quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:15 schreef GGMM het volgende:
Wat sociaal dat iedereen Lenny even feliciteert
Iedereen behalve @:muskusboktor57
Lenny komt uit Helmond.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:15 schreef GGMM het volgende:
Wat sociaal dat iedereen Lenny even feliciteert
Iedereen behalve @:muskusboktor57
Jazeker! Terecht. Kroegen moeten open.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:05 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5157951/live-terras-in-breda-gaat-open/
@:lenny_leonard kan dit?
Meer dat er een livestream van zo iets isquote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker! Terecht. Kroegen moeten open.
En wat zit er op de broodjes?quote:
Eens wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Meer dat er een livestream van zo iets is
En de interviews.
Zo even naar de markt. Turkse bakker genot.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag VBL. Lunchgenot. Wat nemen jullie?
Ik heb broodje met eiersalade en plakje rosbief daar overheen. Zo lekker. Aanradertje
Gaat er een bomaanslag op dat ziekenhuis komen, ja?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:25 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/pr(...)tonderzoek~af0c677e/
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:El-Stinho
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:17 schreef onlogisch het volgende:
Prins Philip Bomaanslag Het is over en uit.
Gore big.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb broodje met eiersalade en plakje rosbief daar overheen. Zo lekker. Aanradertje
Details makker, details.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaat er een bomaanslag op dat ziekenhuis komen, ja?
[..]
@maxi-mus en ik distantiëren ons hier nadrukkelijk van.quote:
Sinds wanneer ben jij een moraalridder geworden?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:maxi-mus en ik distantiëren ons hier nadrukkelijk van.
Twijfelachtige reactie van moderator onlogisch.quote:
Salade carpaccio.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
Door de beweging die je dan krijgt heb je nog veel meer trek en dus smaakt je salade nog heerlijker! Win-win.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Salade carpaccio.
Moet het verdomme wel zelf ophalen. De Italiaanse delicatessenwinkel hier bezorgt niet thuis.
Gefeliciteerd ouwe reus.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Werd net gebeld dat ik contractverlenging (met een half jaar) heb gekregen. Wist niet eens dat het bijna afliep. (lol)
Toch zeker 40-45 stappen extra gezet. Maar ik heb mijn eten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Door de beweging die je dan krijgt heb je nog veel meer trek en dus smaakt je salade nog heerlijker! Win-win.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Werd net gebeld dat ik contractverlenging (met een half jaar) heb gekregen. Wist niet eens dat het bijna afliep. (lol)
Ik hou wel van rosbief ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
Lekker man gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Erg mooi.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Hoeveel uur werk je nu dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi.
Hier hebben ze gevraagd of ik meer wil gaan werken. Twijfel nog.
Topplaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:37 schreef tong80 het volgende:
Draai nu dit. Een klassieker. Niet te veel van eten. Zoals ik met Nevermind van Nirvana deed. En met witte chocolade.
HeldenEn RIP.
Samen met UDS te frontlopers. Klassieker.quote:
Pindakaas jammiequote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pindakaas (op 2) en Gebraden gehakt (op 2 andere)
Topper! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk weekend gehad ouwe reus?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:04 schreef Caland het volgende:
Ik deed net even een rondje stad en er is geen enkel terras open.
Ik ben WOEDEND.
mooi! Hoe vaak mogen ze dat doen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
En dat doe je om 13:13 uur ?quote:
3x volgens mij maar als ik nu nog een verlenging krijg zou dat vast zijn. Alleen dan ben ik hopelijk wel klaar met mijn studie.quote:
Dat kan ik gewoon niet begrijpenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die geen pindakaas lusten?
Ik heb gisteren ongeveer van 1 uur 's middags tot vanmorgen 7 uur geslapenquote:
Je begint al met een tijdelijk contract en dan 2x verlengen maakt uiteindelijk wel 3.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3x volgens mij maar als ik nu nog een verlenging krijg zou dat vast zijn. Alleen dan ben ik hopelijk wel klaar met mijn studie.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ongeveer van 1 uur 's middags tot vanmorgen 7 uur geslapen
Dus dat is wel een goed teken doorgaans ja.
Lui varken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer die pure omdat dat gezonder zou zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die geen pindakaas lusten?
Ja precies.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begint al met een tijdelijk contract en dan 2x verlengen maakt uiteindelijk wel 3.
Waarmee????quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:33 schreef AFCNiels het volgende:
Gefeliciteerd @:Lenny_Leonard en @:Maxi-mus
@Drizztquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Verjaardag en baan.quote:
Fijn voor je?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond Wargames een erg leuke film.
Oh gefeliciteerd @Lenny_Leonard en @maxi-musquote:
Ik vind dit totaal oninteressant.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:04 schreef Zipportal het volgende:
Ben jij Team Arsène Lupin of Team Jinek? @:GGMM
Of doe je daar geen uitspraken over voor de schermen?
Ik ben team "dit interesseert me totaal geen reet"quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:04 schreef Zipportal het volgende:
Ben jij Team Arsène Lupin of Team Jinek? @:GGMM
Of doe je daar geen uitspraken over voor de schermen?
Jij maakt wat mee daar in België!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:34 schreef DonRaja het volgende:
Het pootje van mijn bril was afgebroken en dus ging ik even naar Hans Anders om 'm weer vast te zetten. Ik zeg erbij dat het in België was. In plaats van het oude pootje vast te zetten, pakte ze een nieuwe (zelfde) bril en haalde daar het pootje af en schroefde die op mijn bril.
Ik ben geholpen, maar zij heeft dus nu een nieuwe bril waar een pootje mist. Het zal vast logisch zijn.![]()
Voor tl/dr: brilstuff.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:34 schreef DonRaja het volgende:
Het pootje van mijn bril was afgebroken en dus ging ik even naar Hans Anders om 'm weer vast te zetten. Ik zeg erbij dat het in België was. In plaats van het oude pootje vast te zetten, pakte ze een nieuwe (zelfde) bril en haalde daar het pootje af en schroefde die op mijn bril.
Ik ben geholpen, maar zij heeft dus nu een nieuwe bril waar een pootje mist. Het zal vast logisch zijn.![]()
Misschien is het wel lastig om de glazen te verwisselen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:34 schreef DonRaja het volgende:
Ja echt, er gaat een Jambers aflevering over mij gemaakt worden.quote:
Het zal vast zoiets zijn ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is het wel lastig om de glazen te verwisselen.
Parool, Trouw, Volkskrant, NRC, allemaalquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik heb geen zin in die Amerikaanse onzin hier.
Zou kijken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja echt, er gaat een Jambers aflevering over mij gemaakt worden.
'Overdag werkt hij met computers, maar in de avond doet hij een konijnepak aan en breekt brillen.'
Daar is het al te laat voor.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik word zo onmeunig moe van die onzin.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dan ga ik je ontvolgen hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:49 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg 'He/him' in mijn ondertitel te zetten.
itquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:49 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg 'He/him' in mijn ondertitel te zetten.
Hier op FOK bedoel ikquote:
Kan me geen reet schelen waar, ik ontvolg je dan gewoon overal.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier op FOK bedoel ik
Al kan het me geen reet schelen verder of jij me volgt of niet. Ik volg jou al maanden niet meer en dat bevalt me uitstekend.
Niet gelezen.quote:
Ik zou nooit het Amerikaanse leger bedanken, in films helpen ze alleen Parijs en Londen. De rest kan de tyfus krijgen van ze.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:53 schreef GGMM het volgende:
"Hou Amerikaanse rotzooi daar"
En dan het Amerikaanse leger bedanken
Dat was 22-11-1963 toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet gelezen.
Ik heb één boek van Stephen King gelezen maar ik vond het einde zo kut dat ik dacht nou laat maar verder.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn grapje van net slecht was.
Dit kan ook in 1 post.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een like voor de moeite.
Maar ook niet meer dan dat.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zag bij reclame op tv in de US dat men 'Womxn's History Month' viert nu. Ja, met die x ipv e. Schijnt een inclusieve term te zijn (of men wil 'men' niet zien)
leuk zegquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zag bij reclame op tv in de US dat men 'Womxn's History Month' viert nu. Ja, met die x ipv e. Schijnt een inclusieve term te zijn (of men wil 'men' niet zien)
Omdat het een debiel isquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat @:scrummie zo'n fan is van dat land.
quote:
ik ben ook wel een fan hoor, niet zo vaak bezocht maar de keren dat ik er was me prima vermaakt, alleen bij de immigratie hebben ze de grootste hufters van het land uitgezocht.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Ik wil er ook nog wel eens heen hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben ook wel een fan hoor, niet zo vaak bezocht maar de keren dat ik er was me prima vermaakt, alleen bij de immigratie hebben ze de grootste hufters van het land uitgezocht.
wel welquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Ik wel er ook nog wel eens heen hoor.
meeste keren wel New York en Miamiquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Ik wel er ook nog wel eens heen hoor.
New Yorkquote:
Hangt er ook wel vanaf met wie je bent, ik ken daar wel wat mensen dat scheelt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
New York
Miami vond ik weinig aan. Neppe stad. Na een paar dagen op South beach te zijn geweest ben ik maar richting de Bahama's vertrokken.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nooit in LA? Lijkt me op zich wel een toffe stad, al schijnen de trekpleisters vol met daklozen te liggen.quote:
Ik wil er ook nog weleens een keer naartoe, maar eigenlijk sinds Trump zo afgeknapt op dat land. Maar ja, zijn nog genoeg leuke dingen te doen daar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of gewoon de kleine steden. Veel leuker.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit in LA? Lijkt me op zich wel een toffe stad, al schijnen de trekpleisters vol met daklozen te liggen.
Ben er nooit op vakantie geweest dan heb je de steden ook niet voor het uitzoekenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit in LA? Lijkt me op zich wel een toffe stad, al schijnen de trekpleisters vol met daklozen te liggen.
Was nog niet van plan om een tuintje op mijn buik te laten groeien.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij gaat zo langzamerhand ook je houten pyjama aantrekken of niet?
Mwa wil dan toch die shit zien uit de films en zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of gewoon de kleine steden. Veel leuker.
gewoon cremeren toch, zonde van de ruimtequote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Was nog niet van plan om een tuintje op mijn buik te laten groeien.
Gaat wel snel maar ik dacht pas aan 3 jaar of zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al?
Voor mijn gevoel is die gozer al 10 jaar dood.
Daar is ook wel wat voor te zeggen. Ik deed destijds beide; sliep bij een kennis in een klein stadje, oostkust. Vervolgens vanuit daar naar New York, Washington DC gegaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa wil dan toch die shit zien uit de films en zo.
Venice Beach lijkt me wel vet. Al is dat ongetwijfeld een grote Instagramkanker.
Goden gaan niet doodquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al?
Voor mijn gevoel is die gozer al 10 jaar dood.
DE WERELD IS GEK GEWORDEN!quote:
Dat is wel vet.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar is ook wel wat voor te zeggen. Ik deed destijds beide; sliep bij een kennis in een klein stadje, oostkust. Vervolgens vanuit daar naar New York, Washington DC gegaan.
is dat zo? ik zou het toch sneller doen dan een ritje door Brazilië, de kans dat je daar je eindbestemming haalt is toch een stuk kleinerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:57 schreef Elan het volgende:
is de veiligheid een dingetje dus dat is wel weer een hoop gedoe meteen.
Toch wel bruine bonensoep?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
Tomatensoep.quote:
Ja daar noem je ook wel watquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat zo? ik zou het toch sneller doen dan een ritje door Brazilië, de kans dat je daar je eindbestemming haalt is toch een stuk kleiner
Ja maar ja maar dat is geen censuur!!!@@@ Dat bedrijf mag hun eigen policy bepalen, lekker puh!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze wereld is compleet doorgedraaid qua censuur.
Half relevant. Tot morgen GGMM. M'n mannetje weer moeten staan in KLBquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Halve finale beker
Dus voor jou niet heel relevant.
wat heeft dit met censuur te maken?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze wereld is compleet doorgedraaid qua censuur.
misschien dat je over censuur kunt praten als Amazon een van hun klanten verplicht hun hitlerliefde beter te verstoppenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK WIL GEWOON MIJN OUDE AMAZON LOGO TERUG OKE
Ja dit was geen censuur dat weet ik welquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien dat je over censuur kunt praten als Amazon een van hun klanten verplicht hun hitlerliefde beter te verstoppen
Waarom reageer je op atypisch?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dit was geen censuur dat weet ik wel
Ik haakte gewoon op lollige wijze in op een totaal niet boeiend bericht.
Stuur maar een mail naar forum@fok.nlquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon de app niet updatenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd voor meer reclames.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:43 schreef Zipportal het volgende:
FOK begint weer traag te worden. Tijd voor een nieuw logo. @:coco
Ik heb 5 abo's cadeau gegeven, wat flikken ze mij nou?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:43 schreef Zipportal het volgende:
FOK begint weer traag te worden. Tijd voor een nieuw logo. @:coco
Ik ook zoietsquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb 5 abo's cadeau gegeven, wat flikken ze mij nou?
Alweer?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:52 schreef tong80 het volgende:
FF Griekse Mousaka eten en dan weg voor vandaag. Houdoe.
Al gezien en geboden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:09 schreef fetX het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)803-rembrandtweg-16/
Kuyt z’n huis staat te koop allen. Mooie Feyenoord kamer @:scrummie
Hier komt de volgende aan. TR gezetquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Wat een walgelijk teringvarken is die hond van een @:lenny_Leonard toch.
Gewoon een note gekregen. Bah bah bah
Je mag blij zijn dat hij je geen ban heeft aangenaaid.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Hou die COR zooi lekker in COR.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:19 schreef Elan het volgende:
COR / Zuid Afrikaanse variant rukt op
Paniek in de tent! @:Wereldgozer
Laat jullie allemaal testen!
Er is helemaal geen derde golf.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:19 schreef Elan het volgende:
Als hij met een claim komt ergens over weet je eigenlijk al dat het tegendeel dichterbij de realiteit ligt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is helemaal geen derde golf.
bron: Maurice de Hond
Mr. Potato Head heet sinds kort Potato Head.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mr. Potato Head heet sinds kort Potato Head.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)enderneutraal-gender
Ik ben ZIEDEND.
Ben benieuwd naar de mening van @GGMMquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mr. Potato Head heet sinds kort Potato Head.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)enderneutraal-gender
Ik ben ZIEDEND.
Heb ooit een kleine trillende vibrator in huis gehad van m'n buurman.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:49 schreef Caland het volgende:
Pakketje ontvangen vandaag trouwens, de buren waren zo aardig om het aan te nemen
@:ggmm @:scrummie (lamp) @:maxi-mus @:onlogisch
Vroeger Tongquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ooit een kleine trillende vibrator in huis gehad van m'n buurman.
Zelf een Paarse Tarzan van een ex in de la.
Ha ha. Ja. Vroeger. Kon je nog een FOK!FA neuken.quote:
10 minuutjes ofzo?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. Ja. Vroeger. Kon je nog een FOK!FA neuken.
Precies. De slechtste tijd van m'n leven.quote:
Ja dan weet je dat het nooit meer beter kanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. De slechtste tijd van m'n leven.
Rot op naar je eigen land met je wansmaak muziek!!!!quote:
Het leukste is eigenlijk dat je wanhopig om aandacht vraagt en het niet krijgt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rot op naar je eigen land met je wansmaak muziek!!!!
Zegt zuiplap tong80. Lol.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:54 schreef tong80 het volgende:
Het leukste is eigenlijk dat je wanhopig om aandacht vraagt en het niet krijgt.
Wat betekent Lol:?quote:
Willen we meer of minder varianten?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:19 schreef Elan het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:12 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuur maar een mail naar forum@fok.nl
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rot op naar je eigen land met je wansmaak muziek!!!!
Weer een TR gemaakt.quote:
Vakkundig afgehandeld.quote:
Ligt dat in de buurt van Urk?quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:09 schreef Caland het volgende:
Bovenkarspel moeten googlen.
Not surprised
Bedankt. Ook goed dat je niet gekeken hebt. Je vertrouwt blijkbaar blind op me.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg vakkundig gedaan maat
Niet gekeken trouwens
Ayaan Hirsi Ali bij Joe Rogan gisteren.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:52 schreef Zipportal het volgende:
Vier op een rij!!! @:lange_lans
Dood topic genot. @:tong80
lolquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ayaan Hirsi Ali bij Joe Rogan gisteren.
Veel van hetzelfde bij Rogan het laatste jaar. En altijd dat aids UFC en MMA.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lol
ik luister al een tijdje niet meer zoveel rogan, voor mijn standaard podcast ga ik nu naar LEX FRIDMANGOD
Goeiemorgenquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:52 schreef Zipportal het volgende:
Vier op een rij!!! @:lange_lans
Dood topic genot. @:tong80
Ik had het graag voor je willen nakijken maar Braddie heeft zijn kanaaltje weer leeggegooid.quote:
Wat heb je besteld Lenny? Heb je een tip voor me?quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lunch is weer besteld.
@:lavenderr
Insalata di tonno.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb je besteld Lenny? Heb je een tip voor me?
Tonijngodenquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Insalata di tonno.
Tonijn is altijd genot.
Nee, spijtigquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Had je Jeroen van Merwijk ook bij je spelletje? @:onlogisch
Eens maat.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
Sorry een beetje laat vandaag
maar we gaan nu lunchen jongens.
Ik vind het wel lullig voor Jeroen dat ik pas van hem gehoord heb toen hij al morsdood was, maar beter laat een Bner dan nooit een BNer.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Had je Jeroen van Merwijk ook bij je spelletje? @:onlogisch
Vies varkenquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:12 schreef Coco het volgende:
Ik eet nu een boterham met pindakaas (met nootjes)
Gore bigquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:12 schreef Coco het volgende:
Gadverdammequote:Op woensdag 3 maart 2021 12:12 schreef Coco het volgende:
quote:
Kan je hier niet beter je signature van maken?quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:48 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, totaal geen harde argumenten voor dat gevoel dus slaat het waarschijnlijk nergens op.
Kan jij niet gewoon opdonderen en nooit weer inloggen?quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je hier niet beter je signature van maken?
Goedemiddag maat, hoe was je lunch?quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je hier niet beter je signature van maken?
Die beviel uitstekend!quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goedemiddag maat, hoe was je lunch?
Bah, pindakaas. Maar fijn dat het heeft gesmaakt!quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die beviel uitstekend!
Broodjes pindakaas. (zonder nootjes vanzelfsprekend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |