SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, laatste minuten net voor de lange streamlock op stream 2 vannacht.
Zoey is al niet meer op de slaapkamer, later lopen ze met een emmer en dan komt
Zoey terug net voor de streamlock, ik kan de audio ook niet ontrafelen helaas ....
Denk dat ik deze overslaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als ze dat niet doet proeft ze haar snor tijdens het etenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill moet haar snor harsen zegt ze ... heeft ze geen zin in, deed nogal zeer een paar weken geleden.
Je probeert cynisch te zijn, maar cynisme dan weer niet doorhebben is behoorlijk naïef.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Zo grappig, je bent een van de paar personen die bij een streepje ondergoed helemaal in de stress schiet en dat beeld met de wereld wil delen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, laatste minuten net voor de lange streamlock op stream 2 vannacht.
Zoey is al niet meer op de slaapkamer, later lopen ze met een emmer en dan komt
Zoey terug net voor de streamlock, ik kan de audio ook niet ontrafelen helaas ....
Ze was misselijk, moest overgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoey kookt, eet en moet kotsen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze was misselijk, moest overgeven.
Kattenbak verschonen of anders?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:09 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij probeert mijn kat me iets duidelijk te maken?![]()
[ afbeelding ]
En zet lekker aso zijn schoenen op tafelquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel werkt nog snel even een bakje yoghurt weg
Het is Michel zijn welverdiende BAK yoghurt. Hij mag dat.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het type 'ik kom niets tekort'. Nogal inhalig, noemen ze dat hier. Hij maakt er intussen een lunch van.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
En daarna nog een boterham met kaas..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij heeft het nodig dat erm jong.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ontbijt. Nog niks op.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En daarna nog een boterham met kaas..
Dat die nog geen 20 kilo zwaarder is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En daarna nog een boterham met kaas..
komisch,de anderen hadden geen last vanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zoe gekotst , maagpijn
afgeopen nacht
..ze had zelf gekookt.. vertrouwde het al niet
stm BB
Bewoners maak jullie klaar voor een belangrijk spel
Wachten op de SLquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
alle Hemsters in de Garden
het grote hinkel spel
iets
wachten op BB/Febo
Mijn god, de fillers lopen uitquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:23 schreef zodeju het volgende:
Heeft Liese nu een diamantje op haar kiezen rechts.....??
Laten we dat hopen. Matt immuniteit ofsowquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Belangrijk spel .. dan verwacht je toch iets wat de nominaties zal kunnen beinvloeden.
Vooral als ze handstand moeten doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat rokje van Julie lijkt me nadeliger
Dat zou een wonder zijn, die zooi is niet uit te roeienquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bakken in de tuin met Bamboe
ze sterven langzaam
ikwultzewel
Nou ja.....je geeft hem nogal veel macht zeg.....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:25 schreef M.Ritcher het volgende:
Als Michel nu een oprot zal het een stuk losser er aan toe gaan allemaal. Die gozer beïnvloed iedereen in dat huis.
Hoop hetquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Belangrijk spel .. dan verwacht je toch iets wat de nominaties zal kunnen beinvloeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |