SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Goedemorgen.quote:
Ja, op een vervelend mailtje van de accountants na. Die willen weer voor het eind van de week allemaal jaaroverzichten ontvangen. En overeenkomsten zien enz. enz.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 06:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Eerste dag goed doorgekomen?
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 07:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, op een vervelend mailtje van de accountants na. Die willen weer voor het eind van de week allemaal jaaroverzichten ontvangen. En overeenkomsten zien enz. enz.
Ik ben al sinds oktober met hen bezig en ze vroegen nu weer voor de 3e keer dezelfde contracten op. Telkens andere personen van hetzelfde accountantskantoor. Dus ik vroeg hen of ze ook nog wel iets onderling communiceerden of zo. Ja, ja, sorry, bla, bla, maar doe het nu nog maar een keer.
Soms lijkt het alsof ik in zo'n maalstroom zit waar ik niet meer uitkom
Al eens een paar keer per maand een plofkraak meegemaakt?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 01:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Er wordt hier ergens potverdorie geheid ‘s nachts
Ze zouden van mij een bericht ontvangen dat ze de stukken intern konden gaan opzoeken en dat daarna de gesprekken hervat kunnen worden. Dan desnoods maar escaleren, mogen ze verklaren waarom ze toegezonden stukken kwijt raken, met alle risico's van dien...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 07:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, op een vervelend mailtje van de accountants na. Die willen weer voor het eind van de week allemaal jaaroverzichten ontvangen. En overeenkomsten zien enz. enz.
Ik ben al sinds oktober met hen bezig en ze vroegen nu weer voor de 3e keer dezelfde contracten op. Telkens andere personen van hetzelfde accountantskantoor. Dus ik vroeg hen of ze ook nog wel iets onderling communiceerden of zo. Ja, ja, sorry, bla, bla, maar doe het nu nog maar een keer.
Soms lijkt het alsof ik in zo'n maalstroom zit waar ik niet meer uitkom
Ik heb wel eens geweigerd, maar toen gingen ze rechtstreeks naar de directeur en kreeg ik vervolgens van mijn directeur de opdracht om alsnog mee te werken. Inmiddels heb ik geleerd dat je maar het beste kunt doen wat ze van je vragen, hoe zinloos het soms ook lijkt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 07:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat een malloten zeg. Alsof je niets beters te doen hebt. Wat als je weigert?
Is je collega inmiddels wel terug van ziekte?
Goed gedaan dan.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 07:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn collega is weer terug gelukkig. Ik heb vrijdag nog wel een heel gesprek met hem gehad. Was op zich wel goed. Een hoop uitgesproken.
Fijn, zo'n directeur zonder ruggengraat die zijn hoofd laat hangen naar een stelletje prutsers die belangrijke stukken kwijt raken en daar z'n personeel mee opzadelt...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 07:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geweigerd, maar toen gingen ze rechtstreeks naar de directeur en kreeg ik vervolgens van mijn directeur de opdracht om alsnog mee te werken.
quote:Inmiddels heb ik geleerd dat je maar het beste kunt doen wat ze van je vragen, hoe zinloos het soms ook lijkt.
Ik hoop voor je dat dit je laatste gesprek over dit onderwerp is.quote:Ja, mijn collega is weer terug gelukkig. Ik heb vrijdag nog wel een heel gesprek met hem gehad. Was op zich wel goed. Een hoop uitgesproken.
Ja, ik snap het ook niet. Begin vorig jaar kreeg ik een inlog op zo'n beveiligd account van hen en moest ik alle stukken daar plaatsen, maar dit jaar ineens niet meer en gaat alles weer via de mail en zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 07:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zouden van mij een bericht ontvangen dat ze de stukken intern konden gaan opzoeken en dat daarna de gesprekken hervat kunnen worden. Dan desnoods maar escaleren, mogen ze verklaren waarom ze toegezonden stukken kwijt raken, met alle risico's van dien...
Goedemorgen.quote:
Ik was er gister nogquote:Op dinsdag 2 maart 2021 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat is alweer even geleden.
Ik gisterenavond niet.... dat verklaard het misschien.quote:
quote:
Goedemorgen dames.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 08:09 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
wat een gedoe livelink, ik zou er spontaan ziek van worden
En dat ik daarvoor en week of 3 mijn laptop niet aan heb gehad verklaart ook...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 07:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gisterenavond niet.... dat verklaard het misschien.
goed bezigquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanmiddag voor het eerst sinds jaren weer eens even een stukje op de inline skates gedaan, het ging best aardig. Hier in de wijk is het niet te doen, maar in de nieuwbouwwijk hier vlakbij ligt er een mooi stukje asfalt in het park, dus daar ben ik maar met de auto heen gegaan.
quote:
Memories...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:54 schreef brother52 het volgende:
Ik moet mijn ogen toch eens wat beter open houden....
Kwam een verzamelaar van Earth & Fire tegen waar ik zeker 10 keer overheen gekeken moet hebben.
De buren zijn nu aan het meegenieten
Denk dat ik hem daardoor ineens wel zag staan.quote:
Ik bewaar alle inkomende en uitgaande mailberichten gedurende 10 jaar, zeker als het gaat om dit soort belangrijke zaken. En ik weet het allemaal nog terug te vinden, ook niet onbelangrijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 07:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet. Begin vorig jaar kreeg ik een inlog op zo'n beveiligd account van hen en moest ik alle stukken daar plaatsen, maar dit jaar ineens niet meer en gaat alles weer via de mail en zo.
quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Twenty 2 Today
Dat verklaard het wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:02 schreef DJ11 het volgende:
De uitzending is begonnen. Het is vandaag precies 22 jaar geleden dat Dusty Springfield overleed. Daar besteed ik vanavond ruime aandacht aan, met een flinke portie Dusty-muziek. Maar natuurlijk ook van allerlei andere muziek.Dusty Springfield - Reputation
En track #2:Santos - Camels (video cut)
Net de post aangepast. Dit is de tweede track van de show alweer:quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:06 schreef Melting het volgende:
Is dit Dusty?![]()
Zo klinkt het het, vind ik.
Zekerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:12 schreef Dj_Vout het volgende:
Dit blijft een heerlijk vrolijk nummertje.
Dat geloof ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:22 schreef just me het volgende:
Sinds 3 dagen loop ik elke avond na het eten 20 minuutjes, best lekker
Goed plan. Ik moet het ook gaan doen. Ik beweeg veel te weinig. Gisteren moest ik een pakketje afhalen bij een afhaalpunt en daar ben ik maar lopend heen gegaan. Van de nood een deugd maken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:22 schreef just me het volgende:
Sinds 3 dagen loop ik elke avond na het eten 20 minuutjes, best lekker
In beweging zijn is goed mijn knie en daarna lekker uitrusten!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat geloof ik.
Als je maar oppast dat de knie niet overbelast.
Ik vind het ook grappig om 'n rondje uit te zoeken dat 20 minuten duurt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed plan. Ik moet het ook gaan doen. Ik beweeg veel te weinig. Gisteren moest ik een pakketje afhalen bij een afhaalpunt en daar ben ik maar lopend heen gegaan. Van de nood een deugd maken.
300 keer rond de lantaarnpaal voor je huis.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
In beweging zijn is goed mijn knie en daarna lekker uitrusten!
[..]
Ik vind het ook grappig om 'n rondje uit te zoeken dat 20 minuten duurt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
300 keer rond de lantaarnpaal voor je huis.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister al wel even mee, maar toch ook waar even hallo zeggen
Er wordt inderdaad erg op gewezen. Ik merk vaak dat ik gewoon geen slaap heb, omdat ik nergens moe van ben.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:27 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
het is een app van de hersenstichting en het motiveert mij
Ook goedenavondquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
Zeg dat dan!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
Die app ken ik niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:27 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
het is een app van de hersenstichting en het motiveert mij
dat vele thuiswerken is ook niet goed voor 'n mens, probeer het gewoon, maar wel voor 21.00 uur binnen zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad erg op gewezen. Ik merk vaak dat ik gewoon geen slaap heb, omdat ik nergens moe van ben.
Ja, heb je gelijk in. De betere tijd van het jaar komt er gelukkig aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
dat vele thuiswerken is ook niet goed voor 'n mens, probeer het gewoon, maar wel voor 21.00 uur binnen zijn
Ik zie qua afstand geen verschil tussen knippen en wassenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
En morgenochtend naar de kapper
Ergens wel spannend, maar ze zullen nu wel zo super turbo mega voorzichtig zijn omdat ze weer open mogen.
Zou bijna kiezen voor wassen en knippen maar dat gaat me dan toch te ver. Even knippen en een aai over de bol.
Nog steeds die belachelijke maatregel ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
dat vele thuiswerken is ook niet goed voor 'n mens, probeer het gewoon, maar wel voor 21.00 uur binnen zijn
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog steeds die belachelijke maatregel ja.
Ik moest wel lachen om de diverse horeca die hun terrassen opgezet hadden.
Hier in het dorp ook:
[ afbeelding ]
Ik vrijdag. Hard aan toe. Ik was voor de sluiting al vrij lang niet geweest.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
En morgenochtend naar de kapper
Ergens wel spannend, maar ze zullen nu wel zo super turbo mega voorzichtig zijn omdat ze weer open mogen.
Zou bijna kiezen voor wassen en knippen maar dat gaat me dan toch te ver. Even knippen en een aai over de bol.
Heb je ook een punt, maar voor ik naar de kapper ga was ik mijn haar in principe altijd al 2 keer.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zie qua afstand geen verschil tussen knippen en wassen
Weet je..... die besmettingen zijn er in elk land. De stijgingen ook, ongeacht de maatregelen. Het ene land doet dit, een ander land doet dat.... maar als het hier stijgt, zie je dat in de meeste landen ook gebeuren.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:34 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
maar als ik lees dat er nog steeds teveel besmettingen zijn tja... wat moet je dan ?
Als je 'n keer verwend wil worden laat je het de kapper doenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb je ook een punt, maar voor ik naar de kapper ga was ik mijn haar in principe altijd al 2 keer.
Zal wel vragen of ik paar euro extra kan pinnen, voor personeelspotje ofzo.
Het kwam me al zo bekend voor. Kon het even niet plaatsen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Geen André Hazes, wel Dusty:Dusty Springfield - You Don't Own Me
Ik heb er te weinig verstand van om er iets zinnigs over te zeggen, doe gewoon wat we mogen doen en ik laat wat we niet mogen doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je..... die besmettingen zijn er in elk land. De stijgingen ook, ongeacht de maatregelen. Het ene land doet dit, een ander land doet dat.... maar als het hier stijgt, zie je dat in de meeste landen ook gebeuren.
Ik denk dat maatregelen goed zijn, mits ze ook echt iets afdoen. Maar een avondklok en (droge) horeca sluiten, horen daar niet bij, denk ik.
Er is nog geen (bij wijze van spreken) supermarkt medewerker ziek geworden, en die zien elke dag veel meer mensen voorbij komen dan de serveerster of ober.
Supermarkten zijn ook wel heel streng, al weet ik een medewerkster bij de appie waar ik meestal kom ook 5 weken thuis heeft gezeten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je..... die besmettingen zijn er in elk land. De stijgingen ook, ongeacht de maatregelen. Het ene land doet dit, een ander land doet dat.... maar als het hier stijgt, zie je dat in de meeste landen ook gebeuren.
Ik denk dat maatregelen goed zijn, mits ze ook echt iets afdoen. Maar een avondklok en (droge) horeca sluiten, horen daar niet bij, denk ik.
Er is nog geen (bij wijze van spreken) supermarkt medewerker ziek geworden, en die zien elke dag veel meer mensen voorbij komen dan de serveerster of ober.
Ik vond het nummer van die lijsttrekker van Denk vandaag wel heel apart. Was op Radio 1 vanmorgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Ruud de Wild interviewt politieke lijsttrekkers in zijn atelier. Vorige week zat daar Thierry Baudet (disclaimer: geen stemadvies) en die koos zijn favoriete nummer. De keuze vond ik wel opmerkelijk. Ik draai het nummer hierna.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Vorige week zat daar Thierry Baudet (disclaimer: geen stemadvies) en die koos zijn favoriete nummer. De keuze vond ik wel opmerkelijk.
Brrrrrr....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het nummer van die lijsttrekker van Denk vandaag wel heel apart. Was op Radio 1 vanmorgen.
Claudia de Breij - Mag ik dan bij jou.
Had ik niet verwacht van hem.
Ik verwacht dat van niemand...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het nummer van die lijsttrekker van Denk vandaag wel heel apart. Was op Radio 1 vanmorgen.
Claudia de Breij - Mag ik dan bij jou.
Had ik niet verwacht van hem.
Ik weet nog niet waar ik op ga stemmen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Brrrrrr....Doe mij dan deze maar:
The Beatles - Free As A Bird
En zoek je nog een goede partij om op te stemmen, dan beveel ik Splinter van harte aan.
ik ben het in ieder geval niet eens met de uitslag van mijn stemwijzerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar ik op ga stemmen.
Ik weet wel enkele partijen waar ik zeker niet op ga stemmen.
Mijn vader is ook onverwacht uit de hoek gekomen. Heeft altijd op één van de grote partijen gestemd, en gaat nu op Volt stemmen.
Ga je voor een coupe du Madmaster?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:43 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ik denk dat als er een veilig moment is om te gaan het nu is, die willen natuurlijk ook openblijven, Ga niet voor een coupe du melting, maar wel net wat korter dan normaal, mocht er weer een lockdown komen, dan kan ik lekker shinen
Wat vertel je me nou? Ga je niet FvD stemmen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben het in ieder geval niet eens met de uitslag van mijn stemwijzer
Kappers kunnen verantwoord aan het werk. Het risico op besmetting is zeer klein. Het is eigenlijk grote onzin dat ze wekenlang moesten sluiten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:43 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ik denk dat als er een veilig moment is om te gaan het nu is, die willen natuurlijk ook openblijven, Ga niet voor een coupe du melting, maar wel net wat korter dan normaal, mocht er weer een lockdown komen, dan kan ik lekker shinen
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat vertel je me nou? Ga je niet FvD stemmen?![]()
Zou zomaar gekund hebbenquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:48 schreef DJ11 het volgende:
David McWilliams - The Days Of Pearly Spencer
In België mag al iets meer dan hier, en zijn de kappers al een paar weken open.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kappers kunnen verantwoord aan het werk. Het risico op besmetting is zeer klein. Het is eigenlijk grote onzin dat ze wekenlang moesten sluiten.
Het RIVM stuntelt en goochelt volop met cijfers.
Dat ligt vooral aan de mentaliteit en discipline van de Belgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
In België mag al iets meer dan hier, en zijn de kappers al een paar weken open.
Vandaag 783 nieuwe gevallen.![]()
Het is vandaag 22 jaar geleden dat ze overleed. Vond ik een mooie reden voor een muzikaal eerbetoon.quote:
Word je gesteriliseerd?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:55 schreef Rafeiro het volgende:
Moet wel met mondkapje zelf, zij werken met mondkapje. Handen ontsmetten, afstand houden, max 5 minuten voor de afspraak naar binnen. Hygiënebag met handdoek en kapmantel is er voor mij, contactloos betalen, etc. allemaal regeltjes. Geen jassen aangenomen. Echt beste checklist. Maar daar ben ik wel voor. Ik fiets er wel in t-shirtje heen en wacht buiten tot 5 minuten voor de afspraak.
Weer een keer met zo'n ouderwets klapmes geschoren worden zou ik ook wel willen, maar nu nog niet.quote:
Melting heeft dat laten doenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Weer een keer met zo'n ouderwets klapmes geschoren worden zou ik ook wel willen, maar nu nog niet.
Dan weetje wel dat je een vakman hebt.
Is ook wel echt fijn, en dan met tonic en warme lap.quote:
zich laten scheren met zo'n mes, had ik onthoudenquote:
Ik prefereer dan gin tonic...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is ook wel echt fijn, en dan met tonic en warme lap.
en waar komt da vandaan ?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb decennialang gedacht dat het eerste woord Do was, maar het is toch anders:Rod Stewart - Da Ya Think I'm Sexy?
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk Bietje Brabants moeten zeggen, of niet?
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk Bietje Brabants moeten zeggen, of niet?
Voor dit jaar?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Voor de latere binnenkomers: ook vanavond zijn verzoekjes / suggesties van harte welkom via DMBilly Joel - The River of Dreams
Zet u schrap: hierna de Duitse inzending voor het Songfestival en dat is best een ehhh... opzienbarend liedje.
Ik vind hem speels en niet bij Duitsland passen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Nou, dit is 'm dan. Zeg het maar: irritant of grappig, catchy en speels?Jendrik - I Don't Feel Hate
Ik vond het wel leuk en catchy.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Nou, dit is 'm dan. Zeg het maar: irritant of grappig, catchy en speels?Jendrik - I Don't Feel Hate
Ik weet niet welke dat waren.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind 'm irritant catchy en denk dat het stukken beter gaat scoren dan de saaie inzendingen die ze de laatste jaren hadden...Charlie Winston - Kick The Bucket
Dat zegt genoeg. Vorig jaar een ventje dat amper live kon zingen. Het is maar goed dat dat optreden niet is doorgegaan.quote:
Komt ook wel omdat ik het totaal niet volg.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg. Vorig jaar een ventje dat amper live kon zingen. Het is maar goed dat dat optreden niet is doorgegaan.
Er komt nog veeeel meer Dusty aanquote:
Wat is er met Dusty dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komt nog veeeel meer Dusty aanIk mag wel opschieten. Ik denk dat ik er straks maar een paar achter elkaar draai
Ze is nogal stoffig.quote:
Ashes to ashes & dusty to dusty.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze is nogal stoffig.
Vandaag 22 jaar geleden overleden.
Op deze dag in 1999 overleed ze. Dus leek het me leuk om vandaag een extra dosis Dusty in de show te stoppen, met nummers uit alle delen van haar carrière.quote:
Ken jij een binnenlandse K3 dan?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Dit is dus die ultra-commerciële nieuwe popplaat. Dit moet wel een hit worden; alles klopt.Zara Larsson - Look What You've Done
Ik zou mijn geld er niet op inzetten, DJ11,quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Dit is dus die ultra-commerciële nieuwe popplaat. Dit moet wel een hit worden; alles klopt.Zara Larsson - Look What You've Done
Doe dan de Rammstein versiequote:
quote:Warmer Körper (Warmer Körper)
Heißes Kreuz (Heißes Kreuz)
Falsches Urteil (Falsches Urteil)
Kaltes Grab (Kaltes Grab)
Auf dem Kreuze lieg' ich jetzt
Sie schlagen mir die Nägel ein
Das Feuer wäscht die Seele rein
Und übrig bleibt ein Mund voll
Asche
Ich komm' wieder (Ich komm' wieder)
In zehn Tagen (Ich komm' wieder)
Als dein Schatten (Ich komm' wieder)
Und werd' dich jagen (Ich komm' wieder)
Heimlich werd' ich auferstehen
Und du wirst um Gnade flehen
Dann knie ich mich in dein Gesicht
Und steck' den Finger in die
Asche, Asche
Asche, Asche
Asche zu Asche
Asche zu Asche
Asche zu Asche
Und Staub zu Staub
Heimlich werd' ich auferstehen
Und du wirst um Gnade flehen
Dann knie ich mich in dein Gesicht
Und steck' den Finger in die
Asche zu Asche
Asche zu Asche
Asche zu Asche
Und Staub zu Staub
Asche zu Asche
Asche zu Asche
Asche zu Asche
Und Staub zu Staub
Asche zu Asche
Asche zu Asche
Asche zu Asche
Und Staub zu Staub
Asche zu Asche
Asche zu Asche
Asche zu Asche
Und Staub zu Staub
Zu Staub, zu Staub, zu Staub
Zu Staub, ja
Ik wel, ik zeg dat het niks wordt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou mijn geld er niet op inzetten, DJ11,
Van het album Herzeleid uit 1995...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Is dat een cover of een heel ander nummer?
Toch heeft Zara Larsson al 4, bijna 5 keer zo veel afspeelbeurten. Is niet zaligmakend, weet ik. Ik heb trouwens ook niet gezegd dat ik het een heel goed nummer vind. Ik vind het wel aardig. En het klinkt erg commercieel en toegankelijk.quote:
Eigenlijk doet het er totaal niet toe. Maar het is altijd wel leuk als iets dat je zelf goed vindt ook daadwerkelijk bij een breder publiek aanslaat.quote:
Ja, maar het had niks extra's. Niets wat even extra de aandacht trekt (wat mij betreft dan).quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch heeft Zara Larsson al 4, bijna 5 keer zo veel afspeelbeurten. Is niet zaligmakend, weet ik. Ik heb trouwens ook niet gezegd dat ik het een heel goed nummer vind. Ik vind het wel aardig. En het klinkt erg commercieel en toegankelijk.
Hé Riazop, kappen nou.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch heeft Zara Larsson al 4, bijna 5 keer zo veel afspeelbeurten. Is niet zaligmakend, weet ik. Ik heb trouwens ook niet gezegd dat ik het een heel goed nummer vind. Ik vind het wel aardig. En het klinkt erg commercieel en toegankelijk.
Durf ik niet aan. Heb er al te vaak naast gezetenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Riazop, kappen nou.
Fles wijn, krat bier of een lang weekend Wenen er op zetten?
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Durf ik niet aan. Heb er al te vaak naast gezeten
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Hier kan die van Rammstein wel achteraan...
Jij hebt toch nog 'n hele voorraadquote:
Brrrr...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Und steck den Finger in die Ascher?
Ik moest even graven, maar ja, ik heb nog vingercondooms...quote:
Ik blijf wel tot 21.30 luisteren.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Ik probeer trouwens rond 21:30 uur klaar te zijn. Ik deel de rest van de show in dat ik straks met een blokje Dusty eindig, dus wie daar niet van houdt, kan dan wat eerder afhaken
heb je het goed gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest even graven, maar ja, ik heb nog vingercondooms...![]()
De afgeknipte winkelhaak in mijn vinger lijkt zich goed te gaan hechten...
Ik ook niet persé. Toch vind ik dit nummer wat hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Dusty & dance vind ik niet zo'n goede combi eigenlijk...
Er zit al 2 weken een pleister om mijn vinger, wel elke dag een schone.quote:
Daar moet je niet aan denken, ieeks!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit al 2 weken een pleister om mijn vinger, wel elke dag een schone.
Ben als de dood dat ik mijn vinger stoot en het weer open gaat...
Dit vind ik echt niets.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Missy Elliott - 4 My People (Basement Jaxx remix radio edit)
Ik vind het op z'n tijd wel leuk. Enorme verbetering ten opzichte van het origineel, kan ik je verzekeren...quote:
veel uit Delft blijft plakkenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb pleisters uit Dellûf, dat moet wel goed gaan...
Zeker niet. Het is meer geproduceerd dan z'n eerdere nummers, maar al met al toch wel weer fraaiquote:
Ik ben benieuwd. Ken eigenlijk niet zo heel veel van haar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Het laatste kwartier is een kwartet van Dusty Springfield
Ze staat met drie nummers in mijn Top 250, waar dit er eentje van is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ken eigenlijk niet zo heel veel van haar.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ken eigenlijk niet zo heel veel van haar.
De film heb ik zelfs gezien. Is heel ver weggezakt wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Dat ik deze draai, zal niet als een verrassing komen. Titelsong van de film Scandal uit 1989:Dusty Springfield - Nothing Has Been Proved
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Dat ik deze draai, zal niet als een verrassing komen. Titelsong van de film Scandal uit 1989:Dusty Springfield - Nothing Has Been Proved
Ik ken maar een hele kleine fractie van de top 40.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is toch een redelijke Top 40-hit geweestIets van #18-19 of zo.
Door mijn toedoen steeds vaker om 21:30 uurquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Deze kent Melting wel.
Elke dag rond een uur of 9 's avonds...
Een vrij obscure fractie ook, trouwensquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken maar een hele kleine fractie van de top 40.
Deze ken ik wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Deze kent Melting wel.
Elke dag rond een uur of 9 's avonds...
Moet het ook niet te spannend zijn dat boek anders ga je daar weer van dromenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze ken ik wel.
Maar ik tel niet tot 10.
Ik ga eerst nog altijd een beetje lezen. Om mijn gedachten te verzetten.
Ik probeer dat ook, maar ben nu al 4 maanden bezig met een boek over de Molukse treinkapingen...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze ken ik wel.
Maar ik tel niet tot 10.
Ik ga eerst nog altijd een beetje lezen. Om mijn gedachten te verzetten.
Dat is het niet. Meestal informatief, of Baantjer.... dat genre.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
Moet het ook niet te spannend zijn dat boek anders ga je daar weer van dromen
De heks van Hans & Grietje is ook wel eng.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
Moet het ook niet te spannend zijn dat boek anders ga je daar weer van dromen
ik pak gewoon een boekje uit de kast, kan donald duck zijn met zijn neefjes, altijd wat te zien op de plaatjes. Sprookjes lees ik niet voor, moeten de ouders maar doen en uitleggen dat het maar een verhaaltje isquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De heks van Hans & Grietje is ook wel eng.
Wat lees jij voor aan de kabouters?
Deze ken ik ook wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:26 schreef DJ11 het volgende:
En uiteraard is dit de slotsong van de show:Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik pak gewoon een boekje uit de kast, kan donald duck zijn met zijn neefjes, altijd wat te zien op de plaatjes. Sprookjes lees ik niet voor, moeten de ouders maar doen en uitleggen dat het maar een verhaaltje is
Er zijn er nog wel meer, zoals I Only Wanna Be With You, die ik vorige show nog heb gedraaid. Wellicht ken je In Private ook nog. Anders moet je die zaterdag maar eens draaien, want Top 40-hitquote:
richard scarry heeft schitterende kijk- en voorleesboekenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:27 schreef livelink het volgende:
Prentenboeken zijn het mooist en leukst om voor te lezen.
Die heeft zijn naam niet mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
richard scarry heeft schitterende kijk- en voorleesboeken
Ja, ik vond voorlezen wel een cadeautje van het ouderschap. Dat mis ik wel eens nu.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
richard scarry heeft schitterende kijk- en voorleesboeken
Je kunt tegenwoordig naar Gup toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Die stilte na afloop is altijd kil(ling)...
Ja, maar vroegâh kwam die er automatisch in.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Voor wie nog stemadvies nodig heeft:
[ afbeelding ]
Misschien moet je de stream eens aanslingeren en ons voorlezen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vond voorlezen wel een cadeautje van het ouderschap. Dat mis ik wel eens nu.
Het leuke van voorlezen aan je eigen kinderen is het kritiekloze publiek natuurlijkquote:Op woensdag 3 maart 2021 06:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien moet je de stream eens aanslingeren en ons voorlezen.
Goedemorgen.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 06:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Het leuke van voorlezen aan je eigen kinderen is het kritiekloze publiek natuurlijk
Ik denk dat je je te druk maakt voor een kappersafspraak.quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:24 schreef Rafeiro het volgende:
09:30 kappersafspraak, 09:00 op de fiets, is toch wel 2 minuten fietsen. (en je mag pas 5 minuten voor die tijd naar binnen)Voor die tijd mn haar nog even 2x wassen. (doe ik altijd voor ik naar de kapper ga, maar nu dus wel extra bewust)
Maar dat moet lukken![]()
Dat ik me ooit druk zou maken over de kapper![]()
Maar ik gok dat als ik deze afspraak mis ik pas over een paar weken/maanden weer kan
Suf klikken op mailtje van de kapper waar ik heen ga was wel handig als ik die wachttijden hier en daar zo lees.
Weet ik maar ik ben echt corona angsthaas, dus vind het vanuit dat oogpunt al wel dapper dat ik het doe.quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je je te druk maakt voor een kappersafspraak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah vandaar in de bonus, half broodje zonder vulling
You sound reasonable...Time to up my medication.
Goedemorgen.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:32 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had eigenlijk een foto van je after-corona kapsel verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah vandaar in de bonus, half broodje zonder vulling
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |