. Duidelijkheid.quote:
Vind jullie daar een goed duo voorquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zullen wij ons opgeven als dumd and dumber.
dan is mario goeie voor jequote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat heb ik met taalcorrecties. Hobby.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geen half gebakken verhaal. Duidelijkheid.
quote:
Ah jij bent dus 1 van die zielepoten die 2 uur naar een lege woonkamer zit te kijken. Get a life.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat jij een hele posting hier aan moet wijden vind je wel logisch. Tyf dan gewoon op en reageer hier dan ook niet.
Daag
En terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Een ding lijkt me in ieder geval wel duidelijk ... Michel was weer dominant ..
Ik heb het niet gezien maar dat staat vast!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Een ding lijkt me in ieder geval wel duidelijk ... Michel was weer dominant ..
jeezzz wat dacht je ik ga eens in de Cos kijken of ik iemand kan beledigen daar,, Get a lifequote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:47 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ah jij bent dus 1 van die zielepoten die 2 uur naar een lege woonkamer zit te kijken. Get a life.
Ik weet nog dat er bij secret story een streamlock was die bijna een heel weekend duurde. Puur paniekvoetbal omdat de kijkcijfers zo ontzettend laag waren en het toch een beetje gestuwd moest wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog steeds een SL zie ik. Breken ze een nieuw record SL
Dat heeft echt geen zin om het daarom te doen. Het levert echt geen extra kijkers op omdat er iets niet op streams vertoond wordt. Zo zit de TV wereld niet in elkaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er bij secret story een streamlock was die bijna een heel weekend duurde. Puur paniekvoetbal omdat de kijkcijfers zo ontzettend laag waren en het toch een beetje gestuwd moest worden
Klopt, heb geen leven. Jij ook niet anders was je niet hier. Nu ksssttttt weg jij.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:47 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ah jij bent dus 1 van die zielepoten die 2 uur naar een lege woonkamer zit te kijken. Get a life.
Een heel weekend? Nou ik mag toch hopen dat dat hier niet gebeurT zeg... 😱quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er bij secret story een streamlock was die bijna een heel weekend duurde. Puur paniekvoetbal omdat de kijkcijfers zo ontzettend laag waren en het toch een beetje gestuwd moest worden
Ik doe het alleen als we óók de productie mogen overnemen. Dat wordt gouden TV.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zullen wij ons opgeven als dumd and dumber.
Ze lijken al een hele tijd over iets gebogen te staan en prutsen eraan, jeweetwel alsof ze een ding(???) moeten openen ofzoquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:44 schreef engine het volgende:
[..]
Knikkeren op kunstgras... Weet ook niet of dat wel zo lekker gaat
wel zonder fouten he hoop ik voor je hahahaquote:
Mee eens. Het hielp ook oprecht niks.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft echt geen zin om het daarom te doen. Het levert echt geen extra kijkers op omdat er iets niet op streams vertoond wordt. Zo zit de TV wereld niet in elkaar.
Ze willen het spannend houden voor de TV uitzendingen, maar mij boeien die helemaal niet. Krijg het ook niet voor elkaar thuis om die te bekijken, want mijn vrouw vind die RLS helemaal niets. Snapt ook niet dat ik ze volg. Ik kan naar boven of naar mijn mancave, maar dat vind ik dan ook weer niet gezellig.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:48 schreef Benny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:50 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Een heel weekend? Nou ik mag toch hopen dat dat hier niet gebeurT zeg... 😱
kijk geen uitzendingen.. zijn echt slecht.. in het begin gekeken.. maar iedereen verklaard me voor gek hier in huisquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze willen het spannend houden voor de TV uitzendingen, maar mij boeien die helemaal niet. Krijg het ook niet voor elkaar thuis om die te bekijken, want mijn vrouw vind die RLS helemaal niets. Snapt ook niet dat ik ze volg. Ik kan naar boven of naar mijn mancave, maar dat vind ik dan ook weer niet gezellig.
Ze moeten nog een hoop bijschaven en verbeteren wil dit volgend seizoen echt beter worden. Nu hebben ze bewezen hoe het juist niet moet. Goed leerpunt in ieder geval.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Mee eens. Het hielp ook oprecht niks.
Volgens mij... En dat is al een paar keer bewezen... Moet er iets gebeuren, streamers praten daarover ("Dit moet je echt zien", "weet je wat er gebeurde", etc., etc.) en duwen daarmee de kijkcijfers.
En die momenten zijn er nog weinig geweest deze BB
Ik zou mij idd helemaal uitleven, maar ik denk niet dat het uitgezonden mag worden op tv.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als we óók de productie mogen overnemen. Dat wordt gouden TV.
Onze grootste uitdaging gaat zijn om dat hek op te hogen en al het hang-en sluit werk te verstevigen
Schatkistquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze lijken al een hele tijd over iets gebogen te staan en prutsen eraan, jeweetwel alsof ze een ding(???) moeten openen ofzo
Schijt aan TV. Wij leven voor COS! Als die maar wat moois te zien hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou mij idd helemaal uitleven, maar ik denk niet dat het uitgezonden mag worden op tv.
Zijn er mijn inziens ook helemaal niet geweest. Ja even met Jerrel misschien, maar dat was het dan ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Mee eens. Het hielp ook oprecht niks.
Volgens mij... En dat is al een paar keer bewezen... Moet er iets gebeuren, streamers praten daarover ("Dit moet je echt zien", "weet je wat er gebeurde", etc., etc.) en duwen daarmee de kijkcijfers.
En die momenten zijn er nog weinig geweest deze BB
oh dat is ook fijn een heel weekendquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk ook niet zo moeilijk natuurlijk. Zelfde probleem hier.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk geen uitzendingen.. zijn echt slecht.. in het begin gekeken.. maar iedereen verklaard me voor gek hier in huis
We moeten hier in de COS toch een ijzer sterk script kunnen schrijven voor een dergelijke RLS. alleen moeten we nog wat investeerders vinden..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Schijt aan TV. Wij leven voor COS! Als die maar wat moois te zien hebben.
Jerrel, Theo en de 3 bewoners die vrijwiliig vertrokken. Alle 3 zijn ook terug te zien in de kijkcijfersquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn er mijn inziens ook helemaal niet geweest. Ja even met Jerrel misschien, maar dat was het dan ook.
Ze worden beter. Ze hadden mannen/vrouwen leuk in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk geen uitzendingen.. zijn echt slecht.. in het begin gekeken.. maar iedereen verklaard me voor gek hier in huis
Ben ook wel een beetje prettig gestoordquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk ook niet zo moeilijk natuurlijk. Zelfde probleem hier.
Er zitten er twee. Kan niet echt opmaken wie dat zijn. Zoey heb ik nog niet echt zien staan, neequote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:57 schreef TheLuckyman het volgende:
Zoet lijkt te zitten buiten. Rest staat?
ahhhhh je hebt die mancave toch niet voor niets hahaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze willen het spannend houden voor de TV uitzendingen, maar mij boeien die helemaal niet. Krijg het ook niet voor elkaar thuis om die te bekijken, want mijn vrouw vind die RLS helemaal niets. Snapt ook niet dat ik ze volg. Ik kan naar boven of naar mijn mancave, maar dat vind ik dan ook weer niet gezellig.
Ah ja. Er zijn buiten geen bedden om in te liggen, dus gaat ze maar op de grond zitten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:57 schreef TheLuckyman het volgende:
Zoet lijkt te zitten buiten. Rest staat?
Toch niet Zoey
Handjes op de rug, dan weer over elkaar, beetje drentelenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
En Matt loopt er beetje omheen te draaien
Die kijk ik al niet meerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze moge gewoon niet meer, sinds de problemen met een ander programma. Waarom denk je dat we nog geen enkele foute nacht hebben gehad. Alles voor het beschermen van. Welkom in 2021quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Schijt aan TV. Wij leven voor COS! Als die maar wat moois te zien hebben.
hanengevecht?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:02 schreef Joyce-43 het volgende:
lijkt wel dat ze om soort van ronde hoge kooi staan waar beesten ofzo inzitten
Jah ..fokking snowflakes.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze moge gewoon niet meer, sinds de problemen met een ander programma. Waarom denk je dat we nog geen enkele foute nacht hebben gehad. Alles voor het beschermen van. Welkom in 2021
vlooiencircusquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Hamsterracenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik vond het wel grappig dat Jill de "Torens van Hanoi" won van Mike. Zal meer geluk dan wijsheid zijn geweest, of het zegt wat over Mike.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie Jill ijverig bezig zijn. Zal dus wel iets met logica zijn .. haar forte.
Eens. Als het ze(productie) te heet onder de voeten krijgen, dan ondernemen ze meteen actie. Je zag dat goed terug bij Jerrel. Die gedroeg zich als een regelrechte etterbak, maar daarna was het een mak hondje en mocht hij een week later vertrekken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Jerrel, Theo en de 3 bewoners die vrijwiliig vertrokken. Alle 3 zijn ook terug te zien in de kijkcijfers
Ik had overigens ook meer verwacht van de Thomas vs. Jill battle. Die was juist niet terug te zien in de kijkcijfers
Donderdag de laatste 5 minuutjes alleen nogquote:
Mooi toch, zo hoort het ookquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ook wel een beetje prettig gestoord
Zelfde probeerden ze bij Theo, die het daarna zelf voor gezien hield.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eens. Als het ze(productie) te heet onder de voeten krijgen, dan ondernemen ze meteen actie. Je zag dat goed terug bij Jerrel. Die gedroeg zich als een regelrechte etterbak, maar daarna was het een mak hondje en mocht hij een week later vertrekken.
Niet voor BBquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ahhhhh je hebt die mancave toch niet voor niets haha
Ik kijk ze alleen op de donderdagavond, voor de rest heb ik daar helemaal niets mee.quote:
te zxzien wel..te horen nietquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:05 schreef Windhapper het volgende:
2 uur SL nu? Of tussendoor nog wat te zien?
Zelfs de donderdag kijk ik on stream.. met beide streams aanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kijk ze alleen op de donderdagavond, voor de rest heb ik daar helemaal niets mee.
Ik moet zeggen dat ze de spellen ook wel leuk in beeld brachten gisterquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Het enige leuke aan de uitzendingen zijn de gesprekjes in de DBK
Na 2x een waarschuwing kom hij zijn spel niet meer spelen en idd, hij koos eieren voor zijn geld.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zelfde probeerden ze bij Theo, die het daarna zelf voor gezien hield.
Minachting van de streamer.quote:
Ik kan u een bank aanbieden van Ikea. Voor de prijs van 2000,- staat deze zeer luxe bank bij u thuis heer.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:05 schreef Windhapper het volgende:
2 uur SL nu? Of tussendoor nog wat te zien?
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfs de donderdag kijk ik on stream.. met beide streams aan
Wat is RLS?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zit hier met een loep op mijn scherm jongenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zit hier met een loep op mijn scherm jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Commentaar op streamsquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:12 schreef Fasil het volgende:
[..]
Bedankt, ja, dat is BB echt
En COS, aub?
Prachtige aankleding van het interieurquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:14 schreef Benny het volgende:
Aaaaah. Beeld vanuit een andere hoek. Prachtig
Commentaar op het commentaar op de streams.quote:
Hoef ik niet te zien. Uiteindelijk kom je het wel te weten via de streamsquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:14 schreef Fasil het volgende:
[..]
Op de tv-uitzendingen, kom je ook nog dingen te weten, doe op de streams niet te zien zijn
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:15 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Commentaar op het commentaar op de streams.
Kosten ook iets, maar dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:17 schreef Benny het volgende:
Camera's van het merk "Power standby" zeer betrouwbaar
Ali expessquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kosten ook iets, maar dan heb je ook wat.
Dan nog 200 euro aan tekenspullen, 250 meter dominostenen en een knikker en je kan je eigen BB maken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo, voor een half miljoen aan camera's in dat huis.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:24 schreef Benny het volgende:
Wel een beetje jammer dat ze niet voor de 4K variant zijn gegaan
4K streamlocks
Is Turkse liraquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:20 schreef Benny het volgende:
[..]
https://avprofshop.nl/pro(...)riant=30866866864208
Inclusief stagair voor stream management.quote:
Daarvoor hebben ze die andere dingen die o.a. bovenop de tv staanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:24 schreef Benny het volgende:
Wel een beetje jammer dat ze niet voor de 4K variant zijn gegaan
4K streamlocks
Bijna net zo lang als er corona is. #houdvol!quote:
"Alleen samen krijgen we streamlock onder controle"quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Bijna net zo lang als er corona is. #houdvol!
Wat moet ik met m'n lul in de streamlockdownquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DGK_Tegengas op 02-03-2021 14:41:03 ].
Je lijkt Rutte welquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoer was om gevraagd, nog van afgelopen zondag ......![]()
Julie en Michel overleggen over de nominatiesIk heb niet om een hoer gevraagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd, nog van afgelopen zondag ......![]()
Julie en Michel overleggen over de nominatiesDankje DGK ! Heb je toevallig ook het gesprek van afgelopen nacht van Michel en Julie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet akkoordquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig dat Jill de "Torens van Hanoi" won van Mike. Zal meer geluk dan wijsheid zijn geweest, of het zegt wat over Mike.
Staat nog op mijn to-do-list, volgt later vandaag hopelijk ....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:42 schreef Hznootje het volgende:
Dankje DK ! Heb je toevallig ook het gesprek van afgelopen nacht van Michel en Julie?
Ik log altijd uit bij een lange SLquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:40 schreef Flory het volgende:
Te gek voor woorden dit![]()
Hier gaat toch serieus niemand meer voor betalen![]()
/klaagmodus off
Oh shit. Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Doe er maar een uur bij, vanaf 12.15
De laatste tijd is het precies erger geworden, ik heb maar 1 streamquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:34 schreef Windhapper het volgende:
Heb soms het idee dat zodra het wellicht interessant wordt er snel weggedraaid wordt naar iets veel minder interessants of een volledige SL en ik daardoor effectief nooit naar iets zit te kijken. Is dat bij iedere RLS zo extreem?
Ach, komt bijna op hetzelfde neer als afgelopen weekend. Toen zag je zonnende dames of hangende mannen.quote:
Ik heb daar geen geduld voor , en voel me in de maling genomen als er zulke lange SL's zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Ach tis toch gratis op tv hier dus ik doe intussen wel wat anders![]()
Maar toch... [ afbeelding ]
Haha, ik wilde het net posten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:55 schreef Benny het volgende:
In de reflectie van de zwarte rand kun je zien dat ze naar binnen en buiten lopen
Ik ook. Ben maar gaan werken van ellende.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb daar geen geduld voor , en voel me in de maling genomen als er zulke lange SL's zijn
Ja zie ik ook iddquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:55 schreef Benny het volgende:
In de reflectie van de zwarte rand kun je zien dat ze naar binnen en buiten lopen
Ja. Stel zeikerds hierzo...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:58 schreef Windhapper het volgende:
Hebben we endelijk een 24 uurs opdracht, is het weer niet goed.
Ja. Jij helemaalquote:
[ Bericht 18% gewijzigd door Benny op 02-03-2021 15:09:34 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Jij helemaalVooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ben maar gaan werken van ellende.
Nu heeft iedereen er dus last van... collega's die zich afvragen waar ik me nou weer mee kom bemoeien
Foei Sjamp en dat op klaarlichte dag.quote:
Ach. Daarover kunnen we zeggen dat de kijkcijfers zelfs tot onder de 100.000 doken. Dus als ze dat willen... Prima, hun keuze. Maar meld het dan even, stop ik direct met kijkenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:09 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Had je nu stil gehouden met 48 uur SL bij SS..sufferd![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Julie kruipt tegen Michel aanDaarom dat zij daarstraks aan Matt en Mike iets vroeg van: "Die beelden van onze slaapkamer, die worden 's nachts toch niet uitgezonden hè ?". Waarop Matt bevestigend antwoordde. Julie zei toen niets meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie geen personen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, ik wilde het net posten.![]()
Kunnen ook medewerkers zijn ipv bewoners.
[ afbeelding ]
Hoop dat het wel iets spectaculairs is. Niet dat ze zo weer in beeld komen dat ze 100 euro hebben gewonnen voor de boodschappen. Urenlange SL voor 10 redbulls en 5 zakken M&Ms.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit moet wel een hele belangrijke opdracht zijn. Bijna 3 uur
Komt dan vast door Michelquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:16 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hoop dat het wel iets spectaculairs is. Niet dat ze zo weer in beeld komen dat ze 100 euro hebben gewonnen voor de boodschappen. Urenlange SL voor 10 redbulls en 5 zakken M&Ms.
Zou mij trouwens niet verbazenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:16 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hoop dat het wel iets spectaculairs is. Niet dat ze zo weer in beeld komen dat ze 100 euro hebben gewonnen voor de boodschappen. Urenlange SL voor 10 redbulls en 5 zakken M&Ms.
Wanneer wel?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:26 schreef Jockari het volgende:
Mies had geen zin om voor dit spel zijn best te doen.
Mike immuun.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick : 'Soms moet je een beetje tactisch denken he ... Mike is de beste oplossing, 100%'
Ahhhh opeens mag July bepaalde merkkleding niet meer dragen, Matt mag ook iets niet meer aan...quote:
Niets toe te voegenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:29 schreef Whuzz het volgende:
Oh, als we nu dingen gaan verbieden die tot nu toe wel mogen, dan heb ik nog wel een lijstje voor BB:
- Fluisteren
- Frans praten
- Nominatiepraat
- overdag slapen
Vul maar aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |