kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:20 schreef Joyce-43 het volgende:
dus de enige reden dat Jill daar niet wil slapen is Michel en misschien Nick ook
Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:20 schreef Joyce-43 het volgende:
dus de enige reden dat Jill daar niet wil slapen is Michel en misschien Nick ook
GMTAquote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen.
Terwijl ze al Thomas had ze graag ging logeren daar waar Nick en Michel ook al lagen. het is dat Jerrel het bed inpikte.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen.
Dan zou ik er juist gaan liggen, ontneem je ze ook de kans om over je te lullenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:20 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:20 schreef mario390 het volgende:
met wie sprekt zij? zij is en zo ondankbar kind![]()
wie heeft haar altijd deze dagen getrost? liese
Daar gaat het toch helemaal niet over?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl ze al Thomas had ze graag ging logeren daar waar Nick en Michel ook al lagen. het is dat Jerrel het bed inpikte.
Nee, verleden weekquote:
Ik lees wil ze daar niet omdat Michel en Nick daar liggen.....maar zeg me waar het dan wel om gaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet over?
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik lees wil ze daar niet omdat Michel en Nick daar liggen.....maar zeg me waar het dan wel om gaat.
Naaktfoto's sturenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:26 schreef zodeju het volgende:
Ach, in de kinderkamer gaat het weer over piemels en tieten.....
Ik bedoel dat ik me heel goed kan voorstellen dat ze zich niet veilig voelt bij hun .quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik lees wil ze daar niet omdat Michel en Nick daar liggen.....maar zeg me waar het dan wel om gaat.
Jill heeft geen zin in gesprekken over vrouwenbesnijdenissen en oestrogeen in koeienmelk waar je borstkanker van krijgt. Die heeft het liever over dickpics van Mike en naaktfotos van zichzelf op haar 15e.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
K I S S I N Gquote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:27 schreef Pokkehandtas het volgende:
Jill, matt en mike sitting in a tree
wat en kinderenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:24 schreef Joyce-43 het volgende:
whhaha Matt ging bij jill staan maar hij is kaas aan het eten Jill zegt rot op met die stinkende kaas dus Matt loopt weg en zeg ja ik ga wel kan ook wel het huis uit gaan, graag zegt Jill hahaha en toen soort geintje sta ik weer dichterbij de finale
In hun eigen bek?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:28 schreef Pokkehandtas het volgende:
JMM willen hun tenen in de bek nemen
Ik denk dat wij al het woord veilig anders zien.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik me heel goed kan voorstellen dat ze zich niet veilig voelt bij hun .
Nu kan ik me eveneens goed voorstellen dat je je niet veilig voelt bij vunzige Mike..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik me heel goed kan voorstellen dat ze zich niet veilig voelt bij hun .
Sorry hoor, maar daar heeft ze minder van te vrezen dan van Matt en Mike.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar begrijp ik ook helemaal niets vanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:31 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nu kan ik me eveneens goed voorstellen dat je je niet veilig voelt bij vunzige Mike..
Hij wordt gewoon straal voor de gek gehouden zonder dat 'ie het door heeftquote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:30 schreef engine het volgende:
Matt dropt een verhaal
De eerste drie keer dat hij het gedaan heeft was het condoom gescheurd en heeft hij een morning after pill moeten halen
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:30 schreef engine het volgende:
Matt dropt een verhaal
De eerste drie keer dat hij het gedaan heeft was het condoom gescheurd en heeft hij een morning after pill moeten halen
vunzige Mike en stalker Matt kan ze verbaal wel aan, maar Michel en Nick niet,quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:31 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nu kan ik me eveneens goed voorstellen dat je je niet veilig voelt bij vunzige Mike..
vor zich?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:30 schreef engine het volgende:
Matt dropt een verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is het niet , Maar ik ben het absoluut eens als het gaat over Mike en Matt .quote:Op dinsdag 2 maart 2021 00:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar daar heeft ze minder van te vrezen dan van Matt en Mike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |