Denk eerder dat dat afgesproken werk is. Kan me zo voorstellen dat in kleinere gemeentes de lijntjes best kort zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Niemand wil die hoge boetes riskeren. Zie ook Klazienaveen.
Grote woorden, kleine daden zodra de eerste officiële waarschuwingen gegeven worden.
Yep.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:31 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Denk eerder dat dat afgesproken werk is. Kan me zo voorstellen dat in kleinere gemeentes de lijntjes best kort zijn.
Er is nu al een paar maanden lang geroepen van "De tijd van waarschuwen is voorbij", eerste vergrijp direct boete. Dat zouden de handhavers hier ook kunnen doen, dan escaleren ze de boel wel meteen. In plaats daarvan doen ze het zo.
Correct, ik ga ervan uit dat de regels die men hanteert voor het al dan niet naar school laten gaan van kinderen gerelateerd zijn aan het risico dat het kind corona heeft. Waarom zouden die regels er anders zijn?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals je het nu stelt heeft het vooral te maken met of je kind al dan niet naar school mag of je het laat testen?
Plus, al gebeurd dat op andere gebieden natuurlijk ook, je gaat over de eigen graf heen regeren. Als er dadelijk een andere meerderheid is, dan zadel je die op met de toezeggingen die nu zijn gedaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:30 schreef trein2000 het volgende:
Ik denk dat als je nu zegt: april mag je open. Dan blijft het wel rustig. Je loopt wel het risico dat in mei de pleuris uitbreekt. Lastig.
Ja ik ook. Hoop dat mijn partner snel een oproep krijgt want hij is de grootste reden tot zorg. Zijn weerstand is nu nog goed. Het zou een ramp zijn als hij weer richting chemo gaat en dat het dan allemaal net te traag is gelopen, hebben we een jaar voor niks proberen de sluizen dicht te houden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Voor eerstgenoemde ben ik dan blij dat we nu ook daar al mee bezig zijn.
Ik zie niet dat er binnen 2 maanden al een geslaagde formatie is, zou me een beetje verbazen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:35 schreef maan_man het volgende:
[..]
Plus, al gebeurd dat op andere gebieden natuurlijk ook, je gaat over de eigen graf heen regeren. Als er dadelijk een andere meerderheid is, dan zadel je die op met de toezeggingen die nu zijn gedaan.
Zolang het bij terrassen blijft zal het risico wel mee vallen denk ik. Binnen horeca zou ik pas weer rond juni doen of zo. Of enkel twee tafels binnen of zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap dat beloftes doen lastig is. Maar ik snap het ongeduld ook heel goed.
Ik denk dat als je nu zegt: april mag je open. Dan blijft het wel rustig. Je loopt wel het risico dat in mei de pleuris uitbreekt. Lastig.
Begrip voor beide partijen. Alhoewel mijn mening natuurlijk bekend is
De media als geheel schuift meer en meer op richting sensatie en clickbait, de strijd om de "clicks" en (dus) advertentieinkomsten. Ik heb diverse kranten en weekbladen uit het minder recente verleden in m'n verzamelingetje zitten, en ik mis de droge maar wel heel diepgaande artikelen daarin, waarmee de lezer serieus wordt genomen, echt heel erg.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Sensatiemedia ofzo? Ik snap er ook weinig van
Vraag me ook af of er een soort ethische richtlijnen zijn voor journalisten hierin. Want mega invloedrijk ermee
Ik denk dat dit meer een stukje inschatting/communicatie foutje is. Hugo die zo een hoog mogelijke testbereidheid wil, en dan denkt 'ja, ik kan nu wel zeggen dat 80% prima is, maar wat doet dat voor de rest met testbereidheid'.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:37 schreef Vasilevski het volgende:
Hugo is een lul:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Totale onzinreactie op die 20% die zich na afloop niet liet testen. Op deze manier kun je al die Fieldlabs net zo goed opschorten, is blijkbaar toch ontworpen om te mislukken, de argumenten verzinnen we er later wel bij.
Al sinds ze begonnen zijn over die testevenementen, en dat was volgens mij in oktober, kost het me heel veel moeite om mezelf ervan te overtuigen dat dit niet het geval is. In werkelijk alles wordt uitgestraald dat ze eigenlijk helemaal niet willen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:37 schreef Vasilevski het volgende:
is blijkbaar toch ontworpen om te mislukken,
Wat een lulquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:37 schreef Vasilevski het volgende:
Hugo is een lul:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Totale onzinreactie op die 20% die zich na afloop niet liet testen. Op deze manier kun je al die Fieldlabs net zo goed opschorten, is blijkbaar toch ontworpen om te mislukken, de argumenten verzinnen we er later wel bij.
Ik vond dat kaartje in de UK echt wel top wat dat betreft. Gewoon 'dan en dan gaat er wat open', klaar. Uiteraard wel met de 4 voorwaarden die daar genoemd werden, maar dat begrijpt iedereen neem ik aan wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap dat beloftes doen lastig is. Maar ik snap het ongeduld ook heel goed.
Begrip voor beide partijen. Alhoewel mijn mening natuurlijk bekend is
Klopt, maar er is wel een andere Kamermeerderheid. Als Wilders en Baudet het voor het zeggen hebben, dan gaan de terrassen weer snel open. Als Mereltje het voor het zeggen heeft, dan gaan wij voor 0 covidgevallen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:38 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik zie niet dat er binnen 2 maanden al een geslaagde formatie is, zou me een beetje verbazen.
Oh, Hugoquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:37 schreef Vasilevski het volgende:
Hugo is een lul:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
'HAHA KLIK DAN AAP'quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De media als geheel schuift meer en meer op richting sensatie en clickbait, de strijd om de "clicks" en (dus) advertentieinkomsten. Ik heb diverse kranten en weekbladen uit het minder recente verleden in m'n verzamelingetje zitten, en ik mis de droge maar wel heel diepgaande artikelen daarin, waarmee de lezer serieus wordt genomen, echt heel erg.
Zelfs de wat serieuze media zie je duidelijk richting stompzinnige en aandachtshoerende koppen in de trant van X DOEN IS LEVENSGEVAARLIJK HAHA KLIK DAN AAP bewegen. Blegh.
Ik snap overigens überhaupt niet waarom Hugo zo negatief isquote:
Ik heb het gisteren al aangehaald, maar dat ze ook niets lijken te doen met resultaten uit het buitenland (die in diverse gevallen al veel eerder met dit soort tests begonnen zijn) is ook wel veelzeggend.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Al sinds ze begonnen zijn over die testevenementen, en dat was volgens mij in oktober, kost het me heel veel moeite om mezelf ervan te overtuigen dat dit niet het geval is. In werkelijk alles wordt uitgestraald dat ze eigenlijk helemaal niet willen.
Hugo vaart blind op Jaap en Jaap kijkt alleen maar door een virusbril.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap overigens überhaupt niet waarom Hugo zo negatief is
Kwam deze gisteravond tegen:quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De media als geheel schuift meer en meer op richting sensatie en clickbait, de strijd om de "clicks" en (dus) advertentieinkomsten. Ik heb diverse kranten en weekbladen uit het minder recente verleden in m'n verzamelingetje zitten, en ik mis de droge maar wel heel diepgaande artikelen daarin, waarmee de lezer serieus wordt genomen, echt heel erg.
Zelfs de wat serieuze media zie je duidelijk richting stompzinnige en aandachtshoerende koppen in de trant van X DOEN IS LEVENSGEVAARLIJK HAHA KLIK DAN AAP bewegen. Blegh.
Voor mijn gevoel zijn die evenementen gewoon gedaan als een soort bezigheidstherapie, om ze te laten stoppen met zeuren. Ik heb het gevoel dat vooraf al bedacht is dat het niet veilig kan, dus dat ze het niet gaan doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:37 schreef Vasilevski het volgende:
Hugo is een lul:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Vanuit Jaap gezien heel logisch. Hugo is de bestuurder, die zou anders moeten beschouwenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hugo vaart blind op Jaap en Jaap kijkt alleen maar door een virusbril.
Hugo wil geen doden op z'n geweten hebben denk ik. Vrij dodelijk; helemaal zo vlak voor de verkiezingen. Alles draait om de politiek. Ze zijn iets té voorzichtig geworden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanuit Jaap gezien heel logisch. Hugo is de bestuurder, die zou anders moeten beschouwen
Maar ja
Omdat ze dan niet meer kunnen schermen met code zwart in april of mei. Cynisch, maar ik kan me echt geen andere reden voorstellen om vaccinaties niet mee te nemen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
LCPS in hun modellen:
Effecten van het vaccinatieprogramma zijn in de getoonde scenario’s niet gemodelleerd, omdat pas in het tweede kwartaal de eerste effecten te verwachten zijn.
Waarom is dat? We hebben bijna alle 80+ers gevaccineerd. Dan verwachten we toch nu al effecten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |