quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:15 schreef GGMM het volgende:
Wat sociaal dat iedereen Lenny even feliciteert
Iedereen behalve @:muskusboktor57
Lenny komt uit Helmond.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:15 schreef GGMM het volgende:
Wat sociaal dat iedereen Lenny even feliciteert
Iedereen behalve @:muskusboktor57
Jazeker! Terecht. Kroegen moeten open.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:05 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5157951/live-terras-in-breda-gaat-open/
@:lenny_leonard kan dit?
Meer dat er een livestream van zo iets isquote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker! Terecht. Kroegen moeten open.
En wat zit er op de broodjes?quote:
Eens wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Meer dat er een livestream van zo iets is
En de interviews.
Zo even naar de markt. Turkse bakker genot.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag VBL. Lunchgenot. Wat nemen jullie?
Ik heb broodje met eiersalade en plakje rosbief daar overheen. Zo lekker. Aanradertje
Gaat er een bomaanslag op dat ziekenhuis komen, ja?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:25 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/pr(...)tonderzoek~af0c677e/
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:El-Stinho
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:17 schreef onlogisch het volgende:
Prins Philip Bomaanslag Het is over en uit.
Gore big.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb broodje met eiersalade en plakje rosbief daar overheen. Zo lekker. Aanradertje
Details makker, details.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaat er een bomaanslag op dat ziekenhuis komen, ja?
[..]
@maxi-mus en ik distantiëren ons hier nadrukkelijk van.quote:
Sinds wanneer ben jij een moraalridder geworden?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:maxi-mus en ik distantiëren ons hier nadrukkelijk van.
Twijfelachtige reactie van moderator onlogisch.quote:
Salade carpaccio.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
Door de beweging die je dan krijgt heb je nog veel meer trek en dus smaakt je salade nog heerlijker! Win-win.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Salade carpaccio.
Moet het verdomme wel zelf ophalen. De Italiaanse delicatessenwinkel hier bezorgt niet thuis.
Gefeliciteerd ouwe reus.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Werd net gebeld dat ik contractverlenging (met een half jaar) heb gekregen. Wist niet eens dat het bijna afliep. (lol)
Toch zeker 40-45 stappen extra gezet. Maar ik heb mijn eten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Door de beweging die je dan krijgt heb je nog veel meer trek en dus smaakt je salade nog heerlijker! Win-win.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |