In de keuken van haar winkeltje; daar waren de meeste sporen gevonden.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat lukt je echt niet in je winkeltje.
Heb je enig idéé wat bloed doet ? Nee ze is denk ik wel om het leven gekomen daar met wat spatten.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
In de keuken van haar winkeltje; daar waren de meeste sporen gevonden.
Niemand hier weet nog waar en hoe Ichelle om het leven is gekomen. Wel redelijk zeker is dat ze daarna via de keuken van Sandra en haar auto in het water terecht is gekomen.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je enig idéé wat bloed doet ? Nee ze is denk ik wel om het leven gekomen daar met wat spatten.
Dat is geen één mans jobquote:Op zondag 13 juni 2021 23:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Niemand hier weet nog waar en hoe Ichelle om het leven is gekomen. Wel redelijk zeker is dat ze daarna via de keuken van Sandra en haar auto in het water terecht is gekomen.
Wel als je bedenkt dat iemand die narcistisch is niet behept is met empathie en dat zoiets dus minder binnen komt. Die creatures die functioneren niet zoals jij en ik. Die gaan gemakkelijk over grenzen heen waarvan jij en ik denkt; nee dat denk ik wel maar dat kan echt niet. Je kunt je niet voorstellen hoe dat in zo iemands' hoofd werkt. Kijk maar dat Felix in de twee maanden daarna niks aan haar gemerkt heeft. Daarnaast had ze zoals ik inschat niet zo'n sympathie voor Ichelle wat waarschijnlijk in Sandra's voordeel werkte.quote:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je een lijk in je auto kan proppen dat is al een dingetje. Je gaat het bos in en zaagt het meisje in stukken en dan dump je het nogal onzorgvuldig. Dat kan je niet alleen.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wel als je bedenkt dat iemand die narcistisch is niet behept is met empathie en dat zoiets dus minder binnen komt. Daarnaast had ze zoals ik inschat niet zo'n sympathie voor Ichelle wat waarschijnlijk in Sandra's voordeel werkte.
Dat is in haar keuken gebeurd waar ze alle ruimte en tijd had. Waarschijnlijk een paar keer overgewerkt bijvoorbeeld.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je een lijk in je auto kan proppen dat is al een dingetje. Je gaat het bos in en zaagt het meisje in stukken en dan dump je het nogal onzorgvuldig. Dat kan je niet alleen.
Ik heb het niet over een hoofd maar meer mankracht wat er bij komt kijkenquote:Op zondag 13 juni 2021 23:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wel als je bedenkt dat iemand die narcistisch is niet behept is met empathie en dat zoiets dus minder binnen komt. Die creatures die functioneren niet zoals jij en ik. Die gaan gemakkelijk over grenzen heen waarvan jij en ik denkt; nee dat denk ik wel maar dat kan echt niet. Je kunt je niet voorstellen hoe dat in zo iemands' hoofd werkt. Kijk maar dat Felix in de twee maanden daarna niks aan haar gemerkt heeft. Daarnaast had ze zoals ik inschat niet zo'n sympathie voor Ichelle wat waarschijnlijk in Sandra's voordeel werkte.
Welnee, ze had niet voor niets geschikt materiaal ingekocht.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een hoofd maar meer mankracht wat er bij komt kijken
Okquote:Op zondag 13 juni 2021 23:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Welnee, ze had niet voor niets geschikt materiaal ingekocht.
Dat zegt hij.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wel als je bedenkt dat iemand die narcistisch is niet behept is met empathie en dat zoiets dus minder binnen komt. Die creatures die functioneren niet zoals jij en ik. Die gaan gemakkelijk over grenzen heen waarvan jij en ik denkt; nee dat denk ik wel maar dat kan echt niet. Je kunt je niet voorstellen hoe dat in zo iemands' hoofd werkt. Kijk maar dat Felix in de twee maanden daarna niks aan haar gemerkt heeft. Daarnaast had ze zoals ik inschat niet zo'n sympathie voor Ichelle wat waarschijnlijk in Sandra's voordeel werkte.
Het is niet mijn hoofd, je kan in je uppie onmogelijk een lijk wegwerken.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat het in jouw hoofd niet kan en zo iets niet uitvoerbaar is dat pleit voor je. Maar er zijn mensen creatures die daar wel een mogelijkheid voor zien, en het heeft er tot nu toe alles van weg dat Sandra zo iemand is. Ze zit niet helemaal per ongeluk vast.
Narcisten spelen 100% van de tijd een rol. Wat er werkelijk in die 'mensen' omgaat is nauwelijks af te lezen en kun je je ook niet voorstellen. Die kunnen zoiets wel parkeren of negeren, normale mensen niet.quote:
Je kunt ook niet in 1x al je boodschappen doen voor kerst en oud en nieuw... en toch heb je uiteindelijk alles op tijd binnen.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet mijn hoofd, je kan in je uppie onmogelijk een lijk wegwerken.
Ja tis wel goedquote:Op zondag 13 juni 2021 23:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je kunt ook niet in 1x al je boodschappen doen voor kerst en oud en nieuw... en toch heb je uiteindelijk alles op tijd binnen.
Bloed schoonmaken is voor de meeste mensen niet weggelegdquote:Op zondag 13 juni 2021 23:36 schreef Tengano het volgende:
Het was trouwens niet zo maar een 'winkeltje' he. In Zeeland hebben ze nog ruimte zat. Daar zat waarschijnlijk dus ook redelijk wat bergruimte bij en een flinke keuken waar je een beetje de ruimte had.
[ afbeelding ]
Heb je wel eens plaatjes gezien van een werkruimte voor een patholoog anatoom. Dat zijn ook gewoon grote roestvrijstalen aanrechten met een wasbak en een kraan. Daarnaast was ze er volgens het huidige feitenrelaas dan ook niet in geslaagd om alle sporen te wissen. En je kunt toch niet ontkennen dat het niet gebeurd is.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Bloed schoonmaken is voor de meeste mensen niet weggelegd
Ik neem aan dat dat niet in de winkel aanwezig wasquote:Op zondag 13 juni 2021 23:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb je wel eens plaatjes gezien van een werkruimte voor een patholoog anatoom. Dat zijn ook gewoon grote roestvrijstalen aanrechten met een wasbak en een kraan. Daarnaast was ze er volgens het huidige feitenrelaas dan ook niet in geslaagd om alle sporen te wissen. En je kunt toch niet ontkennen dat het niet gebeurd is.
Ik geloof je gelijkquote:Op zondag 13 juni 2021 23:49 schreef SOG het volgende:
Och de tweede sherlock holmes heeft zich gemeld. Denk je nou werkelijk dat een mens een lijk niet kan sjouwen dan wel klein maken en dumpen en dat dit nog nooit is voorgekomen? News flash: dit is wel duizenden keren voorgekomen in de geschiedenis en voor de seksisten onder ons: ook door vrouwen
Jeetje Soury, waar is al dat bloed nou gevonden.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat niet in de winkel aanwezig was
Niet zo veel wel wat maar meer onder haar schoenen.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jeetje Soury, waar is al dat bloed nou gevonden.
Onder haar laars. Sandra had laarzen aangetrokken omdat die wat geschikter waren toen ze in de keuken aan het overwerken was. En ze had gereedschap gekocht, liep met stinkende dozen te sjouwen en ineens werd Ichelle in Sluis in het water gevonden. Daar hoef je echt geen tovenaar voor te zijn hoor.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo veel wel wat maar meer onder haar schoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |