abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 12 juni 2021 @ 18:00:36 #151
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199850452
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 17:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Een mens raak je niet zo snel kwijt in je uppie.
Jeetje Soury, mensen hebben haar met stinkende dozen zien sjouwen, er is bloed van Ichelle in de keuken van haar winkel gevonden, bloedsporen onder haar laarzen, haar kinderen mochten niet meer in de winkel komen, ze heeft zelfs speciaal gereedschap voor deze actie aangekocht. Plus ze was pisjaloers. Wat heb je nog meer nodig aan info om dit te geloven dan???
pi_199850517
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 18:00 schreef Tengano het volgende:

[..]

Jeetje Soury, mensen hebben haar met stinkende dozen zien sjouwen, er is bloed van Ichelle in de keuken van haar winkel gevonden, bloedsporen onder haar laarzen, haar kinderen mochten niet meer in de winkel komen, ze heeft zelfs speciaal gereedschap voor deze actie aangekocht. Plus ze was pisjaloers. Wat heb je nog meer nodig aan info om dit te geloven dan???
Oh dat lees ik nergens, stinkende dozen. Maar ik geloof er ook wel in hoor. Ik vraag me af of de liefde van haar leven er iets mee te maken had.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 12 juni 2021 @ 18:06:10 #153
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199850554
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 18:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh dat lees ik nergens, stinkende dozen. Maar ik geloof er ook wel in hoor. Ik vraag me af of de liefde van haar leven er iets mee te maken had.
Die man was verliefd op Ichelle en wilde er zelfs met haar vandoor. Iets waar Sandra kennelijk lucht van kreeg en niet kon verkroppen. Crime passionel.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 18:07:34 #154
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199850581
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 17:55 schreef Tengano het volgende:

[..]

Hoezo dat dan??? Alles ligt er toch dik bovenop? Er is zelfs al voldoende bewijs. Heb je dat artikel wel gelezen?
Dat Sandra er wat mee te maken heeft, is door de bewijslast wel duidelijk.
Wat die rol van hem was, geen idee.

Ik vond die opmerking van Sandra’s advocaat dan ook vreemd, die gooide hem onder de bus. En nu reageert hij met dit artikel, straks hebben ze het lichaam samen weggemaakt. Maar waren ze voornemens om in ieder geval te zorgen dat de kids niet naar pleeggezinnen zouden moeten.

Enfin, het moddergooien is begonnen. Is dat trouwens normaal in België? Zo’n interview terwijl de rechter nog moet oordelen hier in Nederland? Hier houden betrokken partijen eerder hun mond tegen de pers, zeker over zaken als het aanschaffen van gereedschap en daderkennis zoals het bloed in de keuken.
pi_199850583
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 18:06 schreef Tengano het volgende:

[..]

Die man was verliefd op Ichelle en wilde er zelfs met haar vandoor. Iets waar Sandra kennelijk lucht van kreeg en niet kon verkroppen. Crime passionel.
Er zit een luchtje aan
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 12 juni 2021 @ 18:08:13 #156
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199850594
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 18:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh dat lees ik nergens, stinkende dozen. Maar ik geloof er ook wel in hoor. Ik vraag me af of de liefde van haar leven er iets mee te maken had.
Dit.
pi_199851237
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 17:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Artikel is nu ook premium bij de Telegraaf

https://www.telegraaf.nl/(...)-29-het-leven-kostte

En de rest volgt ook. Deze krant heeft als aanvulling dat Felix in Aardenburg doodsbedreigingen kreeg en de kinderen er niet meer naar school konden en durfden.
Hoezo aanvulling? Hetzelfde staat in het Nieuwsblad.
Gone...
  zaterdag 12 juni 2021 @ 18:47:55 #158
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199851342
}:|
pi_199852153
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 18:06 schreef Tengano het volgende:

[..]

Die man was verliefd op Ichelle en wilde er zelfs met haar vandoor. Iets waar Sandra kennelijk lucht van kreeg en niet kon verkroppen. Crime passionel.
Hij zegt dat nu, maar dan snap ik niet dat je nog twee maanden bij Sandra blijft samenwonen na de verdwijning. Dus ik denk dat Ichelle ook aan het lijntje werd gehouden door hem.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 19:25:02 #160
184769 crew  Deisyy
pi_199852192
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 19:23 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Hij zegt dat nu, maar dan snap ik niet dat je nog twee maanden bij Sandra blijft samenwonen na de verdwijning. Dus ik denk dat Ichelle ook aan het lijntje werd gehouden door hem.
En meneer probeert met dit interview zijn straatje alvast schoon te vegen. Het is een heel raar verhaal.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 12 juni 2021 @ 19:32:51 #161
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199852407
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 19:23 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Hij zegt dat nu, maar dan snap ik niet dat je nog twee maanden bij Sandra blijft samenwonen na de verdwijning. Dus ik denk dat Ichelle ook aan het lijntje werd gehouden door hem.
Nou zeg. Als je verliefd bent op iemand en die zegt dan: "ik stap er uit en neem afstand en ga met en vriendin naar India, het ga je goed", dan ben je wss ook wel even van de kaart. Niemand weet waar ze is, de familie ook niet, dus dat je dan even niet meer weet wat je moet doen en in een soort freeze terecht komt, kan ik me best voorstellen. Ik denk dat er daarnaast maar heel weinig mensen zijn die dit incident van hun eigen partner verwachten, dus hij wss ook niet. Ik kan me voorstellen dat je dan met een hele hoop vraagtekens zit en daarnaast kon hij zijn zorgen moeilijk delen met Sandra.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 19:39:04 #162
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199852591
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 19:32 schreef Tengano het volgende:

[..]

Nou zeg. Als je verliefd bent op iemand en die zegt dan: "ik stap er uit en neem afstand en ga met en vriendin naar India, het ga je goed", dan ben je wss ook wel even van de kaart. Niemand weet waar ze is, de familie ook niet, dus dat je dan even niet meer weet wat je moet doen en in een soort freeze terecht komt, kan ik me best voorstellen. Ik denk dat er daarnaast maar heel weinig mensen zijn die dit incident van hun eigen partner verwachten, dus hij wss ook niet. Ik kan me voorstellen dat je dan met een hele hoop vraagtekens zit en daarnaast kon hij zijn zorgen moeilijk delen met Sandra.
En dan nog had die moeten melden dat hij na de verdwijning nog specifieke berichten heeft ontvangen.
Heeft hij niet gedaan.

Edit:
Ze kapte ermee, terwijl ze een dag voor de verdwijning tegen hem zegt dat ze samen verder willen? :?
Dat was namelijk het laatste contact tussen die twee.
Dan ga je naar de politie toe met je telefoon en zeg je dat je je zorgen maakt, omdat dat tegenstrijdig is.

[ Bericht 14% gewijzigd door ootjekatootje op 12-06-2021 19:44:33 ]
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:14:58 #163
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199853566
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 19:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En dan nog had die moeten melden dat hij na de verdwijning nog specifieke berichten heeft ontvangen.
Heeft hij niet gedaan.

Edit:
Ze kapte ermee, terwijl ze een dag voor de verdwijning tegen hem zegt dat ze samen verder willen? :?
Dat was namelijk het laatste contact tussen die twee.
Dan ga je naar de politie toe met je telefoon en zeg je dat je je zorgen maakt, omdat dat tegenstrijdig is.

Als je een buitenechtelijke affaire hebt, kan ik me ook voorstellen dat je een beetje uit de wind wil blijven.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:20:34 #164
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199853713
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:14 schreef Tengano het volgende:

[..]

Als je een buitenechtelijke affaire hebt, kan ik me ook voorstellen dat je een beetje uit de wind wil blijven.
Als je van iemand houd en die is ineens vermist, dan wil je die terug. Koste wat kost.

Echt een flapdrol die Felix, dat die de scheiding niet doorzet zoals die zelf had besloten op 14 december.
Hij bleef gewoon bij haar, lijkt wel of die wist dat ze dood was.
pi_199856642
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 18:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat Sandra er wat mee te maken heeft, is door de bewijslast wel duidelijk.
Wat die rol van hem was, geen idee.

Ik vond die opmerking van Sandra’s advocaat dan ook vreemd, die gooide hem onder de bus. En nu reageert hij met dit artikel, straks hebben ze het lichaam samen weggemaakt. Maar waren ze voornemens om in ieder geval te zorgen dat de kids niet naar pleeggezinnen zouden moeten.

Enfin, het moddergooien is begonnen. Is dat trouwens normaal in België? Zo’n interview terwijl de rechter nog moet oordelen hier in Nederland? Hier houden betrokken partijen eerder hun mond tegen de pers, zeker over zaken als het aanschaffen van gereedschap en daderkennis zoals het bloed in de keuken.
Wat erg vreemd blijft is dat de speurhonden langs het winkeltje van Sandra gelopen zijn
en niet zijn aangeslagen.
Terwijl nu blijkt dat er genoeg te ruiken viel.
Die honden ruiken op grote afstand allerlei vreemde luchtjes, zelfs onder water.
Ik denk dat ze daar niet om het leven gebracht is, maar elders.
Misschien in Wenduine ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 12 juni 2021 @ 22:22:30 #166
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199856782
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 22:15 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Wat erg vreemd blijft is dat de speurhonden langs het winkeltje van Sandra gelopen zijn
en niet zijn aangeslagen.
Terwijl nu blijkt dat er genoeg te ruiken viel.
Die honden ruiken op grote afstand allerlei vreemde luchtjes, zelfs onder water.
Ik denk dat ze daar niet om het leven gebracht is, maar elders.
Misschien in Wenduine ?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze nog kunnen of konden vasstellen wat de doodsoorzaak was en hoe zij om het leven is gebracht. Dat lijkt mij niet eenvoudig als ze in de staat zoals ze gevonden is al heel lang in het water lag. Maar omdat het lichaam al is vrijgegeven, zou het een positief teken kunnen zijn, dat ze daar wellicht een idee over hebben.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 23:16:06 #167
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199858146
Wat ze hebben laten weten in de media was dat ze niet die hele periode in het water gelegen heeft.
Dat hebben we hier al eerder besproken, dat was raar.

Net als die opmerking dat de kinderen in Aardenburg niet in de garage mochten komen. Ook raar.

Maar hij heeft dan niks gemerkt.

En er stond (al eerder in de krant) een kinderfiets in de winkel, maar die mocht niet opgehaald worden.
Maar bij meneer is er geen alarmbelletje gaan rinkelen.

Vreemd.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 23:18:49 #168
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199858207
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 22:22 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze nog kunnen of konden vasstellen wat de doodsoorzaak was en hoe zij om het leven is gebracht. Dat lijkt mij niet eenvoudig als ze in de staat zoals ze gevonden is al heel lang in het water lag. Maar omdat het lichaam al is vrijgegeven, zou het een positief teken kunnen zijn, dat ze daar wellicht een idee over hebben.
Nou ja, ik denk dat er wel wat bergkristal op haar hoofd zit.
Dan is het wel duidelijk.

We gaan het horen in augustus.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 23:19:43 #169
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199858226
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 22:15 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Wat erg vreemd blijft is dat de speurhonden langs het winkeltje van Sandra gelopen zijn
en niet zijn aangeslagen.
Terwijl nu blijkt dat er genoeg te ruiken viel.
Die honden ruiken op grote afstand allerlei vreemde luchtjes, zelfs onder water.
Ik denk dat ze daar niet om het leven gebracht is, maar elders.
Misschien in Wenduine ?
Daar hebben ze dus nog niet gezocht naar sporen. Tenminste zo lees ik dat in het artikel.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 13 juni 2021 @ 00:23:40 #170
269689 crew  Viv
pi_199859331
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 23:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat ze hebben laten weten in de media was dat ze niet die hele periode in het water gelegen heeft.
Dat hebben we hier al eerder besproken, dat was raar.
Klopt, toen haar lichaamsdelen werden gevonden was Ichelle al maanden vermist, terwijl die naar inschatting van de politie slechts weken in het water hebben gelegen.

Er heeft dus waarschijnlijk nogal wat tijd gezeten tussen de moord en het wegmaken van de lichaamsdelen. In die tussentijd zou Sandra H. het benodigde gereedschap gekocht kunnen hebben. En dat verhaal van die stinkende dozen past er ook goed bij.

Uit dat interview met Felix wordt me niet duidelijk sinds wanneer Sandra H. op de hoogte was van de relatie tussen Ichelle en hem. :?
  zondag 13 juni 2021 @ 12:26:20 #171
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199862861
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:14 schreef maily het volgende:

[..]

Nu vraag ik me af waarom Ichelle vermoord is en nier Felix?
Omdat Sandra zeer waarschijnlijk een narcist is en die zien mensen als een object en eigendom; een soort slaaf. Felix was van haar en daar had Ichelle af te blijven. Doe je dat niet dan betaal je een hele hoge prijs. Later zou ze wss Felix nog wel zwaar straffen.

Het feit dat er heel veel strijd was in dat huis komt duidelijk bij haar vandaan. Narcisten zorgen voor ongelofelijk veel problemen, geven altijd de ander de schuld, het ontbreekt hen aan empathie en ze liegen alles bij elkaar. Daarnaast zijn ze verheven, staan ze boven ieder ander, zijn ze grenzeloos en hebben ze geen enkel respect voor de grenzen van anderen. Dat heeft Felix dus in dat huwelijk opgebroken en dat is Ichelle uiteindelijk noodlottig geworden.

Narcisten zijn zwaar tirannieke creaturen die zich in het begin door hun fascade vriendelijk en liefdevol voordoen (the love bombing phase) en na die fase ben je zwaar de sjaak en wordt je gruwelijk misbruikt op iedere mogelijke manier die voor de narcist voldoening geeft (phases of abuse, neglect and discard).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 13-06-2021 12:55:48 ]
pi_199863066
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:14 schreef maily het volgende:

[..]

Nu vraag ik me af waarom Ichelle vermoord is en nier Felix?
Mensen zijn meestal het meest boos op de persoon waar de partner mee vreemdgaat, dan op de partner zelf.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_199863305
In het AD kan je het gewoon openbaar lezen:

https://www.ad.nl/zeeland(...)et-ichelle~a5fc2c85/

Echtgenoot van verdachte Sandra H.: ‘Ik had een verhouding met Ichelle’

Ichelle van de Velde had een verhouding met de echtgenoot van verdachte Sandra H. Jaloezie zou dus de reden kunnen zijn dat H. Ichelle mogelijk heeft vermoord. Dat zegt Felix, de echtgenoot van Sandra H., tegen de Vlaamse krant Het Nieuwsblad.

De van oorsprong Vlaamse Sandra H. uit het Zeeuwse Aardenburg zit sinds 9 februari vast op verdenking van betrokkenheid bij de dood van Ichelle van de Velde. Het lichaam van de Oostburgse werd later die maand in delen uit het Uitwateringskanaal tussen Sluis en Retranchement gehaald, nadat ze sinds medio december al werd vermist.

Volgens H's man Felix (een geboren Vlaming, die inmiddels weer uit Zeeland is vertrokken en weer in België woont) hadden hij en Ichelle een verhouding, zo vertelt hij tegen Het Nieuwsblad. Zijn vrouw Sandra en Ichelle zouden vriendinnen zijn geworden, nadat Sandra in 2019 in Oostburg haar spirituele winkel had geopend. Die zat in dezelfde straat als het naaiatelier van Ichelle. Op die manier leerde ook Felix haar kennen, waarna ze verliefd werden, vertelt de echtgenoot aan de Vlaamse krant.

„Tussen Sandra en mij boterde het al lang niet meer”, vertelt Felix aan Het Nieuwsblad. „Wij hebben mooie jaren gehad. Maar de laatste jaren ging het heel moeilijk. Sandra is geen makkelijke vrouw. Ze liet mij vooral voor de kinderen zorgen en deed enkel wat ze zelf wilde.”

Nog geen jaar geleden opende Sandra haar winkeltje Het Spirituele Huisje Lotus, op nummer 14. Slechts twee deuren verwijderd van het naaiatelier van Ichelle. „Sandra en Ichelle leerden elkaar al snel kennen”, vertelt Felix. „Het klikte tussen die twee. Ze werden vriendinnen en kwamen geregeld in elkaars winkel. Toen we de winkel opbouwden, leerde ik Ichelle ook kennen. Het klinkt misschien raar voor de buitenwereld, maar Ichelle en ik groeiden heel snel enorm naar elkaar toe. Mijn relatie met Sandra zat in het slop. En ik werd verliefd op Ichelle. Men spreekt steeds over een driehoeksverhouding, maar eigenlijk was dat niet zo. Ichelle en ik zagen een toekomst samen en ik wou Sandra voor haar verlaten.”

Volgens Felix stonden hij en zijn vrouw al op het punt om uit elkaar te gaan. Hij wilde met Ichelle verder. Uit het verhaal in Het Nieuwsblad blijkt ook dat Felix ineens sms'sjes kreeg van Ichelle, waarin ze plotseling zei dat ze niet meer verder wilde en tijd voor zichzelf nodig had. Die sms’jes zijn waarschijnlijk vervalst. De kans is groot dat Ichelle toen al niet meer in leven was.

Dat zijn vrouw Sandra tot een moord in staat zou zijn, had Felix nooit zien aankomen, vertelt hij verder. Volgens hem heeft hij in de twee maanden dat ze na de dood van Ichelle nog onder één dak woonden, nooit iets gemerkt. Sandra heeft inmiddels bekend betrokken te zijn bij de dood van Ichelle, maar zegt ‘in opdracht’ te hebben gehandeld.

Felix en zijn kinderen zijn kort na de arrestatie van Sandra vertrokken uit Aardenburg. Volgens hem werd het leven hem onmogelijk gemaakt: hij zegt doodsbedreigingen te hebben gekregen, en zijn kinderen konden en durfden niet meer naar school. Ze wonen nu in Vlaanderen. Hij heeft een scheidingsprocedure in gang gezet en is bang dat Sandra hem er nu probeert in te luizen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 13 juni 2021 @ 13:19:21 #174
269689 crew  Viv
pi_199863454
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:55 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Sandra had de keuze om iedereen in dit verhaal een nieuwe start te laten maken. Zij koos ervoor dat er een dode, een gevangene en getraumatiseerde kinderen met een evenzo getraumatiseerde alleenstaande ouder overbleven.
En niet te vergeten dat ze de familie en vrienden van Ichelle in maandenlange onzekerheid heeft laten zitten en ze de kans op een normaal afscheid ontnomen heeft.
  zondag 13 juni 2021 @ 13:30:15 #175
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199863568
quote:
Sandra heeft inmiddels bekend betrokken te zijn bij de dood van Ichelle, maar zegt ‘in opdracht’ te hebben gehandeld.
Als ik het mij goed herinner? ontkende ze eerst alles wat inmiddels dus gelogen blijkt te zijn.

Klopt dus; dit was een bericht van 23 februari 2021:
quote:
Volgens haar advocaat ontkent ze betrokken te zijn bij de dood van Ichelle.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210223_95914855
Nu het ontkennen niet meer haalbaar is probeert ze dus op een andere manier onder haar verantwoordelijkheid uit te komen en wil ze nu de boel manipuleren door 'iemand anders' erbij te naaien.

#kansloos_type

quote:
De politie kwam de vindplaats op het spoor door belangrijke technische informatie uit de auto van de gearresteerde vrouw.
quote:
Zo is er bloed van Ichelle op Sandra H.'s laars gevonden. Ook in haar keuken is veel bloed van Ichelle aangetroffen, waarvoor de verdachte geen verklaring heeft. Bovendien mocht de dochter van Sandra H. kort na de verdwijning van Ichelle opeens niet in de winkel om haar fiets op te halen. Ook daarvoor had de verdachte geen verklaring.
Sandra weet het allemaal niet :+




[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 13-06-2021 14:01:39 ]
pi_199863776
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:14 schreef maily het volgende:

[..]

Nu vraag ik me af waarom Ichelle vermoord is en nier Felix?
Vrouwen krijgen altijd de schuld.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 13 juni 2021 @ 13:50:05 #177
269689 crew  Viv
pi_199863788
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:30 schreef Tengano het volgende:

[..]

Als ik het mij goed herinner? ontkende ze eerst alles wat inmiddels dus gelogen blijkt te zijn.

Klopt dus: dit was een bericht van 23 februari 2021
[..]

Nu het ontkennen niet meer haalbaar is probeert ze dus op een andere manier onder haar verantwoordelijkheid uit te komen en wil ze nu de boel manipuleren door 'iemand anders' erbij te naaien.

#kansloos_type
[..]


[..]

Sandra weet het allemaal niet :+
Yep, en die poging om het af te schuiven op haar man is wel zó doorzichtig, dat werkelijk niemand daar intrapt. :') Hij is ook nooit als verdachte aangemerkt door de politie.
  zondag 13 juni 2021 @ 13:54:21 #178
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199863856
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:50 schreef Viv het volgende:

[..]

Yep, en die poging om het af te schuiven op haar man is wel zó doorzichtig, dat werkelijk niemand daar intrapt. :') Hij is ook nooit als verdachte aangemerkt door de politie.
En ook dat gaat dus keihard in haar gezicht klappen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 13 juni 2021 @ 13:56:31 #179
269689 crew  Viv
pi_199863879
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:54 schreef Tengano het volgende:

[..]

En ook dat gaat dus keihard in haar gezicht klappen.
En dan wordt ze ook nog gepakt voor meineed. :Y)
  zondag 13 juni 2021 @ 13:58:57 #180
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199863923
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:56 schreef Viv het volgende:

[..]

En dan wordt ze ook nog gepakt voor meineed. :Y)
Ben benieuwd naar dat twitterverslag van die rechtzaak. Wat zal dat een bizarre vertoning worden :|W
  zondag 13 juni 2021 @ 14:18:17 #181
217702 Lonaa
Honger!
pi_199864190
Er is wel weer genoeg gespeculeert, gedagboekt en goedgepraat. De grote Ootje-show is over. Bedankt.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 13 juni 2021 @ 14:24:30 #182
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199864239
quote:
2s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:18 schreef Lonaa het volgende:
Er is wel weer genoeg gespeculeert, gedagboekt en goedgepraat. De grote Ootje-show is over. Bedankt.
Inderdaad, ben er klaar mee.
pi_199865577
Bedoelt ze met 'in opdracht' niet een of andere spirituele entiteit ipv een persoon?
  zondag 13 juni 2021 @ 16:03:19 #184
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199865801
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:47 schreef -Spring het volgende:
Bedoelt ze met 'in opdracht' niet een of andere spirituele entiteit ipv een persoon?
Wat denk jij?
pi_199865859
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 16:03 schreef Tengano het volgende:

[..]

Wat denk jij?
Al sla je me dood. |:)

Ik dacht in eerste instantie dat ze iets spiritueels bedoelde en pas na jullie reacties besefte ik dat het idd ook best een echt persoon kon zijn.
  zondag 13 juni 2021 @ 16:13:55 #186
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199865996
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 16:06 schreef -Spring het volgende:

[..]

Al sla je me dood. |:)

Ik dacht in eerste instantie dat ze iets spiritueels bedoelde en pas na jullie reacties besefte ik dat het idd ook best een echt persoon kon zijn.
Zoals ik haar tot nu toe nog steeds inschat is dat mens gewoon niet zuiver op de graat. Eerst alles ontkennen en nu proberen op een andere manier de schuld af te schuiven; zolang ze maar geen verantwoordelijkheid hoeft te nemen.

'In opdracht van' is dus zeer vaag en het voordeel daarvan is dat ze daar nog alle kanten mee op kan. Optie 1 zal wel zijn Felix een oor aan proberen te naaien en als dat niet lukt, dan zal ze wss proberen zich achter haar zwarte magiers, engelen of andere duistere machten te verschuilen en roepen dat die haar iets ingefluisterd hadden. Alles om de dans maar te ontspringen.

En ondertussen beweert mevrouw geen idee te hebben hoe al die bloedspoeren in haar eigen winkeltje terecht zijn gekomen. Laat staan dat ze een goed verhaal heeft waarom ze die zagen ineens nodig had. Die waren vast niet bedoeld om wierrook, boeddhabeelden of bergkristallen op maat te zagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 13-06-2021 17:26:24 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 13 juni 2021 @ 18:07:48 #187
269689 crew  Viv
pi_199867507
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:47 schreef -Spring het volgende:
Bedoelt ze met 'in opdracht' niet een of andere spirituele entiteit ipv een persoon?
Nee, want ze benoemde dit in combinatie met dat ze slachtoffer van huiselijk geweld zou zijn. Daarmee impliceert ze dat haar man de moordenaar is, en zij slechts medeplichtig is aan het laten verdwijnen van de lichaamsdelen.
  Spellchecker zondag 13 juni 2021 @ 19:34:00 #188
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199868743
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:07 schreef Viv het volgende:

[..]

Nee, want ze benoemde dit in combinatie met dat ze slachtoffer van huiselijk geweld zou zijn. Daarmee impliceert ze dat haar man de moordenaar is, en zij slechts medeplichtig is aan het laten verdwijnen van de lichaamsdelen.
Als dat zo zou zijn, ALS, dan snap ik zijn uitspraak "ik heb al die tijd niks aan haar gemerkt" wel. Straatje schoonvegen.
pi_199869585
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 19:34 schreef maily het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn, ALS, dan snap ik zijn uitspraak "ik heb al die tijd niks aan haar gemerkt" wel. Straatje schoonvegen.
Ik snap niet zo goed dat Felix met de kinderen is ondergedoken maar wel een interview geeft met foto en al. Ik zou even lekker ondergedoken blijven.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Spellchecker zondag 13 juni 2021 @ 20:22:36 #190
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199869610
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 20:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed dat Felix met de kinderen is ondergedoken maar wel een interview geeft met foto en al. Ik zou even lekker ondergedoken blijven.
Nog zoiets ...
  zondag 13 juni 2021 @ 20:34:04 #191
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199869839
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 20:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed dat Felix met de kinderen is ondergedoken maar wel een interview geeft met foto en al. Ik zou even lekker ondergedoken blijven.
Ik kan me zo voorstellen dat hij ook rekening wil houden met users die wel wat meer details van de zaak willen vernemen.
pi_199869862
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 20:34 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik kan me zo voorstellen dat hij ook rekening wil houden met users die wel wat meer details van de zaak willen vernemen.
Users van wat, ik zou me koest houden
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 13 juni 2021 @ 20:45:32 #193
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199870092
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 20:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Users van wat, ik zou me koest houden
Wat nou als je alleen maar gezeik van je omgeving hebt (doodsbedreigingen bijv), niemand kent jouw kant van het verhaal, je wordt door mensen veroordeeld die je niet eens kent en je weet van jezelf voor 100% dat je onschuldig bent aan dat misdrijf, wat heb je dan te verliezen?

Misschien wil je jezelf dan wel graag een keertje uitspreken hoe het echt zit om zo van een hoop ruis en vooroordelen af te komen en zelf ook een keer gehoord te worden, in de hoop dat mensen dan een beetje normaal gaan doen. En wie weet heeft hij nog een leuk bedrag gekregen voor dat interview wat hem mede over de streep heeft getrokken.
pi_199870152
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 20:45 schreef Tengano het volgende:

[..]

Wat nou als je alleen maar gezeik van je omgeving hebt (doodsbedreigingen bijv), niemand kent jouw kant van het verhaal, je wordt door mensen veroordeeld die je niet eens kent en je weet van jezelf voor 100% dat je onschuldig bent aan dat misdrijf, wat heb je dan te verliezen?

Misschien wil je je dan wel graag jezelf hoe het echt zit om zo van een hoop ruis en vooroordelen af te komen en zelf ook een keer gehoord te worden in de hoop dat mensen dan een beetje relaxed gaan doen. En wie weet heeft hij nog een leuk bedrag gekregen voor dat interview wat hem mede over de streep heeft getrokken.
Oh absoluut dat snap ik helemaal. Maar een foto erbij is wat raar dan. Kan je weer opnieuw beginnen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 13 juni 2021 @ 20:49:17 #195
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199870174
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 20:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh absoluut dat snap ik helemaal. Maar een foto erbij is wat raar dan. Kan je weer opnieuw beginnen
Ja, dat zou ik dan zelf weer niet doen.
pi_199870182
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 20:49 schreef Tengano het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk wel een belg he.
Hahaha :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 13 juni 2021 @ 21:40:32 #197
269689 crew  Viv
pi_199871841
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 19:34 schreef maily het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn, ALS, dan snap ik zijn uitspraak "ik heb al die tijd niks aan haar gemerkt" wel. Straatje schoonvegen.
Hij zou wel zéér geraffineerd te werk moeten zijn gegaan als hij de moord gepleegd zou hebben terwijl alle sporen naar Sandra te herleiden zijn. :X

Qua motief voor hem: het gebeurt weleens dat een buitenechtelijke vriendin begint te dreigen van "Als jij het niet vertelt aan jouw vrouw, dan vertel ik het". Zodat ze niet nog jaren aan het lijntje wordt gehouden met "Ik ga mijn vrouw echt voor jou verlaten hoor". En dat moet zo'n buitenechtelijke vriendin soms met de dood bekopen. Maar dan ligt het totáál niet voor de hand om je vrouw te betrekken bij de afhandeling daarvan. :')

Meer voor de hand ligt het dat Sandra alleen datgene wil toegeven waar ze op grond van de sporen toch al niet onderuit kan.

Richting haar kinderen vind ik het heel erg kwalijk dat ze haar man erbij sleept. Gelukkig weten ze haar uitspraken op waarde te schatten, maar wat als de politie hem voor de zekerheid toch had vastgezet om het één en ander uit te pluizen? Alsof die kinderen nog niet genoeg getraumatiseerd zijn. ;(
pi_199872662
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 21:40 schreef Viv het volgende:

[..]

Hij zou wel zéér geraffineerd te werk moeten zijn gegaan als hij de moord gepleegd zou hebben terwijl alle sporen naar Sandra te herleiden zijn. :X

Qua motief voor hem: het gebeurt weleens dat een buitenechtelijke vriendin begint te dreigen van "Als jij het niet vertelt aan jouw vrouw, dan vertel ik het". Zodat ze niet nog jaren aan het lijntje wordt gehouden met "Ik ga mijn vrouw echt voor jou verlaten hoor". En dat moet zo'n buitenechtelijke vriendin soms met de dood bekopen. Maar dan ligt het totáál niet voor de hand om je vrouw te betrekken bij de afhandeling daarvan. :')

Meer voor de hand ligt het dat Sandra alleen datgene wil toegeven waar ze op grond van de sporen toch al niet onderuit kan.

Richting haar kinderen vind ik het heel erg kwalijk dat ze haar man erbij sleept. Gelukkig weten ze haar uitspraken op waarde te schatten, maar wat als de politie hem voor de zekerheid toch had vastgezet om het één en ander uit te pluizen? Alsof die kinderen nog niet genoeg getraumatiseerd zijn. ;(
Wat mij nogal bezighoudt is dat Sandra dit nooit never alleen heeft kunnen doen. Ze is sowieso niet in stukken gehakt in die winkel. Dat geeft nogal wat boel wat je in je uppie never nooit kan opruimen. Bloed is een goedje wat lastig is. Plus de rest, dat trek je niet alleen. Letterlijk en figuurlijk niet
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 13 juni 2021 @ 23:04:36 #199
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199874552
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 22:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat mij nogal bezighoudt is dat Sandra dit nooit never alleen heeft kunnen doen. Ze is sowieso niet in stukken gehakt in die winkel. Dat geeft nogal wat boel wat je in je uppie never nooit kan opruimen. Bloed is een goedje wat lastig is. Plus de rest, dat trek je niet alleen. Letterlijk en figuurlijk niet
Ze heeft er dan ook niet voor niets zo lang over gedaan.
pi_199874608
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 23:04 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ze heeft er dan ook niet voor niets zo lang over gedaan.
Nee dat lukt je echt niet in je winkeltje.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')